Frietpan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo? Schnitzels in de frituurpan is vrij normaal hoor, kan prima. Jullie hebben zeker nooit in een snackbar gewerkt
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.quote:
Het is immer ook een frituur, geen patatuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
Patat____!!!!!!
Friet. [ afbeelding ]
[..]
Ik heb het beste van beide werelden. Ingeburgerd zijn maar je roots niet vergeten en weigeren een zachte g aan te nemenquote:
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Nee jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Da witte nie, kunde nie wete jonge!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.
Raar is het verre van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
Nou nee. Het is dat ik die af en toe nodig heb, maar anders mochten die kutkakkerlakken wat mij betreft mooi in Rotterdam blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!
Dank je Pierre, die lui snappen niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Pierre, die lui snappen niets.
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opeten![]()
Ah man, tegen die tijd laseren ze mijn cholesterol wel weg johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |