Haha, ik ben echt 6 keer neergestort door tegen die vlaggen aan te vliegen. Zelfs dan waren ze niet te cappen met een chopper.quote:
Zelfs als gunner kan je gewoon merken dat die Havoc echt stukken slechter vliegt dan die Viperquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik ben echt 6 keer neergestort door tegen die vlaggen aan te vliegen. Zelfs dan waren ze niet te cappen met een chopper.
200 per accessoire, 2000 per service starquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef Reintji het volgende:
Mhoa, eerste service star. M249, reflex scope. Krijg je ook meer punten voor de tweede?
Of wanneer je alles unlocked voor een wapen?
Misschien moeten ze wat meer service leveren door middel van patchesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
Informatie over Battlefield 3-DLC komt volgende week
Die gunslinger achievement heb ik vandaag ook op een of andere manier unlockedquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt ook nog een patch ergens begin deze maand.
Wanneer het extra mp maps zijn zou ik daar wel op rekenen. Vietnam voor BC2 was ook iets van 1.7GB dacht ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n patch/update van meer dan 1 gig...(!)
Dat was echt krankzinnig en schandalig.
Liever een patch van 2 gig dan geen patchquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n patch/update van meer dan 1 gig...(!)
Dat was echt krankzinnig en schandalig.
Geen probleem man! Sterkte met het beestje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry dat ik weg ging boemdikkie, kreeg telefoon van de dierenarts dat ik Koda kan ophalen (heeft een bronchoscopie gehad). Kom misschien vanavond nog wel ff
Man wat een kutpotje was dat, ben gewoon eerder gaan eten erdoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Morgen- het volgende:
soms is balancing wel goed: als de tegenstander je het vorige potje heeft gespawnraped en iederen uit je team is weggegaan... zie dit
Ik heb hem bewust niet ge-preordered...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Laat77 het volgende:
Ik ben heel misschien tot half 8 online... alleen heb nu net FFXII-2 gehaald... Damn, dat wordt iets minder bf3 spelen denk ik. Ik zie het wel!
Ja man, niet te filmen. Gasten met 29 service stars op de Famas en 22 service stars op de M320quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Haat aan de lutsers van de tegenpartij, stelletje honden, usas hier, M320 daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |