Er ook serieus op in gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer heeft ons vaak genoeg al gered, ook al waren zijn foutjes soms lachwekkend.
Ze hebben ook geld nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:43 schreef muzas het volgende:
"Gewoon weer werken morgen"
Wát een BIKKELS
Mja dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
"Jij no wa gedoan gister?"
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Inderdaad.quote:
Hehequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Wie is niet beter dan Blind?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
Typische Afrikaanse speler. Veel pit, weinig intelligent.quote:
denken dat we hier in t veen zo pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
in het Franse Gat niet neequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
denken dat we hier in t veen zo praten
kerkewijk jongequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
in het Franse Gat niet nee
twitter:basticheler twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:52:17Alex Pastoor wil de wisselspelers van NEC in de kleedkamer laten ipv op de bank in verband met de kou #psvnec reageer retweet
En ook nog laten trainen in een korte broek enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Die Pastoor is sowieso een held in dat soort dingen. Heeft deze week ook alleen 's avonds getraind om de omstandigheden na te bootsen. En speciaal nike-ballen laten kopen.![]()
Beetje een dilemma trouwens, gevoelsmatig hoop ik dat nec wint...maar voor Feyenoord zou het beter zijn als PSV dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |