SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Anita is niet 2benig, Enoh wel
Enoh kan ook snel draaien
Sowieso twitterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
het is allebei treurigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
19 toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef sausagin het volgende:
Alderweireld voor 9 miljoen naar Anzhi.
Is anders een van de functie eisen bij Televaag of ADquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Dostquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten vandaag gwn narsingh + dost regelen man. 10mil, klaar/.
Maakt het uit welke kant je opdraait? Kort draaien is kort draaien. En Enoh heb ik regelmatig ballen met links over 20 a 30 meter zien geven die perfect warenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.
Anita draait naar VOREN (wereld van verschil qua vordering op aanvallend gebied in het spel m.b.t. loop acties van de spelers voor hem, maar ik begrijp uit je eerdere reactie dat jij hier niet veel van zal begrijpen) en geeft daarna altijd de juiste pass op de speler voor hem waar hij over nagedacht heeft.
Daarnaast is Anita wel degelijk 2 benig , alleen komt dit op een Linksback positie nauwelijks van pass als je de opdracht krijg naar binnen te trekken (met rechts zijn natuurlijke been dus) .
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dost. Die is nog slechter dan Sigthorsson
1 oog is nog slechter dan fokking Jan van Halstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
ik word hier zo verdrietig van hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef gniffie het volgende:
Hier doet die het op 0:20
en hier draait die 100 duizend keer kort
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik word hier zo verdrietig van he![]()
tering die gast kan nog niet eens mee bij pakweg NEK of NAK
okquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zeg toch niet dat die goed is, alleen dat Enoh tweebenig is en kort weg kan draaien
edit:
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_47344.html
Hier staat het ook dat die tweebenig is
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendequote:
Dat komt vooral door wat je zegt over Enoh, veruit de slechtste speler in het veld...met daley.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendesmilies
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendesmilies
quote:
JA!, dit is ,zoals ik al zei , een gigantisch verschil maar dit kan je alleen goed uitleggen als je het herkent in het spel (dus met spelbeelden erbij maar dat ga ik hier niet doen).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maakt het uit welke kant je opdraait? Kort draaien is kort draaien. En Enoh heb ik regelmatig ballen met links over 20 a 30 meter zien geven die perfect waren
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt vooral door wat je zegt over Enoh, veruit de slechtste speler in het veld...met daley.
Enoh is gwn kankerslecht klaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.
Dat hij geen voetbalintelligentie heeft, en dat je daardoor er niks aan hebt is weer iets anders
Hij kan niet eens een bal schieten, en dat "kort draaien" zorgt vaak voor balverlies of een pass naar de keeper.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.
Dat hij geen voetbalintelligentie heeft, en dat je daardoor er niks aan hebt is weer iets anders
quote:Ajax-jeugdspeler Bouy voor 3,5 jaar naar Juventus
Ajax heeft noodgedwongen afscheid moeten nemen van Ouasim Bouy (18). De junior heeft een contract voor de komende drieënhalve jaar bij de Italiaanse grootmacht Juventus ondertekend.
De middenvelder is afkomstig van de A1 van Ajax. Tijdens het afgelopen trainingskamp in Brazilië mocht de talentvolle middenvelder ruiken aan de hoofdmacht.
Vi.nl meldde de op handen zijnde transfer maandagavond al. Destijds sprak hoofd jeugdopleiding Wim Jonk al zijn onvrede uit. 'Ik heb Ouasim verteld dat ik het een zeer onverstandige keuze zou vinden', zegt Jonk over de jeugdinternational. 'We hebben een stappenplan voor hem uitgestippeld en hij zit nu al dicht tegen de A-selectie aan. Frank de Boer heeft Ouasim niet voor niets meegenomen op trainingskamp naar Brazilië. Die aanpak wilden we steeds verder gaan uitbouwen.'
'Ik heb hem geadviseerd eerst bij Ajax door te breken, die kans bieden wij hem', vervolgt Jonk. 'Dan zou hij daarna altijd nog naar het buitenland kunnen. Ik bedoel, als Eljero Elia het al niet redt bij Juventus, hoe zal het Ouasim op zijn jonge leeftijd dan vergaan?'
Ik speelde ooit een spelletje. Ik was een voetbaltrainer. Ik kwam Bouy tegen, ik twijfelde, huren, kopen? Laat maar zitten, dacht ik. Net niet goed genoeg. Hij ging van Ajax naar een buitenlandse subtopper (naam vergeten), na twee jaar naar een andere, uiteindelijk belandde hij onderin de eredivisie of in de Jupiler League.quote:
Eriksen tekort vinden komenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even inbreken met het gegeven dat ik vind dat men bij Ajax na dit seizoen eens een grote evaluatie moeten gaan doen inzake het eerste elftal. Teveel en te vaak zie ik spelers die als dragers of talenten worden bestempelt gewoon tekort komen voor de absolute top en de topwedstrijden.
Siem de Jong,Eriksen en met name Lorenzo Ebecilio die met regelmaat als een kop zonder kop op het speelveld acteert en zich vooral bezigt in het coute que coute willen uitspelen van zijn tegenstander en teveel gaat lopen met de bal ( vooral dat maar naar de bal toekomen elke keer is gruwelijk irritant aangezien snelheid zijn sterkste kant is en niet het willen uithangen van de spelverdeler!) en het geven van obligate pasjes in de breedte,iets waar De Jong en Eriksen zich ook vaak schuldig aanmaken.
Ik vind dat er ook naar de training van De Boer mag worden gekregen want hoe kan het dat met een technische team waarin Bergkamp acteert dit Ajax zo on Ajax speelt door veelal zich met breedte pasjes op het veld te bezigen en amper tot geen driehoekjes ( en de vrije man) te gebruiken zoals ten tijde van Van Gaal en Cruijff.
Gouweleeuw komt van de zomer vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Gouweleew? (ook Heerenveen, als je ze naam zo speelt even geen zin om het op te zoeken).
Ik vind hem voetballend echt goed, durft ook de acties te maken voetballend door op te komen wat van een verdediger bij Ajax word gevraagd. Heeft nog maar anderhalf jaar contract, dus kopen en verhuren tot het einde seizoen.
Denswil is ook top maar nog geen zekerheid daarnaast wil je bij Ajax gewoon 4 goeie centrumverdedigers en dan heb je het volgende.
Alderweireld en van Rhijn voor de LCV
Gouweleeuw en Denswil voor de RVC
D.Blind reken in niet mee omdat ik hem niet goed genoeg vind maar ook omdat ik hoop dat zijn pa weg gaat van Ajax met alle andere ratten die de club de afgelopen jaren verpest hebben. Ik heb respect voor Blind Senior wat hij deed als voetballer op het veld maar van al dat achterbakse smeek (ging bewust akkoord met van Gaal en nam bewust de positie aan als TD terwijl hij daarvoor akkoord ging met het plan dat die niet meer kwam! Daarnaast gaf hij zijn zoontje een 6 ton contract per jaar ( meer dan Eriksen, en elke andere speler zijn eerste profcontract in het 1ste , geen jeugdcontract!) en blijft hij altijd zichzelf posities verschaffen terwijl al bleek dat hij foute spelers aankocht als TD jaren geleden puur op basis van statistieken en grote talenten destijds niet goed genoeg bevond ondanks dat andere scouts er lyrisch van waren, spelers die dit o.a. waren waarvan 100% feiten zijn, Hazard, Praet (topper Anderlecht, beter dan Maher en Eriksen) , Maher in de jeugd. Blind heeft dus aangetoond niet inzicht te hebben in het scouten van spelers die in ons systeem passen en de juiste eigenschappen hebben (en niet puur kijkend op statistiek zoals MeH, Cvitanch, Jansen zoals mijn eerdere post uitlegde).
Maar toch geeft hij zichzelf goedbetaalde posities (5 ton per jaar! voor een positie die er niet meer hoort te zijn!) zodat hij bij de club kan blijven ondanks dat hij aantoonde deze posities niet naar behoren in te vullen en de club meer slecht dan goed deed als directielid, hoezo clubliefde?!
Nogmaals eeuwig respect voor Blind als speler in 95' en Van Gaal destijds maar voor hen als persoon in de afgelopen maanden horen zij niet meer bij Ajax een functie te vervullen.
Siem de Jong mag je er wat mij betreft buiten laten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even inbreken met het gegeven dat ik vind dat men bij Ajax na dit seizoen eens een grote evaluatie moeten gaan doen inzake het eerste elftal. Teveel en te vaak zie ik spelers die als dragers of talenten worden bestempelt gewoon tekort komen voor de absolute top en de topwedstrijden.
Siem de Jong,Eriksen en met name Lorenzo Ebecilio die met regelmaat als een kop zonder kop op het speelveld acteert en zich vooral bezigt in het coute que coute willen uitspelen van zijn tegenstander en teveel gaat lopen met de bal ( vooral dat maar naar de bal toekomen elke keer is gruwelijk irritant aangezien snelheid zijn sterkste kant is en niet het willen uithangen van de spelverdeler!) en het geven van obligate pasjes in de breedte,iets waar De Jong en Eriksen zich ook vaak schuldig aanmaken.
Ik vind dat er ook naar de training van De Boer mag worden gekregen want hoe kan het dat met een technische team waarin Bergkamp acteert dit Ajax zo on Ajax speelt door veelal zich met breedte pasjes op het veld te bezigen en amper tot geen driehoekjes ( en de vrije man) te gebruiken zoals ten tijde van Van Gaal en Cruijff.
En dan heb je ook nog Fischer die volgend seizoen heel hard aan de deur gaat kloppenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem de Jong mag je er wat mij betreft buiten laten.
Zijn broer krijgt bij Twente fatsoenlijke voorzetten en ballen, maar met Mickey en Lorenzo op de vleugels kun je Siem niet heel veel kwalijk nemen.
Tel daarbij op dat hij een 10 is en geen spits. (Ook geen rechtmiddenvelder, Frank!). Maar Ajax heeft 5 "tienen" in het eerste en nog een paar in de jeugd.
Ik snap niet dat Ajax geen serieuze poging doet voor Van Dijn van Groningen. Die jongen heeft alles wat Ajax achtin mist, én kan meevoetballen, heeft een strakke pass, een goed schot. Op dit moment (in potentie) de enige échte Nederlandse Ajax-verdediger.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Gouweleew? (ook Heerenveen, als je ze naam zo speelt even geen zin om het op te zoeken).
Zeg, vind je het erg dat ik die verhalen met een korretje zout neem? Ik hoor elk jaar nieuwe namen die "het gaan worden" en ik zie ze bijna nooit verschijnen, laat staan de basis halen of dragend worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Fischer die volgend seizoen heel hard aan de deur gaat kloppen
Verdiep je eens in het spelletje voor je met zulke uitspraken komt(!).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat dat al rond is, alleen is het nog niet officieel naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef gniffie het volgende:
Ook nog niks over Hamlap, en aangezien in Italie de deadline om 7 uur is...
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.quote:De club uit de hoofdstad, qua prijzenkast ook de grootste club uit het land, zou in Nederland 3,7 miljoen supporters hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het spelletje voor je met zulke uitspraken komt(!).
Eriksen is een top spelverdeler maar zoals iedere spelverdeler is hij afhankelijk van de mensen voor hem , Eriksen is fantastisch in de steekbal geven, snel versnellen, en begint steeds beter te worden in schieten en uitkappen maar hij is nog jong.
Maar hij heeft Lorenzo op links, die niets goeds doet, Siem in de spits die verstoppertje constant speelt , Sulejmani op rechts die nooit diep gaat, daarnaast heeft hij Enoh achter hem die meer de bal verliest dan of naar de keep speelt dan naar voren past en Jansen die duidelijk er geen zin in heeft. Dus dan mag je niet van een 19jarige speler verwachten dat hij het uitmuntend doet, waarom denk je dat Eriksen en Verthongen hun contracten niet willen verlengen? Zet beiden neer in Arsenal en zij doen moeiteloos mee (zie vermealen) en Eriksen zal een van de uitblinkers worden met zijn 20 jaar omdat hij de juiste spelers heeft die diep gaan, het spelletje snappen.
Ooit zijn wedstrijden bij Denemarken gezien (waar Biolesen de vaste Linksback is en Poulsen op de bank zit voor alle wijsneuzen die Poulsen willlen hebben omdat wij een supertalent hebben die gebleseerd is) tegen Engeland, hij speelde heel Engeland en andere landen kapot omdat zelfs simpele voetballens als Rommedalh en Krohn Deli diep gingen en hij wisten van een echte vleugelspeler hoort te doen.
Daarom is Narsingh ideaal, samen met Boerigter heb je de ideale flankspelers waardoor Eriksen 10x beter zal renderen.
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.
Dit ja. Anonieme geldschieters zijn er zat, maar dan moeten ze eerst van de beurs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.
Kijk, een vrouw die het snapt en rijk is..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.
Beide. Goed plan toch? Maarja, kan El Hamdaoui nog officieel weggaan? Ik las net ergens dat de deadline in Italie om 7 uur isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.
WE ZIJN VERDOEMD, PIETquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Fiorentia beweert dat het niet doorgegaan is omdat Ajax een paar minuten voor de deadline nog een bankgarantie wilden zien. En dat daarvoor geen tijd meer was
Zo rijk hoef je niet te zijn om 20 euro te kunnen missen lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw die het snapt en rijk is..
Godverdomme Ajaxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Fiorentia beweert dat het niet doorgegaan is omdat Ajax een paar minuten voor de deadline nog een bankgarantie wilden zien. En dat daarvoor geen tijd meer was
Vrij gebruikelijk met zulke bedragen. Groot gelijk van Ajax.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
2 miljoen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vrij gebruikelijk met zulke bedragen. Groot gelijk van Ajax.
Fooitje voor jou?quote:
Fisher is echt een topper, ik kom vaak op de toekomst en vele andere intensiefe jeugdvolgers/scouts zijn lyrisch, had en krijgt nog steeds niet voor niet topaanbiedingen van de gehele Europese top, contrete voorstellen maar hij is net zoals onze andere 2 Deense toppers slim en weet dat hij later alsnog bakken met geld gaat verdienen maar nu voetbal op 1 komt i.p.v Bouy waar trouwens een vies spelletje gespeeld is dankzij Raiola , komt neer op, jullie laten Bouy niet gaan ik geef geen Narsingh want die Rioolrat is van beide de zakenwaarnemer (verdiep maar eens in waarom opeens Zlatan, Maxwell,Chivu bijna transfervrij dankzij deze rioolrat weggingen van Ajax..)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeg, vind je het erg dat ik die verhalen met een korretje zout neem? Ik hoor elk jaar nieuwe namen die "het gaan worden" en ik zie ze bijna nooit verschijnen, laat staan de basis halen of dragend worden.
Je bent 17 (?) en je vindt 20 euro weinigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Zo rijk hoef je niet te zijn om 20 euro te kunnen missen lijkt mij.
[..]
Godverdomme Ajax
quote:ACF Fiorentina communiceert dat de overdracht van de Argentijnse speler Guido Pizarro niet succesvol is omdat de speler niet is voltooid op tijd voor de procedure aan de Italiaanse staatsburgerschap te verkrijgen.
Het bedrijf kondigde ook aan dat Violet niet mogelijk was om de aankoop van de speler Mounir El Hamdaoui dall'Ajax Amsterdam te verbeteren, want na de onderhandelingen met zowel de speler met de voormalige club was succesvol afgerond, de Nederlandse club een paar minuten van het sluiten van de transfer-campagne heeft gevraagd om de betaling van een bankgarantie te garanderen, dat er geen technische tijd die nodig is om het te verkrijgen, in tegenstelling tot de gangbare praktijk gevolgd door alle grote Europese voetbalclubs.
Tja... Wat kan ik zeggen... Ik ben een stereotype hockeyer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je bent 17 (?) en je vindt 20 euro weinig
I like.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Tja... Wat kan ik zeggen... Ik ben een stereotype hockeyer.
Fiorentina mag ook doodvallen godverdomme wat een pleuriszooi kut Italie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Guidetti het volgende:
Bericht Fiorentina
En even vertaald:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fiorentina mag ook doodvallen godverdomme wat een pleuriszooi kut Italie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Jester65 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax twee minuten voor het verstrijken van de termijn ineens met de eis van een bankgarantie komt.
Dit ligt aan Blind hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fiorentina mag ook doodvallen godverdomme wat een pleuriszooi kut Italie.
Blijkbaar wel. Het is de officiële site van Fiorentina.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Jester65 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax twee minuten voor het verstrijken van de termijn ineens met de eis van een bankgarantie komt.
Bij Ajax verbaas ik me de laatste tijd wel vaker om dingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Muto het volgende:
Whut. Bankgaranties zijn steeds normaler in de voetballerij, maar hoe kun je als Ajax-zijnde op het laatste moment een bankgarantie vragen. Beetje raar verhaal.
Echt joh? Dat ga je niet menen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Transfer van El Hamdaoui naar Fiorentina ketst af
kan er ook nog wel bij in dit faalseizoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Transfer van El Hamdaoui naar Fiorentina ketst af
wel om het 5 minuten voor de deadline te vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Burrito het volgende:
Dat is echt niet raar hoor. Ik herinner me een verhaal waarbij Ajax jaren later nog steeds geen geld had ontvangen van een italiaanse club.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh? Dat ga je niet menen.
Denk niet dat dat opeens uit de lucht kwam vallen hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel om het 5 minuten voor de deadline te vragen
Het staat wel op een officieel kanaal van Fiorentina. Denk dat er mee achter zit, dat zij hem niet willen halen want dat zou beteken dat het bijna niet verkoopbaar is als Blind en Sturkeboom geen aankoop doen a la Narsingh...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Jester65 het volgende:
Stomme idioot. Gevalletje Oulidaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax-jeugdspeler Bouy voor 3,5 jaar naar Juventus
gvd
Want Ajax heeft vast geen reserve geld van De Zeeuw, Suarez en Stekelenburg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Nu zal Narsingh ook wel niet door gaan want ze lopen nu een transfersom + een deel salaris dat vrij komt mis.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gegaan is. Dan is Danny Blind op kantoor net zo slecht als Daley op het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel om het 5 minuten voor de deadline te vragen
Blijft sowieso tot de zomer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef Muto het volgende:
Maar Narsingh? Die wilde toch niet? Of nu weer wel?
Hij heeft alle functies al gehad.... nooit heel lang. Misschien zegt dat ook genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gegaan is. Dan is Danny Blind op kantoor net zo slecht als Daley op het veld.
Dat heeft hij zelf vandaag in de media gezegd.quote:
Die dacht gewoon dat de transfer was afgeslagen en wilde een Dost relletje voorkomen en besloot daarom te stellen er niet voor open te staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef Muto het volgende:
Maar Narsingh? Die wilde toch niet? Of nu weer wel?
Vandaag in de media gezegd, Maar de kansen zijn nog altijd 50-50 als je Mino Raiola twitter volgtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf vandaag in de media gezegd.
Uhm, oke. Maar, denken jullie dat Narsingh past bij Ajax: ik bedoel, jullie missen wel een kopsterke spits.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag in de media gezegd, Maar de kansen zijn nog altijd 50-50 als je Mino Raiola twitter volgt
Dat is een "fake" accountquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag in de media gezegd, Maar de kansen zijn nog altijd 50-50 als je Mino Raiola twitter volgt
Siem de Jong, Buly?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Uhm, oke. Maar, denken jullie dat Narsingh past bij Ajax: ik bedoel, jullie missen wel een kopsterke spits.
'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar. Deze 3 spelers hebben Ajax 35 miljoen opgeleverd. Ook al lagen we er in de Champions league snel uit, ik geloof dat Ajax daar ook zo een 10 miljoen verdient heeft. Wat is er gebeurd met die 45 miljoen euro?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Want Ajax heeft vast geen reserve geld van De Zeeuw, Suarez en Stekelenburg.
We hebben Bulykin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Uhm, oke. Maar, denken jullie dat Narsingh past bij Ajax: ik bedoel, jullie missen wel een kopsterke spits.
Ajax heeft echt behoefte aan een klassieke rechtsbuiten. Dat is Narsingh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Muto het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157885quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft later aangegeven wel open te staan voor een transfer.
Serero, Janssen, Sightorsson is goed voor 10 miljoen. Er is ook veel geld gegaan naar de kortlopende schulden zodat Ajax nu weer in catogorie 1 zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar. Deze 3 spelers hebben Ajax 35 miljoen opgeleverd. Ook al lagen we er in de Champions league snel uit, ik geloof dat Ajax daar ook zo een 10 miljoen verdient heeft. Wat is er gebeurd met die 45 miljoen euro?
Tekorten aangevuld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar. Deze 3 spelers hebben Ajax 35 miljoen opgeleverd. Ook al lagen we er in de Champions league snel uit, ik geloof dat Ajax daar ook zo een 10 miljoen verdient heeft. Wat is er gebeurd met die 45 miljoen euro?
Een zomertransfer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157885
Vele miljoenen zijn vergooid in wanbeleid onder Slop & Aat, dit kan je gewoon zien in de jaarverslagen die je kan downloaden op de Ajax site, dit verzin ik niet. Je ziet echt talloze miljoenen die opgang aan overige kosten die niet voetbal gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Sightorsson niet maar aan het voetballen komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Sightorsson kan ook wel koppen hoor.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)kkoord-over-Bouy.htm
Streep door transfer vandaag. Oetlul.quote:
Had je kunnen weten, hij was bij AZ ook steeds geblesseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Sightorsson niet maar aan het voetballen komt.
Bron?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Sightorsson niet maar aan het voetballen komt.
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Narsingh gaat denk ik naar PSV komende zomer.
Soms kan ik echt niet geloven dat er zo'n idioot als jij bestaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streep door transfer vandaag. Oetlul.
Narsingh komt echt wel in de zomer. Vandaag wil hij het niet omdat hij ook nog moet ballen tegen Vitesse![]()
Sightorsson wel hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Muto het volgende:
Bulyikin kan wel aardig koppen. Maar De Jong en die IJslander volgens mij niet zo?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ja, dat zei sneijder ook over Real madrid, 1 dag later was zijn presentatie.
Nog nooit gezien, alleen die keer dat hij 5 keer scoorde.quote:
Kom op joh kneus. Hij zet een streep door een transfer die vandaag nog rond zou kunnen komen. In de zomer zou hij veel realistischer vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms kan ik echt niet geloven dat er zo'n idioot als jij bestaat
Kan je niet lezen???????quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op joh kneus. Hij zet een streep door een transfer die vandaag nog rond zou kunnen komen. In de zomer zou hij veel realistischer vinden.
quote:
quote:
quote:
En jij denkt niet dat hij niet na de Wedstrijd voor ons uitkan komen? Dit contract je je makkelijk binnen 10 min regelen, maar hij wilt niet komen. In de zomer kan hij makkelijk naar het buitenland en kan kiezen tussen Ajax en PSV, diegene met CL krijgt hem als hij uberhaupt in NL blijft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streep door transfer vandaag. Oetlul.
Narsingh komt echt wel in de zomer. Vandaag wil hij het niet omdat hij ook nog moet ballen tegen Vitesse![]()
Een zomertransfer heb ik het over kneus. Heb je soms epilepsiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je niet lezen???????
[..]
[..]
[..]
Ik zeg daarom toch dat hij een zomers transfertje veel fijner zou vinden.quote:De aanvaller zelf heeft nu een streep door een transfer naar Ajax gezet: Narsingh vindt het te kort dag voor een winters vertrek.
Medische keuring ook nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat hij niet na de Wedstrijd voor ons uitkan komen? Dit contract je je makkelijk binnen 10 min regelen, maar hij wilt niet komen. In de zomer kan hij makkelijk naar het buitenland en kan kiezen tussen Ajax en PSV, diegene met CL krijgt hem als hij uberhaupt in NL blijft.
Te dom om te schijten, serieusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zomertransfer heb ik het over kneus. Heb je soms epilepsie
Je weet in ieder geval waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Fisher is echt een topper, ik kom vaak op de toekomst en vele andere intensiefe jeugdvolgers/scouts zijn lyrisch, had en krijgt nog steeds niet voor niet topaanbiedingen van de gehele Europese top, contrete voorstellen maar hij is net zoals onze andere 2 Deense toppers slim en weet dat hij later alsnog bakken met geld gaat verdienen maar nu voetbal op 1 komt i.p.v
Maar Fischer is zo verschrikkelijk goed op technisch gebied, acceleratie op het juiste moment en kan zo goed de bal controleren (wat Siem na 4 jaar Ajax nog niet kan..), moeilijk uit te leggen allemaal maar ik zeg, volg het jeugdvoetbal en kijk het verschil tussen een Fischer en andere A-divisie junioren.
De Jong in het seizoen met Pantelic als bliksemafleider, maar blijkbaar weet hij zichzelf niet goed genoeg vrij te lopen bij hogeballen.quote:
Tof dat ie vertrektquote:
Narsingh zal zelf ook weten dat hij dan weer ook moet vechten met een woning. Amsterdam woont ie en dat is veel fijner voor hem.quote:en PSV speelt denk ik wel CL, dus dan lijkt de keuze me voor beide makkelijk.
Dit is of een onwijs goeie troll, of ik heb tefalpannen die slimmer zijn dan jij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Een zomertransfer heb ik het over kneus. Heb je soms epilepsie
Heb jij soms blinde ogen zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Te dom om te schijten, serieusMaak je VMBO eerst af praat dan maar verder.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, alleen die keer dat hij 5 keer scoorde.
verstandigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij soms blinde ogen zeg.![]()
Ik ga hier ook niet op in
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Kleutertjes Ajacied422 en Dj_Day-V hebben elkaar weer gevonden.Tief lekker op joh.
Kleutertjes Ajacied422 en Dj_Day-V hebben elkaar weer gevonden.Tief lekker op joh, debielen.
Wat is nou zijn ideale positie? Lees overal verschillend: spits , nummer 10 , buitenspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Fisher is echt een topper, ik kom vaak op de toekomst en vele andere intensiefe jeugdvolgers/scouts zijn lyrisch, had en krijgt nog steeds niet voor niet topaanbiedingen van de gehele Europese top, contrete voorstellen maar hij is net zoals onze andere 2 Deense toppers slim en weet dat hij later alsnog bakken met geld gaat verdienen maar nu voetbal op 1 komt i.p.v Bouy waar trouwens een vies spelletje gespeeld is dankzij Raiola , komt neer op, jullie laten Bouy niet gaan ik geef geen Narsingh want die Rioolrat is van beide de zakenwaarnemer (verdiep maar eens in waarom opeens Zlatan, Maxwell,Chivu bijna transfervrij dankzij deze rioolrat weggingen van Ajax..)
Maar Fischer is zo verschrikkelijk goed op technisch gebied, acceleratie op het juiste moment en kan zo goed de bal controleren (wat Siem na 4 jaar Ajax nog niet kan..), moeilijk uit te leggen allemaal maar ik zeg, volg het jeugdvoetbal en kijk het verschil tussen een Fischer en andere A-divisie junioren.
Niemand die het trouwens erg vind dat mijn post zo lang zijn? Vind het interessant om alleen te vertellen dus vandaar maar als iedereen zich eraan stoort zal het kort worden.
In Eindhoven is plek genoeg, en ik denk dat hij zich daardoor niet tegen laat houden als hij bij een mooiere club kan spelen. CL lijkt me de doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tof dat ie vertrekt
[..]
Narsingh zal zelf ook weten dat hij dan weer ook moet vechten met een woning. Amsterdam woont ie en dat is veel fijner voor hem.
Kleutertjes Ajacied422 en Dj_Day-V hebben elkaar weer gevonden.Tief lekker op joh, debielen.
Ajax is net zo'n mooie club als PSVquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In Eindhoven is plek genoeg, en ik denk dat hij zich daardoor niet tegen laat houden als hij bij een mooiere club kan spelen. CL lijkt me de doorslaggevende factor.
Waarom editquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijkbaar ben je en kleuter als iemand anders het niet begrijp en je er iets van zegt.
Ik weet alleen dat hij puur rechts is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat is nou zijn ideale positie? Lees overal verschillend: spits , nummer 10 , buitenspeler.
En jezelf dan ajacied noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is net zo'n mooie club als PSV
Nee, maar ontopic was het ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom edit. Ik verbeter hem gewoon, het was geen flame.
Blinde ogen is geen correct nederlands.
Hij is 12 toch? Laat gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijkbaar ben je en kleuter als iemand anders het niet begrijp en je er iets van zegt.
Dat ook weer niet, ons AZ supporterke, of was het nou Twente?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
En jezelf dan ajacied noemenFireFox1 is meer ajacied dan jij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
En jezelf dan ajacied noemenFireFox1 is meer ajacied dan jij.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 20:33:16'Hoofdreden is dat Ajax en El Hamdaoui geen akkoord konden bereiken over ontbinding contract MEH met Ajax', aldus Ajax aan @ajaxlife. reageer retweet
Als Frank ballen heeft laat ie meteen Janssen, Enoh, Blind en Ebe er ook buiten. Dan maar helemaal met de A1 gaan voetballen, kunnen ze meteen ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een drama dit, en dan zondag Utrecht zonder verdedigers of aanvallers... Ik krijg mijn gespeelde positivisme er geeneens meer uitgeperst
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 20:35:47'Fiorentina deed ook niet de overeengekomen eerste betaling en legde evenmin bankgarantie voor', aldus Ajax aan #ajaxlife. reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 20:35:47'Fiorentina deed ook niet de overeengekomen eerste betaling en legde evenmin bankgarantie voor', aldus Ajax aan #ajaxlife. reageer retweet
En El Hamdaoui een basisplekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als Frank ballen heeft laat ie meteen Janssen, Enoh, Blind en Ebe er ook buiten. Dan maar helemaal met de A1 gaan voetballen, kunnen ze meteen ervaring opdoen.
Jaja pas maar uit! Wij hebben nu van der Gun, daarmee komt ALLES goed. Ik zeg dat het 0-20 wordt, 15 keer van der Gun en 5 keer Gerndt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een drama dit, en dan zondag Utrecht zonder verdedigers of aanvallers... Ik krijg mijn gespeelde positivisme er geeneens meer uitgeperst
Altijd een feest met die Italianen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
1 keer volgens mij, maar dat is standaard in Italie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Is volgens mij toch normaal om een bankgarantie te vragen. Zeker van Fiorentina. Hoe vaak zijn die al failliet gegaan?
Ozbiliz, niets mis mee man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
En laat Vermeer er ook maar buiten.
Cillessen
Wiel - Denswil - Van Rhijn - Koppers
Vertonghen
Eriksen - Lodeiro
Lukoki - De Jong - De Sa
Bazenopstelling
Van der Wiel doet niet mee. Vertonghen ook niet, die is geschorst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Cillessen
Vertonghen
Eriksen - Lodeiro
Lukoki - De Jong - De Sa
Bazenopstelling
Je zou bijna zeggen dat je met een G-Team op het veld komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Wiel doet niet mee. Vertonghen ook niet, die is geschorst.
Ohjaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van der Wiel doet niet mee. Vertonghen ook niet, die is geschorst.
Kan die Verhoeven eigenlijk een beetje linksback spelen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Hebben we nog wel verdedigers uberhaupt?
Traint nog steeds niet mee, richt zich op de wedstrijden tegen ManU.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ohja. Wiel 100% niet zeker? Dan Ligeon RB en Anita VM.
Klopt maar je kan dacht ik aankaarten bij de KNVB dat dit later komt, maar wel een risico voor de koop club maar weet dit niet heel zeker.quote:
Weet niet, hangt van de Boer en blessures af, vergeet niet dat Klaassen pas later in het seizoen zijn debuut zou mogen maken met minder druk als we niet zoveel blessures hadden. Vergeet niet , wil je dat een jonge toptalent zijn debuut moet maken in een wedstrijd die wij niet mogen verliezen als het nog 0-0 staat in de laatste minuut? Verliezen wij die omdat de debutant net te zenuwachtig is (normaal eerste wedstrijd in Ajax 1) en hij word afgemaakt, zulke druk maakt spelers echt kapot, het is niet voor niets dat sommige Ajax spelers het niet redden bij Ajax maar wel bij andere, de druk is echt enorm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval waar je het over hebt.![]()
Teveel mensen horen een naam en praten elkaar na. Ik zal de naam onthouden en wacht het rustig af, zouden we deze man misschien in de tweede seizoenshelft nog kunnen bewonderen?
Moet hij eerst afvallen en zn snelheid verbeteren. dan zie ik potentiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kan die Verhoeven eigenlijk een beetje linksback spelen?
Er is iets mis met Frank.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
22 en nog steeds geen basis. Wel iets mis mee.
rugblessure gehad,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
22 en nog steeds geen basis. Wel iets mis mee.
Nu komen ze weer met deze smoes omdat 5 min. voor deadline om een bankgarantie vragen wel heel knullig overkomt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 20:33:16'Hoofdreden is dat Ajax en El Hamdaoui geen akkoord konden bereiken over ontbinding contract MEH met Ajax', aldus Ajax aan @ajaxlife. reageer retweet
Nou, als hij bij de eerste paal gaat staan bij corners en vrije trappen, dan hoeft Vermeer maar de helft van het doel te bestrijken. En een blok zetten, dan moet lukken..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij eerst afvallen en zn snelheid verbeteren. dan zie ik potentie
Zoals ebe ipv lodeiro? Punt naar achter met Enoh?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je een echt groot talent bent heb je op die leeftijd allang een basisplek.
Maanden terug ja, daarna heeft ie nog meer blessures gehad hoor.quote:
rot opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef eight het volgende:
[..]
Nu komen ze weer met deze smoes omdat 5 min. voor deadline om een bankgarantie vragen wel heel knullig overkomt.![]()
Ongeloofwaardig.
quote:
Lodeiro is een middenvelder, Janssen eruit joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals ebe ipv lodeiro? Punt naar achter met Enoh?
Duidelijk nooit nieuws gevolgd m.b.t. Italiaanse clubs en transfers.quote:
kan met zn gewicht voor de doellijn gaan liggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, als hij bij de eerste paal gaat staan bij corners en vrije trappen, dan hoeft Vermeer maar de helft van het doel te bestrijken. En blok zetten, dan moet lukken..
Obstructie!
Lodeiro is geen linksbuiten, Enoh een VM.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals ebe ipv lodeiro? Punt naar achter met Enoh?
Je snapt me niet, Enoh is zo slecht, dat je beter met de punt naar voren kunt spelen. En Lodeiro kan wel op de positie van Ebe, ebe is 100x slechter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lodeiro is geen linksbuiten, Enoh een VM.
Dat je daar een bankgaranties van wilt hebben lijkt me wel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duidelijk nooit nieuws gevolgd m.b.t. Italiaanse clubs en transfers.
Ach, Utrecht thuis moet je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Cillessen
Vertonghen
Eriksen - Lodeiro
Lukoki - De Jong - De Sa
Bazenopstelling
Vergeet niet dat Utrecht alleen tegen Ajax durft te voetballen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, Utrecht thuis moet je gewoon pakken.
Zonder verdediging is zelfs Utrecht lastig te pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke ploeg is gewoon lastig voor dit Ajax op het moment.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke middenvelder had je dan nog meer in gedachten als je met de punt naar voren gaat spelen? Er kan namelijk maar 1 aanvallende middenvelder spelen dan. En wie wil je dan naast Janssen opstellen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je snapt me niet, Enoh is zo slecht, dat je beter met de punt naar voren kunt spelen. En Lodeiro kan wel op de positie van Ebe, ebe is 100x slechter.
Dit blijft grappig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan met zn gewicht voor de doellijn gaan liggen
ook de plaatselijke fc?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke ploeg is gewoon lastig voor dit Ajax op het moment.
Niet waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Utrecht alleen tegen Ajax durft te voetballen.
heeft geluk dat hij op zn gewicht neervielquote:
Kunnen ze Ajax - PSV niet verplaatsen naar februari?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Elke ploeg is gewoon lastig voor dit Ajax op het moment.
mwah.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet waar.
Wij zijn thuis tegen 020 altijd extra gemotiveerd. Uitwedstrijd is voor ons in principe een verloren pot. Vorig jaar uitgezonderd.
Tel daar een prut elftal EN van der Gun bij op.....
Ik vind Enoh ook een verschrikking, maar het kan gewoon bijna niet anders momenteelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie verliest liever met 10-0 dan een neger op het veld zien
Maar serieus, ik geef ons wel iets meer kans dan een paar weken terug op winst. Jullie hebben tegen AZ een flinke douw gekregen en afgelopen weekend was het ook niet best na 15 minuten, tel daarbij een stapel blessures op en ik denk dat we iets meer kans hebben op winst dan vooraf verwacht.quote:
Rendeert het beste denk ik als spits, en met het oog op de toekomst in Ajax hebben we teveel toptalenten op 10' en aanvallende posities op het middenveld en de vleugels, als zij blijven en niet een Quasim Bouytje '' doen want geloof de toptalenten die Ajax nu heeft in de A1 hebben de A1 van Barca, Real, Manu op iedere toernooi weggespeeld, de topclubs bieden echt topsalaris aan die 1ste elftal spelers Verthongen niet krijgen, als ze blijven hebben we echt een topteam.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat is nou zijn ideale positie? Lees overal verschillend: spits , nummer 10 , buitenspeler.
Jammer mijn edit was te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind Enoh ook een verschrikking, maar het kan gewoon bijna niet anders momenteel. Hopelijk kopen ze deze zomer een waardige defensieve middenvelder, eentje die ook kan voetballen enzo.
Nachtkaas?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Rendeert het beste denk ik als spits, en met het oog op de toekomst in Ajax hebben we teveel toptalenten op 10' en aanvallende posities op het middenveld en de vleugels, als zij blijven en niet een Quasim Bouytje '' doen want geloof de toptalenten die Ajax nu heeft in de A1 hebben de A1 van Barca, Real, Manu op iedere toernooi weggespeeld, de topclubs bieden echt topsalaris aan die 1ste elftal spelers Verthongen niet krijgen, als ze blijven hebben we echt een topteam.
-Kishna (na lange erger blessure weer minuten laatst gemaakt in de A1, had zo een erge blessure dat men niet wist of hij ooit nog kon voetballen, geluk voor ons was dat Liverpool hem daarvoor een miljoenen contract aanbood maar introk door de blessure waardoor hij alsnog voor Ajax koos. Een potentiele wereld flankspelers, kan al naar Barca , Real en andere eerder.
- Denswil topper verdediger in de A1 , al beter dan Ooijer volgend jaar bij de selectie en waarschijnlijk debuut dit jaar (hopelijk dit weekend , hij is al beter dan Blind)
-Branco vand en Boomen top verdediger koos ons gelukkig ten koste van PSV, nu al na half jaar Ajax aanbiedingen van de top.
-Tete - potentiele toprechtsback
-Fischer al genoemd
-Adham El Idrissi nieuwe Cruiff al genoemd, super klein maar al de leider en sterspeler in een team van 2 jaar ouder en 3 koppen groter, beste nummer 10 sinds deccenia in mijn ogen.
Dit zijn in mijn ogen echt de wereldtoppers, de Sneijders, Van der Vaarts die op hun 18de al leiders in Ajax1 waren, maar blessures kunnen dingen veranderen net zoals hun mentale weerbaarheid er zijn genoeg voorbeelden van spelers die zo verschrikkelijk goed waren maar door blessures en slechte mentaliteit het niet redden.
Genoeg andere potentiele topspelers voor Ajax 1 niveau hoor, maar dat is altijd afwachten. Van Rhijn is goed in potentie maar is al 20 en zal net zoals Toby en Jan jaren nodig hebben om echt Ajax te onstijgen.
Bouy was echt een grote speler, nu al beter dan Jansen in huidige vorm maar helaas zal zijn carriere als een nachtkaas uitgaan..
Onjuist, in het begin wel maar traint veelvudlig met links en kan daar al meer mee dan MeH, Jansen en Sulejmani.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij puur rechts is.
Best netjes aangezien Janssen en Sulejmani stijf links zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Onjuist, in het begin wel maar traint veelvudlig met links en kan daar al meer mee dan MeH, Jansen en Sulejmani.
Klopt bedoelde uiteraard dan zij met rechts kunnen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best netjes aangezien Janssen en Sulejmani stijf links zijn.
Sunderlandquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunderland heeft dinsdagmorgen geprobeerd om Jan Vertonghen over te nemen van Ajax. De Premier League-club kreeg echter van beide partijen nul op het rekest. Ajax wilde de Belg niet op de slotdag laten gaan en de hoofdrolspeler zelf rekent the Black Cats niet tot zijn 'vijf à zes droomclubs'. Sunderland rondde dinsdagavond de tijdelijke komst van Sotirios Kyrgiakos van VfL Wolfsburg af
Aldus de Sunderland Echo
Nouri niet eens genoemd?quote:
Het shirt zou hem wel mooi staan, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sunderlandde club die zelfs aan Zenden denkt voor een terugkeer. Al hebben ze wel een goede trainer.
Klopt Nouri en Dekker, maar er zijn nog meer in de diepere onderbouw maar had geen zin meer, maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nouri niet eens genoemd?![]()
Kishna speelde afgelopen weekend niet trouwens, foute informatie van ajax.nl. Het was Keskin van de A2 die inviel. Bartels heeft wel zijn rentree gemaakt.
die won vroeger alles ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef ValHallen het volgende:
Hopelijk is die A1 lichting net zo goed als de lichting Hosé, Heije, Quido Lanzaat, Pique, Bobson, Ikedia toentertijd.
Maar dan de hamvraag: is hij zes meter vierentwintig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Rendeert het beste denk ik als spits, en met het oog op de toekomst in Ajax hebben we teveel toptalenten op 10' en aanvallende posities op het middenveld en de vleugels, [..]
Ik ken meer seizoenen hoor...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste seizoen die ik meemaak waarin zoveel fout gaat
Deze lichting was puur goed als team he, niet individueel, Van Gaal een toptrainer (niet directeur!) kan als geen ander ideale teams maken van middelmatige spelers net als Adriaanse en Verbeek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die won vroeger alles ja.
maar Ikedia hoorde daar niet bij
Zo erg?quote:
Rampjaar 99-00. Die wedstrijd tijdens het 100-jarig jubileumquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo erg?
Transferbeleid, faalt zwaar.
Bestuurlijke crisis, rechtzaken, bedreigingen over en weer.
En waar het om draait; voetbal, gaat ook niet best.
het 100 jarig bestaan seizoen was erger in mijn ogen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo erg?
Transferbeleid, faalt zwaar.
Bestuurlijke crisis, rechtzaken, bedreigingen over en weer.
En waar het om draait; voetbal, gaat ook niet best.
0-1 verliezen van twente...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rampjaar 99-00. Die wedstrijd tijdens het 100-jarig jubileum.
In 2000 was ik 10 dus dan beleef je een rampseizoen toch anders...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het 100 jarig bestaan seizoen was erger in mijn ogen.
ook 98/99 met de hoertjes de Boer die Olsen beschadigden was zeer triest
Klopt maar denk dat geen enkel seizoen zo erg was op alle gebieden bij elkaar..De toekomst van de Ajax filosofie (die Cruiff heeft gecreëerd he) staat op het spel..Dat is gewoon of Ajax voetbalclub wint of het eindigt en de bobo club Ajax dat puur om statistieken gaat met aankoopbeleid en lengt &fysiek voor spelers in de jeugd het belangrijkste is wint en gaat door. En de echte Ajax fans zullen seizoenkaart inleveren, en de lange zijde en business zijde publiek zal blijven maar na 4 jaar met matig voetbal , geen succes, subtop, slechte voetballers ook niet meer komen.quote:
Alleen Laudrup was een goeie , maar de rest was echt om te jankenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef ValHallen het volgende:
http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2000.htm
Die selectie.
Jullie hebben idd dit jaar écht alles tegen wat je tegen kan hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste seizoen die ik meemaak waarin zoveel fout gaat
Vond Sparta ook wel pijnlijk laatst, of Excelsior uit waar Verhoeven ons redde (dit zegt genoeg..) voor een verlies...de laatste jaren lijkt het meer onderdeel te zijn van een seizoen, zulke verliezen, Feyenoord uit nu of Utrecht uit vind ik ook pijnlijk..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Twente was toen een middenmotor. Dat jaar was zo gruwelijk kut.
Volgens mij pakte Chivu toen in een half seizoen 4 rode kaarten ofzo. En iedereen denken: Wat voor prutser is dat nou weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alleen Laudrup was een goeie , maar de rest was echt om te janken
Chivu, O'brien, Yakubu, Dani, vd Vaart, Winterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef ValHallen het volgende:
http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2000.htm
Die selectie.
O'Brien was goed, maar erg blessuregevoeligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Chivu, O'brien, Yakubu, Dani, vd Vaart, Winter, Shota, Babangida en Laudrup.
Toch wel helden van me toen ik 11 was :p
Vooral Chivu, Laudrup en O'Brien (geen idee waarom hij..)
O'Brein kon ook goed voetballen. Was alleen altijd geblesseerd en haalde daarom zelden zijn niveau.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Chivu, O'brien, Yakubu, Dani, vd Vaart, Winter, Shota, Babangida en Laudrup.
Toch wel helden van me toen ik 11 was :p
Vooral Chivu, Laudrup en O'Brien (geen idee waarom hij..)
die thuiswedstrijd tegen Hapoel tel Aviv ofzo was toen echt een dieptepunt jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij pakte Chivu toen in een half seizoen 4 rode kaarten ofzo. En iedereen denken: Wat voor prutser is dat nou weer
Gelukkig maakte hij het later goed.
Grimquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Alleen Laudrup was een goeie , maar de rest was echt om te janken
Den Bosch, was 0-0 toch? Wel het debuut van Rafael van der Vaartquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die thuiswedstrijd tegen Hapoel tel Aviv ofzo was toen echt een dieptepunt ja![]()
Of die van FC den Bosch uit toen Westerhof doordraaide
dat seizoen niet . en Tobiasen was trouwens geblesseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Grim
Chivu
Tobiassen
Dani
Van der Vaart
Winter
Witschge
Arveladze.
Dit rijtje, om te janken?
Oké er zitten er een paar tussen...
Maar dit rijtje kon toch wel aardig ballen.
werd in de laatste minuut 1-1 door Knopperquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Den Bosch, was 0-0 toch? Wel het debuut van Rafael van der Vaart
Grimquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Grim
Chivu
Tobiassen
Dani
Van der Vaart
Winter
Witschge
Arveladze.
Die Kalas van Chelsea/Vitesse. Zou niet misstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit je dan tv te kijken naar Narsingh.
Moet je eens bedenken hoe ze over deze selectie zullen denken over 10 jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Grim
Chivu
Tobiassen
Dani
Van der Vaart
Winter
Witschge
Arveladze.
Knopper ik dacht echt dat hij een Oranje international zou wordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
werd in de laatste minuut 1-1 door Knopper
Wil zelf nog bij Vitesse blijven en Chelsea ziet nog toekomst in hem. Dus dat gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Die Kalas van Chelsea/Vitesse. Zou niet misstaan.
Stel dat Messi en C.Ronaldo op 't vliegtuig stapten hiernaartoe...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef Piebe het volgende:
Stel dat VdV en Chivu vandaag nog rond zouden komen met Ajax. Dan heb je in één keer weer een titelwaardig elftal...
Wat doet Bulykin in dit rijtje? Zag op teletekst dat hij gescoord had zondag?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Moet je eens bedenken hoe ze over deze selectie zullen denken over 10 jaar
Ebecilio
Blind
Ooier
Bulykin
Enoh
Janssen
Verhoeven
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Grim. Chivu was nog heel erg jong, VdV helemaal, Tobiassen geblesseerd, Winter en Witsche over the hill, Dani was te veel bezig met randzaken en Arveladze had dat seizoen een kutseizoen.
Volgens mij sprongen enkel Knopper, Laudrup en Gronkjaer er dat jaar er een beetje bovenuit.
Heb je niks aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Stel dat Messi en C.Ronaldo op 't vliegtuig stapten hiernaartoe...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat doet Bulykin in dit rijtje? Zag op teletekst dat hij gescoord had zondag?
Jij snapt Cruijffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Cruijff moet gewoon al die rechtzaken winnen, en dan even een samenwerking met barca regelen.
En dan wat van die Barcajeugd hier laten rijpen...
Vervolgens een Jihad uitvoeren op Sturkenboom en Ten Have, Cruiff eindelijk koning word van Nederland en direct het gemeentegeld van PSV terugdraait dat vervolgens failliet word verklaard en Twente naar Duitsland word verbannen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef msnk het volgende:
Stel dat Messi en C.Ronaldo op 't vliegtuig stapten hiernaartoe...
Ik trek 'm iets breder: een goede verdediger erbij zou Ajax niet misstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil zelf nog bij Vitesse blijven en Chelsea ziet nog toekomst in hem. Dus dat gaat het niet worden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Vervolgens een Jihad uitvoeren op Sturkenboom en Ten Have, Cruiff eindelijk koning word van Nederland en direct het gemeentegeld van PSV terugdraait dat vervolgens failliet word verklaard en Twente naar Duitsland word verbannen...
Wie neemt over ''
Wat heb je eraan als ze op de vliegtuig gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Messi mag de veters van Blind niet eens strikken
wat de fuckquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Cruijff moet gewoon al die rechtzaken winnen, en dan even een samenwerking met barca regelen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |