SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Anita is niet 2benig, Enoh wel
Enoh kan ook snel draaien
Sowieso twitterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
het is allebei treurigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
19 toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef sausagin het volgende:
Alderweireld voor 9 miljoen naar Anzhi.
Is anders een van de functie eisen bij Televaag of ADquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Dostquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten vandaag gwn narsingh + dost regelen man. 10mil, klaar/.
Maakt het uit welke kant je opdraait? Kort draaien is kort draaien. En Enoh heb ik regelmatig ballen met links over 20 a 30 meter zien geven die perfect warenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.
Anita draait naar VOREN (wereld van verschil qua vordering op aanvallend gebied in het spel m.b.t. loop acties van de spelers voor hem, maar ik begrijp uit je eerdere reactie dat jij hier niet veel van zal begrijpen) en geeft daarna altijd de juiste pass op de speler voor hem waar hij over nagedacht heeft.
Daarnaast is Anita wel degelijk 2 benig , alleen komt dit op een Linksback positie nauwelijks van pass als je de opdracht krijg naar binnen te trekken (met rechts zijn natuurlijke been dus) .
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dost. Die is nog slechter dan Sigthorsson
1 oog is nog slechter dan fokking Jan van Halstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
ik word hier zo verdrietig van hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef gniffie het volgende:
Hier doet die het op 0:20
en hier draait die 100 duizend keer kort
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik word hier zo verdrietig van he![]()
tering die gast kan nog niet eens mee bij pakweg NEK of NAK
okquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zeg toch niet dat die goed is, alleen dat Enoh tweebenig is en kort weg kan draaien
edit:
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_47344.html
Hier staat het ook dat die tweebenig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |