Heb me er prima vermaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij de KLM hebben ze een leuke aanbieding (vlucht plus 3 dagen hotel vanaf 140 euro, 4 sterren voor 200 euro). Ben nog nooit die kant op geweest, maar het lijkt me juist wel leuk.
Ah zo jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
HW en ik hebben op dezelfde school gezeten, maar hij zat 1 klas hoger. Ik geloof dat ze afwisselden tussen londen en boedapest per jaar.
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb echt enkel m'n reisje hongarije gehad. En door de klas/mijn verlegenheid.. vond ik dat weinig aan.![]()
Wel relaxed als je vaker gaat met school (mits leuke klas en alles)
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
Parijs was best leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n aanvulling met 'leuke klas'![]()
Verder eens met je. maar als je leuke klas hebt, kan je volgens mij een erg leuk tijd beleven!
Je moest je toen gedragen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Barcelona was wel leuk (jammer dat broerlief ook mee was, hij havo4 na vmbo, ik vwo 4), Rome en Parijs waren super
Zelfde hier. In het 4e jaar gingen alle 4e jaars naar Disney voor 1,5 dag ofzo. Maar dan moesten er wel genoeg aanmeldingen zijn. Enige meisje met wie ik omging zou al niet meegaan dus ik ging ook niet. Was mijn docente nog boos omdat zij vond dat ik dat maar voor mijn klasgenoten over moest hebben (aangezien het met te weinig aanmeldingen niet door zou gaan).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond er op het vwo geen hol aan, dus toen ben ik niet meegegaan. Helpt ook niet echt als je al niet goed in de groep ligtDat weekje zeilen met de havo was ook al traumatisch genoeg, trouwens.
Middelbare school
Dat is minder danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee we hadden gewoon nogal vaak ruzie toen
Kan jij die weer lekker uitlatenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Ugh mijn mam zit nog diep in de rouw vanwege het doodgaan van onze hond een maand geleden, ze wil een nieuwe.
Met deze kou ben ik erg blij dat ik geen hond hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij die weer lekker uitlaten.
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan jij die weer lekker uitlaten.
Iedereen 1 keer per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.
En inderdaad, praktisch gezien is het natuurlijk moeilijk. Broertje woont weer tijdelijk in maar die gaat ook weer weg. We hebben een kennis die de hond graag zou uitlaten want dat vind ze geweldig, zelfs een vrouw in het dorp (die mijn mam weer kent van het gezamenlijk hond uitlaten) wil best regelmatig bijspringen.
Maar dan heb je straks een hond met 4 personen.
Zo snel al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben rond het voorjaar/zomer het huis uit.
Dat zeg ik toch ook, 1 keer per dag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja doei, 4 keer per dag de hond uitlaten.Ik vond destijds 1 keer al genoeg.
niet doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Ugh mijn mam zit nog diep in de rouw vanwege het doodgaan van onze hond een maand geleden, ze wil een nieuwe.
Dan ben je niet in de rouw.. dan heb je het lege-nest-syndroomquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef vencodark het volgende:
Dat de gedachte er isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit heb ik verteld!Ik weet alleen nog niet precies wanneer. Mei of zomer ergens.
Haha, ze is ook in de rouw. Ze ging v/d week dat kastje stoffen waar ook dat blikje met zijn gecremeerde resten in zit, en ze moest al huilen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je niet in de rouw.. dan heb je het lege-nest-syndroom
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit heb ik verteld!Ik weet alleen nog niet precies wanneer. Mei of zomer ergens.
Want?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA dan.
Voor een housewarmingplant?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo snel al? Damn, ik moet naar de IKEA dan.
Blijven zitten zijn altijd van die mooie keerpunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
Na 3 mavo ging het bergopwaarts, na 2de keer 4 havo kwam het allemaal prima in orde
Kattenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
Geef haar een kat voor haar verjaardag
Ik voelde me na 3 havo erg buitengesloten toen bijna iedereen bleef zitten jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Blijven zitten zijn altijd van die mooie keerpunten.
Een hond is een hond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Maar een nieuwe hond is toch nooit zoals de vorige.
Mijn eerste 3 HAVO was een kutklas, mijn tweede 3 HAVO was supertof.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me na 3 havo erg buitengesloten toen bijna iedereen bleef zitten ja
We hebben al 3 katten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Heul niks mis met katten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katten
Vooral niet als ze lekker op je bord liggen met een sausje en wat groentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |