Continue afgezeken worden onder het mom van grapje is wel een keer klaar ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Cor is er terecht wel klaar mee gok ik.
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Continue afgezeken worden onder het mom van grapje is wel een klaar ja.
graag gedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
Zo dat was ie....weer een maagzweer weggeventileerd...met dank vooral aan Alors...tot volgende keer....![]()
![]()
Tja, echt ongelofelijk dat dit allemaal uit de VVD komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit nu herhaling te kijken, maar dat wijf zit zo dom te lullen dat ik hoop dat ze anaal wordt uitgescheurd door iemand van een kekke motorclub.
Eeh, ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Zijn programma's zijn toch al 20 jaar min of meer hetzelfde?
Ik heb daar geen wetenschappelijk onderzoeken van gezien. Volgens mij zit er geen verband tussen de mate van echtscheidingsbereidheid en de politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
Henk & Ingrid scheiden snel, vandaar die alimentatie.
Dat scheidt het kaf van het koren...zo meet ik of iemand van mijn niveau is...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
De humor van Kooten en De Bier, ik heb het nooit begrepen.
misschien de Bie eens proberen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
De humor van Kooten en De Bier, ik heb het nooit begrepen.
Ik ben zoooooo 2007.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jeroen Fanboy zijn is zoooo 2007 BNN
Eerste marathon op "natuurijs"...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik let even niet op. Wat heeft hij gewonnen?
Lijkt of de redactie is geliquideerd door Satudarah gisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dus we hebben
1. Schaatser
2. ijsman
3. 2 grappenmakerswat een tafel.
Duscussie was ook het verkeerde woord als t om pvv gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen PVV'er met een 2e-hand-autoverkoper-uiterlijk aan tafel
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Die Mariet Fehmers heeft volgens mij nog tv-programma's gepresenteerd
Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Is het echt niet de zus? Lijkt er wel op
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef ß het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.
Inderdaad... voor iemand die gewoon kan werkenquote:
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...quote:
Hij is militair inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...
Dat is die blondine toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
Fehmers is ook nog wel boot materiaal gok ik.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is die blondine toch?
Die brunette steekt er met kop en schouders bovenuit.
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Als 5000 verdient? of is er een HALF regeling?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Hij zal waarschijnlijk 6k bruto verdienen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 23:24:42Schaatser op achtergrond gaat zo voorover op de grond in slaap vallen #PenW reageer retweet
Precies... zeker als je ook de alimentatie voor het kind nog daar nog bij moet tellen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.
Snap je het echt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.
Dat zal vast niet. Maar dan blijft het nog een aardige smak geld per maand (12 jaar lang!) voor een vrouw die niks meer met je te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...
Ja dat is ook veel. Maar de vraag kan je rondkomen: ja dat kanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... zeker als je ook de alimentatie voor het kind nog daar nog bij moet tellen....
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch dat de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Mercer het volgende:
Wat een uitzending tot nu toe................... pffffffffff.
En ook totaal krankzinnig dat gescheiden mannen zo moeten lappen, terwijl de vrouw misschien wel degene is die de benen neemt.
Sowieso helemaal niet meer van deze tijd alimentatie.
Zeker als je ziet uit welke tijdgeest die regel kwam. Toen werkte de vrouw niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.
1260 als je partner niets verdient en jij 2000quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
Even eerste hit via google :
http://www.echtscheiding-(...)tatie-berekenen.html
Vul je in 2000 euro netto en 1000 euro parner, mag je 890 euro betalen.
Vul je in 2000 euro netto en 2000 euro partner, mag je toch 520 euro betalen ?
Dat zijn toch geen bedragen ?
Belachelijk idd, wel tekenend in de huidige maatschappij dat het nu pas een probleem is. 1/3 van de huwelijken strand voortijdig en soms denk ik wel meer als ik om me heen kijk....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
Even eerste hit via google :
http://www.echtscheiding-(...)tatie-berekenen.html
Vul je in 2000 euro netto en 1000 euro parner, mag je 890 euro betalen.
Vul je in 2000 euro netto en 2000 euro partner, mag je toch 520 euro betalen ?
Dat zijn toch geen bedragen ?
Ik heb ze regelmatig aan de telefoon voor mijn werk jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Het ergste zijn nog van die kuthoeren die in het huis van hun ex wonen, die hun alimentatie betaald. Ze wonen ondertussen in dat huis samen met de nieuwe vriend en kunnen lekker dreigen met dat hij de kinderen nooit meer zal zien als hij ze aangeeft bij de instanties
Dat is wellicht zo maar dan nog zou een vrouw niet 12 jaar gecompenseerd hoeven te worden. Er is zeker in deze tijd genoeg mogelijkheid voor zo'n vrouw om weer aan de slag te komen... zowel voor degenen die ongeschoold als geschoold zijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.
Of niet gaan scheiden.quote:
Voor mij ook.quote:
De vraag is: IS het nu een groter probleem? Of is weer een stemmentrekker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Belachelijk idd, wel tekenend in de huidige maatschappij dat het nu pas een probleem is. 1/3 van de huwelijken strand voortijdig en soms denk ik wel meer als ik om me heen kijk....
Ja dat is ook erg maf mag je gewoon meer dan de helft afstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1260 als je partner niets verdient en jij 2000Meer dan de helft.
Ja maar door die kut BNers en BBers lijkt het wel of het in is om te scheiden... Hoelang heeft Katy Perry het gered? Half jaar ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Draadstaal mag de hondenpoep nog niet van de schoenen van K&B likken.
Ben je dus bete uit als je uitkering gaat trekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geldt misschien alleen als de vrouw de kinderen vrijwel alleen opvoedt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |