Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles werkt gewoon.
Hmm great, moet ik nu mijn lot in jou handen leggen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles werkt gewoon.
Beetje sneeuw kunnen die treinen best tegen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand even op de ns site kijken? Er staat onderin iets over storingen maar kan het niet openen op mijn tellie
Ach, zolang die UGGS spoiler maar blijftquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
*kijkt naar OP*
We zijn allemaal bazen! Behalve pixel want die staat er niet in
Ik sta daar niet eens in. Schande.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach, zolang die UGGS spoiler maar blijft
De muziek bedoel je? aangezien die trailer ook had gepost met de vraag wat de mensen er van vondenquote:
Dat sowieso. En de gastheer des topics. Maar voor raad moet je bij de wijze oude tovenaar van Raketland zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pierreTT is de brenger van gezelligheid
Hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso. En de gastheer des topics. Maar voor raad moet je bij de wijze oude tovenaar van Raketland zijn!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php
Het is echt heel treurig en grappig tegelijk om te zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:20 schreef PierreTT het volgende:
Die sneeuw, wat de fuckIedereen op straat in paniek, mensen vallen, complete chaos
Mensen in het westen en een beetje sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php
Ik heb er nog 1 paar. Ik denk dat ik ze maar even allemaal ineens ga oproken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
Ja... Ik moet mijn brakke hoofd de kou in, om sigaretten te halenHeb helemaal niks meer
Daarom haal ik een slofquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
Ja... Ik moet mijn brakke hoofd de kou in, om sigaretten te halenHeb helemaal niks meer
Vooral doen, dan moet je straks ook de kou inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 paar. Ik denk dat ik ze maar even allemaal ineens ga oproken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |