abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107399077
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
Huisarrest voor zo'n 150-200 vrouwen die met burka/niqaab in ieder geval nog wel de deur uit kwamen. Nee, zo brengen we de verlichting wel! Met symboolpolitiek.
Een huisarrest zal een katalysator voor deze vrouwen worden om in opstand te komen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_107399107
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Een huisarrest zal een katalysator voor deze vrouwen worden om in opstand te komen.
Nee hoor.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:41:57 #63
3542 Gia
User under construction
pi_107399115
quote:
Mooi zo!
Huisarrest voor zo'n 150-200 vrouwen die met burka/niqaab in ieder geval nog wel de deur uit kwamen. Nee, zo brengen we de verlichting wel! Met symboolpolitiek.
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon een hulplijn bellen als ze niet naar buiten mogen?
pi_107399119
quote:
Mooi zo!
Of tent uitdoen en ontwikkelen tot (moderne) geëmancipeerde vrouwen.

Is ook een optie.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:42:50 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107399141
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:40 schreef Droomert het volgende:

Ja jammer dan, sorry. Maar dat is nog maar een klein aantal vergeleken met wat er in de toekomst in bescherming genomen wordt.
Oh ja, ik vergeet even de islamisering van onze samenleving die een voldongen feit wordt ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107399148
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Of tent uitdoen en ontwikkelen tot (moderne) geëmancipeerde vrouwen.

Is ook een optie.
Maar dat kan niet want eh, want ja, want ze kozen er zelf voor, oh nee.
pi_107399165
Of (terug) verhuizen naar boerka vriendelijk land.
pi_107399175
quote:
9s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja, ik vergeet even de islamisering van onze samenleving die een voldongen feit wordt ...
Dat niet, maar denk eens na over het aantal islamitische meisjes dat nu in de toekomst niet met dat ding opgezadeld wordt.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:44:21 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107399203
Ja, want dat ze nu niet meer gesluierd naar buiten mogen, zal ze inderdaad doen beseffen dat de Nederlandse samenleving er een van vrijheid is. Vrijheid die ze nu node missen.
De nieuwe Dolle Mina's zijn geboren!
pi_107399231
quote:
9s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

quote:
@Karin_Dekker Karin Dekker
Als het boerkaverbod er komt zouden alle vrouwen terstond een boerka moeten aanschaffen en dragen. Wie doet mee?
28 januari via Twitter for iPad
Geretweet door ravenvrouwke en 22 anderen
Heb je er al eentje klaarliggen?
pi_107399233
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:42 schreef Droomert het volgende:

[..]

Maar dat kan niet want eh, want ja, want ze kozen er zelf voor, oh nee.
Nee, dat waren de Homo's, oh wacht nee ook die niet, die worden ook bij bosjes
weggepest, maar dat moet je met een korrel zout nemen :{w
pi_107399241
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ja, want dat ze nu niet meer gesluierd naar buiten mogen, zal ze inderdaad doen beseffen dat de Nederlandse samenleving er een van vrijheid is. Vrijheid die ze nu node missen.
De nieuwe Dolle Mina's zijn geboren!
Ik vind de vrijheid om te onderdrukken geen vrijheid.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:45:38 #73
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_107399252
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:35 schreef rival het volgende:

[..]

intolerantie voor bivakmutsen? het gaat hier om meerdere gezichtsbedekkende kledij, vind ik toch wel zo veilig O+
Als ik het koud heb dan vind ik dat ik ook gewoon een bivakmuts moet kunnen dragen. Heel simpel. En mocht ik besluiten dat ik dan maar een tankstation ga overvallen, dan zet je me maar gewoon 30 jaar vast als je me oppakt. Heel simpel.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ben erg gevoelig voor je punt van vrijheid en kan me ook erg in je stelling vinden. Maar, het utopische verhaaltje wat je hierboven houdt klopt gewoon niet. Het is niet dat een man met een pistool op het hoofd van een vrouw dwingt om die vrouw in bedekkende kleding te lopen (meestal niet dan). Het is veel subtieler, vaak ook door middel van peer pressure, niet eens de man maar vaak een moeder of schoonmoeder die dat oplegt. En dan helpt zo'n verbod als dit prima om onder die druk vandaan te komen.
Maar als we tegen 'druk' en 'peer-pressure' zijn, dan kunnen we eigenlijk de hele maatschappij wel opdoeken.... want daar heb je sowieso mee te maken in het leven. Mijn punt is meer dat je ook daarin, vooral in een land als NL, gewoon ook een vrijheid hebt om daar niet in mee te gaan. Dat dat soms wat moeite kost, en niet makkelijk is, tja... dat is nu eenmaal zo.

Vergeet niet dat we hier in NL zelf ook nog maar pas zo'n 50-60 jaar bevrijd zijn van die hele zuilen-maatschappij. Dat ging ook niet van de een op de andere dag. Dat gaat stapje voor stapje. Net zoals je dat nu ziet in steeds meer aziatische/arabische landen.

Dat komt niet voort uit verboden opleggen, maar dat komt voort uit VRIJHEID! Nu heeft Mouschka met haar Burka misschien nog 4 vriendinnen die ook een burka dragen, en over 10 jaar heeft ze er wellicht nog maar 1 of 2 die ervoor kiezen. En dan zal Mouschka ook overwegen om soms eens een spijkerbroek aan te trekken.

...of misschien is het voor Linda, de buurvrouw, juist wel bevrijdend als ze soms even een burka kan omgooien om naar de C1000 te lopen... weet ik veel?

Zoals ik al zeg, dat moet iedereen lekker zelf weten.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:46:35 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107399287
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:43 schreef Droomert het volgende:

Dat niet, maar denk eens na over het aantal islamitische meisjes dat nu in de toekomst niet met dat ding opgezadeld wordt.
Want het zijn volgens jou vooral leden van de jongere generatie die zich steeds vaker in burkas hullen? Volgens mij is juist ook in de Moslimgemeenschap een ontkerkelijking gaande.

Met dit soort restrictieve acties loop je juist het risico om extremisme in de hand te werken.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:47:18 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107399313
quote:
3s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:45 schreef Droomert het volgende:

Ik vind de vrijheid om te onderdrukken geen vrijheid.
Lees die zin nog eens met het verbod in je achterhoofd ...
pi_107399336
quote:
5s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want het zijn volgens jou vooral leden van de jongere generatie die zich steeds vaker in burkas hullen? Volgens mij is juist ook in de Moslimgemeenschap een ontkerkelijking gaande.

Met dit soort restrictieve acties loop je juist het risico om extremisme in de hand te werken.
Oh, dus als je extremistische dingen verbied, worden mensen nog extremer?
Leuk volk.
pi_107399348
quote:
5s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt een verrijking voor Nederland deze religieuze debilisering.
pi_107399383
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees die zin nog eens met het verbod in je achterhoofd ...
Ja sorry, ik zie het toch echt als een verbod op onderdrukking.
Jammer voor die twee dames die er voor kozen. Hersenspoeling is ook geen keuze.

Waar zijn trouwens de mannelijke boerka dragers?
  maandag 30 januari 2012 @ 13:49:06 #79
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_107399389
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Droomert het volgende:

[..]

Oh, dus als je extremistische dingen verbied, worden mensen nog extremer?
Leuk volk.
Extremistische dingen. :')
Géén kloon van tvlxd!
pi_107399468
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Montov het volgende:

[..]

Extremistische dingen. :')
Boerka is een ding.

En extreem.

.
  maandag 30 januari 2012 @ 13:51:23 #81
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_107399472
Voordeel is wel dat een verbod op de stropdas nu ook dichterbij komt. De stropdas werd gebruikt om mensen snel te kunnen opknopen en door onderdrukking en hersenspoeling wordt dit nog steeds gedragen, soms wordt het zelfs verplicht! Maar vrouwen worden niet gedwongen om het te dragen, dus onderdrukking voor mannen, dus verbod nodig.
Géén kloon van tvlxd!
pi_107399677
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik het koud heb dan vind ik dat ik ook gewoon een bivakmuts moet kunnen dragen. Heel simpel. En mocht ik besluiten dat ik dan maar een tankstation ga overvallen, dan zet je me maar gewoon 30 jaar vast als je me oppakt. Heel simpel.

Ah, we gaan weer die kant op, ik zat er al op te wachten met die kou, tuurlijk veel
mensen met een muts en een sjaal, maar het lijkt me vrij normaal als er gevraagd
wordt, om wat voor reden dan ook, en reden genoeg als je met een bivaksmuts
een bank of tankstation binnen gaat, om je te identificeren, dan doe jij toch gewoon
even je sjaal af, bij een moslimvrouw in Burka ligt dat, even anders en niet alleen
omdat ze dat zelf zo graag willen hoor..

gelukkig zal jij nooit hoeven te bevallen als Burkadragende Moslimvrouw :')

Die vent laat je nog liever doodgaan dan dat ze je Burka mogen verwijderen

Man slaat verloskundige voor verwijderen boerka

Maar goed, als jij dat allemaal ''normaal'' vindt, tja wie ben ik dan? (8>
  maandag 30 januari 2012 @ 14:00:07 #83
3542 Gia
User under construction
pi_107399809
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Montov het volgende:
Voordeel is wel dat een verbod op de stropdas nu ook dichterbij komt. De stropdas werd gebruikt om mensen snel te kunnen opknopen en door onderdrukking en hersenspoeling wordt dit nog steeds gedragen, soms wordt het zelfs verplicht! Maar vrouwen worden niet gedwongen om het te dragen, dus onderdrukking voor mannen, dus verbod nodig.
En dan denk je alle achterlijke opmerkingen wel gehad te hebben.....
pi_107399842
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee joh... dit is pas het begin. :')
  maandag 30 januari 2012 @ 14:05:05 #85
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_107399971
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik herhaal andermans 'argumenten'. Jouw reactie is precies waar ik op hoopte. Dank.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 30 januari 2012 @ 14:07:15 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_107400030
quote:
4s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ja sorry, ik zie het toch echt als een verbod op onderdrukking.
Jammer voor die twee dames die er voor kozen. Hersenspoeling is ook geen keuze.

Waar zijn trouwens de mannelijke boerka dragers?
Jij blijft de zaken omdraaien, en denkt dat de minderheid de meerderheid is.

Voor de meerderheid van de vrouwen is het een vrijwillige keuze, en ze hebben in NL alle mogelijkheden om stappen te ondernemen in de gevallen dat het opgelegd is.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, we gaan weer die kant op, ik zat er al op te wachten met die kou, tuurlijk veel
mensen met een muts en een sjaal, maar het lijkt me vrij normaal als er gevraagd
wordt, om wat voor reden dan ook, en reden genoeg als je met een bivaksmuts
een bank of tankstation binnen gaat, om je te identificeren, dan doe jij toch gewoon
even je sjaal af, bij een moslimvrouw in Burka ligt dat, even anders en niet alleen
omdat ze dat zelf zo graag willen hoor..

gelukkig zal jij nooit hoeven te bevallen als Burkadragende Moslimvrouw :')

Die vent laat je nog liever doodgaan dan dat ze je Burka mogen verwijderen

Man slaat verloskundige voor verwijderen boerka

Maar goed, als jij dat allemaal ''normaal'' vindt, tja wie ben ik dan? (8>
... en jij blijft honderden miljoenen moslims, waarvan de meesten gematigd, afrekenen op incidentele extreme incidenten.

Dat is net zoiets als wanneer ik zeg dat mannen nooit op kinderen zouden mogen passen omdat ze genetisch pedofiel zijn, gezien de gebeurtenissen op Het Hofnarretje.

Ik vind het trouwens net zo storend wanneer ik ergens binnenkomt en ze me vragen of ik mijn petje wil afdoen, omdat ze nu eenmaal een idiote huisregel hebben ingevoerd dat ze geen mensen met hoofddeksels willen toelaten.
  maandag 30 januari 2012 @ 14:07:46 #87
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_107400053
quote:
^O^
pi_107400173
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij blijft de zaken omdraaien, en denkt dat de minderheid de meerderheid is.

Voor de meerderheid van de vrouwen is het een vrijwillige keuze, en ze hebben in NL alle mogelijkheden om stappen te ondernemen in de gevallen dat het opgelegd is.
.
Oh dus als je iemand maar zo goed mogelijk hersenspoelt of angst inzaait is het allemaal oké. Ze stappen immers niet naar de politie.

Sorry maar ik denk echt dat de meesten helemaal niet dat ding uit vrije keuze aan hebben. Maar ja een eerwraakje is snel gemaakt.
  maandag 30 januari 2012 @ 14:13:45 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_107400276
quote:
11s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef Droomert het volgende:

[..]

Oh dus als je iemand maar zo goed mogelijk hersenspoelt of angst inzaait is het allemaal oké. Ze stappen immers niet naar de politie.

Sorry maar ik denk echt dat de meesten helemaal niet dat ding uit vrije keuze aan hebben. Maar ja een eerwraakje is snel gemaakt.
Misschien ben jij gehersenspoeld dat al die vrouwen tegen hun zin in een hoofddoekje of boerka moeten dragen...!?
pi_107400488
quote:
:') De dingen die mensen erbij halen.... - Alsof een stropdas de communicatie tussen mensen bemoeilijkt. Alsof het dragen van een stropdas mensen onherkenbaar maakt. Alsof je jezelf met het dragen van een stropdas buiten de samenleving plaatst. Alsof het dragen van een stropdas het vinden van een baan lastiger maakt....

Wat een totaal onzinnige vergelijking zeg. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')