Ik zie een mooie scene tussen haar en Ludovic Isaak aankomen in die bewuste Rozenboomquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's slikken voor dr, een uniform moeten dragen...
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ze in ieder geval weer een 2e setje kleren
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zie een mooie scene tussen haar en Ludovic Isaak aankomen in die bewuste Rozenboom
Die je per ongeluk expres omstoot zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maxime mag mij wel een tomatensoepje komen brengen
Zoals ik al zei ging ik ontopic.quote:
Dat is voor de Edwin fansquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Valt me steeds op hoe onlogisch die foto van Edwin in de huiskamer staat, met z'n gezicht naar de muur
Ze liet zich even gaan, maar herstelde toen weer goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Punten voor Maxime, gewoon naar Ludo gaan en zich professioneel gedragen
Professioneel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze liet zich even gaan, maar herstelde toen weer goed.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Punten voor Maxime, gewoon naar Ludo gaan en zich professioneel gedragen
Hopen mag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Neemt Danny die 2 nieuwe ook mee als die eruit gaat?
volgens mij zijn ze zelfs daar niet toegelaten...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
komen die 2 turken soms net van de acteerschool ? wat een drama ....
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Lorena "dan hoop ik dat je nederlands beter is, je blijft met je poten van hem af"
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeger niet zo gecharmeerd van haar, maar ik begin haar een beetje leuk te vinden.
Dit dus!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maxime had niet op de avances kunnen ingaan..
Als je weet dat iemand een relatie heeft, dan hou je gewoon je poten thuis.
Ook als diegene de eerste move maakt.
niveautje ONM is hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze zelfs daar niet toegelaten...
Waarschijnlijk dan zonder diploma.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
Die met de hoofddoek volgens mij, had zichzelf lang geleden ergens in laten schrijven en stond voor de klas toen ze te horen kreeg dat ze bij GTST mocht komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:26 schreef vincerusso het volgende:
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.quote:
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.
Jaar of 10 geleden heeft ze een vriend van stefano in een gracht gedumpt ofzo. Toen wilde ze de cel in maar de rechter geloofde haar niet omdat iemand het lijk had verstopt.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou het met je eens zijn als Ludo gewoon een spelletje speelde, maar hij is er echt tot het bot van overtuigd dat Maxime Janine daadwerkelijk wilde doden. Net als Nina en Janine zelf.
En Bowien te pletter laten stortenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ludo heeft toch wel een paar keer iemand laten verdwijnen?
Maxime brengt al het slechte in de mens boven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben voor Ludo maar dit vond ik een beetje triest van hem.
Ik niet, karma is a bitch, en nu is het haar beurt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind het toch wel zielig voor Maxime
Nu pas idd, dacht er daarnet niet bij na.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Niemand die de ironie zag in het feit dat Ludo en Laura juist moordenaars zijn?
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nickquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij en zijn heksenvrouw erachter komen dat Maxime onschuldig is, hoop ik dat ze het hen nóóit vergeeft.
Zoiets heeft zij hen nog nooit aangedaan.
Moet ze vooral doen.................quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
Laura geeft Ludo morgen een dikke vinger,.en zegt. Ik bepaal zelf wel wie ik aanneem
Ludo heeft Maxime nu wel overtroffen in het smerige streken leveren tegenover elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
Maxime wordt gewoon eindelijk keihard aangepakt nadat ze met zoveel is weggekomen.
Wie heeft Laura dan vermoord?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Niemand die de ironie zag in het feit dat Ludo en Laura juist moordenaars zijn?
Hopelijk blijft hij daar ook. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nick![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In principe zijn ze alledrie het slachtoffer van Nick, die nog aan het bijkomen is van het schaterlachen op een tropisch eiland. Balen voor team Maxime, genieten voor team Nick![]()
maar wie is de eigenaar eigenlijk??quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef amaranta het volgende:
Laura geeft Ludo morgen een dikke vinger,.en zegt. Ik bepaal zelf wel wie ik aanneem
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
Mocht het straks uitkomen van Nick, dan hoop ik trouwens juist dat Ludo zich niet schuldig gaat voelen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Maxime het hem nooit vergeeft.
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft Maxime nu wel overtroffen in het smerige streken leveren tegenover elkaar.
Nogal sneu dat hij haar nu nog verder omlaag moet trappen, terwijl hij haar alles al heeft afgepakt.
Kan het nu niet vinden. Het is ook al lang geleden. Was vlak na haar drugsparadijs geloof ikquote:
Wat maakt dat uit als ie zich toch niet schuldig voeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit als ie zich toch niet schuldig voelt
Het is anders wel een ware comeback kidquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij daar ook. Opgeruimd staat netjes.
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wie is de eigenaar eigenlijk??
Ik dacht nick
Heette die niet Philip??quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kan het nu niet vinden. Het is ook al lang geleden. Was vlak na haar drugsparadijs geloof ik
dan zou het raar zijn als Laura, de eigenaar een 'dikke vinger' geeftquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ludo heeft volgens mij de meeste aandelen.
Als ik deze scene overigens weer zie dan gun ik het Maxime toch van harte op dit moment.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:
6.00 minuten
Hij had sowieso nog een appeltje met haar te schillen. Ze was er veel te goed vanaf gekomen. Dit is dus met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets wat Maxime gelukkig nooit zou doen:
6.00 minuten
Ik vind haar ook een geweldige en mooie actrice, maar dan in een andere serie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik deze scene overigens weer zie dan gun ik het Maxime toch van harte op dit moment.
Maar Marjolein Keuning zet het personage fantastisch neer, je blijft er toch een beetje symphatie mee voelen.
Je kind afpakken en je constant ermee dreigen vind ik nogal heftig hoor, vooral voor iemand als Ludo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.
Ze wreef het erin, ze pakte niet nog meer van hem af. Ludo probeert nu ook nog eens haar baan af te pakken.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar Marjolein Keuning zet het personage fantastisch neer, je blijft er toch een beetje symphatie mee voelen.
Ik reageerde op dat stuk over iemand omlaag trappen waar je het over had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.
Ze wreef het erin, ze pakte niet nog meer van hem af. Ludo probeert nu ook nog eens haar baan af te pakken.
Ja, Jef heeft geen idee wat een figuur het is en wat ze toentertijd uitgehaald heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura moet maar even met Jef gaan praten.
Maar dat café is nu van Ludoquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Jef heeft geen idee wat een figuur het is en wat ze toentertijd uitgehaald heeft.
Toen ze het cafe kocht, en niet om hem of wie dan ook, dacht hij dat ze zo goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura moet maar even met Jef gaan praten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk!
Werkelijk? Volgens mij liet Maxime Jef de verkoop ongedaan maken. Volgens mij is Jef de volledige eigenaar hoor..quote:
Al haar geld, haar familie en ook nog eens al haar bezittingen verliezen was niet genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.
Ludo heeft zelfs een tijdje in zijn auto gewoond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gut oh gut, Maxime komt er ooit wel weer stralend bovenop hoor, ze moet nu alleen 'gestraft' worden in termen van de schrijvers. Ludo heeft weleens bijna een seizoen lang in zo een positie gezeten voor hij weer terugkeerde naar de macht.
Inderdaad. Ludo gaf De Koning aan Jef in zijn "goede" periode.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Werkelijk? Volgens mij liet Maxime Jef de verkoop ongedaan maken. Volgens mij is Jef de volledige eigenaar hoor..
Klopt, het gaat om de duur van zo een periode. Als het voor een middagje was dan sloeg het natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al haar geld, haar familie en ook nog eens al haar bezittingen verliezen was niet genoeg?
Dat is waar ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Frey het volgende:
Inderdaad. Ludo gaf De Koning aan Jef in zijn "goede" periode.
Ondertussen al meer dan een maand en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort anders wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om de duur van zo een periode. Als het voor een middagje was dan sloeg het natuurlijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |