Dat is een grapje. Ik weet dat mensen daar moeite mee hebben hier. Misschien kan de TT worden aangepast? Sorry en excuus.quote:
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
Nee.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
ja zag het toen ik schakelde, was toch een blesbehandeling van Fabregas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.
Mooi man, Valencia dat Barça klemzetquote:
PSV?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
eeeh man dost scoort toch jwzquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen 3-1
3 maal narsingh
PSVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
Vrouw he.quote:
quote:
Wiki bedankt.quote:Gelders Veenendaalse Voetbal Vereniging
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
hij gaat naar barca had ik gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
Financiën komen niet rond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Die links back van gvvv vind ik het goed doen btw. Wint best vaak van beerens.
Maar ik zie wel een vervanger voor Blind lopen voor mijn cluppie..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.
40 miljoenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inmiddels is hij 37,4 miljoen waard.
Maar de spits van FC Den Bosch is zelfs nog een goede vervanger van blind.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ik zie wel een vervanger voor Blind lopen voor mijn cluppie..
opvolger van Ikerquote:
Club.quote:
Slechte peptalk voor je verdedigers.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb geen lange broek nodig om warm te blijven.
Wat een motto.
toetersquote:
Niemand dacht dat VI die ring ging winnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef msnk het volgende:
Ze winnen toch niet. Maar hopen is altijd leuk.
ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niemand dacht dat VI die ring ging winnen.
Touche.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja als ze tegen PSV spelen moet PSV natuurlijk wel winnen he.
Je moet die topics eens doorlezen op die avond. Geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer.
Altijd leuk.
Ze verdedigen tot nu toe rustig. AZ valt aan. AZ speelt zich kapot. GVVV scoort.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Mykonos het volgende:
GVVV wordt heus wel moe op het eind, en daar profiteert AZ van. Dat is wel vaker het spelletje dit seizoen tenslotte
Al gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet die topics eens doorlezen op die avond. Geweldig.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze verdedigen tot nu toe rustig.
Ze drinken Bullet Energy Drink?quote:
Jij kent geen GVVV begrippen?quote:
Alsof ze de CL hebben gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef The_Groove het volgende:
Zie die supporters uit hun dak gaan![]()
![]()
Nee, De zee is voor mij 15 minuten fietsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij kent geen GVVV begrippen?
goed idee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Anonymousz het volgende:
No 2-1
Een GVVV hooligan gaat Esteban aanvallen
quote:
Een lied van een Marokkaanse rapperquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zouden ze draaien als maher scoort? Oeh oe-a muziek?
Het was Blatter zelf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef msnk het volgende:
Komt door dat rotje.
Nadat die AZ-infiltrant op de GVVV-tribune een rotje gooide naar de keeper van GVVV hebben ze twee keer gescoord
Of was het misschien een Blatter-infiltrant?
ali bquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een lied van een Marokkaanse rapper
Greg van der Wiel.quote:
Ja vind je het gek? Je wint maar 1 keer in je leven van GVVV.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef muzas het volgende:
Die fans![]()
Maken meer herrie dan dat die AZ'ers ooit gemaakt hebben.
quote:
quote:
quote:
quote:
het wordt wel 2-2quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax zou keihard verkracht zijn door GVVV.
En dan negeer ik je gewoon keihard natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yup, misschien kom ik je alweer tegen
Ja die waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan negeer ik je gewoon keihard natuurlijk![]()
Nee geintje man, als je ook die laatste trein van 23.30 haalt dan zoeken we elkaar wel op.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Snuf. het volgende:
Die keeper van GVVV was tegen Sparta ook al gruwelijk, volgens mij wilde Sparta hem zelfs gelijk een contract aanbieden
Is waarschijnelijk beter dan dat ze nu hebben lopen jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef muzas het volgende:
Ajax, Die linksback en die keepert van GVVV kopen. Ben je voor 25.000 klaar.
Vermeer heeft ons vaak genoeg al gered, ook al waren zijn foutjes soms lachwekkend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is waarschijnelijk beter dan dat ze nu hebben lopen ja
Er ook serieus op in gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer heeft ons vaak genoeg al gered, ook al waren zijn foutjes soms lachwekkend.
Ze hebben ook geld nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:43 schreef muzas het volgende:
"Gewoon weer werken morgen"
Wát een BIKKELS
Mja dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
"Jij no wa gedoan gister?"
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Inderdaad.quote:
Hehequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Wie is niet beter dan Blind?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
Typische Afrikaanse speler. Veel pit, weinig intelligent.quote:
denken dat we hier in t veen zo pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
in het Franse Gat niet neequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
denken dat we hier in t veen zo praten
kerkewijk jongequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
in het Franse Gat niet nee
twitter:basticheler twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:52:17Alex Pastoor wil de wisselspelers van NEC in de kleedkamer laten ipv op de bank in verband met de kou #psvnec reageer retweet
En ook nog laten trainen in een korte broek enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Die Pastoor is sowieso een held in dat soort dingen. Heeft deze week ook alleen 's avonds getraind om de omstandigheden na te bootsen. En speciaal nike-ballen laten kopen.![]()
Beetje een dilemma trouwens, gevoelsmatig hoop ik dat nec wint...maar voor Feyenoord zou het beter zijn als PSV dat doet
Hopen op een lange en slopende verlengingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Die Pastoor is sowieso een held in dat soort dingen. Heeft deze week ook alleen 's avonds getraind om de omstandigheden na te bootsen. En speciaal nike-ballen laten kopen.![]()
Beetje een dilemma trouwens, gevoelsmatig hoop ik dat nec wint...maar voor Feyenoord zou het beter zijn als PSV dat doet
Meest veelbelovende Nederlandse trainer van dit moment. Over een jaar of 15 bij het NL elftal.quote:
Ze moeten hem analist maken bij bijvoorbeeld de CL wedstrijden. Veel beter dan die kneuzen die er nu zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meest veelbelovende Nederlandse trainer van dit moment. Over een jaar of 15 bij het NL elftal.
Ergens heb ik altijd het idee dat Alex ooit begonnen is met 1000+ uur FM....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten hem analist maken bij bijvoorbeeld de CL wedstrijden. Veel beter dan die kneuzen die er nu zitten.
quote:"Time to change your underwear, Alex!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]voor zij die daar zitten en lopen
Blunder? Gewoon klasse.quote:
Internet hooligans, de grootste bazenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Ekte hooligans zitten lekker warm thuis voor de buis
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
100% pingel niet gegeven dus, erg stom van Matavz zeg
Beetje vastpakken wel, maar hij trok hem gewoon aan z'n arm tegen de grondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.
Oké misschien heb ik het niet goed gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vastpakken wel, maar hij trok hem gewoon aan z'n arm tegen de grond
Maar ook "een beetje vastpakken" is een overtreding (waar imo veel vaker voor gefloten mag worden).quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.
Daar ontkom je soms niet aan, als je tegenstander wat minder snel weg sprint dan je verwacht zit je er al snel bovenop en moet je er even op leunen of aan de kant zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ook "een beetje vastpakken" is een overtreding (waar imo veel vaker voor gefloten mag worden).
Wanneer moet Feyenoord spelen voor de beker?quote:
Dat zijn de ekte ektequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
JohIk had het ook wel weer gezien na 10 minuten fietsen vandaag.
ik loop dus ongeveer 9 seconden achterquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dat zei hij een minuut geleden, dus een half minuutje
rond de 300quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel seconden loop ik achter?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel seconden loop ik achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |