Continue afgezeken worden onder het mom van grapje is wel een keer klaar ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Cor is er terecht wel klaar mee gok ik.
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Continue afgezeken worden onder het mom van grapje is wel een klaar ja.
graag gedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
Zo dat was ie....weer een maagzweer weggeventileerd...met dank vooral aan Alors...tot volgende keer....![]()
![]()
Tja, echt ongelofelijk dat dit allemaal uit de VVD komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit nu herhaling te kijken, maar dat wijf zit zo dom te lullen dat ik hoop dat ze anaal wordt uitgescheurd door iemand van een kekke motorclub.
Eeh, ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Zijn programma's zijn toch al 20 jaar min of meer hetzelfde?
Ik heb daar geen wetenschappelijk onderzoeken van gezien. Volgens mij zit er geen verband tussen de mate van echtscheidingsbereidheid en de politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
Henk & Ingrid scheiden snel, vandaar die alimentatie.
Dat scheidt het kaf van het koren...zo meet ik of iemand van mijn niveau is...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
De humor van Kooten en De Bier, ik heb het nooit begrepen.
misschien de Bie eens proberen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef marcodej het volgende:
De humor van Kooten en De Bier, ik heb het nooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |