Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Is het echt niet de zus? Lijkt er wel op
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef ß het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.
Inderdaad... voor iemand die gewoon kan werkenquote:
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...quote:
Hij is militair inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...
Dat is die blondine toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
Fehmers is ook nog wel boot materiaal gok ik.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is die blondine toch?
Die brunette steekt er met kop en schouders bovenuit.
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Als 5000 verdient? of is er een HALF regeling?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Hij zal waarschijnlijk 6k bruto verdienen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 23:24:42Schaatser op achtergrond gaat zo voorover op de grond in slaap vallen #PenW reageer retweet
Precies... zeker als je ook de alimentatie voor het kind nog daar nog bij moet tellen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |