Dat is een grapje. Ik weet dat mensen daar moeite mee hebben hier. Misschien kan de TT worden aangepast? Sorry en excuus.quote:
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
Nee.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
ja zag het toen ik schakelde, was toch een blesbehandeling van Fabregas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.
Mooi man, Valencia dat Barça klemzetquote:
PSV?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
eeeh man dost scoort toch jwzquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen 3-1
3 maal narsingh
PSVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
Vrouw he.quote:
quote:
Wiki bedankt.quote:Gelders Veenendaalse Voetbal Vereniging
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
hij gaat naar barca had ik gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
Financiën komen niet rond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Die links back van gvvv vind ik het goed doen btw. Wint best vaak van beerens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |