Zijn ze nog steeds bezig?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik word echt schijtziek van iedereens gezeik over dat Kees geen kleren aan krijgt![]()
Wat moet je dan doen volgens die mensen? Het beestje dwingen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik word echt schijtziek van iedereens gezeik over dat Kees geen kleren aan krijgt![]()
Schijnbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen volgens die mensen? Het beestje dwingen?
Ja, koop dan een barbie of zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar
Ik erger me juist vaak aan al die onnodig aangeklede honden
Ga even spiekenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Voor de Facebookers hier staan er twee kiekjes van Bos en mn honden online daar
Ik moest twee keer lezen, ik dacht dat je het over de baasjes hadquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en laatst liep ik in de stad, twee van die hele dikke knorrende Franse met dikke truien aan, terwijl Billy en Sjon bloot liepen
Nee, die is in F&Fquote:
Dat klopt.quote:
De kou is niet zo erg , maar die wind erbijquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef Pheno het volgende:
ZO, ik ben uitgewaaid. Na tien minuten weer gevoel in mijn gezicht
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik als ik naast me kijk, doet pijn aan mn ogen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
De kou is niet zo erg , maar die wind erbij
[..]
quote:
Nu heb ik een foto die ik vergeten was helaas weer op mijn netvlies staan. Twee dikke mannen op een koude dag op een nudistencamping. Wel een trui aan maar het onderlijf bloot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en laatst liep ik in de stad, twee van die hele dikke knorrende Franse met dikke truien aan, terwijl Billy en Sjon bloot liepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nu heb ik een foto die ik vergeten was helaas weer op mijn netvlies staan. Twee dikke mannen op een koude dag op een nudistencamping. Wel een trui aan maar het onderlijf bloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de layout verneukt trouwens?
Pisje, ik vond het wel jammer voor Bos, de honden daar is niet veel aan te beleven als je ergens in een café zit, buiten zijn ze wel wat leuker zeg maar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ik had het meer over de psych. hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat van mij en dat van de psych, you go girl!
Jij was ook talkative vandaagquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het meer over de psych. hooren leuke foto's van Bos
dat doet een sociaal isolement met jequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet een sociaal isolement met je![]()
maar komend weekend, n weekend weg dus dan ben ik er wel weer uit
Ai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb na oud en nieuw geen andere mensen meer gezien irl behalve op t werken daar bel je continu dus ook geen tijd voor social talk
maar is niet erg hoor
Chili con carne op?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Daar waren weer twee van die knallen!!!!!!!!!
Waarvoor belde ze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
OMG, dat wijf van die hond belde net, ze hangt nu met de advocaat aan de lijn....
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
OMG, dat wijf van die hond belde net, ze hangt nu met de advocaat aan de lijn....
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Weet ik niet, ze is nog aan het bellen...
Ah ze is van vakantie terug?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja, sinds de 21e hequote:
Ik was al aan het rekenen idd...quote:
enneh?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Echt fucking unbelievable hoor.
Laat ik t zo zeggen, t zijn ergere tokkies dan ik dacht
quote:
like wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ze doet alsof ik haar leven verwoest heb![]()
![]()
Ik neem het weer ff op met die animal cops mevrouw hoor
Wat een sneuheidquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ze doet alsof ik haar leven verwoest heb![]()
![]()
Whut?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ze wenste mij gewoon dood he.
Tegen MIJN advocaat notabene
Daar zou ik gewoon aangifte van doen dan , je hebt een getuige.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die animal cops dame weer een mailtje gedaan hoor.
Flipping hell.
Classy peoplequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die animal cops dame weer een mailtje gedaan hoor.
Flipping hell.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en die van mij had die van haar aangevallen en die mocht zich best wel verdedigen dan, en hoe ik erbij kwam om zoveel geld te eisen, mijn hond was al haske oud en afgeschreven
Oh ja, en die van mij had die van haar aangevallen en die mocht zich best wel verdedigen dan, en hoe ik erbij kwam om zoveel geld te eisen, mijn hond was al haske oud en afgeschreven
Verschrikkelijk mens, je laat haar er niet mee wegkomen hoop ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh die moet je bellen om te reserveren, dat staat ook op de site geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Als het niet zo in en intriest zou zijn was het bijna lachwekkendSterkte met de tokkies
En die lui van Texel willen niet verhuren ofzo? Nog geen reactie op mijn mail van vorige week
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry maar
Ik zie nu voor me hoe Kareltje met zijn grandioze formaat op die andere hond chargeert.
Echt, sue her pants off. Al is het maar om d'r zoveel mogelijk dwars te zitten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, ik ben weg, vanavond visite, dus ik ben niet online
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ciaoquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet wat ik hoor. Fuck, wat een kutwijf. Ik hoop echt dat je baas heel veel geld van haar eist!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet eens boos, of verdrietig , ik ben gewoon echt verbijsterd....
Fijn dat het geslaagd was Bos!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Bos81 het volgende:
En thuis
Was leuk, de honden zijn echtKees is wel mijn favo eigenlijk.
De selexys kerk is ook erg mooi en die Aziatische supermarkt ook. Ik ga nu kijken of de warme Ginger Latte smaakt, hij ruikt goed iig.
quote:
Gaat het een beetje?quote:
Neequote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Gaat het een beetje?
Dus wederom ziekenhuis.
Meid, dit is echt een gebed zonder end. Als je voor langere tijd er moet blijven misschien toch maar den Helder? Zo kun je toch niet aan blijven kloten. Je word zo ook nog eens tien keer zo ziek door de stress. Helemaal niet goed voor je nu.quote:
Dat denk ik vast wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef Qwea het volgende:
Ik ben kots en kots misselijk door de stresszat idd al aan DH te denken als dit lang duurt. Dat moet toch kunnen?
Will try. Ben bang dat dit een lange nacht gaat worden, en de rest vd nachten ws ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat denk ik vast wel.
Dan heb je ook wat meer bekenden in de buurt.
Ik weet precies hoe eenzaam en rot het voelt daar lieverd. Houd moed en probeer positief te denken. Beter nu even doorzetten en je pootje straks beter dan aan blijven modderen.
Probeer in ieder geval wat te rusten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Will try. Ben bang dat dit een lange nacht gaat worden, en de rest vd nachten ws ook
In die supermarkt die je me aanraadde geen idee meer waar ik die gepakt heb, waarschijnlijk bij het koffie en thee schap in de hoek..quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Waar haal ik Ginger Latte?
Ik ben blij dat je een leuke dag had Bosje
Ik heb maat 47, laten ze dan haaien knabbelen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:29 schreef Ynske het volgende:
gister naar zo'n Fishspa geweest
echt leuk, en t kriebelt! vooral als je net als ik zo'n gevoelige voeten heb
denk dat ik dit nog wel een paar keer ga laten doen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maat 47, laten ze dan haaien knabbelen?
Bij jou vast welquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op Curaçao toevallig?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:36 schreef Pheno het volgende:
Dan doe ik het maar niet. Vorig jaar nog zo'n beest gevoerd met een stok. Daar zit ietsie teveel kracht achter.
is t ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:37 schreef Pheno het volgende:
Maar het lijkt me wel grappig met die kleine visjes.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, het aquarium aldaar. We kregen toch kaartjes omdat we bij Lions Dive sliepen.quote:
Ik heb er wel gedoken, maar geen haaien gezien. Wel een nieuwsgierige zeehond die met me de veiligheidsstop deedquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er wel gedoken, maar geen haaien gezien. Wel een nieuwsgierige zeehond die met me de veiligheidsstop deed
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er wel gedoken, maar geen haaien gezien. Wel een nieuwsgierige zeehond die met me de veiligheidsstop deed
Ah dus tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, het aquarium aldaar. We kregen toch kaartjes omdat we bij Lions Dive sliepen.
Hang je daar op 5 meter, zie je opeens van die grote ogen voor je bril. Ja hoi.quote:
Nieuwsgierige beesten zijn hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prachtig moment lijkt me datquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hang je daar op 5 meter, zie je opeens van die grote ogen voor je bril. Ja hoi.
Beter hoi als haai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hang je daar op 5 meter, zie je opeens van die grote ogen voor je bril. Ja hoi.
Ik ben al blij dat je geen rouwkaart meer in hoeft te vullen. (het opperhoofd reageerde nog op m'n opmerking) Die zwarte rand is weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die wijzigen voor het quoten zijn wel handig zeg... als je nu iets annuleert om te posten, moet je nog een extra klik gaan doen om te annuleren, wie verzint er zoiets
Oh die heb ik geheel gemistquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat je geen rouwkaart meer in hoeft te vullen. (het opperhoofd reageerde nog op m'n opmerking) Die zwarte rand is weg.
Ja hoor. Bij settings, overige, klassieke quote aanvinken en ik heb geen steeds wisselende quotescherm.quote:
Ja dat heb ik ook gedaan , ik vind dat niets midden in het beeldschermquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Bij settings, overige, klassieke quote aanvinken en ik heb geen steeds wisselende quotescherm.
Dank!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Bij settings, overige, klassieke quote aanvinken en ik heb geen steeds wisselende quotescherm.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Q, ik was niet online dus ik heb t allemaal gemist maar damn zeg...
![]()
Bos, fijn dat je een leuke dag gehad hebt gisteren![]()
![]()
Ik moet aan de eindemaand nu![]()
Ow ja Strega, dank je voor je berichtjes, ik heb gisteren op aanraden van Kim Reactiv voor honden besteld voor hem, dat zal hetzelfde idee zijn denk ik. En ik had nog zo een blikje astronautenvoer van de da daar hebben we hem gisteravond de helft van naar binnen geduwd en de rest krijgt ie zo van me
Ja, dat is idd het idee! En misschien wat probiotica halen, voor het maximale rendement uit z'n eten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Q, ik was niet online dus ik heb t allemaal gemist maar damn zeg...
![]()
Bos, fijn dat je een leuke dag gehad hebt gisteren![]()
![]()
Ik moet aan de eindemaand nu![]()
Ow ja Strega, dank je voor je berichtjes, ik heb gisteren op aanraden van Kim Reactiv voor honden besteld voor hem, dat zal hetzelfde idee zijn denk ik. En ik had nog zo een blikje astronautenvoer van de da daar hebben we hem gisteravond de helft van naar binnen geduwd en de rest krijgt ie zo van me
OH WOW!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Postcrossing(from the You Kay )
Yesquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH WOW!Heb jij die gekregen Bos?
Steekt zij dieren in noodquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Bos die is tof.
Ik kreeg net mail van die biatch van de animal cops.
![]()
Beste oh-oh,
Voorlopig heb ik geen tijd. De winter is topdrukte voor ons. Uw probleem kunt u ook bespreken met iemand van de politie. Ik adviseer u uw informatie aan te vragen bij uw wijkagent.
Er is geen strafbaar feit gebeurd door dingen tegen uw advocaat te zeggen en omwille van de verzekering moet u elkaar adres aanvragen.
Mocht u mij hierover willen spreken dan wil ik u zo vriendelijk verzoeken te wachten tot na de vorstperiode.
Ik werk parttime en moet echt al mijn uren nu steken in dieren in nood.
Met vriendelijke groeten,
Wat zegt je advocaat ervan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Tis dat ze gewoon niks voor je doen.
![]()
En dat gekke wijf maar mij dood wensen tegen mn advocaat
Politie heeft sowieso nooit ergens tijd voorquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Steekt zij dieren in nood?
Maar serieus, wat een sneue reactie: de pliesie zegt bel maar 114, en de animal cops zeggen ga maar naar de politie.
Wat is het nou?
Die is er niet vandaag, maandag weerquote:
Ik kan het me voorstellen , het is zo onrechtvaardigquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Mes tussen de ribben kunnen ze krijgen van me zo onderhand zeg
Wensen kun je volgens mij niks mee, als ze roept dat ze iets gaat doen, dan kun je wel aangifte doen bij de politie...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Tis dat ze gewoon niks voor je doen.
![]()
En dat gekke wijf maar mij dood wensen tegen mn advocaat
Ja begrijpelijk, wat een gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Mes tussen de ribben kunnen ze krijgen van me zo onderhand zeg
Nou dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wensen kun je volgens mij niks mee, als ze roept dat ze iets gaat doen, dan kun je wel aangifte doen bij de politie...
Gelukkig ga ik de deur na het incident niet meer uit zonderquote:
Oh ja ik bedoelde ook gewoon de losse opmerking van haar op zich, geheel los van wat er verder gebeurd is.quote:
Whut, wat heeft het werk van de dierenpliesie met vorst te maken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Bos die is tof.
Ik kreeg net mail van die biatch van de animal cops.
![]()
Beste oh-oh,
Voorlopig heb ik geen tijd. De winter is topdrukte voor ons. Uw probleem kunt u ook bespreken met iemand van de politie. Ik adviseer u uw informatie aan te vragen bij uw wijkagent.
Er is geen strafbaar feit gebeurd door dingen tegen uw advocaat te zeggen en omwille van de verzekering moet u elkaar adres aanvragen.
Mocht u mij hierover willen spreken dan wil ik u zo vriendelijk verzoeken te wachten tot na de vorstperiode.
Ik werk parttime en moet echt al mijn uren nu steken in dieren in nood.
Met vriendelijke groeten,
Ja werkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Hij is haast nog mooier dan haar eerdere reactie na 5 weken onderzoek en hard werken he
Hij is echt erg leuk! En vooral een Engelse kaart ookquote:
Die van Zwabs, en Koen staan er eigenlijk al in, alleen moet de TS de OP nog verversenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is echt erg leuk! En vooral een Engelse kaart ook
Bos, zal ik wat icoontjes in de OP terugzetten of wil jij het liever nog afmaken?
Kun je ons er ook inzetten? Pagan en Strega.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van Zwabs, en Koen staan er eigenlijk al in, alleen moet de TS de OP nog verversen
Is in de wiki al aangepast, maar dus nog niet zichtbaar voor julliequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Kun je ons er ook inzetten? Pagan en Strega.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van Zwabs, en Koen staan er eigenlijk al in, alleen moet de TS de OP nog verversen
quote:
Oh dan voeg je haar lekker toe zodra ze langs komt waaien, Gomi hetzelfde. Nu is iig de reguliere groep helemaal netjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Omearos is er ook uit, zie ik nu
Maar die is er ook meer niet dan wel eigenlijk...
quote:
Whut?quote:U kunt producten inleveren bij een detaillist, maar alléén als u een vergelijkbaar nieuw product koopt
Oke, en dan? Vertel verderquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:56 schreef Memento-Mori het volgende:
de dpd bezorger bij mij is een duitser
Oh, dat is ook fijn jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
een duitser die geen woord Nederlands spreekt bedoel ik dus , vrij irritant
Er zit idd eigenlijk nooit een flitsende auto bij, meestal gammele wagens jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Selekt, niet Direkt, hoe komt ik daar nou bij![]()
![]()
Overigens heb ik daar nul ervaring mee maar zie ik hier vaak die bezorgers rijden in hun gammele auto's en dan denk ik echt ooooow mèn![]()
Zo een hele ouwe dikke kerel, met zn kleinzoon van een jaar of 14, die hij dan scheldend rondcommandeert en zo![]()
Pakjes die op straat vallen als ze een deur opendoen, etc
Waarom werkt hij dan in Nederland en waarom nemen ze hem aan als hij de taal niet machtig is...?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
een duitser die geen woord Nederlands spreekt bedoel ik dus , vrij irritant
zo goed verloopt de communicatie niet dat ik hem dat gevraagd hebquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom werkt hij dan in Nederland en waarom nemen ze hem aan als hij de taal niet machtig is...?
Nee, ik voelde me bij deze Friese 'heer" ook niet zo geroepen tot verdere conversatiequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom werkt hij dan in Nederland en waarom nemen ze hem aan als hij de taal niet machtig is...?
Gewoon in het Nederlands vragen, inclusief een zeikwoordje, wedden dat hij je begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo goed verloopt de communicatie niet dat ik hem dat gevraagd heb
Whehe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me bij deze Friese 'heer" ook niet zo geroepen tot verdere conversatie![]()
Nee, mijn Fries is ook niet zo goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo goed verloopt de communicatie niet dat ik hem dat gevraagd heb
Dat is anders he. Ik vind wel dat men als men hier woont en werkt de taal moet leren spreken, in het begin zal dat niet iedereen kunnen, maar oefen dan een beroep uit, waar e niet te veel Nederlands dient te spreken, ergens in een fabriek ofzo. Maar als koerier langs de deuren gaan en niet Nederlands kunnen pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me bij deze Friese 'heer" ook niet zo geroepen tot verdere conversatie![]()
De post-anaal pakjesbezorger die hier brengt, is of een erg aardig Surinaams mevrouwtje, of een heel aardige Poolse jongen. Het kan dus wel.
Ja, wat een opluchting!quote:
Ja hoor helemaal mee eens!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is anders he. Ik vind wel dat men als men hier woont en werkt de taal moet leren spreken, in het begin zal dat niet iedereen kunnen, maar oefen dan een beroep uit, waar e niet te veel Nederlands dient te spreken, ergens in een fabriek ofzo. Maar als koerier langs de deuren gaan en niet Nederlands kunnen praten![]()
En de liefde is natuurlijk heel anders..
Watje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef Barbaaf het volgende:
Gereserveerd voor Texel. Nu hopen dat tegen die tijd de dooi ingezet is
Weet je wel wat een werk het is spikes onder een Goldwing te monteren? Na vier maanden vorst zal de Waddenzee wel dicht liggen...quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben helderziend denk ik, check de kaart die als het goed is morgen in je bus valt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil ook graag mee denk ik, hij vrat net een heel tartaartje zo weg
Op dat eiland kom je toch niet boven de 60, dat haal(de, toen ik nog jong en fit was) ik op de fiets ook, zonder helmquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf echtnie zonder helm op zo een ding hoor
![]()
Nee, ik zie net de reclame. Vandaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je m geproefd? ik zag de reclame en leek me wel lekker
lol, ik ken m ook alleen van de reclamequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zie net de reclame. Vandaar
nah lijkt me juist lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat lijkt me vies![]()
Boooooooooh niks op tv
PLOINGquote:
hmm ff gekeken ik ook niet. ik kom er ook pas vanaf de eerste sc geloof ikquote:
Dat betekent dat je vaker moet komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef gomi het volgende:
en zie er wel ui waarvan ik niet eens weet van wie ze zijn
nah, ook toen ik er vaker kwam stond ik er nooit in hoor. itt mensen die er toen bv opeens bijkwamen en een weekje (bij wijze van spreken) druk gingen posten en even snel weer verdwenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vaker moet komen
en nu de 2e replyquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vaker moet komen
Dan moet je even gillen dat je er graag bij wiltquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ook toen ik er vaker kwam stond ik er nooit in hoor. itt mensen die er toen bv opeens bijkwamen en een weekje (bij wijze van spreken) druk gingen posten en even snel weer verdwenen.
nah, die hele op kan me gestolen worden hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je even gillen dat je er graag bij wilt
Nee Bos had het vandaag nog over jequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, die hele op kan me gestolen worden hoor
en mensen die vragen worden overgeslagen enzo he
bos had t over mij? moet ik een onderduikadres regelen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Bos had het vandaag nog over jeDie was druk met de OP bezig. Er komen er nog een paar bij
Geen potje, je hebt hem praktisch zo goed als af hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Laat die OP maar aan iemand anders over, ik heb er echt een potje van gemaakt...
man, ik heb er nooit ingestaan hoor en ik loop maar wat te dollen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hem zelf verknald door per ongeluk Gomi, Zwabs en co er uit te gooien (per ongeluk hoor).. Maar toch misschien over een paar dagen en op een moment dat ik het mentaal aan kan. In de avonduren is het vaak weer goed mis met me..
Nee Bos, het hoort er een beetje bij, dat als je een OP maakt, dat je dan nog dingen moet wijzigen hoor, echtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hem zelf verknald door per ongeluk Gomi, Zwabs en co er uit te gooien (per ongeluk hoor).. Maar toch misschien over een paar dagen en op een moment dat ik het mentaal aan kan. In de avonduren is het vaak weer goed mis met me..
Als je je regt daar, dan kun je dingen aanpassenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Miniem het volgende:
Wil er ook best naar kijken.
Maar geen idee hoe je dat op wikipedia wijzigt.
Hou niet zo van dat registreren overal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je regt daar, dan kun je dingen aanpassen
Dat jij hem aanpast en Bos hem in wiki plant, bedoel je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hou niet zo van dat registreren overal.
Maar wil het best aanpassen, dan kan bos het wijzigen bij wikipedia zelf.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat jij hem aanpast en Bos hem in wiki plant, bedoel je?![]()
quote:
Keine haastquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Miniem het volgende:
Maar dat doe ik morgen maar.
Ben enorm moe nu.
Krijg je van 9 uur werken
Ik zag hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zet het dan maar in PM of DM miniem. dan kijk ik er binnenkort naar. In dit topic zetten heeft geen nut, want vandaag nog aanpassen trek ik niet...
Moeten wij nu raden waardoor?quote:
De cola ook? Ik boer niet van een tostiquote:
Nee hoor, bevriest niet, ik ga altijd met natte haren de deur uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Troel het volgende:
Natte haren met dit weerVolgens mij krijg je dan wel een bijzondere coupe
Hier in het winkelcentrum heb je een failisementswinkel, lagen mutsen voor 75 cent. Die heb ik toen maar 2 gekocht ze passen prima en ik heb er 1 in mijn werktas zitten als noodgeval, Zitten prima..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks ff voor een muts kijken, bij de Action waren ze te klein gistermiddag. Op de fiets kan ik echt niet zonder.
Hebben we die pet wel eens gezien, ja toch? Dat is die mooiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in het winkelcentrum heb je een failisementswinkel, lagen mutsen voor 75 cent. Die heb ik toen maar 2 gekocht ze passen prima en ik heb er 1 in mijn werktas zitten als noodgeval, Zitten prima..
Maar de laatste dagen (behalve woensdag dan) wordt mijn RUssische pet gebruikt
Ja hier ook, het is echt écht te koud, want ik heb in geen 22 jaar een muts op m'n bol gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Mn haar gaat zo naar de klote van een muts.
Imageshack loopt te kutten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, bevriest niet, ik ga altijd met natte haren de deur uit![]()
Pagan pictures please![]()
Photobucket jonguh!quote:
FOTOOOOOOOOOOOSquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hier sneeuwt het net een kwartier, heel licht, en de zon knalt er ook doorheen
Ja die heb ik al eens gepost hier..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we die pet wel eens gezien, ja toch? Dat is die mooie
Waarom wacht die vent 1.5 week voordat ie es aan de deur komt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we mogen weer klagen over Selekt vracht.
Ik doe vaak enquetes maken online, Van een van deze bureaus werd ik uitgenodigd om chips te testen. Die Chips zouden worden opgestuurd in de week van 17 januari. Nou kwam niet, ik kreeg al een herinneringsmail om het onderzoek af te ronde, maar dat gaat een beetje lastig zonder product.
Nou belt net een man aan van 2 deuren verder Dat er 1.5 week geleden iets bij hem is afgeleverd voor mij. Selekt vracht zou een briefje in de bus doen.. Nou ik heb niks gezien en in mijn postvak lag ook niks. Kan natuurlijk dat mijn huisgenoten dit als oud papier hebben gezien, maar dat lijkt me stug..
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef Bos81 het volgende:
Joepie we mogen weer klagen over Selekt vracht.
Ik doe vaak enquetes maken online, Van een van deze bureaus werd ik uitgenodigd om chips te testen. Die Chips zouden worden opgestuurd in de week van 17 januari. Nou kwam niet, ik kreeg al een herinneringsmail om het onderzoek af te ronde, maar dat gaat een beetje lastig zonder product.
Nou belt net een man aan van 2 deuren verder Dat er 1.5 week geleden iets bij hem is afgeleverd voor mij. Selekt vracht zou een briefje in de bus doen.. Nou ik heb niks gezien en in mijn postvak lag ook niks. Kan natuurlijk dat mijn huisgenoten dit als oud papier hebben gezien, maar dat lijkt me stug..
![]()
Luister, ik ben ook weinig thuis en zo, en ik heb wel es gehad dat die persoon ook telkens niet thuis was. Pleur je zelf een briefje in de bus, duurt t nog dagen voor dr iemand komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom wacht die vent 1.5 week voordat ie es aan de deur komt?
Verder, wat een lutsers.
Jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Typisch he!
Oeh welke chippies???????
Hij is al vaker aan de deur geweest, maar niemand thuis enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom wacht die vent 1.5 week voordat ie es aan de deur komt?
Verder, wat een lutsers.
Gelukkig ken je mij danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Luister, ik ben ook weinig thuis en zo, en ik heb wel es gehad dat die persoon ook telkens niet thuis was. Pleur je zelf een briefje in de bus, duurt t nog dagen voor dr iemand komt![]()
Ik neem alleen nog maar pakjes aan van mensen die ik ken
quote:
Daar zou ik zo moe van wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Pakjes van de postbode voor andere bewoners, er wonen wel honderden mensen in mijn gebouw
Hier meestal alleen voor de directe buren. Die twee kennen ik dan ook (van naam en gezicht). De man die net aan de deur stond ken ik niet..Hoewel er maar 1 huis tussen zit..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar zou ik zo moe van worden
Ik ben heel barmhartig, als ik er de energie voor heb.
Tijd voor Eigen Huis en Tuin!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier meestal alleen voor de directe buren. Die twee kennen ik dan ook (van naam en gezicht). De man die net aan de deur stond ken ik niet..Hoewel er maar 1 huis tussen zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |