Thuiswerkdagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php
meteen bij de aldi geweest?:Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Michhas het volgende:
Nou jongens, ik ben weer veilig thuis hoor. Jullie hoeven je geen zorgen te maken!
Gelijk maar even een schnitzel van 250 gram meegenomen
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
meteen bij de aldi geweest?:P
http://www.excalibur-publishing.com/policeforce.htm
wat een game!
Is toch zo'n xxl ding? Nja ik vind het wel te pruimen ja, verwacht geen wonder ofzo maar hij is weg te krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijEn toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?
Gast die game hierbovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is toch zo'n xxl ding? Nja ik vind het wel te pruimen ja, verwacht geen wonder ofzo maar hij is weg te krijgen
waarschijnlijk is het 1dvdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Die game is echt zo'n zondag ochtend game, die dan ook geschikt lijkt voor de rest van de zondag. (mede omdat je te lam bent om dan de CD te switchen)
Mjah.. is gewoon om zichzelf in te dekken, TNT garandeert namelijk niet dat het de volgende dag word bezorgdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5371?ref=34
Iemand ervaring mee?
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Voorraad status:
1-2 werkdagen levertijd!!!
Klopt toch? Normaal de volgende werkdag, tenzij PostNL het verneukt, dan is het 2 dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5371?ref=34
Iemand ervaring mee?
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Voorraad status:
1-2 werkdagen levertijd!!!
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijEn toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijk
http://www.telegraaf.nl/o(...)_door_truc_NS__.htmlquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
Op het moment heerst er totale anarchie in ons koude kikkerlandje. Ongeschoolde arbeiders lopen te driften in hun verpauperde golfjes. Middelbare huisloeders kunnen er niet mee omgaan en gaan in hun reasonably priced car met 50 de bocht door en vinden het gek dat ze op de slip raken. En een hoop kakstudenten hebben nu nog meer schijt aan rode lichten met als gevolg dat verscheidenen constant bijna overreden worden. Maar dan is er nog het OV. Het OV is een verhaal apart. Het OV heeft namelijk een formule voor de hoeveelheid wagons en frequentie van treinen die ingezet wordt. Deze formule is f = normaal/(centimeters sneeuw * 10). Voor de bussen geldt hetzelfde. Zelden is er een incapabeler systeem geweest dan de combinatie sneeuw en OV in Nederland. Toen een zeker persoon al behoorlijk chagrijnig vanwege de bovenstaand beschreven omstandigheden waarin richting het station gefietst diende te worden ook nog eens hoorde dat het zeevissen niet doorging en dat zijn trein al 3 uur niet reed, en dat waarschijnlijk de volgende 3 uur ook niet zou doen, besloot hij om te draaien en op zijn schreden richting huis te keren.
Moraal van dit verhaal: Sterf een pijnlijke langzame dood, NS en prorail.![]()
![]()
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
Moraal van dit verhaal: Sterf een pijnlijke langzame dood, NS en prorail.![]()
![]()
Doodsverwensing. Ban.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.
Ga zelf lekker dood met je geklaag.
Dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die ja
Frietpan? What is this, I don't even...
Frietpan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo? Schnitzels in de frituurpan is vrij normaal hoor, kan prima. Jullie hebben zeker nooit in een snackbar gewerkt
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.quote:
Het is immer ook een frituur, geen patatuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
Patat____!!!!!!
Friet. [ afbeelding ]
[..]
Ik heb het beste van beide werelden. Ingeburgerd zijn maar je roots niet vergeten en weigeren een zachte g aan te nemenquote:
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Nee jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Da witte nie, kunde nie wete jonge!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Raar is het verre van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Nou nee. Het is dat ik die af en toe nodig heb, maar anders mochten die kutkakkerlakken wat mij betreft mooi in Rotterdam blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!
Dank je Pierre, die lui snappen niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Pierre, die lui snappen niets.
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opeten![]()
Ah man, tegen die tijd laseren ze mijn cholesterol wel weg johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!
Smerig? Fucking lekker juist!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]Zo fucking smerig, en toch ga ik het vannacht wss wel weer eten.
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit fucking monster![]()
![]()
![]()
McFondue
![]()
![]()
![]()
![]()
Pure awesomeness.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefd
Al die mensen die daar wonen weten niet beter, en ik ben blij dat ze niet massaal in Brabant komen wonen, want dan is het snel afgelopen met alle pret als in elke stad van die jankende en zeikende yuppen komen te wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is saai. Waarom zou je in fucksnaam in de randstad, in een dorp in de Achterhoek of in een vinexwijk in Flevoland willen gaan wonen. Misschien als je van troosteloze mensen houdt.
Er kwam serieus niks anders bij me op, dat ding was geniaal. Je had ooit toch ook nog de McOostenrijk ofzo, met 4 soorten kaas erop?quote:
Eerder omdat je dan in ieder geval geen mensen hoort zeiken over brabant.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is saai. Waarom zou je in fucksnaam in de randstad, in een dorp in de Achterhoek of in een vinexwijk in Flevoland willen gaan wonen. Misschien als je van troosteloze mensen houdt.
Ja klopt, die hoorde hierbij geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er kwam serieus niks anders bij me op, dat ding was geniaal. Je had ooit toch ook nog de McOostenrijk ofzo, met 4 soorten kaas erop?
Jaaaa inderdaad! Die Raclette was ook zo verschrikkelijk goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, die hoorde hierbij geloof ik.
[ afbeelding ]
Ik de McRibquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefd
*wob wob wob*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
You've blocked me on facebook, now you're going to die!
Michhas, komt 'r maar in!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/
De McRib, je kan wel merken dat de jaren beginnen te tellen bij jouquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef Cliffy het volgende:
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #30 C4 Trollin'
[..]
Michhas, komt 'r maar in!
Beste McDonalds burger.. EVERquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De McRib, je kan wel merken dat de jaren beginnen te tellen bij jouDe McRib, hoe kom je er uberhaupt bij
Dat is echt fucking smerig op bijna alles.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is ook bazenvoedsel:
[ afbeelding ]
TonijnKan op en met alles.
U meneer, heeft een slechte smaak. De McFondue was en is zwaar superieur aan dat apparaat van jou. Argument 1: kaas. Argument 2: veel kaas. Verdere onderbouwing niet nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mijn vriendin bestellen. Gaat ze ook een Filet-O-Fish bestellen, ik ben maar alvast weggegaan. Een Filet-O-Fish, wat bezielt jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man. De Veggie burger!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man. De Veggie burger!
[ afbeelding ]
Vergelijk deze 2 en zie hou jouw miezerige veggie verschalkt wordt door mijn intens grote, vlammende, heerlijke burger.quote:
I see your barbecuesaus niet, want er ligt teveel kaas voor. Van mijn McFondue, weet je. Ga nou maar snel een Veggie Burger of een Filet-O-Fish bestellen, met je McRibquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
I see your "kaas", and I raise you one "enorme hoeveelheid BBQ-saus"
Wat, we moeten de SC toch een beetje interessant houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
Wat is deze Battle of the Burgers ineens
Fuck that, ik eet AL die shit.
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk deze 2 en zie hou jouw miezerige veggie verschalkt wordt door mijn intens grote, vlammende, heerlijke burger.
Pierre.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
I see your barbecuesaus niet, want er ligt teveel kaas voor. Van mijn McFondue, weet je. Ga nou maar snel een Veggie Burger of een Filet-O-Fish bestellen, met je McRib
Jij begon trouwens met de McFondue, ik had het nog over Chicken Parmesan etcquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
Wat is deze Battle of the Burgers ineens
Fuck that, ik eet AL die shit.
Ja maar het is geen wedstrijdje, zoals hierbovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij begon trouwens met de McFondue, ik had het nog over Chicken Parmesan etc
Oh. Sorry. Ik voel altijd een immense drang om de McFondue te verdedigen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar het is geen wedstrijdje, zoals hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |