okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:54 schreef Xrenity het volgende:
Je kunt eigen mp3s thuis via wifi syncen (op offline beschikbaar zetten), dan kun je ze overal zonder internet toegang beluisteren
Ik sync ook nooit meer met itunes
Ligt er aan hoe je dat instelt. Heb je zelf al research gedaan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef tinoburg het volgende:
[..]
okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?
en wat verbruik je aan data? dat t minder kost dan YT filmpjes snap ik, maar stel je luistert een uur per dag muziek? ga je over de fair use policy heen?
ligt er aan hoe ik dat instel? hoge of lage kwaliteit ofzo? en ja uiteraard heb ik wat research gedaan, maar aangezien hier een aantal fanatiekelingen zitten die het zelf gebruiken en leuk vinden om erover te praten, vraag ik het hier. Scheelt mij weer uren leesplezier.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je dat instelt. Heb je zelf al research gedaan?
60 mb * 30 dagen is 1800mb en als-je-dan-de-mazzel-hebt-dat-je-nog-FUP-hebt, dan zit je goed, maar als-je-dat-niet-hebt, dan zit je dik over je limietquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef tinoburg het volgende:
[..]
okee maar per saldo ben je evenveel geheugen kwijt als dat je ze op je telefoon zou zetten/ je itunes synct met je iphone?
en wat verbruik je aan data? dat t minder kost dan YT filmpjes snap ik, maar stel je luistert een uur per dag muziek? ga je over de fair use policy heen?
Hmmm, hij geeft dit aan...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:02 schreef Jovatov het volgende:
Led Zeppelin staat inmiddels op Spotify!
http://open.spotify.com/track/5Pj6r1qFCwZ8F3UBxVnFfA
Mis nog wel wat albums, maar het begin is er
Apart, ik kan hem wel afspelen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmmm, hij geeft dit aan...
[ afbeelding ]
Zit gewoon in Nederland. Heb de muziek ook wel offline. Maar dat heb ik al heel lang (en beluister ik regelmatig) toch kan ik nu (opeens?) deze 'officiele' Led Zeppelin nummers beluisteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Young_David het volgende:
Bij mij ook niet beschikbaar. Zit je in een ander land of heb je de muziek ook offline?
Net geactiveerd, bazenactiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor Hi-abonnees is Spotify nu trouwens 6 maanden gratis, inclusief gratis 500MB extra datategoed.
Dan staan ze dus wel in de database, maar is het niet vrijgegeven. Heb ik bij Adele ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zit gewoon in Nederland. Heb de muziek ook wel offline. Maar dat heb ik al heel lang (en beluister ik regelmatig) toch kan ik nu (opeens?) deze 'officiele' Led Zeppelin nummers beluisteren.
Snap er niks van.
Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.quote:
Apart...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dan staan ze dus wel in de database, maar is het niet vrijgegeven. Heb ik bij Adele ook.
Als de iPhone nou een fatsoenlijke batterij had was het helemaal ideaal geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.
Ook geactiveerd, zie na 6 maanden wel weer of het bevalt maar sowieso goede actiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooie is ook, na die 6 gratis maanden kost het 10 euro per maand. Dan heb je dus een Spotify Premium-abonnement én 500MB extra data per maand voor het geld van alleen een Spotify-abonnement.
Daar ben je schijnbaar tegenwoordig ook een creditcard nodig. Daarom heb ik nog geen premium accountquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:42 schreef enilnomrow het volgende:
Ik heb ook geen creditcard. Je kunt Spotify ook met PayPal betalen.
Inderdaad, snap het bezwaar tegen Paypal nooit zo, account aanmaken, nummer ofzo (lang geleden) dat bij je bankafschrift staat intypen ter verificatie en klaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef Xrenity het volgende:
Neehoor, heb Paypal aan mn bankrekening gekoppeld en daarmee betaal ik Spotify.
Schijnt ook nog niet zo lang te zijn. Afgelopen november/december heb ik een keer een paypal account aangemaakt om een premium account te kunnen nemen, maar toen was het schijnbaar nodig om een creditcard aan je account te koppelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad, snap het bezwaar tegen Paypal nooit zo, account aanmaken, nummer ofzo (lang geleden) dat bij je bankafschrift staat intypen ter verificatie en klaar.
Wel moet ik toegeven dat het niet fantastisch is beveiligd, zodra iemand je wachtwoord weet kan diegene er al zijn aankopen mee betalen. Jammer dat ze niet de mogelijkheid bieden om de Google Authenticator oid te gebruiken.
Dat vind ik knap want ik doe met al bijna een jaar met gewoon een bankrekening gekoppeld aan paypal zoals bij GieJay.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Schijnt ook nog niet zo lang te zijn. Afgelopen november/december heb ik een keer een paypal account aangemaakt om een premium account te kunnen nemen, maar toen was het schijnbaar nodig om een creditcard aan je account te koppelen.
Aangezien ik geen creditcard heb, wordt dat hem dus niet. Met een nieuw telefoonabonnement komt er wel Spotify premium iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |