De lijst werd te langquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef Mike het volgende:
Vergeet ook het vreselijke The Wicker Man niet. Of Next. Of Knowing.
Waar zijn de dagen van Leaving Las Vegas, Adaptation, Raising Arizona en Wild at Heart?
City of Angelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef Mike het volgende:
Vergeet ook het vreselijke The Wicker Man niet. Of Next. Of Knowing.
Waar zijn de dagen van Leaving Las Vegas, Adaptation, Raising Arizona en Wild at Heart?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh ja? de Belastingdienst in de VS vindt van niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:34 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Mja dan snap ik wel dat ie kutfilms maaktAls je maar genoeg geld krijgt.
In 2011 alleen al $32,500,000 en dat is nog exclusief Season of the Witch,
Maar wel zonde ja, laatste film waar ik hem als acteur in waardeerde was eigenlijk Lord Of War, in Kick Ass was ie meer gewoon leuk/bad-ass maar meer ook niet.
Tevens is dit topic niet compleet zonder de Nic Cage matrix:
[ afbeelding ]
Con Air is bagger. Hoe kunnen ze dat briljant noemen? Zelfs National Treasure, wat meer in de middenmoot terecht hoort, is beter dan dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:34 schreef RacerDKB het volgende:
Tevens is dit topic niet compleet zonder de Nic Cage matrix:
[ afbeelding ]
De Ghost Rider en Drive Angry vindt super goede filmsquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef Godtje het volgende:
Of is het nooit wat geweest? Of een verdwaalde ziel die hem wel nog leuk kan vinden?
Dit aan de hand van een discussie in een ander topic. Persoonljik vind ik hem eng en alles wat hij de afgelopen jaren heeft gemaakt complete bagger.
![]()
[ afbeelding ]
Ghost Rider![]()
Drive Angry![]()
![]()
Season of the Witch![]()
![]()
The Sorcerer's Apprentice!Kan toch niet erger dit!
De beste man is helaas (en dat meen ik) een grap geworden!
Daar ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:55 schreef babipangang het volgende:
Ik vind het een geweldig goede acteur
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:55 schreef babipangang het volgende:
Ik vind het een geweldig goede acteur
Ik wou het niet zeggen haha ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond The Sorcerer's Apprentice nog best geinig.
Absoluut geen topper natuurlijk, maar gewoon aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |