...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:31 schreef Baalhaar het volgende:
Sowieso kunnen mappen als Capsian border makkelijk 64 man aan, dan nog voelt het helemaal niet druk aan, iemand die Battlefield op de PC heeft gespeeld? Ik wel en dat is perfect. Op de console kunnen ze het beter ''ghostfield'' noemen dan ''battlefield''
Niet bij Rush dan he. Maar dat is ook maar een verkapte poging om het gebrek aan spelers tegen te gaan.quote:
Wel eens bij nagedacht dat mapgrootte misschien niet de limiterende factor is qua spelersaantal?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Niet bij Rush dan he. Maar dat is ook maar een verkapte poging om het gebrek aan spelers tegen te gaan.
Misschien... Wil namelijk misschien nog naar de stad gaan straks en anders misschien I-robot kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef Quantic het volgende:
Zijn er nog fokkers op ps3 die straks gaan spelen? Of is iedereen ingesneeuwd
Misschien misschien misschien, daar hebben we natuurlijk niets aan! Je kan beter voor zekerheid gaan! Mij joinen op de battlefieldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Misschien... Wil namelijk misschien nog naar de stad gaan straks en anders misschien I-robot kijkenOftewel misschien....
Nee hoor, want als potje niet is afgemaakt dan saved ie het niet. Ik moet die heatseeking missiles nu nog steeds unlocken.quote:
Je moet het vanavond zonder mij doen chef!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien, daar hebben we natuurlijk niets aan! Je kan beter voor zekerheid gaan! Mij joinen op de battlefield
Wat onderschat jij mij? Alsof ik geen ervaring heb met stalken en al deze dingen al niet wist.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkut
Ik, maar ik heb je nog niet in m'n lijst staan :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef mar456 het volgende:
Nog ps3'ers online vanmiddag/vanavond? Want ik heb nu bijna die ace squad medaille :p.
Ik heb je al wel erin staan :p.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb je nog niet in m'n lijst staan :p
En als je wel kan spelen maar toch leuk vind mensen met een mav te killen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:27 schreef Document1 het volgende:
Kanker toch op met je mav, kut noobs, leer spelen.
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef Morgen- het volgende:
[..]
En als je wel kan spelen maar toch leuk vind mensen met een mav te killen?
Hatemail en mensen die ragenquote:
Heb je niks anders te doen? Best sneu dat je daar schijnbaar je dagelijkse dosis plezier uit moet halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hatemail en mensen die ragennet zoals wanneer je hardcore speelt en je plakt c4 op een jet.. Heb daar een filmpje over gezien, zo lachen he
Ja man, was enig! Complimenten voor je chopper skills :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Laat77 het volgende:
Leuke potjes Quantic, echt top! Msn4ever.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:33 schreef Quantic het volgende:
Vanavond maar weer chicks hosselen op msn
HOI SCHATJE HOIIII IK HEB JE GEMIST KOM JE ZO NAAR BED DAN MAG JE ME ANAAL VERNEDEREN KOM MAAR HOOR HA HA LEKKRTJE :$ ;$quote:
Wat jij wil sufkutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat onderschat jij mij? Alsof ik geen ervaring heb met stalken en al deze dingen al niet wist.
5-jarigen horen niet in dit topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
HOI SCHATJE HOIIII IK HEB JE GEMIST KOM JE ZO NAAR BED DAN MAG JE ME ANAAL VERNEDEREN KOM MAAR HOOR HA HA LEKKRTJE :$ ;$
Dus je bent hier illegaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
5-jarigen horen niet in dit topic.
begin je nou weer te bitchen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
5-jarigen horen niet in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |