Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:13 schreef Justinn het volgende:
Harold & Kumar go to White Castle
Een film over twee vrienden die hamburgers willen gaan eten bij White Castle en daar nogal moeite voor doen. Ik had er meer van verwacht, maar vond de humor niet echt leuk in deze film.
6
Dit dus. Net als de andere 2 H&K filmsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bent
En dit stukje blijft epic!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dit dus. Net als de andere 2 H&K films
Ik vind dat stukje in de kerstfilm, met die paal en de koffie zo baas!quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bent
Het origineel is beter. En harder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef WatskeZegt het volgende:
Als je echt een f*cking harde actie film zoekt, kijk dan I Spit On Your Grave!!
Inderdaad, toffe film.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef snakelady het volgende:
Warrior
[ afbeelding ]
[..]
Wat mij betreft een instant klassieker, goed acteerwerk, de bijbehorende cliches en geweldige vechtscenes.
En heb zelfs nog een traantje gelaten.
Cijfer
IMDB: 8.3
Mijn: 8.5
the guard vond ik echt een rukfilm, een 3quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
The Guard
Erg grappige komedie over een agent in Ierland (Gleeson) die het niet al te nauw neemt met regeltjes, die een moordzaak voor zijn kiezen krijgt die gelinkt is aan een grote drugsbaas.
Hierom komt een FBI-agent (Cheadle) over naar Ierland om te helpen, en laat hem nou het tegenovergestelde zijn van Gleeson.
Erg veel ongemakkelijke scenes, en grappige dialogen.
8/10
Killer Elite
13-in-een-dozijn actiethriller met Statham, Clive Owen en De Niro.
Geen van de castleden steeg boven zichzelf uit, dus de film ook niet.
Redelijk vermakelijk.
6.5/10
Dat gaat zeker goed komen, ik was zelf bijna gekapt met de serie na seizoen 5 maar seizoen 6 maakt veel goed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Het blijft een toffe serie maar ik hoop op een beter zesde seizoen.
Bereid je maar voor dan. Want in tegenstelling tot HAL9000S vond ik S6 echt erg slecht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:
Dexter - Season 5
Na het geweldige vierde seizoen met die briljante laatste scene was het natuurlijk altijd moeilijk om dat het volgende seizoen te evenaren. Dat is dan ook niet gelukt. Ik vond dit seizoen, alhoewel wel opnieuw enerverend en verslavend, niet zo goed als het vierde. Vond het verhaal minder pakkend en goed uitgewerkt en waren de vijanden van Dexter niet zo goed als de Trinity Killer.
Het blijft een toffe serie maar ik hoop op een beter zesde seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |