quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen we ongeveer hetzelfde of vergis ik me nu danig?
Ja hoor Madame Paon, wat jij wilquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En andersom kan het ook op veel posters in dit topic, waaronder jij, slaan, als het over Nick gaat.
En anton kreeg door dat hij fout zat, hij verontschuldigde zich al bij haar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef L0t.. het volgende:
Ja compleet normaal gedrag vanuit verdriet, doen we allemaal wel eens.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef Sannne het volgende:
Zucht geef Nuran dat virus.
Ik blijf Maxime leuk vinden
Misschien (hopelijk) gaat ze binnenkort beter spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Serveerster?
Oh...
Die Nuran begint irritant te worden met haar acteertalent.
Niet iedereen heeft nou eenmaal dezelfde mening als jij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hoor Madame Paon, wat jij wil
Je hebt ons weer eens helemaal doorquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is dus precies wat ik bedoel.
Maxime doet iets en het is zogenaamd meteen verschrikkelijk, terwijl dat bij andere personages niet zo is.
Maar als bijv. Nick of Ludo iets doet, is dat bijna altijd geweldig, terwijl dat bij een ander personage niet zo is.
Je kunt wel zeggen dat ik het over Maxime te positief en over Nick te negatief bekijk, maar bij veel posters in dit topic geldt precíes hetzelfde, alleen dan omgekeerd.
Niet? Kom ik me toch van een koude kermis thuis zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nou eenmaal dezelfde mening als jij.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is dus precies wat ik bedoel.
Maxime doet iets en het is zogenaamd meteen verschrikkelijk, terwijl dat bij andere personages niet zo is.
Maar als bijv. Nick of Ludo iets doet, is dat bijna altijd geweldig, terwijl dat bij een ander personage niet zo is.
Je kunt wel zeggen dat ik het over Maxime te positief en over Nick te negatief bekijk, maar bij veel posters in dit topic geldt precíes hetzelfde, alleen dan omgekeerd.
dat zei ik net ook al, zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ontopic maar weer, ik zie Jack en die Aysen ook nog wel in bed eindigen
En Nuram en Rik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ontopic maar weer, ik zie Jack en die Aysen ook nog wel in bed eindigen
Nou ja, heeft ze in ieder geval weer een 2e setje klerenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's slikken voor dr, een uniform moeten dragen...
Ontken het maar weer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt ons weer eens helemaal door
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, heeft ze in ieder geval weer een 2e setje kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |