waarschijnlijk is het 1dvdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Die game is echt zo'n zondag ochtend game, die dan ook geschikt lijkt voor de rest van de zondag. (mede omdat je te lam bent om dan de CD te switchen)
Mjah.. is gewoon om zichzelf in te dekken, TNT garandeert namelijk niet dat het de volgende dag word bezorgdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5371?ref=34
Iemand ervaring mee?
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Voorraad status:
1-2 werkdagen levertijd!!!
Klopt toch? Normaal de volgende werkdag, tenzij PostNL het verneukt, dan is het 2 dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5371?ref=34
Iemand ervaring mee?
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Voorraad status:
1-2 werkdagen levertijd!!!
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijEn toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijk
http://www.telegraaf.nl/o(...)_door_truc_NS__.htmlquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
Op het moment heerst er totale anarchie in ons koude kikkerlandje. Ongeschoolde arbeiders lopen te driften in hun verpauperde golfjes. Middelbare huisloeders kunnen er niet mee omgaan en gaan in hun reasonably priced car met 50 de bocht door en vinden het gek dat ze op de slip raken. En een hoop kakstudenten hebben nu nog meer schijt aan rode lichten met als gevolg dat verscheidenen constant bijna overreden worden. Maar dan is er nog het OV. Het OV is een verhaal apart. Het OV heeft namelijk een formule voor de hoeveelheid wagons en frequentie van treinen die ingezet wordt. Deze formule is f = normaal/(centimeters sneeuw * 10). Voor de bussen geldt hetzelfde. Zelden is er een incapabeler systeem geweest dan de combinatie sneeuw en OV in Nederland. Toen een zeker persoon al behoorlijk chagrijnig vanwege de bovenstaand beschreven omstandigheden waarin richting het station gefietst diende te worden ook nog eens hoorde dat het zeevissen niet doorging en dat zijn trein al 3 uur niet reed, en dat waarschijnlijk de volgende 3 uur ook niet zou doen, besloot hij om te draaien en op zijn schreden richting huis te keren.
Moraal van dit verhaal: Sterf een pijnlijke langzame dood, NS en prorail.![]()
![]()
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
Moraal van dit verhaal: Sterf een pijnlijke langzame dood, NS en prorail.![]()
![]()
Doodsverwensing. Ban.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.
Ga zelf lekker dood met je geklaag.
Dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die ja
Frietpan? What is this, I don't even...
Frietpan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo? Schnitzels in de frituurpan is vrij normaal hoor, kan prima. Jullie hebben zeker nooit in een snackbar gewerkt
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.quote:
Het is immer ook een frituur, geen patatuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
Patat____!!!!!!
Friet. [ afbeelding ]
[..]
Ik heb het beste van beide werelden. Ingeburgerd zijn maar je roots niet vergeten en weigeren een zachte g aan te nemenquote:
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Nee jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Da witte nie, kunde nie wete jonge!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Raar is het verre van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Nou nee. Het is dat ik die af en toe nodig heb, maar anders mochten die kutkakkerlakken wat mij betreft mooi in Rotterdam blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!
Dank je Pierre, die lui snappen niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |