Internet hooligans, de grootste bazenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Ekte hooligans zitten lekker warm thuis voor de buis
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
100% pingel niet gegeven dus, erg stom van Matavz zeg
Beetje vastpakken wel, maar hij trok hem gewoon aan z'n arm tegen de grondquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.
Oké misschien heb ik het niet goed gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vastpakken wel, maar hij trok hem gewoon aan z'n arm tegen de grond
Maar ook "een beetje vastpakken" is een overtreding (waar imo veel vaker voor gefloten mag worden).quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vastpakken gebeurt altijd wel, zo erg was het niet volgens mij. Al moet hij dat soort dingen maar overlaten aan de verdediging.
Daar ontkom je soms niet aan, als je tegenstander wat minder snel weg sprint dan je verwacht zit je er al snel bovenop en moet je er even op leunen of aan de kant zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ook "een beetje vastpakken" is een overtreding (waar imo veel vaker voor gefloten mag worden).
Wanneer moet Feyenoord spelen voor de beker?quote:
Dat zijn de ekte ektequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
JohIk had het ook wel weer gezien na 10 minuten fietsen vandaag.
ik loop dus ongeveer 9 seconden achterquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Dat zei hij een minuut geleden, dus een half minuutje
rond de 300quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel seconden loop ik achter?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel seconden loop ik achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |