Dat is een grapje. Ik weet dat mensen daar moeite mee hebben hier. Misschien kan de TT worden aangepast? Sorry en excuus.quote:
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
Nee.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik zit Valencia - Barça te kijken. Mooie pot man. Niets mis mee
ja zag het toen ik schakelde, was toch een blesbehandeling van Fabregas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat hier het mooiste doelpunt van de avond gevallen is.
Mooi man, Valencia dat Barça klemzetquote:
PSV?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
eeeh man dost scoort toch jwzquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen 3-1
3 maal narsingh
PSVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooij zijn als PSV - GVVV in de finale
Vrouw he.quote:
quote:
Wiki bedankt.quote:Gelders Veenendaalse Voetbal Vereniging
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
hij gaat naar barca had ik gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft een bod van 18,7 miljoen gedaan op die keeper hoorde ik net uit betrouwbare bronnen.
Financiën komen niet rond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Die links back van gvvv vind ik het goed doen btw. Wint best vaak van beerens.
Maar ik zie wel een vervanger voor Blind lopen voor mijn cluppie..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso goede verdediging. Alles wegtrappen wat je maar kan wegtrappen.
40 miljoenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inmiddels is hij 37,4 miljoen waard.
Maar de spits van FC Den Bosch is zelfs nog een goede vervanger van blind.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar ik zie wel een vervanger voor Blind lopen voor mijn cluppie..
opvolger van Ikerquote:
Club.quote:
Slechte peptalk voor je verdedigers.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb geen lange broek nodig om warm te blijven.
Wat een motto.
toetersquote:
Niemand dacht dat VI die ring ging winnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef msnk het volgende:
Ze winnen toch niet. Maar hopen is altijd leuk.
ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niemand dacht dat VI die ring ging winnen.
Touche.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja als ze tegen PSV spelen moet PSV natuurlijk wel winnen he.
Je moet die topics eens doorlezen op die avond. Geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel het verhaal nog een keer.
Altijd leuk.
Ze verdedigen tot nu toe rustig. AZ valt aan. AZ speelt zich kapot. GVVV scoort.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Mykonos het volgende:
GVVV wordt heus wel moe op het eind, en daar profiteert AZ van. Dat is wel vaker het spelletje dit seizoen tenslotte
Al gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet die topics eens doorlezen op die avond. Geweldig.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze verdedigen tot nu toe rustig.
Ze drinken Bullet Energy Drink?quote:
Jij kent geen GVVV begrippen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |