SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Anita is niet 2benig, Enoh wel
Enoh kan ook snel draaien
Sowieso twitterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
het is allebei treurigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
19 toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef sausagin het volgende:
Alderweireld voor 9 miljoen naar Anzhi.
Is anders een van de functie eisen bij Televaag of ADquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
Mensen die een fake twitter account serieus nemen.
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
Dostquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Ze moeten vandaag gwn narsingh + dost regelen man. 10mil, klaar/.
Maakt het uit welke kant je opdraait? Kort draaien is kort draaien. En Enoh heb ik regelmatig ballen met links over 20 a 30 meter zien geven die perfect warenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Mischien moet jij wat beter op spelers letten, hun bewegingen, loopacties i.p.v de bal simpel volgen. Enoh kan snel draaien ja, maar draait zonder naar voren te kijken hij heeft altijd de pass terug of verliest de bal door een slechte pass.
Anita draait naar VOREN (wereld van verschil qua vordering op aanvallend gebied in het spel m.b.t. loop acties van de spelers voor hem, maar ik begrijp uit je eerdere reactie dat jij hier niet veel van zal begrijpen) en geeft daarna altijd de juiste pass op de speler voor hem waar hij over nagedacht heeft.
Daarnaast is Anita wel degelijk 2 benig , alleen komt dit op een Linksback positie nauwelijks van pass als je de opdracht krijg naar binnen te trekken (met rechts zijn natuurlijke been dus) .
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dost. Die is nog slechter dan Sigthorsson
1 oog is nog slechter dan fokking Jan van Halstquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef gniffie het volgende:
ik word hier zo verdrietig van hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef gniffie het volgende:
Hier doet die het op 0:20
en hier draait die 100 duizend keer kort
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik word hier zo verdrietig van he![]()
tering die gast kan nog niet eens mee bij pakweg NEK of NAK
okquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef gniffie het volgende:
Ik zeg toch niet dat die goed is, alleen dat Enoh tweebenig is en kort weg kan draaien
edit:
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_47344.html
Hier staat het ook dat die tweebenig is
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendequote:
Dat komt vooral door wat je zegt over Enoh, veruit de slechtste speler in het veld...met daley.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendesmilies
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jullie vallen mij aan hoor met die nietszeggendesmilies
quote:
JA!, dit is ,zoals ik al zei , een gigantisch verschil maar dit kan je alleen goed uitleggen als je het herkent in het spel (dus met spelbeelden erbij maar dat ga ik hier niet doen).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maakt het uit welke kant je opdraait? Kort draaien is kort draaien. En Enoh heb ik regelmatig ballen met links over 20 a 30 meter zien geven die perfect waren
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt vooral door wat je zegt over Enoh, veruit de slechtste speler in het veld...met daley.
Enoh is gwn kankerslecht klaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.
Dat hij geen voetbalintelligentie heeft, en dat je daardoor er niks aan hebt is weer iets anders
Hij kan niet eens een bal schieten, en dat "kort draaien" zorgt vaak voor balverlies of een pass naar de keeper.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar hij kan kort draaien en is tweebenig.
Dat hij geen voetbalintelligentie heeft, en dat je daardoor er niks aan hebt is weer iets anders
quote:Ajax-jeugdspeler Bouy voor 3,5 jaar naar Juventus
Ajax heeft noodgedwongen afscheid moeten nemen van Ouasim Bouy (18). De junior heeft een contract voor de komende drieënhalve jaar bij de Italiaanse grootmacht Juventus ondertekend.
De middenvelder is afkomstig van de A1 van Ajax. Tijdens het afgelopen trainingskamp in Brazilië mocht de talentvolle middenvelder ruiken aan de hoofdmacht.
Vi.nl meldde de op handen zijnde transfer maandagavond al. Destijds sprak hoofd jeugdopleiding Wim Jonk al zijn onvrede uit. 'Ik heb Ouasim verteld dat ik het een zeer onverstandige keuze zou vinden', zegt Jonk over de jeugdinternational. 'We hebben een stappenplan voor hem uitgestippeld en hij zit nu al dicht tegen de A-selectie aan. Frank de Boer heeft Ouasim niet voor niets meegenomen op trainingskamp naar Brazilië. Die aanpak wilden we steeds verder gaan uitbouwen.'
'Ik heb hem geadviseerd eerst bij Ajax door te breken, die kans bieden wij hem', vervolgt Jonk. 'Dan zou hij daarna altijd nog naar het buitenland kunnen. Ik bedoel, als Eljero Elia het al niet redt bij Juventus, hoe zal het Ouasim op zijn jonge leeftijd dan vergaan?'
Ik speelde ooit een spelletje. Ik was een voetbaltrainer. Ik kwam Bouy tegen, ik twijfelde, huren, kopen? Laat maar zitten, dacht ik. Net niet goed genoeg. Hij ging van Ajax naar een buitenlandse subtopper (naam vergeten), na twee jaar naar een andere, uiteindelijk belandde hij onderin de eredivisie of in de Jupiler League.quote:
Eriksen tekort vinden komenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even inbreken met het gegeven dat ik vind dat men bij Ajax na dit seizoen eens een grote evaluatie moeten gaan doen inzake het eerste elftal. Teveel en te vaak zie ik spelers die als dragers of talenten worden bestempelt gewoon tekort komen voor de absolute top en de topwedstrijden.
Siem de Jong,Eriksen en met name Lorenzo Ebecilio die met regelmaat als een kop zonder kop op het speelveld acteert en zich vooral bezigt in het coute que coute willen uitspelen van zijn tegenstander en teveel gaat lopen met de bal ( vooral dat maar naar de bal toekomen elke keer is gruwelijk irritant aangezien snelheid zijn sterkste kant is en niet het willen uithangen van de spelverdeler!) en het geven van obligate pasjes in de breedte,iets waar De Jong en Eriksen zich ook vaak schuldig aanmaken.
Ik vind dat er ook naar de training van De Boer mag worden gekregen want hoe kan het dat met een technische team waarin Bergkamp acteert dit Ajax zo on Ajax speelt door veelal zich met breedte pasjes op het veld te bezigen en amper tot geen driehoekjes ( en de vrije man) te gebruiken zoals ten tijde van Van Gaal en Cruijff.
Gouweleeuw komt van de zomer vermoed ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Gouweleew? (ook Heerenveen, als je ze naam zo speelt even geen zin om het op te zoeken).
Ik vind hem voetballend echt goed, durft ook de acties te maken voetballend door op te komen wat van een verdediger bij Ajax word gevraagd. Heeft nog maar anderhalf jaar contract, dus kopen en verhuren tot het einde seizoen.
Denswil is ook top maar nog geen zekerheid daarnaast wil je bij Ajax gewoon 4 goeie centrumverdedigers en dan heb je het volgende.
Alderweireld en van Rhijn voor de LCV
Gouweleeuw en Denswil voor de RVC
D.Blind reken in niet mee omdat ik hem niet goed genoeg vind maar ook omdat ik hoop dat zijn pa weg gaat van Ajax met alle andere ratten die de club de afgelopen jaren verpest hebben. Ik heb respect voor Blind Senior wat hij deed als voetballer op het veld maar van al dat achterbakse smeek (ging bewust akkoord met van Gaal en nam bewust de positie aan als TD terwijl hij daarvoor akkoord ging met het plan dat die niet meer kwam! Daarnaast gaf hij zijn zoontje een 6 ton contract per jaar ( meer dan Eriksen, en elke andere speler zijn eerste profcontract in het 1ste , geen jeugdcontract!) en blijft hij altijd zichzelf posities verschaffen terwijl al bleek dat hij foute spelers aankocht als TD jaren geleden puur op basis van statistieken en grote talenten destijds niet goed genoeg bevond ondanks dat andere scouts er lyrisch van waren, spelers die dit o.a. waren waarvan 100% feiten zijn, Hazard, Praet (topper Anderlecht, beter dan Maher en Eriksen) , Maher in de jeugd. Blind heeft dus aangetoond niet inzicht te hebben in het scouten van spelers die in ons systeem passen en de juiste eigenschappen hebben (en niet puur kijkend op statistiek zoals MeH, Cvitanch, Jansen zoals mijn eerdere post uitlegde).
Maar toch geeft hij zichzelf goedbetaalde posities (5 ton per jaar! voor een positie die er niet meer hoort te zijn!) zodat hij bij de club kan blijven ondanks dat hij aantoonde deze posities niet naar behoren in te vullen en de club meer slecht dan goed deed als directielid, hoezo clubliefde?!
Nogmaals eeuwig respect voor Blind als speler in 95' en Van Gaal destijds maar voor hen als persoon in de afgelopen maanden horen zij niet meer bij Ajax een functie te vervullen.
Siem de Jong mag je er wat mij betreft buiten laten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik wil even inbreken met het gegeven dat ik vind dat men bij Ajax na dit seizoen eens een grote evaluatie moeten gaan doen inzake het eerste elftal. Teveel en te vaak zie ik spelers die als dragers of talenten worden bestempelt gewoon tekort komen voor de absolute top en de topwedstrijden.
Siem de Jong,Eriksen en met name Lorenzo Ebecilio die met regelmaat als een kop zonder kop op het speelveld acteert en zich vooral bezigt in het coute que coute willen uitspelen van zijn tegenstander en teveel gaat lopen met de bal ( vooral dat maar naar de bal toekomen elke keer is gruwelijk irritant aangezien snelheid zijn sterkste kant is en niet het willen uithangen van de spelverdeler!) en het geven van obligate pasjes in de breedte,iets waar De Jong en Eriksen zich ook vaak schuldig aanmaken.
Ik vind dat er ook naar de training van De Boer mag worden gekregen want hoe kan het dat met een technische team waarin Bergkamp acteert dit Ajax zo on Ajax speelt door veelal zich met breedte pasjes op het veld te bezigen en amper tot geen driehoekjes ( en de vrije man) te gebruiken zoals ten tijde van Van Gaal en Cruijff.
En dan heb je ook nog Fischer die volgend seizoen heel hard aan de deur gaat kloppenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem de Jong mag je er wat mij betreft buiten laten.
Zijn broer krijgt bij Twente fatsoenlijke voorzetten en ballen, maar met Mickey en Lorenzo op de vleugels kun je Siem niet heel veel kwalijk nemen.
Tel daarbij op dat hij een 10 is en geen spits. (Ook geen rechtmiddenvelder, Frank!). Maar Ajax heeft 5 "tienen" in het eerste en nog een paar in de jeugd.
Ik snap niet dat Ajax geen serieuze poging doet voor Van Dijn van Groningen. Die jongen heeft alles wat Ajax achtin mist, én kan meevoetballen, heeft een strakke pass, een goed schot. Op dit moment (in potentie) de enige échte Nederlandse Ajax-verdediger.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:53 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat vind men hier trouwens van Gouweleew? (ook Heerenveen, als je ze naam zo speelt even geen zin om het op te zoeken).
Zeg, vind je het erg dat ik die verhalen met een korretje zout neem? Ik hoor elk jaar nieuwe namen die "het gaan worden" en ik zie ze bijna nooit verschijnen, laat staan de basis halen of dragend worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Fischer die volgend seizoen heel hard aan de deur gaat kloppen
Verdiep je eens in het spelletje voor je met zulke uitspraken komt(!).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat dat al rond is, alleen is het nog niet officieel naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef gniffie het volgende:
Ook nog niks over Hamlap, en aangezien in Italie de deadline om 7 uur is...
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.quote:De club uit de hoofdstad, qua prijzenkast ook de grootste club uit het land, zou in Nederland 3,7 miljoen supporters hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Verdiep je eens in het spelletje voor je met zulke uitspraken komt(!).
Eriksen is een top spelverdeler maar zoals iedere spelverdeler is hij afhankelijk van de mensen voor hem , Eriksen is fantastisch in de steekbal geven, snel versnellen, en begint steeds beter te worden in schieten en uitkappen maar hij is nog jong.
Maar hij heeft Lorenzo op links, die niets goeds doet, Siem in de spits die verstoppertje constant speelt , Sulejmani op rechts die nooit diep gaat, daarnaast heeft hij Enoh achter hem die meer de bal verliest dan of naar de keep speelt dan naar voren past en Jansen die duidelijk er geen zin in heeft. Dus dan mag je niet van een 19jarige speler verwachten dat hij het uitmuntend doet, waarom denk je dat Eriksen en Verthongen hun contracten niet willen verlengen? Zet beiden neer in Arsenal en zij doen moeiteloos mee (zie vermealen) en Eriksen zal een van de uitblinkers worden met zijn 20 jaar omdat hij de juiste spelers heeft die diep gaan, het spelletje snappen.
Ooit zijn wedstrijden bij Denemarken gezien (waar Biolesen de vaste Linksback is en Poulsen op de bank zit voor alle wijsneuzen die Poulsen willlen hebben omdat wij een supertalent hebben die gebleseerd is) tegen Engeland, hij speelde heel Engeland en andere landen kapot omdat zelfs simpele voetballens als Rommedalh en Krohn Deli diep gingen en hij wisten van een echte vleugelspeler hoort te doen.
Daarom is Narsingh ideaal, samen met Boerigter heb je de ideale flankspelers waardoor Eriksen 10x beter zal renderen.
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.
Dit ja. Anonieme geldschieters zijn er zat, maar dan moeten ze eerst van de beurs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.
Kijk, een vrouw die het snapt en rijk is..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Als elke supporter gewoon evenjes 20 euro overmaakt, zoveel is dat niet dan heeft Ajax 74 miljoen in clubkas. Dan kopen ze een geweldige selectie en een sportfysiotherapeut en dan hebben we binnen 10 jaar de 4e ster.
Beide. Goed plan toch? Maarja, kan El Hamdaoui nog officieel weggaan? Ik las net ergens dat de deadline in Italie om 7 uur isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie Ajax dan liever van de beurs gaan.
WE ZIJN VERDOEMD, PIETquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Fiorentia beweert dat het niet doorgegaan is omdat Ajax een paar minuten voor de deadline nog een bankgarantie wilden zien. En dat daarvoor geen tijd meer was
Zo rijk hoef je niet te zijn om 20 euro te kunnen missen lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw die het snapt en rijk is..
Godverdomme Ajaxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef gniffie het volgende:
Fiorentia beweert dat het niet doorgegaan is omdat Ajax een paar minuten voor de deadline nog een bankgarantie wilden zien. En dat daarvoor geen tijd meer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |