Er ook serieus op in gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer heeft ons vaak genoeg al gered, ook al waren zijn foutjes soms lachwekkend.
Ze hebben ook geld nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:43 schreef muzas het volgende:
"Gewoon weer werken morgen"
Wát een BIKKELS
Mja dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
"Jij no wa gedoan gister?"
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Inderdaad.quote:
Hehequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
Wie is niet beter dan Blind?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die linksback die hij noemde, vind ik beter als Blind.
Typische Afrikaanse speler. Veel pit, weinig intelligent.quote:
denken dat we hier in t veen zo pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
Op je werk;
- "2-1 verloren van AZ"
"Kut.."
- "Joah"
"Koffie?"
Amateurvoetbal
in het Franse Gat niet neequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
denken dat we hier in t veen zo praten
kerkewijk jongequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
in het Franse Gat niet nee
twitter:basticheler twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:52:17Alex Pastoor wil de wisselspelers van NEC in de kleedkamer laten ipv op de bank in verband met de kou #psvnec reageer retweet
En ook nog laten trainen in een korte broek enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Die Pastoor is sowieso een held in dat soort dingen. Heeft deze week ook alleen 's avonds getraind om de omstandigheden na te bootsen. En speciaal nike-ballen laten kopen.![]()
Beetje een dilemma trouwens, gevoelsmatig hoop ik dat nec wint...maar voor Feyenoord zou het beter zijn als PSV dat doet
Hopen op een lange en slopende verlengingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
Die Pastoor is sowieso een held in dat soort dingen. Heeft deze week ook alleen 's avonds getraind om de omstandigheden na te bootsen. En speciaal nike-ballen laten kopen.![]()
Beetje een dilemma trouwens, gevoelsmatig hoop ik dat nec wint...maar voor Feyenoord zou het beter zijn als PSV dat doet
Meest veelbelovende Nederlandse trainer van dit moment. Over een jaar of 15 bij het NL elftal.quote:
Ze moeten hem analist maken bij bijvoorbeeld de CL wedstrijden. Veel beter dan die kneuzen die er nu zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Meest veelbelovende Nederlandse trainer van dit moment. Over een jaar of 15 bij het NL elftal.
Ergens heb ik altijd het idee dat Alex ooit begonnen is met 1000+ uur FM....quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten hem analist maken bij bijvoorbeeld de CL wedstrijden. Veel beter dan die kneuzen die er nu zitten.
quote:"Time to change your underwear, Alex!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]voor zij die daar zitten en lopen
Blunder? Gewoon klasse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |