quote:
..en compleetquote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef Arn0 het volgende:
En de eerste is Radiohead met The King of Limbs.
Waarom zou Liam zo over z'n eigen band praten?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef ranja het volgende:
Gokje op Beady Eye, Robbie Williams, Keane.
dit is een lied over een boom. een duizendjarige boom.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef Arn0 het volgende:
En de eerste is Radiohead met The King of Limbs.
Oja, Noel is die anderequote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Waarom zou Liam zo over z'n eigen band praten?
Yep! Ben wel benieuwd naar het album.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef bartrid het volgende:
Laat dat nou net een band zijn die ik goed kan waarderen: Amorphous Androgynous
cafca +1quote:
quote:When you're gonna fall in love
There's nothing you can do about it
When you're gonna fall in love
Don't you beat arround the bush
Now don't you try to deny it
Better let it get to you
nana mouskouri?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef belsen het volgende:
Kennen we deze dame wel?
[ afbeelding ]
Wie?
Met vraagteken?quote:
Eva de Roovere?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
![]()
Wie is zij dan ook al weder?
[ afbeelding ]
Finkersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet bij nana altijd denken aan herman finkers, die in zijn show zegt dat hij droomde hoe nana mouskouri in minirok langzaam haar bril uittrok.
n00biedoobieyarrrrrrrrrr +1quote:Coeur de Arrrrrr!
nu ken je haar wel? toen ik 'r vroeg had je nog nooit van d'r gehoord, een paar maand geleden nog maarquote:
Dat was minstens een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
nu ken je haar wel? toen ik 'r vroeg had je nog nooit van d'r gehoord, een paar maand geleden nog maar
Over nog een paar maand komen we met je nu nog openstaande vraag....quote:nu ken je haar wel? toen ik 'r vroeg had je nog nooit van d'r gehoord, een paar maand geleden nog maar
Maart vorig jaar alweerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was minstens een half jaar geleden.
En heb nog steeds geen muziek van haar gehoord, maar ik heb een goed geheugen voor leuke deernes
edit: ow, ik dacht dat er een maand stond.
Zover gaat het niet met mijn geheugen hoor.... Heb haar eind december eens opgezocht na een zeer positieve recensie in de Humo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Maart vorig jaar alweer
Maar wel exact dezelfde foto
Heb je mijn zeer positieve review in het jaarlijstjes topic gemist?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef pipster het volgende:
Zover gaat het niet met mijn geheugen hoor.... Heb haar eind december eens opgezocht na een zeer positieve recensie in de Humo.
Ik ben bang van wel dan, net als het hele jaarlijstjes topic....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je mijn zeer positieve review in het jaarlijstjes topic gemist?
Jaarlijstjes 2011!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:31 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel dan, net als het hele jaarlijstjes topic....
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef bartrid het volgende:
Dezelfde dame van de vorige pagina die ik toen ook niet wist
Dat is niet het geval, ze is ook niet Nederlands.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eindelijk haar eerste album..zou een talentenjachtdeelneemster kunnen zijn. Da's altijd wachten...
als in tussen 950 en 1000, inderdaad als ik de goede lijst heb gevondenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik keek voor de grap de lijst van 00 request van vorig jaar even door en begon achteraan vanwege niet al te bekend...en volgens mij had ik vrij snel beet
Foto wel eens eerder gezien..., en daar blijft het voor nu bij...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef ranja het volgende:
Deze dame brengt volgende week eindelijk haar eerste album uit. Wie is ze?
[ afbeelding ]
Burnett +1quote:
quote:Joe Hunter
Robert White
Eddie Willis
Joe Messina
James Jamerson
Benny Benjamin
Richard Allen
Jack Ashford
Eddie Brown
Johnny Griffith
Uriel Jones
Earl Van Dyke
Bob Babbitt
Dennis Coffey
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:58 schreef Blogman het volgende:
Dat is toch die Motown-achtergrondband ?
2002quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef Blogman het volgende:
Is wel goed, volgens mij, dus:
In welk jaar werd de film Standing in the Shadows of Motown uitgebracht volgens IMdb ?
Tictocquote:2002
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk nummer?quote:Watch while the queen
In one false move
Turns herself into a pawn
Sleepy and shaken
And watching while the blurry night
Turns into a very clear dawn
Als je France2 op tv hebt, vanavond oa. Coeur de Pirate in Taratata (ca. 23:50)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:32 schreef pipster het volgende:
[..]
Zover gaat het niet met mijn geheugen hoor.... Heb haar eind december eens opgezocht na een zeer positieve recensie in de Humo.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, ken haar wel maar nog nooit van dit nummer gehoord..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, ken haar wel maar nog nooit van dit nummer gehoord..
Welk nummer van wie?quote:You say to me I don't talk enough
But when I do I'm a fool
These times I've spent, I've realized
I'm going to shoot through and leave you
quote:But I know that I'll get through this
'Cause I know that I am strong
iggyinthehouse +1quote:
quote:"" is a worldbeat rap ballad and alternative dance song.Chris Power of BBC Collective terms the song as inventing a new genre - "gangsta shoegaze". "
" follows the "nu world" music style that
categorizes
as presenting. According to the digital music sheet published at musicnotes.com, the song is written in the key of D major, with a beat of 86 beats per minute.
vocal range in the song spans one octave in the western music scale, from the lower note of F♯3 to the higher note of F♯4 Written in common time, the song is in verse-chorus form with a bridge before the fourth and final chorus with the distorted guitar riff that provides accompaniment to the composition playing out the piece's coda. "
" incorporates elements of folk music and consists of "collapsing euphoric" synths and a "glock-popping" rhythm.
Sorry 2, server down.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef bartrid het volgende:
Sorry, was even in een conference call. Da's Oasis...
quote:"" is a series of songs by American contemporary
singer
. The song set consists of 22 chapters, which were released from 2005 to 2007. The first five chapters of the set are included on his seventh studio album ... , with the first chapter being released as the first single from the album. Written and produced by
, the series tells a story of a one-night stand that sets off a chain of events, which gradually reveals a greater web of lies, sex and deceit. Musically, all chapters of the song feature the same melodic theme with varying lyrics, relating an ongoing narrative.
quote:How can I help it
How can I help it
How can I help what you think?
Hello my baby
Hello my baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, het is juist!
peaceman +1ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Dat is hem sowieso maar ik vind niet dat het een nummer heten magquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:33 schreef methodmich het volgende:
Tja, dan wordt het wild gokken ja.
Carole King, Madonna, Diana Ross, Marianne Faithfull
Niet helmaal goed, maar goed genoeg. Pretty Things waren sowieso eerder dan Hunky Dory.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:00 schreef methodmich het volgende:
Er zal later een band naar deze songtitels van Bowie zijn vernoemd?
moet wel gelijk weg mocht dit goed zijn
Daar hoef je helemaal geen moeite voor te doen, dat gaat vanzelf. Net als ik vorig jaar weer 2e werd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat ik ga pogen dit jaar weer 1e in het triviaklassement te worden.
Dat geldt niet alleen voor lostrekkers... lijkt wel of heeft niemand meer zin in nadenken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En op lostrekkers wordt ook bijna niet meer gereageerd, tenzij ze van Jip & Janneke-niveau zijn.
Och, da's ook de nieuwigheid. Er was hier ook een tijd dat we 3 topics per dag deden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef Blogman het volgende:
Die op FaceBook is er trouwens één die juist weer veel te snel gaat..
quote:Their music is an ear-splitting sendup of feedback and crash-on-the-racetrack riffs, which draws heavily from the era of Sonic Youth's Sister, while their lyrics call to mind a marriage between horror-movie moments with op-ed-page cynicism
Klinkt als iets dat ik wel eens geluisterd heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef bartrid het volgende:
Amerikaans en volgens een recensie van dit album op AMG:
[..]
quote:Klinkt als iets dat ik wel eens geluisterd heb.
quote:....en ik denk ook wel dat je de naam kent.
Eens met de laatste zin. Ik wist overigens niet dat deze vorm van gokken ( meerdere namen gokken in 1 post als er slechts 1 gevraagd wordt) tegenwoordig geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef methodmich het volgende:
We wachten op peaceman dan. Want het was ook gokkerdegok, dus eigenlijk ook niet echt een punt waard dan.
wie zegt dat dat zo is?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef peaceman het volgende:
Ik wist overigens niet dat deze vorm van gokken ( meerdere namen gokken in 1 post als er slechts 1 gevraagd wordt) tegenwoordig geaccepteerd wordt.
Dat leek zo... Er kwam geen commentaar opquote:
Oh, ach... je mag tegenwoordig al blij zijn als er überhaupt iemand een gok durft te doen. En de kans dat er een goede bij zou zitten was zo klein... zul je altijd zienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat leek zo... Er kwam geen commentaar op
grote lappen tekst quoten op een smartphone is ruk, maar verder helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef belsen het volgende:
Geheel eens met n00bie en daar zijn we allen schuldig aan.
Ik vind het ook jammer dat het tempo zo verschrikkelijk traag is. Dat jaagt nieuwe mensen weg en ook vaste bezoekers, gezien de reactie van n00bie en mijn eigen ervaring. Ik merk dat ik ook weinig zin heb om het topic constant in de gaten te houden als het geheel in slowcoretempo gaat. Om maar niet te zeggen dat het mij frustreerd als ik vijftien keer dezelfde vraag zie, waarop ik, maar schijnbaar ook mijn medespelers, het antwoord niet weet.
Ik probeer al een tijdje tempo te gooien in deze reeks, maar om de haverklap valt het topic weer dood en dat komt, moet mij toch van het hart, toch voornamelijk door de vragen die gesteld worden. In de AKQ gaan ze veel sneller over tot een nieuwe vraag (10 minuten?). Nu heb ik wel mijn bedenkingen bij dat moordende tempo, maar waarop we moeilijk kunnen gokken makkelijk links laten liggen en dat is aan refereerde, maar een iets hoger tempo en en dat er, nadat er geen antwoorden of tips worden geboden, na half uur, zonder sentimenten of scheve blikken, een nieuwe vraag gepost kan worden.
Zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:51 schreef On het volgende:
De cover sprak ook wel voor zich.
Het zijn goede tijden voor-fans. Tenminste; aan zij- en soloprojecten geen tekort en dan is er ook nog het nieuws dat de band zich nagenoeg heeft opgesloten om de nieuwe plaat af te maken die dit jaar nog moet verschijnen. Maar goed, soloproject dus: op 20 maart brengt
's Daniel Rossen een EP met solowerk uit getiteld Silent Hour/Golden Mile bij Warp.
Over welke band gaat het?
Ze hebben nog fans, merk ik!quote:
Mijn enthousiasme kwam meer voort uit het feit dat ik een antwoord wist. (Ik probeer me er nog uit te lullen.)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben nog fans, merk ik!
On + 1
Helemaal mee eens. Ik kijk nog altijd zeer regelmatig (doorgaans meerdere malen per dag) in de topic, maar als ik steeds dezelfde vraag zie waar ik totaal niets mee kan haak ik op den duur af. Een vraag mag echt wel langer dan 10 minuten openstaan, maar nu gaat het toch wel tergend langzaam.quote:
Welk nummer van wie?quote:Got your jourdache jeans
Got your pretty long hair
Dinner and a movie powder your nose
Take their honey for lay
Just like pay
You're just a human being on this planet
You're just flesh and blood like all the rest
You'll get old and have a wrinkled ass
Humans are ses I want to be a![]()
I want to shit in the woods
In my cave hunt my prey
Could be you, I want to have food
Burgers not berries
Ladies are women but women are ladies
Got a baited hook you are calling it
Your cherry
You want to settle down
And you want to get married
I don't want to smell your muff
quote:You wanted control
So we waited
I put on a show
Now I make it
You say I'm a kid
My ego is big
I don't give a shit
And it goes like this
Same herequote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kijk nog altijd zeer regelmatig (doorgaans meerdere malen per dag) in de topic, maar als ik steeds dezelfde vraag zie waar ik totaal niets mee kan haak ik op den duur af. Een vraag mag echt wel langer dan 10 minuten openstaan, maar nu gaat het toch wel tergend langzaam.
En zo nu en dan een avondje waar de punten om onze oren vliegen, daar was/is toch ook niets mis mee?
pipster +1quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:46 schreef pipster het volgende:
Tja die heb ik elke dag wel 3x gehoord op 538, gelukkig kunnen we nu weer 3FM ontvangen.
Maroon 5 en Christina Aguileira - Move like Jagger
Ik denk dat het van 2 kanten komt. Vragenstellers kunnen best wat meer en wat sneller hints geven en als je het niet weet, gewoon gokken, `weet niet' posten of om een hint vragen.quote:
Welk nummer van wie?quote:She take me down to the cubicle
To slide through water
on the floor
And everytime that the
door bang she says
"Give me one more,
give me one more"
We make the sound
of the satellite
Breaking through gravity
I am![]()
I'm affected, you're selected
belsen +1quote:Jagger 67 van Infadels.
QFTquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kijk nog altijd zeer regelmatig (doorgaans meerdere malen per dag) in de topic, maar als ik steeds dezelfde vraag zie waar ik totaal niets mee kan haak ik op den duur af. Een vraag mag echt wel langer dan 10 minuten openstaan, maar nu gaat het toch wel tergend langzaam.
En zo nu en dan een avondje waar de punten om onze oren vliegen, daar was/is toch ook niets mis mee?
Prima verwoord...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou, dan weet je de staande vraag in elk geval wel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik merk trouwens dat ik steeds minder vragen weet te beantwoorden, doordat ik steeds minder hedendaagse muziek beluister...
Same here, naast mijn muzieksmaak die toch al niet zo geschikt is voor deze reeks. Maar meedoen blijft leuk, zolang er af en toe maar eens vragen langskomen waar ik wat mee kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik merk trouwens dat ik steeds minder vragen weet te beantwoorden, doordat ik steeds minder hedendaagse muziek beluister...
MetalTrivia!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Same here, naast mijn muzieksmaak die toch al niet zo geschikt is voor deze reeks. Maar meedoen blijft leuk, zolang er af en toe maar eens vragen langskomen waar ik wat mee kan.
Of 'Opgezocht, nooit van gehoord'quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:50 schreef bartrid het volgende:
Ik denk dat het van 2 kanten komt. Vragenstellers kunnen best wat meer en wat sneller hints geven en als je het niet weet, gewoon gokken, `weet niet' posten of om een hint vragen.
Ja, die had ik wel geweten, maar heb ik niet gezien op het eind van vorige pagina...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Nou, dan weet je de staande vraag in elk geval wel.
iggy +1quote:
Yeah! Dan hoef ik toch niet te werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:28 schreef Mark het volgende:
Zullen we komende vrijdag maar eens reserveren dan? I'm in!
Eens, ware het niet dat ik die eerste echt goed vond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:37 schreef bartrid het volgende:
Die eerste plaat was nog wel aardig, de tweede was weinig aan. Love like Semtex!
RATM zat er in elk geval in. Ik dacht ook Paul Simon?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
Zoals jullie wel weten is het nummer "Smack My Bitch Up" van The Prodigy alleen maar opgebouwd uit samples van andere nummers.
Noem eens 3 artiesten/groepen van die nummers. Nummer 3 krijgt het punt.
Op youtube staat een filmpje van iemand die het nabouwd en dan komen al die samples dus ook voorbij. Is wel heel cool om te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Die samples zijn vaak onherkenbaar bewerkt, dus ik durf er niet eens naar te gokken...
En dat is 2quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:59 schreef bartrid het volgende:
De vocal sample is in ieder geval Kool Keith dacht ik.
Norah Jones?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
En dat is 2
Een andere sample die gebruikt wordt is van die Indiase vrouw, op de helft van het nummer. Dit is een erg bekende (zit met paar van haar cd's op het bekende Real World label van Peter Gabriel)
quote:was een van de belangrijkste funk/disco bands. De leden begonnen midden jaren 60 als de Jazziacs, pas in 1969 werd de naam veranderd in
. De band had de grootste populariteit bij het grote publiek vanaf het eind van de jaren 70 tot midden jaren 80.
quote:The group's main members over the years included brothers Robert Bell on bass and Ronald Bell on tenor saxophone, lead vocalist James Taylor, George Brown on drums, Robert Mickens on trumpet, Dennis Thomas on alto saxophone, Claydes Charles Smith on guitar, and Rick Westfield on keyboards.
Oeps gemist.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
Die was al genoemd door belsen, maar
Laat dat hem nou net niet zijn.quote:who will save your soul is de enige die ik ken.
quote:Do you want me, like I want you?
Or am I, beneath the darkened sky?
Or am I, with the scenery flying by?
Or am I, out of the corner of my eye?
Was that you passing me by?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef bartrid het volgende:
who will save your soul is de enige die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |