SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 02-02-2012 13:31:25 ]![]()
[dagboek]
11 dagen op vakantie nu nog 17 te gaan, ben in de eerste week 2x ziek geworden door voedsel in kraampjes, niet getraind omdat alles hier gesloten was ivm Vietnamees nieuwjaar. Vandaag eindelijk weer beter en morgen op pad naar mijn hometown waar ik ga trainen in de gym van een oude vriendin.
Heb 5 dagen op bed gelegen, waarop ik 1 dag zelfs maar 12 happen naar binnen kreeg.
Kan zwemmen in mijn overhemd, mijn kleren zitten zo ruim het is niet normaal ik voel me zo'n sloeber.
Vanaf morgen weer elke dag trainen hopen dat het er weer zo snel bijkomt als het eraf ging.
PS: ik mis mijn wheyshake
[/dagboek]![]()
Dat was wel te verwachten, wat was u denkende?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:40 schreef SunTzu het volgende:
[dagboek]
11 dagen op vakantie nu nog 17 te gaan, ben in de eerste week 2x ziek geworden door voedsel in kraampjes, niet getraind omdat alles hier gesloten was ivm Vietnamees nieuwjaar. Vandaag eindelijk weer beter en morgen op pad naar mijn hometown waar ik ga trainen in de gym van een oude vriendin.
Heb 5 dagen op bed gelegen, waarop ik 1 dag zelfs maar 12 happen naar binnen kreeg.
Kan zwemmen in mijn overhemd, mijn kleren zitten zo ruim het is niet normaal ik voel me zo'n sloeber.
Vanaf morgen weer elke dag trainen hopen dat het er weer zo snel bijkomt als het eraf ging.
[/dagboek]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Komt goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:40 schreef SunTzu het volgende:
[dagboek]
[/dagboek]
Paar weken goed knallen en eten zoals het hoort (als een paard) en je ben d'r weer.
En veel water drinken uiteraard.
'k ben 2x overtrained geweest door wielrennen 4uur/week, en bb-en 4 uur per week, en de eerste keer was ik echt zo zwaar heen, en ingestort tijdens een weekend, dat ik 6 kg kwijt geraakt was omdat ik bijna niet meer kon eten. In 3 dagen tijd.
Dacht dat ik dood ging elke keer als ik in de spiegel keek lol.![]()
Nou, ik ben hier in 2007, 2008 en 2009 ook elk jaar een half jaar geweest en ik kon eten wat ik wilde zonder ziek te worden. In Nederland ook een heel jaar niet ziek geweest en kom hier net een week aan en het is meteen raakquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten, wat was u denkende?In de jaren hiervoor hebben ik shotjes met slangenharten erin gedronken en hondenvlees en alles geprobeerd. En dit jaar, ging ik eerst kapot door een stukje koeienvlees dat niet gaar was en de tweede keer door een soort van poffertjes
Ik drink nu eigenlijk de hele tijd groene thee en vreet boterhammen met ei.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Komt goed.
Paar weken goed knallen en eten zoals het hoort (als een paard) en je ben d'r weer.
En veel water drinken uiteraard.
'k ben 2x overtrained geweest door wielrennen 4uur/week, en bb-en 4 uur per week, en de eerste keer was ik echt zo zwaar heen, en ingestort tijdens een weekend, dat ik 6 kg kwijt geraakt was omdat ik bijna niet meer kon eten. In 3 dagen tijd.
Dacht dat ik dood ging elke keer als ik in de spiegel keek lol.![]()
Toen ik nog in NL was was ik net 3 weken begonnen met supersetjes maar ik denk dat het verstandig is om eerst rustig weer aan te beginnen met 8,6,4 ook ivm temperatuurverschil.
In 3 dagen tijd 6kg ik heb geen weegschaal in de buurt maar zal ook wel zoiets zijn, een L shirt zit nu alsof het XXL is.![]()
Veel lekkerder dan zittend.quote:![]()
Ik ben een krachtsprintje aan het maken op het moment, alles gaat een lekker stukje omhoog. Erg motiverend.![]()
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt er op dat ik sinds ik legg press, squats en deadlifts in m'n 5 dagen split heb toegevoegd ik sterker wordt. Onzin, of kan dat zo zijn?![]()
Het was toch zo dat squats en deadlifts voor meer testosteron en groeihormonen zorgen? Dus het kan zeker wel ja.![]()
Kan niet wachten op een sterkere prothese om meer squats en deadlifts te kunnen doen. Maar ik ben waarschijnlijk pas in april weer in Nederland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef seto het volgende:
Het was toch zo dat squats en deadlifts voor meer testosteron en groeihormonen zorgen? Dus het kan zeker wel ja.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Yamcha het volgende:
Yo homies, heb net van een maatje van me een pot creatine gekregen en wil daar binnenkort mee gaan beginnen. Raden jullie een oplaadfase aan of niet?Soukidan op je oogbal.![]()
https://www.facebook.com/(...)1185629611791&type=3quote:Gordon showt foto's van slanker lijf
Laatste update: 2 februari 2012 15:03
info
RIJSWIJK - Gordon is afgevallen en iedereen mag het weten. De afgeslankte zanger heeft vol trots een aantal foto's op zijn Facebookpagina gezet.
Foto: ANP
Het doel van de zanger is om binnen 70 dagen 14 kilo af te vallen. Sinds 16 januari is er 6 kilo af en dat vond Gordon een mooi moment om de eerste foto's te tonen.
De hoofdreden voor de afvalmissie is dat de zanger af wil van het spuiten van insuline. Hij lijdt aan diabetes type 2 waar je vanaf kan komen door af te vallen.
Het diëten gaat Gordon niet altijd even gemakkelijk af. "Nou daar is hij dan hoor. De eerste echte dip. Al twee dagen niet goed geslapen en tot overmaat van ramp schoot het in mijn rug vanmorgen op de sportschool en toen ik op de weegschaal stond was ik een halve kilo zwaarder. Pffff", aldus de zanger op Facebook.
Een aantal uur daarvoor was Gordon nog wel erg opgetogen: "Zojuist de foto's van nu geplaatst! Let op de buikomvang, let op de schouders en het fysiek herstel! Change is gonna come!"_!
[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 02-02-2012 15:40:51 ]Confidence through competence![]()
Is niet schadelijk, na 3-5 dagen opladen gewoon normaal gebruiken.quote:Confidence through competence![]()
Niet schadelijk, maar ook verspilling van je crea? Las iets over dat je maar zoveel creatine kan opnemen en de rest weer uit pist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is niet schadelijk, na 3-5 dagen opladen gewoon normaal gebruiken.
Anderen zeggen weer dat je juist dooropladen sneller op je hoogtepunt qua kracht komt...Soukidan op je oogbal.![]()
Dan doe je het wel? Ik heb geen verschil gemerkt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:37 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Niet schadelijk, maar ook verspilling van je crea? Las iets over dat je maar zoveel creatine kan opnemen en de rest weer uit pist.
Anderen zeggen weer dat je juist dooropladen sneller op je hoogtepunt qua kracht komt...Deathlift or Die.![]()
Het is niet schadelijk, maar wel overbodig. Voor zover ik weet is de oplaadfase meer een 'marketingtruc' zodat je creatine sneller op is en je weer een nieuwe pot kunt kopen. Gewoon 1x per dag 3 tot 5 gram nemen en eventueel op trainingsdagen 2x.![]()
Klopt beide. Niet alles wordt opgenomen, en door opladen satureer je de spieren sneller. Als je normale dosis gebruikt, kan het enkele weken duren voordat je spieren gesatureerd zijn met creatine.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:37 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Niet schadelijk, maar ook verspilling van je crea? Las iets over dat je maar zoveel creatine kan opnemen en de rest weer uit pist.
Anderen zeggen weer dat je juist dooropladen sneller op je hoogtepunt qua kracht komt...
Denk dat het verschil tussen wel en niet opladen maar liefst 50 cent is?Confidence through competence![]()
Jep. Lekker opladen met die shit. Zit je sneller op het gewenste vaste creatine niveau.quote:Of toch du vader?![]()
FF een nachtje aan de snellader, dan is die shit zo vol.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:07 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jep. Lekker opladen met die shit. Zit je sneller op het gewenste vaste creatine niveau.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik begin een beetje aan mijn trainingslog verslaafd te raken. Zit echt constant vorige workouts te analyseren wat er niet goed ging en wat ik deze keer wel goed moet doen, opmerkingen bij oefeningen zetten etc.![]()
![]()
Een minuut stilte voor onze gevallen broeder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:13 schreef PiRANiA het volgende:
Panzermaus is 48 uur weg vanwege schelden en lastigvallen
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is dat niet alleen een FoBo ban?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een minuut stilte voor onze gevallen broeder.Of toch du vader?![]()
Jup, maar toch..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is dat niet alleen een FoBo ban?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Voor mij niet. Maar ja, hangt er ook van af wat je wilt met die oefening natuurlijk. En ik doe hem nu meestal staand omdat ik nooit zin heb om moeilijk te doen met een bankje in het squatrack. Ik mis m'n OHP bankje.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Doe ook nooit staand. Core train ik genoeg met andere oefeningen, lekker zitten bij barbell schouder duw. Het fijne aan staan vind ik wel dat je makkelijk nog wat forced reps kunt doen, vanuit de knietjes.Goed bezig. Ik had gister ook voor het eerst een notitieboekje bij me, deed de pen het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef seto het volgende:
Ik begin een beetje aan mijn trainingslog verslaafd te raken. Zit echt constant vorige workouts te analyseren wat er niet goed ging en wat ik deze keer wel goed moet doen, opmerkingen bij oefeningen zetten etc.FUARRK. Vanaf morgen dan maar een log bijhouden.
/dagboek
Wie traint hier trouwens altijd met vaste repranges en wie let nauwelijks op het aantal reps dat hij doet? En hoe doen jullie dat, om de x aantal weken veranderen? Weinig reps op de compounds, iets meer met isolatie?
Ik wil hier zelf wat meer structuur in aanbrengen, voorheen deed ik het vooral op 'gevoel', vaak tot failure, maar nooit meer dan 12 reps. Intensiteit en uitvoering zijn natuurlijk het belangrijkst, maar ik wil m'n vooruitgang wat beter kunnen bijhouden en misschien wat vaker hogere gewichten forceren.
[ Bericht 44% gewijzigd door 16meter op 02-02-2012 17:35:01 ]![]()
Als ik op een nieuw gewicht zit doe ik vaak 5x5. Volgende keer 4x7, dan 4x8 bijvoorbeeld.
Dan weer gewicht omhoog, 5x5.
En hou mijn progressie sinds mijn eerste workout bij in een boekje. Je ziet dat iedereen, Rippletoe, Stronglifts, Arnold etc. etc. het bijhouden aanraadt, omdat het fundament van krachttraining progressief laden is. Door bij te houden van alle oefeningen kun je dit beter volgen voor jezelf.Confidence through competence![]()
Goeien methode, ga ik ook maar aanhouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik op een nieuw gewicht zit doe ik vaak 5x5. Volgende keer 4x7, dan 4x8 bijvoorbeeld.![]()
Vage shit ouwe
Zeta ik moet om je lachen! hebben er echt mensen boze PM's gestuurd?
Edit: geen PM/DM's posten. Staat een ban op.
[ Bericht 6% gewijzigd door Snakey op 02-02-2012 18:27:17 ]![]()
Isolatie 8-12 reps, compounds 4-5 reps.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef 16meter het volgende:
Wie traint hier trouwens altijd met vaste repranges en wie let nauwelijks op het aantal reps dat hij doet? En hoe doen jullie dat, om de x aantal weken veranderen? Weinig reps op de compounds, iets meer met isolatie?
Ik wil hier zelf wat meer structuur in aanbrengen, voorheen deed ik het vooral op 'gevoel', vaak tot failure, maar nooit meer dan 12 reps. Intensiteit en uitvoering zijn natuurlijk het belangrijkst, maar ik wil m'n vooruitgang wat beter kunnen bijhouden en misschien wat vaker hogere gewichten forceren.Of toch du vader?![]()
Dat dus ja. Alleen vind ik dat soort forced reps juist niet fijn, zo explosief zeg maar, liever met een spotter heel miniem hulp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef 16meter het volgende:
Doe ook nooit staand. Core train ik genoeg met andere oefeningen, lekker zitten bij barbell schouder duw. Het fijne aan staan vind ik wel dat je makkelijk nog wat forced reps kunt doen, vanuit de knietjes.8-12, eerder 8-10, liefst 8. Voor alle oefeningen. Heel soms laatste set 6 (bij de compounds).quote:Wie traint hier trouwens altijd met vaste repranges en wie let nauwelijks op het aantal reps dat hij doet? En hoe doen jullie dat, om de x aantal weken veranderen? Weinig reps op de compounds, iets meer met isolatie?
Ik wil hier zelf wat meer structuur in aanbrengen, voorheen deed ik het vooral op 'gevoel', vaak tot failure, maar nooit meer dan 12 reps. Intensiteit en uitvoering zijn natuurlijk het belangrijkst, maar ik wil m'n vooruitgang wat beter kunnen bijhouden en misschien wat vaker hogere gewichten forceren.
Soms ramp, soms pyramid. Heel soms reverse pyramid of een dropset hier en daar.
Logboek bijhouden ben ik te lui voor, maar ik weet altijd exact wat ik gedaan heb en ga doen.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Isolatie 8-12 reps, compounds 4-5 8 reps/till fail.![]()
Ja, zo doe ik het eigenlijk ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Isolatie 8-12 reps, compounds 4-5 reps.
Alleen BOR meestal 8 om een of andere reden.
En af en toe wat dropsets, heel incidenteel een superset.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 18:43:40 ]![]()
Bij compounds op kracht trainen en bij isolatie op groei (strikt gezien dan, in het algemeen) makes no sense to me.
Maar goed, hangt ook weer van je doelen en fysieke respons af (zoals alles).
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 02-02-2012 18:39:54 ]full stops and exclamation marks![]()
Gewoon zorgen dat je meer gewicht doet bij zelfde reprange/techniek/tempo dan vorige keer. Compounds train ik 3x5 met zelfde gewicht, de rest allemaal op gevoel wat betreft sets/reps/gewicht. De volledige beweging maken. Zolang ik maar dat moment krijg, dat je echt jezelf door die laatste rep(s) van een set heen weet te pushen terwijl je ergens de verwachting hebt dat het niet gaat lukken. Al die zieke megaturbocombinatiealleskijkmijeenstactischenogenschijnlijkoverdachttewerkgaan-meuk geloof ik nu niet in.![]()
Ik ook niet, maar ik hou me al zo´n 20 jaar heel stoicijns aan 4 x 8.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Panzermaus het volgende:
Al die zieke megaturbocombinatiealleskijkmijeenstactischenogenschijnlijkoverdachttewerkgaan-meuk geloof ik nu niet in.![]()
![]()
Afhankelijk van de oefening.
Power snatch en power clean 4x6
Squat 3x5 of 4x6 explosief
Deadlift 4x6 explosief
Chest flys 4x8
Gericht op vergroten van explosiviteit en maximale kracht.![]()
Hate to spoil the party, maar dat ga je geen 10 jaar volhouden hoor. Zou leuk zijn, zo'n 2000 kg squat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer gewicht doet bij zelfde reprange/techniek/tempo dan vorige keer.
Gelukkig is progressief belasten op meerdere manieren mogelijk dan met meer gewicht.full stops and exclamation marks![]()
If the bar don´t bent, you just pretend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, zo'n 2000 kg squat.![]()
Ik doe 3x5, 3x6, 3x7, 3x8 - nieuw gewicht, 3x5, etcquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef 16meter het volgende:
Doe ook nooit staand. Core train ik genoeg met andere oefeningen, lekker zitten bij barbell schouder duw. Het fijne aan staan vind ik wel dat je makkelijk nog wat forced reps kunt doen, vanuit de knietjes.
[..]
Goed bezig. Ik had gister ook voor het eerst een notitieboekje bij me, deed de pen het niet.FUARRK. Vanaf morgen dan maar een log bijhouden.
/dagboek
Ik wil hier zelf wat meer structuur in aanbrengen, voorheen deed ik het vooral op 'gevoel', vaak tot failure, maar nooit meer dan 12 reps. Intensiteit en uitvoering zijn natuurlijk het belangrijkst, maar ik wil m'n vooruitgang wat beter kunnen bijhouden en misschien wat vaker hogere gewichten forceren.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Welk cuppie?
Openen at own risk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 02-02-2012 21:51:41 ]![]()
Ik geloof daar ook niet in... gewoon hard trainen, goed eten en slapen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon zorgen dat je meer gewicht doet bij zelfde reprange/techniek/tempo dan vorige keer. Compounds train ik 3x5 met zelfde gewicht, de rest allemaal op gevoel wat betreft sets/reps/gewicht. De volledige beweging maken. Zolang ik maar dat moment krijg, dat je echt jezelf door die laatste rep(s) van een set heen weet te pushen terwijl je ergens de verwachting hebt dat het niet gaat lukken. Al die zieke megaturbocombinatiealleskijkmijeenstactischenogenschijnlijkoverdachttewerkgaan-meuk geloof ik nu niet in.
Of je nou 3x8 doet, 3x7 enz... zal verder echt een worst wezen.
Net of je lichaam gaat tellen.
Het doel is om scheurtjes in je spieren te krijgen... als je dat lukt met 3x6 of 4x8.... wat maakt het verder uit?![]()
Er is wel een duidelijk verschil tussen 'meer kracht' en 'meer massa' bij 5 reps en 12 reps... Al heb ik geen idee waarom het ene meer kracht geeft en (blijkbaar) kleinere spierenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook niet in... gewoon hard trainen, goed eten en slapen.
Of je nou 3x8 doet, 3x7 enz... zal verder echt een worst wezen.
Net of je lichaam gaat tellen.
Het doel is om scheurtjes in je spieren te krijgen... als je dat lukt met 3x6 of 4x8.... wat maakt het verder uit?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
is toch kwestie van power tov staminaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Er is wel een duidelijk verschil tussen 'meer kracht' en 'meer massa' bij 5 reps en 12 reps... Al heb ik geen idee waarom het ene meer kracht geeft en (blijkbaar) kleinere spieren![]()
Interessant diagrammetje, komt uit een van Rip zijn dingetjes toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Silliness, madness, death.![]()
![]()
Ik heb het hier vandaan. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=9535&page=1quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessant diagrammetje, komt uit een van Rip zijn dingetjes toch?
Post 6 en 7 zijn nogal![]()
![]()
wowquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Silliness, madness, death.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ow, ik vond deze toevallig vanmiddag.
Platte zool, lekker licht maar toch stevig, zeker de hiel. Perfecte gym/squat schoenen voor 45 euro.![]()
En ja, het zijn eigenlijk boks schoenen...![]()
Ik squat op sokken (wel een beetje koud deze dagen). Doen jullie gym moeilijk over schoenen uit?Confidence through competence![]()
Eerste waar het me aan deed denken was idd Muhammad Ali.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Snakey het volgende:
Ow, ik vond deze toevallig vanmiddag.
[ afbeelding ]
Platte zool, lekker licht maar toch stevig, zeker de hiel. Perfecte gym/squat schoenen voor 45 euro.![]()
En ja, het zijn eigenlijk boks schoenen...
Ziet er wel leip uit.If not now, then when.![]()
4chan /fit/ is vaak achterlijk, maar er wordt ook regelmatig gestrooid met handige diagrammen/grafiekjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb het hier vandaan. http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=9535&page=1
Post 6 en 7 zijn nogal![]()
Bron, onderzoek, etc?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Silliness, madness, death.![]()
-edit- Oh zie nu die bb.com link. Even inspecteren.
-edit2- Daar ook geen bron. Ik vind dat soort charts altijd vaag. Ik ben het wel met de chart eens dat 1-5 het best is voor strength, power, etc. Maar hypertrofie piekte dacht ik tussen de 8 en de 12 reps. Alles daarboven was inderdaad wel een stuk minder efficient (per saldo). Ook dat silliness, madness, death.. tja, het komt gewoon niet echt credible over.Of toch du vader?![]()
?Ik heb een mooie troll-sessie gemist hoor ik[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Creatine Roidrage
Sommige willen drinken en groeien..
Sja...
Vaag
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 02:46:01 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Godver, begin nu toch wel aardig chubby te worden van dat bulkenEndo powerrrrr
Gelukkig is het een zeldzame schijtzomer; weinig strand
M'n biceps en traps willen trouwens maar niet groeien van die Rippetoe. Begint een beetje uit balans te raken; borst, rug en (vooral) benen willen wel, maar traps en bis groeien niet mee. Tris gaan ook wel aardig vanwege BP.
Toch maar drie setjes curls toevoegen aan workout A en drie setjes shrugs toevoegen aan workout B of gewoon doorzetten?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dit bestellen voor de cut.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:24 schreef star_gazer het volgende:
M'n biceps en traps willen trouwens maar niet groeien van die Rippetoe. Toch maar drie setjes curls toevoegen aan workout A en drie setjes shrugs toevoegen aan workout B of gewoon doorzetten?
En bankdrukken met een blok op je borst. Geen idee hoe dat heet.
Zal een video uploaden hoe je goed Triceps traint (compound)![]()
Ik bulk voorlopig nog door; mijn doel van 85kg is in zicht, maar ik heb het idee dat het daar nog niet gaat ophouden ivm achterlopen traps en bis. ECA heb ik hele slechte dingen over gehoord (hartfalen). Weet dus niet zo zeker of ik wel aan de ephedrine wil / durf. Ik ben een ervaren hardloper, dus ik ga eerst maar eens zonder proberen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit bestellen voor de cut.
En bankdrukken met een blok op je borst. Geen idee hoe dat heet.
Zal een video uploaden hoe je goed Triceps traint (compound)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Welke oefeningen doe je nu waar je biceps in meespeelt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik bulk voorlopig nog door; mijn doel van 85kg is in zicht, maar ik heb het idee dat het daar nog niet gaat ophouden ivm achterlopen traps en bis. ECA heb ik hele slechte dingen over gehoord (hartfalen). Weet dus niet zo zeker of ik wel aan de ephedrine wil / durf. Ik ben een ervaren hardloper, dus ik ga eerst maar eens zonder proberen.
En ben benieuwd naar jouw cut, zou echt nooit meer zoveel vet aan willen zetten, hoop niet dat je in je cut al je spiermassa verliest en weer bij af + een beetje meer spier bent.
Confidence through competence![]()
Ik voel mn traps vooral bij OHP, veel mensen vergeten dat ze op het hoogste punt hun traps moeten 'squeezen' (is veiliger voor je schoudergewrichten). Zie: http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf uitgever is crossfit, maar rippetoe en zn maatjes hebben het geschreven. Gelijk ook de enige spiergroep op mn rug waar ik de 'pump' kan voelen, de rest van mn bovenrug wordt gewoon moe, maar geen pump te bekennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:24 schreef star_gazer het volgende:
M'n biceps en traps willen trouwens maar niet groeien van die Rippetoe. Begint een beetje uit balans te raken; borst, rug en (vooral) benen willen wel, maar traps en bis groeien niet mee. Tris gaan ook wel aardig vanwege BP.
Toch maar drie setjes curls toevoegen aan workout A en drie setjes shrugs toevoegen aan workout B of gewoon doorzetten?![]()
Verder nog van rippie/starr: Strong Traps
[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 03-02-2012 08:55:31 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hoe lang ben je al zo bezig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 04:24 schreef star_gazer het volgende:
Toch maar drie setjes curls toevoegen aan workout A en drie setjes shrugs toevoegen aan workout B of gewoon doorzetten?
In principe is het natuurlijk niet nodig als je op elke compound de juiste techniek gebruikt.Facet!![]()
En de cleans, doe je die wel? Kk doe zelf vooral high pulls en voel ze altijd wel flink aan mijn traps.
Verder als je zegt dat je traps niet willen meekomen, heb je het dan over upper fibers? Shrugs is vooral een isolatie voor upper fibers.![]()
quote:
Inderdaad, OHP is echt een trap killer. Altijd nog minstens 2 dagen spierpijn in m'n traps nadat ik zwaar OHPquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik voel mn traps vooral bij OHP, veel mensen vergeten dat ze op het hoogste punt hun traps moeten 'squeezen' (is veiliger voor je schoudergewrichten). Zie: http://library.crossfit.com/free/pdf/67_08_Overhead_Lifting.pdf uitgever is crossfit, maar rippetoe en zn maatjes hebben het geschreven. Gelijk ook de enige spiergroep op mn rug waar ik de 'pump' kan voelen, de rest van mn bovenrug wordt gewoon moe, maar geen pump te bekennen.![]()
Verder nog van rippie/starr: Strong Traps
Of toch du vader?![]()
Ik ben voor mijn doen strandklaar
Effe doktertje geweest, want ik vind het bizar dat ik de afgelopen weken ben afgevallen.
Ondertussen nog meer gaan eten maar... Maar moet zeggen... Ik zie er heel redelijk uit nu.
Dus hopen maar dat ik geen kanker heb
'Cos boys don't cry.![]()
S...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef grrrbeer het volgende:
Dus hopen maar dat ik geen kanker hebWat en hoeveel (tov lichaamsgewicht) ben je precies afgevallen? Spier, vet, water?quote:Ik ben voor mijn doen strandklaar
Effe doktertje geweest, want ik vind het bizar dat ik de afgelopen weken ben afgevallen.
Ondertussen nog meer gaan eten maar... Maar moet zeggen... Ik zie er heel redelijk uit nu.Confidence through competence![]()
Totaal van 97,5 kg naar een beschamende 81 kgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
S...
[..]
Wat en hoeveel (tov lichaamsgewicht) ben je precies afgevallen? Spier, vet, water?
Vet % nu rond de 16%.
Ben een stuk minder fors iig, maar dat valt te verwachten. Maar de spierdefinitie is veel beter, ook door kleding heen.
Maar wil toch graag weer naar de 90 toe.
Reden is trouwens m'n werk. Als ik dag in dag uit in beweging ben dan schiet m'n stofwisseling omhoog. Net als vroeger toen ik nog een eckte magere ecto was
16 kilo in hoe weinig tijdDa's idd fors, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt(e). Wellicht dat ze bij het bloedprikken iets hebben gevonden.
In een jaar tijd.
Maar ben in de eerste maanden werk van 95 naar 86 gegaan in no time. Heel veel spiermassa verloren toen.
Nu meer spieren, maar veel minder vet. Maar niet meer de spiermassa die ik eind 2010 had.
Morgen ff naar lab toe voor bloedprik. Ik denk dat het niks is, maar toch... Je voelt je broek bij wijze van spreken van je reet zakken en dat voelt gewoon ongezond
Uiteraardmaar ben in 3 a 4 weken van 84 naar 81 gegaan. Hard getraind, goed gevroten, al lag het zwaartepunt wel erg op de proteine.
Dus wellicht ben ik gewoon een geboren cutter
3 kilo puur vet (zit altijd ook wat water bij) naar 16% body fat in een maand is slechts een energiedeficientie van 600-700 kcal per dag gemiddeld, is niet heel vreemd bij tijdens van stress of iets anders.
En ecto's kennende overschat je van nature misschien wat ' veel eten' is, net zoals endo's eeeecht wel niet zoveel hebben gevroten als ze weer eens flink aangekomen zijn.
Als je gewoon hetzelfde bent blijven eten is het niet vreemd dat je dan zoals stereo zegt ~600 cals terkort komt.quote:Reden is trouwens m'n werk. Als ik dag in dag uit in beweging ben dan schiet m'n stofwisseling omhoog.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mwah... Ik eet 's ochtends 2 muesli repen en een half litertje vifit. Dan om 9 uur pasta of rijst met vlees. 11 uur twee mueslirepen en wat yoghurt. 13u weer pasta of rijst met vlees. Na werk tegen een uur of 16 vaak nog iets met iig proteine, en als ik train na trainen nog yoghurt en muesli (zoiets). En als ik thuis kom het avondeten. Op trainingsdagen voor het slapen nog een vifitje of ander yoghurt-achtig dingetje en een mueslireep oid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
3 kilo puur vet (zit altijd ook wat water bij) naar 16% body fat in een maand is slechts een energiedeficientie van 600-700 kcal per dag gemiddeld, is niet heel vreemd bij tijdens van stress of iets anders.
En ecto's kennende overschat je van nature misschien wat ' veel eten' is, net zoals endo's eeeecht wel niet zoveel hebben gevroten als ze weer eens flink aangekomen zijn.
Laat ik het zo zeggen: ik eet niet minder dan het dieet dat me naar 97,5 kg bracht... Alleen nu werk ik er bij
Snap ik. Maar het is wel raar dat ik de laatste weken afval terwijl ik meer ben gaan eten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je gewoon hetzelfde bent blijven eten is het niet vreemd dat je dan zoals stereo zegt ~600 cals terkort komt.
Wel vet, maar toch... Het verbaast me. Of ik moet gewoon enorm met krachten smijten tijdens trainen. Want het was stabiel, en begon dus weer te dalen toen ik er tegenaan ging....
Maar ff aankijken de komende weken
900 kcal per dag gem.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
En ecto's kennende overschat je van nature misschien wat ' veel eten' is, net zoals endo's eeeecht wel niet zoveel hebben gevroten als ze weer eens flink aangekomen zijn.![]()
Ongeveer 2300 kcal op niet-trainingsdagen, 2700 kcal op wel trainingsdagen schat ik zo. Als je grote porties neemt dan iets hoger. MAAR: je was bijna 100 kilo. Vind je het gek dat je als een gek af bent gevallen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
2 muesli repen en een half litertje vifit. 180 + 150 = 330 kcal
Dan om 9 uur pasta of rijst met vlees. 500 kcal
11 uur twee mueslirepen en wat yoghurt. 250 kcal
13u weer pasta of rijst met vlees. 500 kcal
Na werk tegen een uur of 16 vaak nog iets met iig proteine, 150 kcal
en als ik train na trainen nog yoghurt en muesli (zoiets). (250 kcal)
En als ik thuis kom het avondeten. 600 kcal, vooruit
Op trainingsdagen voor het slapen nog een vifitje of ander yoghurt-achtig dingetje en een mueslireep oid. (150 kcal)
Beetje Dieettopic deja vu krijg ik hier van. ' Maar ik eet helemaal niet veel en tohooog ben ik dikkkk'
Redelijk bagger, afgezien van de rijst en pastamaaltijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Mwah... Ik eet 's ochtends 2 muesli repen en een half litertje vifit. Dan om 9 uur pasta of rijst met vlees. 11 uur twee mueslirepen en wat yoghurt. 13u weer pasta of rijst met vlees. Na werk tegen een uur of 16 vaak nog iets met iig proteine, en als ik train na trainen nog yoghurt en muesli (zoiets). En als ik thuis kom het avondeten. Op trainingsdagen voor het slapen nog een vifitje of ander yoghurt-achtig dingetje en een mueslireep oid.
Laat ik het zo zeggen: ik eet niet minder dan het dieet dat me naar 97,5 kg bracht... Alleen nu werk ik er bij
Mueslirepen, kom op zeg, dat klinkt alleen maar gezond. Libelle-voer.
Zorg dat je berekent wat je behoefte is. Ga daar, boven of onder zitten afhankelijk van je doel. Zoek daar zo clean mogelijk eten bij, echt voedsel met zo min mogelijk toevoegingen.
Ontbijt met havermout/brinta nadat je wat snelle eiwitten hebt weggewerkt.
Dan elke 2,5/3 uur een maaltijd.
Vergeet vooral niet om genoeg groene groentes binnen te krijgen.
De koolhydraten complex.
Proteine zoveel mogelijk uit vlees/vis/kwark.
Voor het slapen wat gezonde vetten en trage proteine.Facet!![]()
Waar moet ik naartoe?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
KOM APPELTAART ETEN DAN VUILE PUSSIES!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze man reist in stijl.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn privejet even inplannen.If not now, then when.![]()
Das relatief dichtbij. Trein naar Lelytown en dan de bus.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eet gewoon volledige maaltijden he? Geen halve hapjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongeveer 2300 kcal op niet-trainingsdagen, 2700 kcal op wel trainingsdagen schat ik zo. Als je grote porties neemt dan iets hoger. MAAR: je was bijna 100 kilo. Vind je het gek dat je als een gek af bent gevallen?
Beetje Dieettopic deja vu krijg ik hier van. ' Maar ik eet helemaal niet veel en tohooog ben ik dikkkk'
No way dat ik op 2300-2700 kcal naar 97,5 ben gegaan.
Snap je?
Ik denk dat het een combi is van stress (relatie verbroken) en dat ik idd nog wel iets meer moet eten. Maar ik denk dat jouw schatting laag uitvalt.
Zal straks eens effe nagaan wat ik ongeveer binnen krijg en effe kijken hoeveel kcals we het dan over hebben.
En ik blijf ook zitten met de vraag waarom m'n gewicht zo schommelt sinds ik aan het werk ben. Want ik ben vorig jaar nog aangekomen op een nagenoeg identiek dieet terwijl ik aan het werk was.
Maar sws zal ik de komende 3 maanden gewoon flink aan de bulk moeten, zoveel is duidelijk
Kan best, maar feit blijft dat mensen die roepen genoeg te eten maar afvallen *per definitie* niet genoeg energie binnen krijgen voor hun situatie, gekoppeld met notoir slecht schattingsvermogen van mensen over wat er op hun bord ligt als ze het niet afwegen / opzoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik eet gewoon volledige maaltijden he? Geen halve hapjes.
Als je een bank/stoel-zittend bestaan leed kan het best dat je boven onderhoud at. Stel je onderhoud is 2400 en je eet gemiddeld 2600 dan ga je over de jaren heen naar de 100 kiloquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
No way dat ik op 2300-2700 kcal naar 97,5 ben gegaan.
Maar goed, daar ken ik je behoefte niet van natuurlijk. Maar het is allemaal mogelijk. Zeker als dit een normale dag is en je in het weekend zoals velen meer eet en meer drinkt, dan zit je op die dagen zo 1000 cals hoger = 7 flesjes grolsch.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nooit wat van gemerkt. Maar ik doe OHP dan ook niet zwaar. Misschien over een paar jaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]![]()
[..]
Inderdaad, OHP is echt een trap killer. Altijd nog minstens 2 dagen spierpijn in m'n traps nadat ik zwaar OHP16% is toch alles behalve beach proofquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Totaal van 97,5 kg naar een beschamende 81 kg
Vet % nu rond de 16%.
Ben een stuk minder fors iig, maar dat valt te verwachten. Maar de spierdefinitie is veel beter, ook door kleding heen.
Maar wil toch graag weer naar de 90 toe.
Reden is trouwens m'n werk. Als ik dag in dag uit in beweging ben dan schiet m'n stofwisseling omhoog. Net als vroeger toen ik nog een eckte magere ecto was
[ Bericht 18% gewijzigd door 16meter op 03-02-2012 15:34:30 ]![]()
Weekend eet ik minderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je een bank/stoel-zittend bestaan leed kan het best dat je boven onderhoud at. Stel je onderhoud is 2400 en je eet gemiddeld 2600 dan ga je over de jaren heen naar de 100 kilo
Maar goed, daar ken ik je behoefte niet van natuurlijk. Maar het is allemaal mogelijk. Zeker als dit een normale dag is en je in het weekend zoals velen meer eet en meer drinkt, dan zit je op die dagen zo 1000 cals hoger = 7 flesjes grolsch.
Ik ben in ongeveer een jaartje van 87 naar 97,5 gegaan denk ik.
Maar goed... Het is absoluut een feit dat als je afvalt je te weinig binnen krijgt. Vraag is alleen of ik te weinig eet of nu te veel verbruik als gevolg van stress
Ik ga er dit weekend effe goed naar kijken en dan laat ik wel effe weten hoe belabberd m'n inschattingsvermogen is
Mmm, nog aardig wat werk te verzetten.
Ik mis duidelijk m'n cardio.
[ Bericht 50% gewijzigd door Snakey op 03-02-2012 16:25:24 ]![]()
Jij en ik zijn twee uiteinden van een spectrum... Onlosmakelijk verbonden maar nooit samen... Sjugt...
Ik bedoel dan ook relatief zwaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt. Maar ik doe OHP dan ook niet zwaar. Misschien over een paar jaar.
[..]
16% is toch alles behalve beach proof(voor mij
)
Of toch du vader?![]()
Er stond ook "voor mijn doen"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt. Maar ik doe OHP dan ook niet zwaar. Misschien over een paar jaar.
[..]
16% is toch alles behalve beach proof
Ik heb nul interesse in allemaal pijn en moeite om naar 8% te gaan.
Overigens is 16% nog steeds een aardig endje onder het gemiddelde voor een 32 jarige
Zo bekijk ik het ook altijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:24 schreef grrrbeer het volgende:
Overigens is 16% nog steeds een aardig endje onder het gemiddelde voor een 32 jarige![]()
![]()
Zeik dan niet over die 5 procentjes manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:36 schreef 16meter het volgende:
8% is ook best laag, met 11% kun je je ook prima vertonen
Zal de leeftijd wel zijn.'Cos boys don't cry.![]()
mwa.. als je je met de gemiddelde skinny fat bierzuipende bankhanger moet vergelijken ben je snel klaar![]()
Als de spiegel zegt dat het goed is dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef 16meter het volgende:
mwa.. als je je met de gemiddelde skinny fat bierzuipende bankhanger moet vergelijken is het al gauw goed he
Je kunt idd ook de hele dag mijmeren over wat je allemaal gelezen hebt op dbb.com. Ik doe lekker m'n dingetje, en ik doe het voor mezelf.
Als ik met dit vetpercentage en een kilootje of 5 aan spieren meer voor de spiegel sta, dan ben ik aardig tevredenKan mij Jay Cutler nou verrotten?
Om maar een naam te noemen.
Dat ik je een praatjesmaker vindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef 16meter het volgende:
wat heeft dbb.com ermee te maken? Ik snap je punt niet helemaal.
Maar je gaat me die woorden laten eten met een paar stats waar ik nieuwe doelen op kan baseren
Of niet?'Cos boys don't cry.![]()
![]()
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Zou wel grappig zijn in het echtquote:
Komt een rare neger naar binnen lopen om te zeggen dat ie weg gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cos boys don't cry.![]()
waar maak ik praatjes? jij bent de enige die zegt dat hoe goed het gaat, hij klaar is voor het strand etc.. en 1 post later zeg je dat je bf 16% is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat ik je een praatjesmaker vind
Maar je gaat me die woorden laten eten met een paar stats waar ik nieuwe doelen op kan baseren
Of niet?
zal allemaal wel. Ik sluit me aan bij het plaatje van Chuck_Norris.![]()
Ik zeg "voor mijn doen" en vervolgens kom jij wijsneusje spelen met algemene kennis. Niet 1 keer, maar nee... 8% Oh nee, 11% blablah. Ja, als je je met bierzuipende bankhangers vergelijkt blahblah.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
waar maak ik praatjes? jij bent de enige die zegt dat het goed gaat, hij klaar is voor het strand etc.. en 1 post later zeg je dat je bf 16% is.
Maar je eigen stats dus...
Ik ben niet boos ofzo, ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde van je opmerkingen is, aangezien het algemene kennis is voor iedereen die zelfs maar een 5 rittenkaart voor de sportschool voor Sinterklaas heeft gekregen. Komt een beetje wijs over. That's all.'Cos boys don't cry.![]()
http://sportsillustrated.(...)g-bowl-20/index.htmlquote:PHILADELPHIA (AP) Competitive-eating champ Takeru Kobayashi (tah-kah-roo koh-bee-yah-shee) conquered Philadelphia's annual gustatory gorge-fest by eating 337 chicken wings in a half-hour before a crowd of nearly 20,000 at Wing Bowl XX.
Archiefbeelden:
Kut-ecto![]()
Ik? Zou kunnen.quote:
Maar ging me niet om dat ik me op mn pik getrapt voelde, want ik maak me vrij weinig illusies. Gaat me meer om de nutteloosheid van de posts.
En ja... dan ben ik wel benieuwd wie er achter dat schijnbare absolute streven naar perfectie schuilgaat![]()
Verder lig ik er niet wakker van en dat moet hij of een ander ook niet doen.'Cos boys don't cry.![]()
Hey, furious petequote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://sportsillustrated.(...)g-bowl-20/index.html
Archiefbeelden:
Kut-ecto![]()
Of toch du vader?![]()
Stop maar. Is vechten tegen de bierkaai.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:21 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik? Zou kunnen.
Maar ging me niet om dat ik me op mn pik getrapt voelde, want ik maak me vrij weinig illusies. Gaat me meer om de nutteloosheid van de posts.
En ja... dan ben ik wel benieuwd wie er achter dat schijnbare absolute streven naar perfectie schuilgaat![]()
Verder lig ik er niet wakker van en dat moet hij of een ander ook niet doen.![]()
Okee
Ander onderwerp dan: +- 17 jarige meisjes die hun kleine kontje in een strak, dun jogginbroekje hijsen en daarmee gvd voor m'n neus gaan staan draaien... Rot op zeg!'Cos boys don't cry.![]()
Waar ik train alleen brute beren die schreeuwen en gewichten hard laten vallen. Gelukkig geen meisjes hier.![]()
Dus jij bent 't enige meisje daar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef Jahr00n het volgende:
Waar ik train alleen brute beren die schreeuwen en gewichten hard laten vallen. Gelukkig geen meisjes hier.Behulpzaam als een waterkraan.
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus jij bent 't enige meisje daar?zeker goede grap
![]()
Met een microklitje jwtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus jij bent 't enige meisje daar?'Cos boys don't cry.![]()
Mensen die dat gewicht kei hard laten vallen, mega irritant elke keer er een stroomschok door me heen, doe gewoon rustig en leg het normaal terug, herrieschoppers.![]()
Kan soms niet he als je te diep bent gegaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die dat gewicht kei hard laten vallen, mega irritant elke keer er een stroomschok door me heen, doe gewoon rustig en leg het normaal terug, herrieschoppers.![]()
Hier brute criminelen met tattoo's die naar mijn dikke asser kijken in strakke legging.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:46 schreef grrrbeer het volgende:
Okee
Ander onderwerp dan: +- 17 jarige meisjes die hun kleine kontje in een strak, dun jogginbroekje hijsen en daarmee gvd voor m'n neus gaan staan draaien... Rot op zeg!![]()
Nopequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:01 schreef seto het volgende:
Geen lifting platforms in je gym Geo4kant?
Ligt een rubberen mat..
Maar het is meestal bij de cables of machines waar je het hoort, tillen ze omhoog en laatste rep laten ze hem gewoon van boven aan vallen.. op de andere gewichtsplaten..![]()
![]()
Oordoppen in en focus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope
Ligt een rubberen mat..
Maar het is meestal bij de cables of machines waar je het hoort, tillen ze omhoog en laatste rep laten ze hem gewoon van boven aan vallen.. op de andere gewichtsplaten..![]()
InEar oordoppen zijn wel een goed idee ja, vraag me af of Apple die heeft met volume controller .. want ik moet wel liedjes kunnen skippenquote:
Maar ik ga vaak sporten met mijn broer, en die zit altijd te lullen..
Zit ik te kreunen en gekke bekken trekken om nog een rep of 2 eruit te drukken 'Hey wat gaan we zo doen?' ..... Dus dan is het steeds oordop uit he? In, uit in uit ..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 20:45:36 ]![]()
Kut ja, ik hou ze lekker in anders moet ik naar gesprekken over milfs en audi's luisteren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
InEar oordoppen zijn wel een goed idee ja, vraag me af of Apple die heeft met volume controller .. want ik moet wel liedjes kunnen skippen
Maar ik ga vaak sporten met mijn broer, en die zit altijd te lullen..
Zit ik te kreunen en gekke bekken trekken om nog een rep of 2 eruit te drukken 'Hey wat gaan we zo doen?' ..... Dus dan is het steeds oordop uit he? In, uit in uit ..
Dagboek post, sorry![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier brute criminelen met tattoo's die naar mijn dikke asser kijken in strakke legging.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Moeten we nou bang worden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier brute criminelen met tattoo's die naar mijn dikke asser kijken in strakke legging.
Ik ga vanaf hier weer post verwijderen, noten, en bans uitdelen voor verkloten van een reeks.
Dat is 1.
2 is dat als ik zie dat er vanuit hier gekloot wordt in bv LIF je ook direct een ban hebt.
Just so you know.![]()
Wat ben je ook een gezelligerd Snakey.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Also, wat is een goeie vervanging voor zo'n calfraise machine, want die van ons gaat maar tot 200kg en ik deed vandaag 3x20 reps met gemak.
Ik pull morgen wel een Panzermausje though denk ik want lopen gaat er niet inzitten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Alsof ik zin heb om in mijn favoriete reeks de FA uit te hangen.quote:
Maar als de boel verkloot wordt grijp ik in. Gezellig of niet.![]()
Moet je ook niet doen, gewoon iemand anders laten modden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Snakey het volgende:
Alsof ik zin heb om in mijn favoriete reeks de FA uit te hangen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik zie wel eens mensen in de smith calve raises doen. of in de legpress met alleen je tenen kan ook natuurlijk als die tot meer dan 200kg gaat tenminstequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef Jajong het volgende:
Also, wat is een goeie vervanging voor zo'n calfraise machine, want die van ons gaat maar tot 200kg en ik deed vandaag 3x20 reps met gemak.
Ik pull morgen wel een Panzermausje though denk ik want lopen gaat er niet inzitten![]()
Neuh waarom? Ik ben in eerste instantie FA, daarna post ik mee waar ik wil. Als er geklooit wordt ben juist ik de eerste persoon die daar wat aan moet doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, gewoon iemand anders laten modden.![]()
Maar andere reeksen raiden hoort bij een forum jonge. Lekker laten gaan imoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof ik zin heb om in mijn favoriete reeks de FA uit te hangen.
Maar als de boel verkloot wordt grijp ik in. Gezellig of niet.
Zal es proberen, thanks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zie wel eens mensen in de smith calve raises doen. of in de legpress met alleen je tenen kan ook natuurlijk als die tot meer dan 200kg gaat tenminste[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Rawr bijna 2:00 en nu nog maar eens een pizza eten. Ben al sinds gisteravond ziek met keelontsteking ofzo.Krijg je ervan als je met jas open nog snel even naar de Aldi gaat om
kwark
te halen.
Training van vandaag ook gemist, zuigt want dan doe ik volgende week weer A/B/A. Zo kan ik natuurlijk nooit die OHP gaan bijtrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde opzich wel trainen maar is hem niet geworden dus. Geen spierpijn ofzo meer, maar kon maar een paar pushups doen. Ziek zijn is kut, dan heb je gewoon geen kracht.Trainen jullie wel eens door als je ziek bent?
Dit inderdaad, gewoon in de smith en gaan. Zelf gooi ik er ook altijd zo'n step/aerobics-blok onder zodat je dieper kan doorzakken. Gewoon goed gecontroleerd die reps maken en niet op en neer stuiteren als een konijn. Of donkey calf raises met een Ms. Panzermaus op je rug natuurlijk. Of twee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zie wel eens mensen in de smith calve raises doen. of in de legpress met alleen je tenen kan ook natuurlijk als die tot meer dan 200kg gaat tenminste
2:15![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:55 schreef Panzermaus het volgende:
Rawr bijna 2:00 en nu nog maar eens een pizza eten. Ben al sinds gisteravond ziek met keelontsteking ofzo.Krijg je ervan als je met jas open nog snel even naar de Aldi gaat om
kwark
te halen.
Training van vandaag ook gemist, zuigt want dan doe ik volgende week weer A/B/A. Zo kan ik natuurlijk nooit die OHP gaan bijtrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee waarom zou ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde opzich wel trainen maar is hem niet geworden dus. Geen spierpijn ofzo meer, maar kon maar een paar pushups doen. Ziek zijn is kut, dan heb je gewoon geen kracht.Trainen jullie wel eens door als je ziek bent?
![]()
![]()
Volgens mij moet je even een rust momentje nemen maus.
Doe even een week niks. Misschien zelfs twee weken.![]()
Jij bent zeker zo´n ex kankerlijer?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ziek zijnjij doet zeker geen squats?
![]()
Rows, chin-upsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke oefeningen doe je nu waar je biceps in meespeelt?
En ben benieuwd naar jouw cut, zou echt nooit meer zoveel vet aan willen zetten, hoop niet dat je in je cut al je spiermassa verliest en weer bij af + een beetje meer spier bent."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dacht even dat je me uitscholdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo´n ex kankerlijer?.. nee gelukkig nooit gehad, hopelijk ga ik het ook nooit krijgen.
![]()
Ik doelde op dat squats alles zou genezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat je me uitschold.. nee gelukkig nooit gehad, hopelijk ga ik het ook nooit krijgen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus jij bent 't enige meisje daar?
Inderdaad, niet veel te zien bij jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
If not now, then when.![]()
Ik heb 1x getrained toen ik nog niet helemaal hersteld was van een zware verkoudheid, kreeg amper gewichten omhoog omdat ik veel te weinig energie had en had enorme spierpijn daarna. Beter gewoon helemaal herstellen.![]()
Als je verkouden bent, maar geen koorts hebt, kan je meestal in principe wel gewoon trainen. Maar als je temperatuur hoger dan normaal is zou ik nooit trainen, je lichaam is dan al gestressed genoeg.
OT; squats cured his Ebola
![]()
pauzeren (2 seconden oid) op t laagste punt al geprobeerd?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef Jajong het volgende:
Ik pull morgen wel een Panzermausje though denk ik want lopen gaat er niet inzittenhij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
is op 't hoogste punt niet beter, dan heb je die spieren samengetrokken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:07 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
pauzeren (2 seconden oid) op t laagste punt al geprobeerd?![]()
Nee. Je achillespees slaat zoveel energie op dat je relatief makkelijk weer naar boven veert, maar als je een paar seconden rust beneden ebt die energie weg. Vraag me wel altijd af of de natuurlijke veerkracht van je pees met deze methode niet minder wordt, maar daar heb ik nog nooit iets over gelezen en deze techniek is redelijk bekend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:23 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
is op 't hoogste punt niet beter, dan heb je die spieren samengetrokken?
Verder is het met calves zaak om ze zoveel mogelijk zo hard mogelijk aan te pakken. Wees dus niet bang om eerst vol gas te geven op een apparaat, om meteen erna nog op 1 been raises te doen met alleen bw bijv. Ook nog eens gehoord om de antagonist te trainen, dwz de voorzijde van je scheenbeen. Zittend een schijf net onder je tenen plaatsen en dan de voorkant van je voet omhoog doen. Heb 't zelf geprobeerd, maar merkte weinig tot niets.
Overigens, de beste stuurlui zitten aan wal; mijn kuiten zuigen apenballen. Rond april wordt dat echt mijn beachboi puntje, en wordt t vlammen. Voorlopig kan 't mij niet veel schelen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
mjah, mijn (boven)benen zijn flink sterk, dus als ik lekker aan het legpressen ben dan worden m'n kuiten ook wel meegepakt, helemaal als ik nog even m'n tenen uitduw tijdens die oefening. Dus ik hoef niet echt extra oefeningen daarvoor te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:46 schreef mister_popcorn het volgende:
...
mijn kuiten zuigen apenballen.
...![]()
Deadlift faal vandaag, 110 kg glijdt de barbell uit m'n handen. Kon nog net op tijd gecontroleerd terug leggen op de grond.
Had de 120 kg vandaag aan willen tikken, zou een nieuw pr zijn na m'n 117,5 kg voordat k 8 weken stil heb gezeten met m'n rugklachten.Behulpzaam als een waterkraan.
Precies. Je bovenbenen zijn zeker ook sterk van voetballen, dus daar hoef je ook geen extra oefeningen voor te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, mijn (boven)benen zijn flink sterk, dus als ik lekker aan het legpressen ben dan worden m'n kuiten ook wel meegepakt, helemaal als ik nog even m'n tenen uitduw tijdens die oefening. Dus ik hoef niet echt extra oefeningen daarvoor te doen.
Of toch du vader?![]()
Leuk en aardig deze reactie. Alleen let er wel op dat mensen zoiets serieus nemen, dus dan sta ik er ook niet van te kijken dat mensen elke keer weer met deze vragen komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Precies. Je bovenbenen zijn zeker ook sterk van voetballen, dus daar hoef je ook geen extra oefeningen voor te doen
Dus wat jij nou doet is gewoon zulke vragen uitlokken. Dus wie is dommer? Jij of hij? Jij.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leuk en aardig deze reactie. Alleen let er wel op dat mensen zoiets serieus nemen, dus dan sta ik er ook niet van te kijken dat mensen elke keer weer met deze vragen komen.
Dus wat jij nou doet is gewoon zulke vragen uitlokken. Dus wie is dommer? Jij of hij? Jij.
Of toch du vader?![]()
voetbalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Precies. Je bovenbenen zijn zeker ook sterk van voetballen, dus daar hoef je ook geen extra oefeningen voor te doen... nee, ze zijn gewoon sterker dan m'n andere spieren (bij squatten hangt het gewicht dat ik omhoog kan krijgen ook vooral af van m'n rugspieren), dus ik kan een leuk gewicht op de legpress wegduwen, en daar profiteren m'n kuiten ook flink van.
![]()
[dienstmededeling]
Aldi ongezouten gemengde noten van Trader Joe's proeven een stuk minder ranzig (letterlijk) dan die van de Lidl
[/dienstmededeling]Confidence through competence![]()
Hey ik ben een beginnende bodybuilder met mijn 16 jaar en ecto lichaam
mijn schema is: ma-wo-vrij
na het trainen bakje magere kwark en tonijn
verder hoop ik nog veel van jullie te leren![]()
Kloon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef Geenkat het volgende:
Hey ik ben een beginnende bodybuilder met mijn 16 jaar en ecto lichaam
mijn schema is: ma-wo-vrij
na het trainen bakje magere kwark en tonijn
verder hoop ik nog veel van jullie te lerenIf not now, then when.![]()
Ik niet, maar weet dat er hier een paar zijn die kettlebells gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon een vraagje, gebruiken jullie ook kettlebells?![]()
Ik moet nog wat kilo's kwijt om m'n vetpercentage omlaag te brengen maar wat kan ik het beste doen? Ik zat zelf te denken aan iets als dit:
- Maandag: kracht en erna 30 minuten interval training (1,5 minuut redelijk tempo, 0,5 minuut maximaal)
- Woensdag: zelfde
- Vrijdag: zelfde
Of is het verstandiger om de cardio op bijvoorbeeld dinsdag en donderdag te doen? Spiergroei denk ik even niet aan, wel spierbehoud.![]()
Ik zou niet intervallen maar gewoon 30min op laag tempo.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Maar dat schiet niet echt op lijkt me? Met interval training heb ik een paar jaar geleden al eens veel succes gehad namelijk. Bovendien heb ik een kleine onderkin, terwijl ik niet echt dik ben, die ik graag wil kwijt zien te raken.![]()
Op de KT dagen. Glycogeenvoorraad dit dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:14 schreef L-D het volgende:
Ik moet nog wat kilo's kwijt om m'n vetpercentage omlaag te brengen maar wat kan ik het beste doen? Ik zat zelf te denken aan iets als dit:
- Maandag: kracht en erna 30 minuten interval training (1,5 minuut redelijk tempo, 0,5 minuut maximaal)
- Woensdag: zelfde
- Vrijdag: zelfde
Of is het verstandiger om de cardio op bijvoorbeeld dinsdag en donderdag te doen? Spiergroei denk ik even niet aan, wel spierbehoud.BEASTMODE![]()
iemand een idee hoeveel omega3 je het best kan binnenkrijgen per dag? slik nu 3x per dag 1000mg omega-3,
@L-D , ik doe altijd 30-35 minuten na de KT crosstrainer op gemiddelde snelheid, niet langzaam igg, mn hartslag ligt meestal rond de 150, en in het weekend doe ik HIIT. HIIT is trouwens niet erg aan te raden na een squat training :p![]()
Het verschil tussen HIT en gewone cardio is een suikerklontje ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef L-D het volgende:
Maar dat schiet niet echt op lijkt me? Met interval training heb ik een paar jaar geleden al eens veel succes gehad namelijk. Bovendien heb ik een kleine onderkin, terwijl ik niet echt dik ben, die ik graag wil kwijt zien te raken.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik kwam dit tegen op YT, op die gozer na, vind ik de rest ook niet super gespierd ofzo.
Kunnen de meeste hier al tegen op ?-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op de KT dagen. Glycogeenvoorraad dit dat.![]()
Ectoparade.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef spierbal het volgende:
Ik kwam dit tegen op YT, op die gozer na, vind ik de rest ook niet super gespierd ofzo.
Kunnen de meeste hier al tegen op ?Confidence through competence![]()
Dat is mijn ervaring ook. Ik heb HIIT iets van een maand geprobeerd en daarna terug naar een half uur op een redelijk hoge hartslag, ~150 - 160 elke keer na KT 20 minuten. Voor mij werkt dat laatste beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Het verschil tussen HIT en gewone cardio is een suikerklontje ofzo.
Geen idee hoe persoonlijk dat is trouwens, maar ik heb nu van behoorlijk wat mensen gehoord dat het weinig tot geen verschil maakt.![]()
Ik hou gewoon lekker de mix erin, na KT 30-35 min crosstrainer en thuis hiit, kwartier trap lopen, 2 trappen op sprinten en rustig naar beneden lopen, bevalt me erg goed![]()
Ik vraag me ook af wat het (sowieso kleine) effect van EPOC is bij HIIT als je er ook al krachttraining voor doet. Volgens mij zijn daar geen onderzoeken naar geweest.
Het mechanisme van EPOC is namelijk vergelijkbaar met het verhoogde metabolisme bij spierremodellering.
Ik moet sowieso 15 minuten heen en terug fietsen om bij mijn sportschool te komendus zelf doe ik aan low/mid-intensity cardio.
Uit dit onderzoek blijkt dat HIIT wel meer effect heeft, hoewel daar dan ook weer kanttekeningen bij staan.
http://www.exercisebiolog(...)ss_exercise_program/![]()
Maakt geen zak uit. Gewoon Cardio wanneer het het beste uitkomt.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op de KT dagen. Glycogeenvoorraad dit dat.
HIIT is leuk, maar dat het beter is dan steady cardio is maar zeer de vraag. Verder is het moeilijk om te zeggen 'ik ga ff 40 min HIIT doen", terwijl dat wel gewoon kan met de fiets!![]()
IK zag gister wat posts over noten, als je echt goddelijke noten wilt eten:
http://www.amazon.com/Cas(...)-Seeds/dp/B0045CTYNI
Heb van deze zakken op Aruba weg lopen tikken, te lekker gewoon!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Interesting shiz. Heb deze thread al eens eerder gezien maar nu ook wat meer van de reacties gelezen. Die gast heeft zeker een punt.
Why the traditional Rippetoe/SS program sucks balls.
290 kg deadlift @ 100 kg BW, 19 jaar. Miring hard.
Verderquote:The most common result I see are latless, rear deltless internally rotated kids with big legs, small calves, small arms, small chests that bench half of what they squat.quote:Rippetoe works for powerlifting begginners sure, but most people here want to improve their body and it absolutely sucks balls for doing that.
It doesn't have enough chest work, no bicep/tricep, not enough shoulder work, too much leg work. If you do rippetoes you end up with a horrible physique: small chest, small arms, small shoulders, big back, huge legs. Makes you look like a toad, maybe thats where the name rippetoad comes from.
[ Bericht 20% gewijzigd door Panzermaus op 05-02-2012 21:52:56 ]![]()
Welk punt heeft hij dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Interesting shiz. Heb deze thread al eens eerder gezien maar nu ook wat meer van de reacties gelezen. Die gast heeft zeker een punt.
Why the traditional Rippetoe/SS program sucks balls.
290 kg deadlift @ 100 kg BW, 19 jaar. Miring hard.
Verder
[..]
Een 19jarige die kritiek heeft op iemand die al langer atleten traint dan hij leeft. En dan van die drogredeneringen als 'hij is zelf een dikkertje, waarom zou je dan advies van hem aannemen?'. Ik weet ook wel dat sneijder beter voetbalt dan Bert van Maarwijk, maar toch heb ik liever een oude coach dan een tiener in vorm.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat SS zeker geen magisch programma is en het strict uitvoeren er van leidt tot verstoring van balans tussen spiergroepen. Verder vind hij (o.a.) dat SS te vaak erbij wordt gehaald als 'cure all' terwijl het in een aangepaste vorm veel beter zou zijn. Daarnaast is er geen cure all, maar goed. Zelf stoor ik me er ook wel aan, dat mensen overal en altijd SS erbij halen en je er niet van mag afwijken etc etc, alsof het heilig is en voor alle doelen geschikt is (als basis).quote:
Die vergelijkingen van stats hebben er uiteraard niets mee te maken, Rippetoe is tegenwoordig een coach en al heel lang geen powerlifter meer. Maar toch vond ik het opmerkelijke stats voor een 19-jarige.![]()
![]()
zo denk ik ook, heel leuk dat hij zoveel progressie boekt als 19jarige. Maar om dan de wijsneus uit te hangen met slechts een paar jaar ervaring...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Welk punt heeft hij dan?
Een 19jarige die kritiek heeft op iemand die al langer atleten traint dan hij leeft. En dan van die drogredeneringen als 'hij is zelf een dikkertje, waarom zou je dan advies van hem aannemen?'. Ik weet ook wel dat sneijder beter voetbalt dan Bert van Maarwijk, maar toch heb ik liever een oude coach dan een tiener in vorm.
zo moeilijk is het toch ook niet om zelf een gebalanceerd schema te maken![]()
Zoals?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
...strict uitvoeren er van leidt tot verstoring van balans tussen spiergroepen.Zegt wie?quote:Verder vind hij (o.a.) dat SS te vaak erbij wordt gehaald als 'cure all' terwijl het in een aangepaste vorm veel beter zou zijn.
En SS is geen BB programma he? Als je sterk genoeg bent ga je een andere kant op zoals Rippetoe ook gewoon zegt ('dan mag je kiezen, looks of kracht'). Doel is om zo veel mogelijk kracht te krijgen zo snel mogelijk.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
OP lezen en de eerste paar pagina's aan reacties doorscannen. Vond het zeker de moeite waard.quote:Ja. Ik vergeet soms ook wel eens dat SS 'by the books' een programma is zonder chinups of rows. Je wordt er sterk van op BP/SQ/DL maar genoeg mensen die er uit komen te zien als een T-rex. Maar goed, SS is inderdaad nooit als BB-programma gemaakt. Het gaat mij erom dat ik me in de OP herken, hij stoort zich er aan dat mensen altijd maar 'SS en strict volgen' roepen. BB.com blijft een bodybuildingforum en daar verdient een gebalanceerdere versie van SS zeker wat meer aandacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Zegt wie?
En SS is geen BB programma he? Als je sterk genoeg bent ga je een andere kant op zoals Rippetoe ook gewoon zegt ('dan mag je kiezen, looks of kracht'). Doel is om zo veel mogelijk kracht te krijgen zo snel mogelijk.okay flauw. Maar goed. Het ging me meer om dat topic dus en niet zozeer om mijn verdediging ervan.
![]()
![]()
Eerst even bodyweight squats om de techniek onder de knie te krijgen.quote:
full stops and exclamation marks![]()
als je als totale beginner aan SS begint, wat is het dan het probleem? Je doet het voor een half jaar weet ik het. Dan heb je dikke benen en de rest is kut. Dan ga je toch over op een split, waarbij je 1 of 2x per week benen traint en meer dan genoeg tijd heb voor de andere spiergroepen.
SS doe je fundatie, daarna bouw je uit.
Ik roep nu maar wat geks, wat benen en rug zijn de groepen waar je de meeste massa kan pakken. Rip mikt op benen voor een beginner. Als je daarna verder stroomt dan kan je de rest aanpakken. Als al je moeite naar je benen gaat, lijkt mij de beste start voor iemand die meer wilt.
Heb zelf nooit SS gedaan, maar ik kan er wel sympathie voor opbrengen voor degene die meer wilt dan alleen een mooi lichaam voor de zomer.![]()
SS moves blijf je de rest van je leven in de gym doen, geen probleem om daarmee te beginnen.
Bovendien legt hij duidelijk de auxilary movements uit, die je makkelijk zelf in je training kan proppen....Confidence through competence![]()
Had dat topic ook al eens gelezen bij Teen Misc. Hij heeft wel een punt over benen die veel meer aangepakt worden dan bv chest. Daarom doe ik na SS (met chinups/dips) altijd nog een extra oefening. Chest of triceps op dag A en schouder of bicep op dag B.
+ ik sla soms een woensdag Squats over en vervang die met een andere oefening.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Die hond.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerst even bodyweight squats om de techniek onder de knie te krijgen.
[ afbeelding ]
Filmpje is nog mooier.
Trouwens, goed filmpje, deze houd ik in mijn 'doorstuur-lijstje'.
Aanrader voor iedereen.Inderdaad. Maar het gaat mij er om dat er te makkelijk wordt geroepen 'SS ongeacht je doelen' en dat er dan verder niet op wordt ingegaan. SS is goed voor een basis krachtbasis neerzetten maar je hebt ook genoeg mensen die het bijna als een bodybuilding routine zien.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef Kroc het volgende:
als je als totale beginner aan SS begint, wat is het dan het probleem? Je doet het voor een half jaar weet ik het. Dan heb je dikke benen en de rest is kut. Dan ga je toch over op een split, waarbij je 1 of 2x per week benen traint en meer dan genoeg tijd heb voor de andere spiergroepen.
Ik roep nu maar wat geks, wat benen en rug zijn de groepen waar je de meeste massa kan pakken. Rip mikt op benen voor een beginner. Als je daarna verder stroomt dan kan je de rest aanpakken. Als al je moeite naar je benen gaat, lijkt mij de beste start voor iemand die meer wilt.
Heb zelf nooit SS gedaan, maar ik kan er wel sympathie voor opbrengen voor degene die meer wilt dan alleen een mooi lichaam voor de zomer.Ik blijf tot en met mijn cut gewoon doorgaan met 3x per week SS met dips/chins/pullups/pendlay rows/cable row/calf raises, daarna zie ik wel. Ik vind trainen leuk, zou vaker trainen leuker vinden maar wil wel bij de grote compounds blijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef seto het volgende:
Hoe lang wil je nu nog door met SS Panzermaus?
Dit wil ik ook kunnen trouwens.
Die kerel ook.Echt de dikste roidgorilla die ik ooit gezien heb.
![]()
Wat een dwaas.
Ook even een of ander vage supp promoten. En die description erbij.
[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 06-02-2012 00:18:28 ]![]()
Fixedquote:Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit wil ik ook kunnen trouwens.
Die kerel ook.Echt de dikste roidgorilla die ik ooit gezien heb.
![]()
Wat een dwaas baas.
Of toch du vader?![]()
naar aanleiding van
Wat kilootjes ERBIJ voor de zomer
Zijn er mensen die ervaring hebben met het Gomad dieet?
En hoe dat allemaal werkt, op je lichaam etc etc..Better to be criticized by a wise person than to be praised by a fool![]()
Panzermaus heeft het een tijdje gedaan met goede resultaten volgens mij. Let wel dat je GOMAD in combinatie met een redelijk hevig trainingsschema moet volgen, anders word je gewoon dik.
En maak je niet druk om het feit dat je als dun mannetje straks tussen grote gasten staat in de gym, zo zijn er meerdere begonnen hier.![]()
Hopen dat Panzermaus zijn ervaringen wil delen hierzo dan..quote:Op maandag 6 februari 2012 09:19 schreef seto het volgende:
Panzermaus heeft het een tijdje gedaan met goede resultaten volgens mij. Let wel dat je GOMAD in combinatie met een redelijk hevig trainingsschema moet volgen, anders word je gewoon dik.
En maak je niet druk om het feit dat je als dun mannetje straks tussen grote gasten staat in de gym, zo zijn er meerdere begonnen hier.
Ik las idd dat je intensief erbij moet trainen, dat je er anders gewoon dik van wordt.
Maar las ergens ook dat je het gewicht wat je dmv GOMAD erbij krijgt ook zo weer kwijt bent wanneer je ermee stopt.. Het is wel de bedoeling dat ik uiteindelijk op gewicht blijfBetter to be criticized by a wise person than to be praised by a fool![]()
Dat. En over het algemeen valt dat wel mee bij de gemiddelde sportschool. Je zal heus niet de enige zijn die wat meer massa wil.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:19 schreef seto het volgende:
En maak je niet druk om het feit dat je als dun mannetje straks tussen grote gasten staat in de gym, zo zijn er meerdere begonnen hier.![]()
maar ik heb juist het idee, dat de mensen die in de sportschool komen, thuis al bezig zijn geweest en zo een basis hebben..quote:Op maandag 6 februari 2012 09:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat. En over het algemeen valt dat wel mee bij de gemiddelde sportschool. Je zal heus niet de enige zijn die wat meer massa wil.
Ik heb vrienden van 16/17 die gewoon dikker/gespierder zijn als mij, en waarvan sommige nog roken/blowen ook.. -_-'Better to be criticized by a wise person than to be praised by a fool![]()
We hebben nou eenmaal niet allemaal dezelfde lichaamsbouw. Dat is niks om je voor te schamen. Je kunt je beter op je eigen lichaam concentreren, krachttraining doen en meer eten.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:43 schreef nosytmai het volgende:
[..]
maar ik heb juist het idee, dat de mensen die in de sportschool komen, thuis al bezig zijn geweest en zo een basis hebben..
Ik heb vrienden van 16/17 die gewoon dikker/gespierder zijn als mij, en waarvan sommige nog roken/blowen ook.. -_-'![]()
Kut, straks op pad om een gym te zoeken waar ze een squatrek hebben hier in Vietnam.
De gym waar ik nu train heeft alleen een legpress apparaat en iedereen hier heeft iele benen
Gisteren staan trainen met wat Amerikanen en een stel Zweden.![]()
Je bent in ieder geval weer fit om te trainen, neem ik aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef SunTzu het volgende:
Kut, straks op pad om een gym te zoeken waar ze een squatrek hebben hier in Vietnam.
De gym waar ik nu train heeft alleen een legpress apparaat en iedereen hier heeft iele benen
Gisteren staan trainen met wat Amerikanen en een stel Zweden.
[ Bericht 86% gewijzigd door Snakey op 06-02-2012 10:11:32 ]![]()
Fit ben ik opzich wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 10:01 schreef Snakey het volgende:
Je bent in ieder geval weer fit om te trainen, neem ik aan.
doe wel zaalvoetbalBetter to be criticized by a wise person than to be praised by a fool![]()
GOMAD werkt voornamelijk voor ectomorph gebouwde mensen in hun beginfase (7-10% body fat, nauwelijks gespierd), waar het én goed is om vetmassa én spiermassa snel aan te zetten.
Iedereen die spiermassa wil aanzetten zonder veel vetmassa erbij heeft geen baat bij zoveel onnodige calorieën. Panzermaus was er ook mee gestopt omdat zelfs hij er een buikje van kreeg, zonder verhoogde spiergroeisnelheid.
Denk erom, je hebt twee dingen: spiermassa meer of minder, dit kan lokaal (maar je wil dit gelijkmatig over je hele lichaam als je begint). En daarnaast vetmassa meer of minder, en dit kan niet lokaal, maar is een fullbody proces.
[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 06-02-2012 11:43:36 ]Confidence through competence![]()
Inderdaad. Daarbij, volg Reg Parks manier van 5x5, veel beter met de drie fases die hij voorstelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef Kroc het volgende:
Heb zelf nooit SS gedaan, maar ik kan er wel sympathie voor opbrengen voor degene die meer wilt dan alleen een mooi lichaam voor de zomer.
http://www.t-nation.com/f(...)eg_parks_5x5_program![]()
Ik moet trainen maar ik ben me een partij lamlendig
Tas staat al zeker anderhalf uur gepakt naast me. Koffie komt me m'n strot uit. Nergens zin in.'Cos boys don't cry.![]()
Stop met denken, start met doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef grrrbeer het volgende:
Ik moet trainen maar ik ben me een partij lamlendig
Tas staat al zeker anderhalf uur gepakt naast me. Koffie komt me m'n strot uit. Nergens zin in.![]()
Uhuh, uhuhquote:
Pfffffffff... tering hee. Echt ernstig dit.
Maar okee. Ik ga een jas pakken.'Cos boys don't cry.![]()
Bij mij niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Kijk een motiverend filmpje werkt bij mij altijd.'Cos boys don't cry.![]()
quote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Sta inmiddels op de metro te wachten. Heb er een hard hoofd in, maar dat heb ik altijd in alles
Hoezee.'Cos boys don't cry.![]()
Je moet er in stappen he, niet ervoor springen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:25 schreef grrrbeer het volgende:
Sta inmiddels op de metro te wachten. Heb er een hard hoofd in, maar dat heb ik altijd in alles
Hoezee.![]()
![]()
Vond GOMAD erg chill en zou het zo weer willen doen, als je bij de Aldi haalt reken dan op 4*0.65=2.60 EUR per dag. Daarvoor krijg je 4*10*3.5=140 gram eiwit, 4*10*4.5=180 gram carbs en 4*10*3.5=140 gram vet. Kon destijds niet veel trainen door zomerroosters maar voelde me super, stuk energieker, zat sowieso 1000 kcal boven maintenance. En de keren dat ik getraind had deed ik meer gewicht en was ik sneller hersteld. GOMAD is lekker makkelijk en die overtollige vetgains moet je gewoon voor lief nemen.
Trouwens.http://www.nu.nl/sport/27(...)10-andy-schleck.htmlquote:Contador geschorst, Tourzege 2010 naar Andy Schleck
AMSTERDAM - Alberto Contador is door het internationaal sporttribunaal CAS voor twee jaar geschorst voor het moedwillig gebruik van clenbuterol tijdens de Tour de France van 2010.
Contador aan de clen? Wtf?![]()
![]()
Nee zo ver zijn we nog niet!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet er in stappen he, niet ervoor springen.'Cos boys don't cry.![]()
Yeah, ben weer op en top fit. Heb een sportschool gevonden, alles onder de roest maar wel dumbells tot 40kg en een squatrek overal posters van Jay Cutler, Arnold & friends maar dat is nog niet alles je kunt hier trainen voor 20 cent per dagquote:Op maandag 6 februari 2012 10:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval weer fit om te trainen, neem ik aan.![]()
![]()
![]()
Geweldig!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeah, ben weer op en top fit. Heb een sportschool gevonden, alles onder de roest maar wel dumbells tot 40kg en een squatrek overal posters van Jay Cutler, Arnold & friends maar dat is nog niet alles je kunt hier trainen voor 20 cent per dag![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha SunTzu held.Ook allemaal shirtless en op een rijtje benchen daar.
Zag mijn gym er maar zo uit.
Zo'n foto laat echt zien waar het allemaal om gaat. Kleine kutruimte die helemaal volgepropt is, fietsen en brommers (?) in de gym geparkeerd, maar iedereen hard bezig.![]()
![]()
Nha Trang, Vietnam. Mijn vader komt hier vandaan we hebben een huis 5 minuten van het strand vandaan, sportschool is ook maar 5 minuten van huis afquote:Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef grrrbeer het volgende:
Waar zit je dan?
Mijn meest exotische lokatie was anastasia in paramariboEcht relax, na het sporten meteen op de brommer doorcruizen naar het strand om ff een stukje te zwemmen en al het eten is vers, begin de dag ook gewoon met een verse fruitmix. In de middag alle kledingzaken af om kleren te kopen voor 5 euro per ding ofzo en dan 's avond de club in. Ben nu alweer aangekleed om te gaan
![]()
![]()
Ik ben hier al vanaf 22 januari om Vietnamees nieuwjaar te vieren wat een 3 dagen lang feest was met familie en blijf helaas maar tot 19 februariquote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef grrrbeer het volgende:
Klinkt goed man!
Wat doe je er en hoe lang ga je dat er volhouden?Mijn baas in NL is echt relax, vent van 35 en die vind dus dat ik ook zoveel mogelijk van het leven moet genieten dus kreeg gewoon een maand vrij
![]()
![]()
Ben je zeker wel de baas, met al die magere konijnen daar lol.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Yeah, ben weer op en top fit. Heb een sportschool gevonden, alles onder de roest maar wel dumbells tot 40kg en een squatrek overal posters van Jay Cutler, Arnold & friends maar dat is nog niet alles je kunt hier trainen voor 20 cent per dag![]()
[ afbeelding ]
Ondanks je dipje in gewicht![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen ik in Japan woonde verbaasde ik me ook altijd dat mensen gewoon in die positie op de bus konden wachten of ergens een sigaret roken, als ik het probeerde lukte het inderdaad voor geen meter.![]()
Ready set squat![]()
lukt me niet
die meisje
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef seto het volgende:
Toen ik in Japan woonde verbaasde ik me ook altijd dat mensen gewoon in die positie op de bus konden wachten of ergens een sigaret roken, als ik het probeerde lukte het inderdaad voor geen meter.
Ja, squatten is in Azië vrij normaal in het straatbeeld, ik verbaas me er ook altijd over. Hier in het westen associeer je het toch wat meer met een kinderlijke houding.
Ass to grass.
Meer met een gebrek aan een wc...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, squatten is in Azië vrij normaal in het straatbeeld, ik verbaas me er ook altijd over. Hier in het westen associeer je het toch wat meer met een kinderlijke houding.![]()
![]()
Haha ik krijg ook altijd opmerkingen van mijn vrienden als ik weer eens in die asian squat positie zit, tijdens het voetballen of sporten. Maar ik heb dan ook die genetics.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ja zeker goed voor m'n zelfvertrouwen ik heb niemand daar gezien die groter dan mij isquote:Op maandag 6 februari 2012 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ben je zeker wel de baas, met al die magere konijnen daar lol.
Ondanks je dipje in gewichtwel klote met kleren kopen size L zit te strak en groter is moeilijk te vinden
![]()
![]()
1.74, 75kg bodyfat unknown maar looking good in the mirrorquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zijn je stats nu? Weet alleen nog dat je iets van 1.70 was?BP nog steeds 110kg DL 125kg SQ 90kg
![]()
Dikke BP voor je bodystats, nice. En SQ 90 kg is nog niet heel veel, neem aan dat dat een ATG asian squat is?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
1.74, 75kg bodyfat unknown maar looking good in the mirrorBP nog steeds 110kg DL 125kg SQ 90kg
![]()
![]()
110kg BP, 90kg SQ? Wat? Verklaar je nader.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
1.74, 75kg bodyfat unknown maar looking good in the mirrorBP nog steeds 110kg DL 125kg SQ 90kg
Of toch du vader?![]()
Zit al 2 maanden schommelend op 110kg BP slechtere dagen 90kg. Wat is ATG ik zak wel gewoon door tot hurken daarna meteen dumbell lunges met 24, 26, 28kg x12quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dikke BP voor je bodystats, nice. En SQ 90 kg is nog niet heel veel, neem aan dat dat een ATG asian squat is? [ afbeelding ]![]()
BP stats komt door korte armpjes waarschnlijk ;-)quote:Op maandag 6 februari 2012 15:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dikke BP voor je bodystats, nice. En SQ 90 kg is nog niet heel veel, neem aan dat dat een ATG asian squat is? [ afbeelding ]
110kg 1x of 8x?![]()
Domme Chinees vast in hurktoiletquote:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_vast_in_toilet.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 15:44:16 ]![]()
4x ik train 8,6,4 start met 90kg met cable cross pak ik 60kg per kantquote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
BP stats komt door korte armpjes waarschnlijk ;-)
110kg 1x of 8x?batterij van mobiel is bijna leeg
![]()
Mijn trainer is ook zo'n miniaziaat die benched ook meer dan ik. Maarja mijn armen zijn idd 2 keer zo lang
Duidelijk een verhaal van korte spieren..quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef Jajong het volgende:
Mijn trainer is ook zo'n miniaziaat die benched ook meer dan ik. Maarja mijn armen zijn idd 2 keer zo lang
![]()
Armlengte verklaart een hoop inderdaad, heb zelf ook redelijk lange armen denk ik. Wanneer ik neutraal sta en mijn handen laat hangen komen mijn vingertoppen makkelijk voorbij de helft van mijn bovenbenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Domme Chinees vast in hurktoilet
[ afbeelding ]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_vast_in_toilet.html![]()
![]()
Was een grapje met die korte spieren..quote:Op maandag 6 februari 2012 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
Armlengte verklaart een hoop inderdaad, heb zelf ook redelijk lange armen denk ik. Wanneer ik neutraal sta en mijn handen laat hangen komen mijn vingertoppen makkelijk voorbij de helft van mijn bovenbenen.
[..]
Maar kortere armen zijn wel in het voordeel.![]()
Nog even over deze site: http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
Ik heb zo mijn bedenkingen...
Whole Milk. Full fat milk which contains 3-4% fat. Alternative names: full cream milk or homo milk.![]()
Net een gratis 'sportkeuring' met hartcheck gehad.
Werd al een tijdje regelmatig misselijk als ik trainde, vooral als ik een beetje zwaar ging, dus bijvoorbeeld op benendag na zwaar squatten en daarna leg extensions, calve raises en hamstring curls te supersetten.
Mee naar de huisarts gegaan, die heeft een ECG gemaakt en daar waren geen P-toppen op te zien. Ondertussen had ik al door dat er een verband was tussen misselijk worden en vlak voor het trainen teveel eten![]()
Toen naar een cardioloog doorverwezen, waar ik weer een ECG heb gedaan (waarop gewoon P-toppen te zien waren, de reden dat op die andere geen P-toppen waren was omdat die geen sensor had op de plaats waar je die P-toppen op zou moeten ziendus een faal van mijn huisarts), nu net inspanningstest en een hart echo gedaan. Alles was prima, niks mis met mijn hart dus. En alles wordt gedekt door de verzekering omdat het een 'legitieme klacht' is, wat niet het geval is als je gewoon willekeurig een sportkeuring wilt doen of bijv uit voorzorg een ECG/echo wilt laten maken.
Of toch du vader?![]()
El ripster is geen fan van ATGquote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
Zou me niets verbazen als Rippetoe in die positie slaapt.
Dus als je misselijk wordt tijdens zware inspanning kan dat op een hartklacht duiden?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Luchtkoker het volgende:
Net een gratis 'sportkeuring' met hartcheck gehad.
Werd al een tijdje regelmatig misselijk als ik trainde, vooral als ik een beetje zwaar ging, dus bijvoorbeeld op benendag na zwaar squatten en daarna leg extensions, calve raises en hamstring curls te supersetten.
Mee naar de huisarts gegaan, die heeft een ECG gemaakt en daar waren geen P-toppen op te zien. Ondertussen had ik al door dat er een verband was tussen misselijk worden en vlak voor het trainen teveel eten![]()
Toen naar een cardioloog doorverwezen, waar ik weer een ECG heb gedaan (waarop gewoon P-toppen te zien waren, de reden dat op die andere geen P-toppen waren was omdat die geen sensor had op de plaats waar je die P-toppen op zou moeten ziendus een faal van mijn huisarts), nu net inspanningstest en een hart echo gedaan. Alles was prima, niks mis met mijn hart dus. En alles wordt gedekt door de verzekering omdat het een 'legitieme klacht' is, wat niet het geval is als je gewoon willekeurig een sportkeuring wilt doen of bijv uit voorzorg een ECG/echo wilt laten maken.
Zal eerder gewoon te weinig vocht in je maag zijn (trekt weg naar je in te spannen spieren/zweet) dat je misselijk wordt.![]()
Ok dus als ik een lichaams-APK wil doen moet ik zeggen dat ik wel eens misselijk wordt?
Een echte vent betaald dit gewoon zelf, en gaat niet het zorgstelsel lopen belasten met z'n BB-activiteiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Zith het volgende:
Ok dus als ik een lichaams-APK wil doen moet ik zeggen dat ik wel eens misselijk wordt?
Vind ik tenminste.![]()
Lage bloedsuiker?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dus als je misselijk wordt tijdens zware inspanning kan dat op een hartklacht duiden?
Zal eerder gewoon te weinig vocht in je maag zijn (trekt weg naar je in te spannen spieren/zweet) dat je misselijk wordt.
Dus te weinig hebben gegeten voor je gaat sporten
Een echte vent betaalt dit, geeft de doktersassistente er zelf ook een en vervoegt zijn werkwoorden correct jwt!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een echte vent betaald dit gewoon zelf, en gaat niet het zorgstelsel lopen belasten met z'n BB-activiteiten.
Vind ik tenminste.'Cos boys don't cry.![]()
Ja idd. Of zoals Luchtkoker zegt teveel gegeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Lage bloedsuiker?
Dus te weinig hebben gegeten voor je gaat sporten
Zelf heb ik echt een ultra lage hartslag 'snachts <40bpm, dus vandaar mijn vraag.![]()
Dan zijn we het daar tenminste overeens niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Een echte vent betaalt dit, geeft de doktersassistente er zelf ook een en vervoegt zijn werkwoorden correct jwt!![]()
Zorgstelsel mag dankbaar zijn dat we er zo'n levensstijl op na houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een echte vent betaald dit gewoon zelf, en gaat niet het zorgstelsel lopen belasten met z'n BB-activiteiten.
Vind ik tenminste.![]()
Voor de gene die het Naturel houden ben ik het met je eens, maar voor Steroietje en Anabooltje niet. Die kost op lange termijn wel degelijk meer dan iemand die helemaal niet sport.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zorgstelsel mag dankbaar zijn dat we er zo'n levensstijl op na houden.![]()
Op die eerste vraag, ja, kennelijk wel. Ik ben niet als de kippen naar de huisarts gerend, ik heb eerst eigen research gedaan (duidde vaak op laag bloedsuikerspiegel, te weinig/teveel vocht, etc), en al die factoren al uitgecijferd. Ik heb tijdens de training meer gedronken dan normaal, minder, zo goed als niet, extra suikerhoudende dranken vóór het trainen, etc. Niks hielp. Ik heb bloed laten prikken en hier kwamen ook geen afwijkingen uit, maar toch hield het aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dus als je misselijk wordt tijdens zware inspanning kan dat op een hartklacht duiden?
Zal eerder gewoon te weinig vocht in je maag zijn (trekt weg naar je in te spannen spieren/zweet) dat je misselijk wordt.
Over dat 'belasten van zorgstelsel', ik ben over het algemeen super gezond en ik belast het zorgstelsel eigenlijk zo goed als niet. Ik ga nooit naar de fysio, huisarts, noem het maar op, en ik betaal wel uiteraard mijn verzekeringen, zorgkosten, etc. Dus ach, ik heb gewoon een keer mijn claim gemaakt. Ik vond het het waard om uit te zoeken of ik geen onderliggende hartklachten e.d. had, maar als jij het er niet mee eens bent, jammer dan.Of toch du vader?![]()
Anabolen zijn minder schadelijk als iedere dag patat vreten of zuipen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het Naturel houden ben ik het met je eens, maar voor Steroietje en Anabooltje niet. Die kost op lange termijn wel degelijk meer dan iemand die helemaal niet sport.![]()
Dat je stelselmatig misselijk en licht in je hoofd wordt tijdens intense fysieke inspanning, terwijl je gewoon genoeg van te voren eet/drinkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef Zith het volgende:
Dan kán je huisarts de oordeling maken om je door te sturen naar een cardioloog, hoewel je huisarts waarschijnlijk net als de mijne moet falen in het beoordelen van ECG's, en een afwijking ziet die er niet is
Of toch du vader?![]()
Uhuquote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Anabolen zijn minder schadelijk als iedere dag patat vreten of zuipen.Voelde je je zelf aangesproken?
Voor patat vreten heb je geen nieuw levertje nodig op je 35e.
Dus praat het nou niet gezond alsjeblieft.
En los staand van steroide, als je echt wilt groeien, is het ook naturel geen gezonde levensstijl BB-en.
Je eet heel erg veel, en dat is gewoon niet gezond. Daar kun je niet omheen.![]()
Heb je daar een bron voor, of is dat wat jij denkt?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor de gene die het Naturel houden ben ik het met je eens, maar voor Steroietje en Anabooltje niet. Die kost op lange termijn wel degelijk meer dan iemand die helemaal niet sport.![]()
Ik zit verder niet aan de anabole steroïden (behalve die anaboluh whey shakies) trouwens, dus het is niet alsof ik daardoor eventueel hartklachten waarvan ik de kosten op het zorgstelsel gooi.Of toch du vader?![]()
wat is veel?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
UhuVoelde je je zelf aangesproken?
En los staand van steroide, als je echt wilt groeien, is het ook naturel geen gezonde levensstijl BB-en.
Je eet heel erg veel, en dat is gewoon niet gezond. Daar kun je niet omheen.![]()
Je arts heeft het juiste gedaan, checken of alles goed is met je hart. Misselijkheid, nadat je zelf van alles hebt geprobeert, kan inderdaad op je hart wijzen. De eerste symtomen zijn misselijkheid bij inspanning, en als je er niks aan doet komt de pijn op de borst en eventueel erger.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit verder niet aan de anabole steroïden (behalve die anaboluh whey shakies) trouwens, dus het is niet alsof ik daardoor eventueel hartklachten waarvan ik de kosten op het zorgstelsel gooi.![]()
Nee gast, ik doel ook niet op jou.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:42 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit verder niet aan de anabole steroïden (behalve die anaboluh whey shakies) trouwens, dus het is niet alsof ik daardoor eventueel hartklachten waarvan ik de kosten op het zorgstelsel gooi.![]()
Je kan jarenlang kuren zonder gezondheidsklachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
UhuVoelde je je zelf aangesproken?
Nee die komen idd. daarna pas.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je kan jarenlang kuren zonder gezondheidsklachten.
Vooral blijven denken, maar ben je ook zo'n grote jongen om nee te zeggen tegen een operatie aan kanker die je d'r van hebt opgelopen als het zover is?
Of nee te zeggen tegen een nieuw levertje? Ik vind dit zelfde orde grote als alcoholisten die de boel kapot gemaakt hebben. En dan kun je zeggen dat "verantwoord" kuren niet gevaarlijk is, maar het is verre van natuurlijk om chemische shit in je lichaam te spuiten.
En dan ook nog eens denken dat het volkomen veilig is
3 kipfiles per dag met teveel dioxine is i.i.g. ongezonder dan 1 kipfile met teveel dioxine.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
En hoe zou dat ongezond zijn?
Ook een bron hierbij gaarne.
'k eet zelf ook als een paard, maar roids vind ik gewoon no go.
Zo 1 2 3 geen bron bij de hand, maar genoeg gelezen over de nodige ziekte rond het BB-en, en daar is darmkanker d'r 1 van.
En er was pas nog op het nieuws dat borstkanker bij mannen sterk is toegenomen, onder andere twijten aan...![]()
Ik ben geen kuurder, ik onderzoek juist AAS, ben momenteel bezig met chronisch AAS gebruik en mogelijke resulterende leydigcel dood. En daarnaast nog bezig met een artikel van de voordelen van hCG bij AAS gebruikers, met name ter preventie (en ter genezing) van primair hypogonadisme.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vooral blijven denken, maar ben je ook zo'n grote jongen om nee te zeggen tegen een operatie voor kanker die je d'r van hebt opgelopen als het zover is?
Of nee te zeggen tegen een nieuw levertje? Ik vind dit zelfde orde grote als alcoholisten die de boel kapot gemaakt hebben. En dan kun je zeggen dat "verantwoord" kuren niet gevaarlijk is, maar het is verre van natuurlijk om chemische shit in je lichaam te spuiten.
Weet overigens van 'n kennis dat ie momenteel bezig is met de link tussen supraphysiologische dosissen testosteron en kanker, die link is lang niet zo helder als jij voort doet komen.
Aan jouw reactie te merken heb jij er totaal geen verstand van.![]()
En leg dan eens uit waarom grote BB-ers niet zo oud worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben geen kuurder, ik onderzoek juist AAS, ben momenteel bezig met chronisch AAS gebruik en mogelijke resulterende leydigcel dood. En daarnaast nog bezig met een artikel van de voordelen van hCG bij AAS gebruikers, met name ter preventie (en ter genezing) van primair hypogonadisme.
Aan jouw reactie te merken heb jij er totaal geen verstand van.
Evenals profwielrenners overigens.![]()
Deze discussie tegen Diabox houdenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee die komen idd. daarna pas.
Vooral blijven denken, maar ben je ook zo'n grote jongen om nee te zeggen tegen een operatie aan kanker die je d'r van hebt opgelopen als het zover is?
Of toch du vader?![]()
Is dit nou je serieuze reactie???quote:Op maandag 6 februari 2012 17:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En leg dan eens uit waarom grote BB-ers niet zo oud worden.
Thanx Luchtkokerquote:Op maandag 6 februari 2012 17:10 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Deze discussie tegen Diabox houden![]()
![]()
Ik zou me eerst, op zijn minst, eens inlezen in dit soort materie voor je er dingen over gaat roepen. Dit raakt kant noch wal namelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En leg dan eens uit waarom grote BB-ers niet zo oud worden.
Dat filmpje blijft baasquote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
En nu allemaal een glaasje water met een Winny-tabje, en dan vroeg slapen. Niet ruzieën.Dat hij dat met een strak gezicht allemaal kan zeggen is toch prachtig
Of toch du vader?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee die komen idd. daarna pas.
[..]
3 kipfiles per dag met teveel dioxine is i.i.g. ongezonder dan 1 kipfile met teveel dioxine.
'k eet zelf ook als een paard, maar roids vind ik gewoon no go.
Zo 1 2 3 geen bron bij de hand, maar genoeg gelezen over de nodige ziekte rond het BB-en, en daar is darmkanker d'r 1 van.
En er was pas nog op het nieuws dat borstkanker bij mannen sterk is toegenomen, onder andere twijten aan...
Kijk deze hele documentaire... dan zie je dat er geen goed of slecht bestaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: