abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107702883
Gister Body Language gekeken.

Wat een ontzettend slechte film :') Dit is de eerste nederlandse dans film, van horen zeggen. Ik hou het voortaan wel bij de amerikaanse. Ook als ze aan het dansen zijn constant van die special effecten er tussen, alsof ze willen verdoezelen dat ze niet kunnen dansen ofzo. (wat lorenzo & floris sowieso wel kunnen, dat bleek wel bij sytycd) en de verhaallijnen in de film waren ook stom en voorspelbaar. Het acteerwerk was ook niet denderend.

Geen aanrader in ieder geval. Ik zal nog aardig zijn en de film een 5.5 geven!
pi_107705130
The Guard

Erg grappige komedie over een agent in Ierland (Gleeson) die het niet al te nauw neemt met regeltjes, die een moordzaak voor zijn kiezen krijgt die gelinkt is aan een grote drugsbaas.
Hierom komt een FBI-agent (Cheadle) over naar Ierland om te helpen, en laat hem nou het tegenovergestelde zijn van Gleeson.
Erg veel ongemakkelijke scenes, en grappige dialogen.

8/10

Killer Elite

13-in-een-dozijn actiethriller met Statham, Clive Owen en De Niro.
Geen van de castleden steeg boven zichzelf uit, dus de film ook niet.
Redelijk vermakelijk.

6.5/10
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107705272
The Rock

Lekker wegkijkende en vermakelijke actiefilm met een niet al te moeilijk verhaal over een aantal gefrustreerde spec-ops militairen die raketten op Alcatraz plaatsen. Zit trouwens een heerlijke soundtrack (van Hans Zimmer) bij.

8

Harold & Kumar go to White Castle

Een film over twee vrienden die hamburgers willen gaan eten bij White Castle en daar nogal moeite voor doen. Ik had er meer van verwacht, maar vond de humor niet echt leuk in deze film.

6
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:26:05 #79
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_107705579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:13 schreef Justinn het volgende:

Harold & Kumar go to White Castle

Een film over twee vrienden die hamburgers willen gaan eten bij White Castle en daar nogal moeite voor doen. Ik had er meer van verwacht, maar vond de humor niet echt leuk in deze film.

6
Bij die film is het ook de bedoeling dat je knetterstoned bent :P
pi_107705700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dit dus. Net als de andere 2 H&K films :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:40:57 #81
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_107705927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dit dus. Net als de andere 2 H&K films :D
En dit stukje blijft epic! :D
pi_107706046
quote:
Ik vind dat stukje in de kerstfilm, met die paal en de koffie zo baas! :7 _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_107706148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. :D
pi_107706500
Crazy Stupid Love

Comedy, drama en romantiek.
Met een geweldige cast: Steve Carrel, Ryan Gosling, Emma Stone, Julianne Moore en Marisa Tomei.

Eindelijk weer eens een comedy die mij kon boeien.
Gosling is geweldig in zijn rol als womanizer en vooral de make-over scenes die hij met Steve Carrel doet zijn hilarisch.
De manier waarop de lijntjes bij elkaar gebracht worden levert een heerlijke climax op.
Ik heb me goed vermaakt met deze bijna 2 uur durende film
Every living creature on earth dies alone
pi_107717741
The Three Musketeers

Vermakelijke over de top actiefilm die ook regelmatig tenenkrommend is. Paar aardige namen in de cast zoals Ray Stevenson die zijn rol van Pullo in Rome overdoet maar ook een paar miskleunen zoals de koning en Athos. Aardig tussendoortje maar hoogstaand, logisch en meeslepend is het niet echt.

6.1

Rundskop

Een veeboer komt in contact met de hormonenmaffia en kampt ondertussen ook nog met een trauma uit het verleden. Dit alles vind plaats in belgisch limburg en dat dialect wordt er ook gesproken, zelfs Frank Lammers doet dit constant en dat komt soms wel wat gekunsteld over maar al met al een prima prestatie. De rest van de cast past perfect in de grimmige sfeer die er voortdurend heerst en dit wordt nog eens aangezet door de indrukwekkende donkere beelden. De hoofdrolspeler is een gecompliceerd karakter en dit wordt fantastisch neergezet. Kortom echt genoten van deze bijzondere belgische productie, geheel terecht genomineerd voor de oscar van beste buitenlandse film. Zou me niet verbazen als ie ook wint, al ken ik de andere genomineerden niet.

Voor Limburgers is het trouwens ook weleens geinig om een film in herkenbaar dialect te zien.

9.0

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 07-02-2012 16:49:03 ]
pi_107718635
Als je echt een f*cking harde actie film zoekt, kijk dan I Spit On Your Grave!!

What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_107719431
A Good old fasioned Orgy

Wel een aardige film als je een avondje niks te doen hebt, niet heel speciaal. Groot pluspunt is die dikke van Reaper.
pi_107727375
Thanks voor 'The man of nowhere'. Mooie film. ^O^
pi_107727526
Rundskop staat al tijdje op m'n to-see list.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_107735912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef WatskeZegt het volgende:
Als je echt een f*cking harde actie film zoekt, kijk dan I Spit On Your Grave!!

Het origineel is beter. En harder.
  woensdag 8 februari 2012 @ 03:38:48 #91
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_107739849
Dit bericht gaat over 'Star Wars', het is misschien niet helemaal te volgen, maar ik zal een link naar het originele topic plaatsen:

Star Wars bijna afgekeken
------
En het 'laatste' deel afgekeken, helaas :'(.
Goed deel, alles valt op zijn plaats.
Nou ja, ik hoef er niet veel over te zeggen.

9.0 / 10.0

Over 2 a 5 jaar de complete serie nogmaals bekijken, maar dan in een andere volgorde, namelijk:

Deel 1, 2, 3, 4, 5 en 6.

Dit keer in volgorde van uitgave bekeken.

-edit-

Zou wel leuk zijn als ik er dan opeens één uur film bij krijg, dan voelt het nog alsof ik nog niet alles heb gezien :P.

Omg, een aantal weken geleden vond ik het allemaal zulk nep gedoe en vermeide ik de films expres jaren lang en ben nu een fan of zo :'( :P :D.
------

[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 08-02-2012 08:54:34 (Voor vragen bv: http://forum.fok.nl/topic/1536335) ]
pi_107739859
Ik heb Home Alone gekeken. Omdat het sneeuwde buiten en omdat ik zelf ook 'home alone' was. Ik heb me wel geërgerd aan die familie. Zij vergeten een kind en dan:
- geschreeuw in het vliegtuig, andere passagiers hebben geen rustige vlucht.
- rennen op het vliegveld en andere mensen aan de kant duwen.
- voordringen in de rij.
- een vrouw die wel een ticket heeft wegduwen en uren blijven zeuren aan de balie.
- de telefoon afpakken van een vrouw die aan het bellen is in een telefooncel want o, o, haar kind is alleen thuis.
- de politie bellen en ze naar hun huis sturen om te kijken of alles goed gaat, alsof de politie een soort babysitter is.
- vragen of er niet een paar mensen uit het vliegtuig gegooid kunnen worden want ze moeten toch echt snel terug.
en nog een paar ergernissen. Maar verder erg leuk, de wet bandits natuurlijk en Macauley "Kevin" Culkin met zijn vele valstrikken en die een goed gesprek voert met zijn buurman. Op het eind moest ik een traantje wegpinken toen de buurman de ruzie met zijn zoon bijlegde en voor het eerst zijn kleindochter in zijn armen kon sluiten.
pi_107741922
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef snakelady het volgende:
Warrior

[ afbeelding ]

[..]

Wat mij betreft een instant klassieker, goed acteerwerk, de bijbehorende cliches en geweldige vechtscenes.
En heb zelfs nog een traantje gelaten. ;)

Cijfer
IMDB: 8.3
Mijn: 8.5
Inderdaad, toffe film. O+
pi_107755523
The Killer Inside Me

Leuke film over een politie agent die een tikkeltje psychotisch is. Die rol is goed neergezet door Casey Affleck. Verder een goede film, maar soms iets wat langzaam. Op een gegeven moment weetje al waar de film ongeveer eindigt. Niet zo'n hele lange zit, maar toch de moeite waard.

IMDb gaf het een 6.2
Vind dat wat aan de lage kant dus ga voor een 7.5
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:01:00 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_107758329
I Love You, Man
Boh, dit is een doorsnee komedietje, waarvan de echt goede grappen op één hand te tellen zijn. Vooral die geforceerde quasi-coole woordgrapjes stuitte me tegen de borst. Geen één daarvan was hilarisch! De vreemde eend in de bijt van deze komedie is de eigenzinnige Sydney Fife, die tijdens zijn introductie nog enigszins grappig en sjeu aan de film geeft. Maar na een tijdje deelt hij ook mee in de ongezouten malaise van de rest. Het einde zag je natuurlijk ook van mijlenver aan, dus echt enthousiast kan ik hier niet over zijn! Cijfer: 5,5

Roma, Città Aperta (Open City, Rome)
Ik had er nooit bij stilgestaan dat het Italiaanse neorealisme ook prima toegepast kan worden op een Tweede Wereldoorlog-setting. De filmstroming laat het echte leven zien, is ruw en een en al sentimenteel. Daarvoor leent zich zo'n plot als die van Roma, Città Aperta wel. In het begin vond ik het nog een beetje aftastend, maar na een tijdje is het hartverscheurend. Goeie film dus met mooie rollen voor Magnani en Aldo Fabrizio als priester. Cijfer: 7,5

The Last King of Scotland
Griezelig goed, hoe Forest Whitaker de rol van dictator Idi Amin neerzet. Zijn volslagen idiote gedrag maakt de film boeiend om te volgen. McAvoy wordt als arts meegetrokken door zijn charisma en al zijn beste bedoelingen. Maar na een tijdje verandert Amin in een geschifte dicator. Erg interessant om dit pijnlijke stuk geschiedenis te volgen. Voor de rest weinig aan te merken aan deze film, een goede film dus :Y. Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_107760885
Seeking Justice

Verenigde Staten
Actie / Thriller

105 minuten

geregisseerd door Roger Donaldson
met Nicolas Cage, Guy Pearce en January Jones

Wanneer de vrouw van Nick Gerard (Nicolas Cage) slachtoffer is geworden van een ernstige misdaad, besluit hij aan te kloppen bij een organisatie in de onderwereld. Met behulp van hun diensten wil hij wraak nemen op de daders.

leuke snelle actie film! verhaal was missch een beetje standaard maar het was wel allemaal leuk gedaan.
Zat een goeie vaart in de film en genoeg actie, heb me vanaf het begin tot het eind erg vermaakt met deze film!
Acteerprestaties waren ook allemaal goed, op 1 scene bij het begin na toen N. Cage een huil/drama scene moest doen... dat was zo slecht dat ik in de lach schoot.
VInd het trouwens zoiezo wel jammer van Cage vroeger was het 1 van mn favo acteurs en had ie echt veel top films.... maar de laatste tijd gaat hij echt bergafwaards (met trespass als dieptepunt)
maar dit is gewoon een prima lekkere wegkijk actiefilm! 6.5
pi_107768127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
The Guard

Erg grappige komedie over een agent in Ierland (Gleeson) die het niet al te nauw neemt met regeltjes, die een moordzaak voor zijn kiezen krijgt die gelinkt is aan een grote drugsbaas.
Hierom komt een FBI-agent (Cheadle) over naar Ierland om te helpen, en laat hem nou het tegenovergestelde zijn van Gleeson.
Erg veel ongemakkelijke scenes, en grappige dialogen.

8/10

Killer Elite

13-in-een-dozijn actiethriller met Statham, Clive Owen en De Niro.
Geen van de castleden steeg boven zichzelf uit, dus de film ook niet.
Redelijk vermakelijk.

6.5/10
the guard vond ik echt een rukfilm, een 3
met killer elite eens!
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:28:39 #98
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_107773067
Gisteren afgekeken:

Dexter - Season 5
Na het geweldige vierde seizoen met die briljante laatste scene was het natuurlijk altijd moeilijk om dat het volgende seizoen te evenaren. Dat is dan ook niet gelukt. Ik vond dit seizoen, alhoewel wel opnieuw enerverend en verslavend, niet zo goed als het vierde. Vond het verhaal minder pakkend en goed uitgewerkt en waren de vijanden van Dexter niet zo goed als de Trinity Killer.
Het blijft een toffe serie maar ik hoop op een beter zesde seizoen.

IMDB Cijfer: 9,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

Rushmore
Coming-of-age Wes Anderson style. Dat is Rushmore, na `t heerlijke Bottle Rocket Anderson`s tweede speelfilm. Maar zo goed als die film is deze zeker niet. Ik vond het eigenlijk een beetje nét niet: een nét niet interessant genoeg verhaal en karakters die nét niet interessant genoeg zijn. De sfeer is er wel en de een zeer fijne soundtrack ook maar de overall feel niet. Wel leuk om te zien en zeker geen weg gegooide tijd maar daar blijft het ook bij.
Jammer...

IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:30:45 #99
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107773167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:

Dat gaat zeker goed komen, ik was zelf bijna gekapt met de serie na seizoen 5 maar seizoen 6 maakt veel goed.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:46:57 #100
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_107776817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren afgekeken:

Dexter - Season 5
Na het geweldige vierde seizoen met die briljante laatste scene was het natuurlijk altijd moeilijk om dat het volgende seizoen te evenaren. Dat is dan ook niet gelukt. Ik vond dit seizoen, alhoewel wel opnieuw enerverend en verslavend, niet zo goed als het vierde. Vond het verhaal minder pakkend en goed uitgewerkt en waren de vijanden van Dexter niet zo goed als de Trinity Killer.

Bereid je maar voor dan. Want in tegenstelling tot HAL9000S vond ik S6 echt erg slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')