http://film.fok.nl/review en dan doorklikken op userreviews.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Mainport het volgende:
Nee, dat vinden we niet leuk. Je website is onoverzichtelijk, het is iedere keer twee minuten extra werk, er komt niemand op je website, en het voegt niets toe. Het is de tweede keer dat je exact hetzelfde vraagt, wat wil je ermee bereiken? Dit topic is niet de plek voor deze discussie.
Leuke spoilers daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Falco het volgende:
[..]
http://film.fok.nl/review en dan doorklikken op userreviews.
Dat valt inderdaad niet mee, hoeveel userreviews er uberhaupt aanwezig zijn.
Wie begint hier nou een discussie? Ik opper alleen ietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Mainport het volgende:
Nee, dat vinden we niet leuk. Je website is onoverzichtelijk, het is iedere keer twee minuten extra werk, er komt niemand op je website, en het voegt niets toe. Het is de tweede keer dat je exact hetzelfde vraagt, wat wil je ermee bereiken? Dit topic is niet de plek voor deze discussie.
+1quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo een baggerfilm!![]()
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:24 schreef Karina het volgende:
Trespass
Thriller
Flinterdun verhaaltje: rijke diamantair en zijn vrouw worden in hun villa overvallen door een stel indringers die geld willen zien. Dochter is toevallig niet thuis, maar komt er later nog even gezellig bij. Nog wat kleine intriges tussendoor en je hebt een film.
Niet de eerste keer dat ik een film zie met een soortgelijk verhaal en dit was niet de beste in ieder geval. Nicholas Cage en Nicole Kidman hadden zeker geld nodig.
[ afbeelding ]
Nee hoor, hij gaat gewoon door met een Ghostrider vervolg, dat zal ook vast de crème de la crème wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..
niet haten op cagequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:49 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Deze film moet voor Cage nu wel de doorslag geven om te stoppen met acteren..
ik zal hem toch vooral herinneren door Leaving Las Vegas, The Rock, Con Air en Face/Offquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niet haten op cage![]()
Lord of War![]()
![]()
![]()
Een van de beste films ooit gezien.
Dat!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zal hem toch vooral herinneren door Leaving Las Vegas, The Rock, Con Air en Face/Off
de status die hij daarmee vergaarde maakt ook dat ie zoveel troep kan blijven maken
Ik zie hem nog wel in die bazen-films van Asylum verschijnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat gewoon door met een Ghostrider vervolg, dat zal ook vast de crème de la crème worden
Crocodile versus Giant Octopussy of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:34 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel in die bazen-films van Asylum verschijnen
Ghostrider versus Lord of war.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Crocodile versus Giant Octopussy of zo
Daar ben ik enorm benieuwd naar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:34 schreef Godtje het volgende:
my week with marilyn
[ afbeelding ]
Het kwam wat traag op gang voor mijn gevoel. Wel zo meer aandacht voor Eddie Redmayne die Colin speelt en dat sterk doet. Heel plezierig naar te kijken.
En dan start je met een wat vervelende Marilyn Monroe die langzaam je hart weet te stelen. Of in elk geval mijn hart. Mooie muziek en de karakters mooi neergezet en uitgewerkt.
Heerlijk film om te kijken.
Een 8.
Drive Angry was nog wel leuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat!
Schrikbarend slecht de afgelopen jaren. Allemaal puin.
Kick-Ass is een stuk beter dan Face/Offquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat!
Oh waren dat sneeuwwolven (wut?) .. ik vroeg me al af wat dat de heletijd was. Dat inzoomen en uitzoomen vond ik opzich aardig bedacht, maar er had veel meer ingezeten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
De hel van 63
semi-vermakelijke schaatsfilm met slecht schaatsers, verschrikkelijk effecten (sneeuwwolven), authentiek uitziende rayon hoofden en te veel cameo's...
toch nog een 5 voor het grote gevoel van nostalgie wat ze op weten te wekken.
Of Con-Airquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Kick-Ass is een stuk beter dan Face/Off
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Kick-Ass is een stuk beter dan Face/Off
Hoe slecht is Nicolas Cage geworden?quote:
Dan heb je Bad Lieutenant niet gezien. Daarin is ie geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat!
bad lieutenant was geniaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat!
Geniaal is wat overdreven, maar het is een goede 7 à 7,5 waard jaquote:
Dank, ik ga deze bekijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
1. Zahrada (1995)
Heel veel goede films gezien in januari maar deze sprong er tussenuit. Zahrada is een dromerige film waarin op erg luchtige wijze filosofie en symboliek wordt afgewisseld met een komische noot. Erg fijne film die je achterlaat met een heerlijk gevoel.
Minstens!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:20 schreef invine het volgende:
[..]
Geniaal is wat overdreven, maar het is een goede 7 à 7,5 waard ja
Klinkt goed, deze wil ik morgen gaan zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:29 schreef planethugo het volgende:
The Descendants
[ afbeelding ]
Glansrol voor Clooney in een lekker luchtige komische drama die me nog het meest deed denken aan Up in the Air van 2 jaar geleden. Al vond ik die misschien net iets beter als The Descendants maar dit is gewoon een uitstekende film die cliches weet te vermijden, een uitstekende cast heeft, mooie beelden én muziek uit hawaii bevat en prima geregisseerd is. Kortom, de lofzang van de globes en oscars is terecht. Al mag The Artist de oscar voor beste film van mij winnen, geef Clooney dan die voor beste acteur maar.
9.0
Recentelijk ook gezien. Een mooie film, maar een oscar voor Clooney als beste acteur vind ik overdreven. Wel goed geacteerd, maar niet zo goed. Het is eigenlijk een film met een relatief simpel plot, maar de dynamiek binnen het gezin, humoristische momentjes en inderdaad gebrek aan cliché's weten het toch naar een hoger niveau te tillen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:29 schreef planethugo het volgende:
The Descendants
[ afbeelding ]
Glansrol voor Clooney in een lekker luchtige komische drama die me nog het meest deed denken aan Up in the Air van 2 jaar geleden. Al vond ik die misschien net iets beter als The Descendants maar dit is gewoon een uitstekende film die cliches weet te vermijden, een uitstekende cast heeft, mooie beelden én muziek uit hawaii bevat en prima geregisseerd is. Kortom, de lofzang van de globes en oscars is terecht. Al mag The Artist de oscar voor beste film van mij winnen, geef Clooney dan die voor beste acteur maar.
9.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had alleen wel willen weten waarom de personages zelfmoord hadden gepleegd, en niet alleen de manier waarop. Dat kwam helaas niet echt naar voren in de film, terwijl het de personages meer diepgang had kunnen geven. Nu vind ik het een matige uitwerking van een film met potentie.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 04-02-2012 01:38:35 ]
ja rare film is datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ] Kynodontas alias Dogtooth (Giorgos Lanthimos, 2009) :: 7.0
[ afbeelding ]
"Een stel ontspoorde ouders houdt hun drie schijnbaar naïeve jongvolwassen kinderen in 'splendid isolation'. Ze mogen de ommuurde villa niet verlaten, althans niet tot hun hoektanden eruit vallen. In hun opvoeding krijgen ze beperkte informatie over een zogenaamd boosaardige buitenwereld en worden ze onderworpen aan vernederende spelletjes. Als de vader een jonge vrouw meebrengt om de zoon seksueel te bevredigen, vraagt deze op haar beurt een gunst aan één van de twee zusjes. Nieuwe begeerte dringt het omheinde huis binnen."
Griekse film die al veel prijzen heeft gewonnen. Waarom? I don't know. Omdat hij denk ik erg vaag is, vooral. Je gaat bijna denken dat het afgekeken is van Festen voor een deel. De kinderen acteren goed, maar zijn compleet gestoord. Zo gestoord dat je denkt van "waar gaat dit in hemelsnaam heen?". Naar niets. Je blijft geboeid kijken, totdat de film ' ineens' is afgelopen.
Ja, hij boeit. Maar vraag me niet waarom.
Een 7.
Ik heb m na een half uur afgezet... het boeide me echt helemaal niet en was erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
"Een stel ontspoorde ouders houdt hun drie schijnbaar naïeve jongvolwassen kinderen in 'splendid isolation'. Ze mogen de ommuurde villa niet verlaten, althans niet tot hun hoektanden eruit vallen. In hun opvoeding krijgen ze beperkte informatie over een zogenaamd boosaardige buitenwereld en worden ze onderworpen aan vernederende spelletjes. Als de vader een jonge vrouw meebrengt om de zoon seksueel te bevredigen, vraagt deze op haar beurt een gunst aan één van de twee zusjes. Nieuwe begeerte dringt het omheinde huis binnen."
Griekse film die al veel prijzen heeft gewonnen. Waarom? I don't know. Omdat hij denk ik erg vaag is, vooral. Je gaat bijna denken dat het afgekeken is van Festen voor een deel. De kinderen acteren goed, maar zijn compleet gestoord. Zo gestoord dat je denkt van "waar gaat dit in hemelsnaam heen?". Naar niets. Je blijft geboeid kijken, totdat de film ' ineens' is afgelopen.
Een 7.
Film was echt geniaal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef casper019 het volgende:
The man from nowhere
[ afbeelding ]
Zuid-Korea
Actie / Misdaad
119 minuten
geregisseerd door Jeong-beom Lee
met Bin Won, Se-Ron Kim en Hyo-Seo Kim
Tae-sik Cha, gewoonlijk "Ajusshi" (mister) genoemd in zijn buurt, runt een vervallen lommerd in een achterbuurt. Niemand weet veel van hem af en hijzelf bemoeit zich met geen mens, behalve So-mi, het dochtertje van junkiemoeder Hyo-jeong. Als deze een man over de vloer heeft, komt So-mi naar Tae-sik en besteedt daar haar tijd. Op een dag levert Hyo-jeong een pakje bij Tae-sik in met de vraag dit voor hem te bewaren. Dit is het begin van een hoop ellende voor Tae-sik.
Ik was eerst bang dat ik een film zou krijgen met een aan een schakeling aan acties maar dat was het gelukkig niet (ik ben em op aanraden gaan kijken), er zit een stuk meer verhaal in deze film dan de beschrijving van de film doet vermoeden!
goed verhaal, leuke acties die goed gedoseerd zijn, goeie muziek en goed acteerwerk
heb me erg met de film vermaakt!
7.5!
Net gekeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
Een 7.
Dat zeggen ze wel vaker, maar toch verloor Amelie van No Man's Land, verloor Hero van Nirgendwo in Afrika, verloor Der Untergang van Mar adentro, verloor Sophie Scholl van Tsotsi, verloren Entre les murs en Waltz with Bashir van Departures en verloren Un prohète en Das weisse Band van El Secreto de Sus Ojos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Timo20 het volgende:
Jodaeiye Nader az Simin (A Separation)
Kleine kans echter dat de film de Oscar zal ontglippen.
Alweer een hele tijd geleden dat ik 'm in 't geheel heb gezien en wat blijft het toch een gigantisch foute en briljante film tegelijk. De ultieme bazen Dan Aykroyd en John Belushi, de heerlijke muziek, de idiote achtervolgingen, de slapstick (die vrije val van die Neo-nazi'squote:Als Jake Blues uit de gevangenis wordt vrijgelaten, gaat hij met zijn broer Elwood naar het weeshuis waar ze samen opgroeiden. Moeder Overste stuurt hen er op uit om binnen elf dagen 5000 dollar bij elkaar te halen om het weeshuis te redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:quote:On August 31, 2011 it was announced that Dan Aykroyd and Judy Belushi are pitching a new Blues Brothers TV series to primetime networks.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 05-02-2012 00:04:30 ]
Hele aparte film inderdaad ja. Heb ook geboeid zitten kijken. Waarom je de vergelijking met Festen maakt is mij totaal onduidelijk. Het heeft werkelijk niets van Festen weg imo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
Een 7.
Die heeft gisteren de IFFR Publieksprijs gewonnen, dus het is in elk geval een crowd-pleaser en dat lijkt me geen onbelangrijke eigenschap kijkend naar de eerdere winnaars van de Foreign Language Oscar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is en blijft de meest bizarre oscar, het zou me niet verbazen indien Monsieur Lazhar of zoiets plots won (die schijnt trouwens ook best sterk te zijn)
Dat is inderdaad precies Altman's stijl en daar heb ik ook nogal eens moeite mee. Uitzonderingen zoals 3 Women en McCabe & Mrs. Miller zijn daarom ook mijn favoriete films van hem.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:47 schreef Falco het volgende:
Nashville
Het idee achter Altmans films begin ik door te krijgen. Je wordt als argeloze kijker ergens in een setting gekwakt en Altman geeft de kijker als boodschap mee: red je dr maar mee! Na MASH en Gosford Park was dit mijn derde Altman. Vooral Gosford Park (een Brits kostuumdrama) vond ik erg vervelend saai, dus hetzelfde vreesde ik bij Nashville. Maar liefst 24 'hoofdrolspelers' worden in een ruim 2,5 uur durende film lukraak in hun doen en laten gevolgd.
Good point... Hoewel ik Rundskop nog niet heb gezien denk ik toch dat A Seperation de Oscar gaat winnen. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker, maar toch verloor Amelie van No Man's Land, verloor Hero van Nirgendwo in Afrika, verloor Der Untergang van Mar adentro, verloor Sophie Scholl van Tsotsi, verloren Entre les murs en Waltz with Bashir van Departures en verloren Un prohète en Das weisse Band van El Secreto de Sus Ojos.
Soms was de uiteindelijke winnaar ook niet geheel onterecht, soms was het bespottelijk. Het is en blijft de meest bizarre oscar, het zou me niet verbazen indien Monsieur Lazhar of zoiets plots won (die schijnt trouwens ook best sterk te zijn)
Na wat lovende woorden van verschillende mensen deze snel gekeken. Hij is erg traag en sfeervol, had wel gehoopt dat er iets meer actie in zat.quote:Plagued by a series of apocalyptic visions, a young husband and father questions whether to shelter his family from a coming storm, or from himself.
En net het vervolg: Blues Brothers 2000 (1998)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Stond al een tijdje op de NAS en na het geluid-codec aangepast te hebben:
The Blues Brothers (1980)
Tja. Deze is toch wel duidelijk minder dan deel 1. Het verhaal is nóg slechter, de voodoo/bovennatuurlijke en onrealisme wordt to much maar bovenal; het gemist van John Belushi doet deze film niet goed. De nieuwe frontman John Goodman is niet opzich niet heel slecht, maar het is gewoon niet Jake. De jongen Buster is niet slecht though.quote:Elwood Blues komt uit de gevangenis en wil zijn Blues Brothers Band weer leven inblazen. Als hij bij het weeshuis komt waar hij en zijn inmiddels overleden broer zijn opgegroeid, splitst moeder Stigmata hem een wees in de maag met de naam Buster Evan Bonifant. Ook Buster blijkt een goede aanvulling voor de band.
Sterke mysterie/drama film. Regisseur Jeff Nichols weet een zeer onheilspellende sfeer neer te zetten en dankzij de uitstekende en overtuigende acteerprestaties van Michael Shannon zit je continu te twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de hoofdrolspeler, die zich meer zorgen maakt om 'gek' te worden dan dat zijn apocalyptische visoenen waarheid zullen worden.quote:Curtis LaForche woont in een klein stadje in Ohio samen met zijn vrouw Samantha en dochter Hannah, een 6-jarig doof meisje. Wanneer Curtis angstaanjagende dromen krijgt, houdt hij de visioenen voor zichzelf. Hij probeert zijn angst te onderdrukken door obsessief een stormbunker te bouwen in zijn achtertuin. Zijn schijnbaar onverklaarbare gedrag zorgt voor verwarring in zijn omgeving, maar de daaruit vloeiende spanningen in zijn huwelijk en de gemeenschap vallen in het niet bij wat zijn dromen werkelijk betekenen...
Meest overrated film van vorig jaar. Wat een teleurstelling..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:48 schreef ArtistA het volgende:
We Need to Talk About Kevin
[ afbeelding ]
Amerikaanse Thriller
Speelduur: 112 min.
Als je er ooit aan twijfelde of je kinderen wilt dan weet je het na het zien van deze film zeker dat er je nooit aan gaat beginnen. Een probleemkind verziekt het leven van zijn moeder al vanaf zijn geboorte. Het is meer een drama dan een thriller. Gedurende de film blijf je je afvragen wat het joch heeft misdaan waardoor het hele dorp zijn moeder verafschuwt en hij in de cel is beland.
Ik raad je aan om niet de recensie op imdb te lezen als je deze film wilt zien, want daar wordt al meteen verteld wat Kevin heeft gedaan waardoor hij in de cel is beland.
Cijfer
IMDB: 7.8
Mijn: 7
thanks voor de tip denk dat ik die vanavond ga kijken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
Gisteravond Seeking Justice gekeken met Nicolas Cage in de hoofdrol. Zijn vrouw werd verkracht en een organisatie uit de onderwereld bood hem aan om die man die dat heeft gedaan te vermoorden. Hij stemt daar uiteindelijk mee in en dus wordt die man vermoord. Daarna moet hij, tegen zijn wil in, allemaal opdrachten gaan doen voor die organisatie. Was een lekkere vlotte film, met genoeg actie en je hoefde niet echt veel na te denken. Scoort op IMDB een 6,1, maar ik vind het toch zeker een 7 waard.
Wat mij betreft een instant klassieker, goed acteerwerk, de bijbehorende cliches en geweldige vechtscenes.quote:Two brothers face the fight of a lifetime - and the wreckage of their broken family - within the brutal, high-stakes world of Mixed Martial Arts (MMA) fighting in Lionsgate's action/drama, WARRIOR. An ex-Marine haunted by a tragic past, Tommy Riordan returns to his hometown of Pittsburgh and enlists his father, a recovered alcoholic and his former coach, to train him for an MMA tournament awarding the biggest purse in the history of the sport. As Tommy blazes a violent path towards the title prize, his brother, Brendan, a former MMA fighter unable to make ends meet as a public school teacher, returns to the amateur ring to provide for his family. Even though years have passed, recriminations and past betrayals keep Brendan bitterly estranged from both Tommy and his father. But when Brendan's unlikely rise as an underdog sets him on a collision course with Tommy, the two brothers must finally confront the forces that tore them apart, all the while waging the most intense, winner-takes-all battle of their lives
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:13 schreef Justinn het volgende:
Harold & Kumar go to White Castle
Een film over twee vrienden die hamburgers willen gaan eten bij White Castle en daar nogal moeite voor doen. Ik had er meer van verwacht, maar vond de humor niet echt leuk in deze film.
6
Dit dus. Net als de andere 2 H&K filmsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bent
En dit stukje blijft epic!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit dus. Net als de andere 2 H&K films
Ik vind dat stukje in de kerstfilm, met die paal en de koffie zo baas!quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bent
Het origineel is beter. En harder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef WatskeZegt het volgende:
Als je echt een f*cking harde actie film zoekt, kijk dan I Spit On Your Grave!!
Inderdaad, toffe film.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef snakelady het volgende:
Warrior
[ afbeelding ]
[..]
Wat mij betreft een instant klassieker, goed acteerwerk, de bijbehorende cliches en geweldige vechtscenes.
En heb zelfs nog een traantje gelaten.
Cijfer
IMDB: 8.3
Mijn: 8.5
the guard vond ik echt een rukfilm, een 3quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
The Guard
Erg grappige komedie over een agent in Ierland (Gleeson) die het niet al te nauw neemt met regeltjes, die een moordzaak voor zijn kiezen krijgt die gelinkt is aan een grote drugsbaas.
Hierom komt een FBI-agent (Cheadle) over naar Ierland om te helpen, en laat hem nou het tegenovergestelde zijn van Gleeson.
Erg veel ongemakkelijke scenes, en grappige dialogen.
8/10
Killer Elite
13-in-een-dozijn actiethriller met Statham, Clive Owen en De Niro.
Geen van de castleden steeg boven zichzelf uit, dus de film ook niet.
Redelijk vermakelijk.
6.5/10
Dat gaat zeker goed komen, ik was zelf bijna gekapt met de serie na seizoen 5 maar seizoen 6 maakt veel goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Het blijft een toffe serie maar ik hoop op een beter zesde seizoen.
Bereid je maar voor dan. Want in tegenstelling tot HAL9000S vond ik S6 echt erg slecht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Dexter - Season 5
Na het geweldige vierde seizoen met die briljante laatste scene was het natuurlijk altijd moeilijk om dat het volgende seizoen te evenaren. Dat is dan ook niet gelukt. Ik vond dit seizoen, alhoewel wel opnieuw enerverend en verslavend, niet zo goed als het vierde. Vond het verhaal minder pakkend en goed uitgewerkt en waren de vijanden van Dexter niet zo goed als de Trinity Killer.
Het blijft een toffe serie maar ik hoop op een beter zesde seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |