Zijn ze nog steeds bezig?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik word echt schijtziek van iedereens gezeik over dat Kees geen kleren aan krijgt![]()
Wat moet je dan doen volgens die mensen? Het beestje dwingen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik word echt schijtziek van iedereens gezeik over dat Kees geen kleren aan krijgt![]()
Schijnbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen volgens die mensen? Het beestje dwingen?
Ja, koop dan een barbie of zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar
Ik erger me juist vaak aan al die onnodig aangeklede honden
Ga even spiekenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Voor de Facebookers hier staan er twee kiekjes van Bos en mn honden online daar
Ik moest twee keer lezen, ik dacht dat je het over de baasjes hadquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en laatst liep ik in de stad, twee van die hele dikke knorrende Franse met dikke truien aan, terwijl Billy en Sjon bloot liepen
Nee, die is in F&Fquote:
Dat klopt.quote:
De kou is niet zo erg , maar die wind erbijquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef Pheno het volgende:
ZO, ik ben uitgewaaid. Na tien minuten weer gevoel in mijn gezicht
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie ik als ik naast me kijk, doet pijn aan mn ogen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
De kou is niet zo erg , maar die wind erbij
[..]
quote:
Nu heb ik een foto die ik vergeten was helaas weer op mijn netvlies staan. Twee dikke mannen op een koude dag op een nudistencamping. Wel een trui aan maar het onderlijf bloot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en laatst liep ik in de stad, twee van die hele dikke knorrende Franse met dikke truien aan, terwijl Billy en Sjon bloot liepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nu heb ik een foto die ik vergeten was helaas weer op mijn netvlies staan. Twee dikke mannen op een koude dag op een nudistencamping. Wel een trui aan maar het onderlijf bloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de layout verneukt trouwens?
Pisje, ik vond het wel jammer voor Bos, de honden daar is niet veel aan te beleven als je ergens in een café zit, buiten zijn ze wel wat leuker zeg maar
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ik had het meer over de psych. hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat van mij en dat van de psych, you go girl!
Jij was ook talkative vandaagquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het meer over de psych. hooren leuke foto's van Bos
dat doet een sociaal isolement met jequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet een sociaal isolement met je![]()
maar komend weekend, n weekend weg dus dan ben ik er wel weer uit
Ai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb na oud en nieuw geen andere mensen meer gezien irl behalve op t werken daar bel je continu dus ook geen tijd voor social talk
maar is niet erg hoor
Chili con carne op?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Daar waren weer twee van die knallen!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |