quote:Op maandag 30 januari 2012 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Welke maat hebben die laarsjes, DQ?
Okido hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 15:17 schreef sproet-je het volgende:
TJ, mag ik in ieder geval het streepjesjumpsuitje (de donkerblauw/wit)! Ik krijg je album nu niet geopend maar er komt misschien nog wat bij.
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
had je mijn PM van een paar dagen geleden nog gezien?
Jammer want ik ben echt fan van Kidscasequote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is inmiddels al even gereserveerd voor de eerste die erom vroeg en dat was via PM
Is het al morgen?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef ymme het volgende:
Ik zal morgen tijd proberen te maken de rest van de eerste 3 dozen erop te zetten.
Dus hou het morgen in de gaten!
Je hebt er weinig aan maar ik vind het echt een heel mooi kamertjequote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef mikoxx het volgende:
Is er hier nog interesse in een complete babykamer? Zo ja, dan post ik ff mijn link van mp.
Jij hebt heus al genoegquote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah nee joh, ik wilde alleen Vlindur bangmaken met mijn F5 skills
62 is hier te klein, maar sommige helften van setjes kan ik nog wel gebruiken (snappie?) broekies 62 die groot vallen enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij hebt heus al genoeg![]()
Wanneer komt er weer wat ExLex online? Maat 62 en 68 aub![]()
Jammer poppedein! Maar ik hou je in de gaten!![]()
Ik zal woensdag eens kijken! Ik heb in ieder geval 2 spijkerbroeken nog. Jas van vorig jaar moet er ook nog ergens zijn, net als pyjama's.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog een nette buitenspeeljas mt 92 voor mijn jommetje? Moonboots mt24 zijn ook welkom.
Winterbroeken mt 86/92 en pyama's mt 92 kan ik ook nog gebruiken.
Dank.... vind ik ook natuurlijk. Maar goed, zegt t voort!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan maar ik vind het echt een heel mooi kamertje
Oh klinkt goed! Ik wacht af!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal woensdag eens kijken! Ik heb in ieder geval 2 spijkerbroeken nog. Jas van vorig jaar moet er ook nog ergens zijn, net als pyjama's.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef happy78 het volgende:
dolphinqueen:
ja hoor ik verkoop ook los. Of als je er een paar gezien hebt die je wilt, maar niet alles.
Ben met de shirtjes van mt 98/104 met iemand bezig, maar als dat niet door gaat laat ik het je weten. De andere shirtjes mt 92/98 zijn er allemaal nog.
http://verkopers.marktplaats.nl/167704
nog een keer mijn link voor alle andere!!
Ja, dat herken ik wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
62 is hier te klein, maar sommige helften van setjes kan ik nog wel gebruiken (snappie?) broekies 62 die groot vallen enzo.
Ik koop ook geen 68 meer, bang dat hij het niet vaak meer aan kan.
Ja 62/68!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb een aantal pyjama's in de aanbiedingMaat 62 en 62/68.
Bij interesse kan ik even foto's maken.
Alvast bedankt! Ik hou het topic in de gaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, als ik er aan denk zal ik vanavond even kijken voor jassen.
Oscar zit nu in 98, dus 92 moet nog ergens rondzwerven.
zoek je alleen spijker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
iemand nog leuke meiden spijkerbroekjes maat 104 in de aanbieding?
je link werkt nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb eea op markplaats gezet. Als er belangstelling is, graag via pm.
http://verkopen.marktplaats.nl/useradmin/my.php?fromAuth=1
Edit: ik zie t al...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Vreemd... als ik m zelf aanklik doet hij het wel. Wat krijg jij te zien?
Die is hier ook erg favoriet!! Met name de voetpedalen om daar zo hard als ie kan tegenaan te trappen :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef mrien het volgende:
In de aanbieding:
Leuke babygym die op meerdere manieren te gebruiken is
Chicco Baby Gym Duo
Deze Duo Gym is een activity centre die de coördinatie en motorische vaardigheden helpt te bevorderen; met lichtjes, vrolijk geluiden en kleuren. Kan op 2 manieren gebruikt worden, liggend op de buik of op de rug. Tevens kan het activiteitenpaneel ook aan de box gehanden worden.
Het is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(overgenomen van xxxkarinxxx)
Ikke welquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Vlindur het volgende:
MET SPOED GEZOCHT:
[ afbeelding ]
Onze doet het ineens niet meerRienk is er nogal gehecht aan, dus we zoeken een nieuwe!
Lang leve marktplaats![]()
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?
Happy, Okay! Je hebt geen belangstelling voor de broekjes?
Yeps. Zal zo na het eten even kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.
Het is een projector. Schijnt op het plafond en kan ook met verschillende geluidjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler... irritant met openen. Sorry!
[ Bericht 4% gewijzigd door Diaan73 op 03-02-2012 09:58:43 ]Make love, not war ☮
Hmm ¤ 7,50 excl. verzendkosten??quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Hij is wel leuk Diaan. Hoeveel vraag je ervoor?
Ow en ymme, de spullen zijn binnen hoor! Dank je wel!
mocht ie weer stuk gaan..ik heb m ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Vlindur het volgende:
En in de winkels niet meer verkrijgbaar.
Inmiddels heb ik een 'nieuwe' voor mijn neusKunnen we hem strakjes weer bij Rienk zetten
![]()
Ik zal eens kijken. Ik moet ook nog een gevoerd zwart broekje hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef happyme28 het volgende:
Ymme, het pakketje is ontvangen hoor. Dank je!
Diaan, ik was eigenlijk meer op zoek naar van die gevoerde broekjes. Maar zijn deze mt. 92 of 86? In 86 heb ik echt genoeg maar mt 92 kan ik misschien nog wel gebruiken. Indien mt92, wat wil je er dan voor hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cyntiaa op 03-02-2012 08:47:01 ]
aarde aan menicole! Als je het niet wil hebben, laat het dan alsnog ff weten?! Anders zit ik hier pakketjes voor niets te maken terwijl anderen ook belangstelling toonden voor het bretelbroekje!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
menicole..ik heb hier nog een pakje voor je liggen.. of moet ik m zelf maar houden?
Sorry was het alweer vergeten. Ik ga meteen als Matthias fles leeg heeft geld over maken..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aarde aan menicole! Als je het niet wil hebben, laat het dan alsnog ff weten?! Anders zit ik hier pakketjes voor niets te maken terwijl anderen ook belangstelling toonden voor het bretelbroekje!
Ah toch nog!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Karin kijk wat er in mijn brievenbus lag gisteren!!
[ afbeelding ]
Prima. Ik hoor het dan nog wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ok ik gooi het later vandaag even in de overleg!!
Zeg dat vond ik van die van jou en ben daarom overgestaptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
ymme, wat voor wasmiddel/wasverzachter gebruik je eigenlijk want de spullen ruiken zo lekker!
nouja nevermind, ik ga nu toch niets op de post doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Sorry was het alweer vergeten. Ik ga meteen als Matthias fles leeg heeft geld over maken..
Had ik ook dat vestje erbij? Want ben bang dat die niet meer gaat passen. Maar als je hem al ingepakt hebt dan doe er maar bij!! Schuif ik die weer door!!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg dat vond ik van die van jou en ben daarom overgestapt
Whehehe. Ariel met wasverzachter er al in. Lavendel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan hou ik die van mij maar aan
welke had ik toen?![]()
Ojaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Whehehe. Ariel met wasverzachter er al in. Lavendel.
Je mag ze wel hoor. Denk dat ik die toch niet snel zou gebruiken ivm een snel warm jochie!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:18 schreef TimeJumper het volgende:
Diaan als MeNicole de pyjama;s niet wilt, dan wil ik wel die 2 flanellen pyjama's, die van elmo en snoopy
Ah thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Je mag ze wel hoor. Denk dat ik die toch niet snel zou gebruiken ivm een snel warm jochie!!
Ow, had ik niet gezien, had het topic alleen snel gescand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Reilain het volgende:
Miss Ik vroeg om de vesten.... wanneer zou Senna ze passen? Oona pas komende winter...Maar ik kon me niet inhouden omdat ik ze erg leuk vind... Evt jij voor als YPPY niet al via PB iemand eerder had??
Enne YPPY... van de streepjesshirtjes die bovensteWat zou je daar los voor willen? Ook al zo leuk!
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
kleur van die aapies is éggshell Mrien
Nouja dat is de kleur van je boots, beste omschrijving. Ei erbij pakken et voilaquote:
Is volgens mij inderdaad maat M, ook als ik in de maattabel op hun site kijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Juud79 het volgende:
Mrien, zijn die slofjes maat M, zo ja, dan wil ik ze wel.
Geen pm over die h&m vestjes. miss_sly: de maillots moeten sowieso met de pakketpost denk ik. Het zijn anders zeker 4 enveloppen. Of we moeten binnenkort weer eens naar de sauna.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, had ik niet gezien, had het topic alleen snel gescand.
Ik denk dat Senna het nu ongeveer aan kan, maar misschien is het nog te groot. Ik vond ze ook zo leuk dat ik het risico wel willde nemen
Laten we even afwachten of er niet iemand via pm nog eerder is geweest, inderdaad. En anders kan ik ze eventueel nu overnemen en dan met het paarse vestje naar jou sturen later?
Jij heb eerste keus voor de vesten, maar wie weet kunnen jullie een dealtje sluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Reilain het volgende:
Miss Ik vroeg om de vesten.... wanneer zou Senna ze passen? Oona pas komende winter...Maar ik kon me niet inhouden omdat ik ze erg leuk vind... Evt jij voor als YPPY niet al via PB iemand eerder had??
Enne YPPY... van de streepjesshirtjes die bovensteWat zou je daar los voor willen? Ook al zo leuk!
De hartjesbroek is wel, de maillots zijn er nog wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy ik heb wel interesse in de hm hartjes broek en 1 rode maillot en de roze gestreepte van de hema...als dat er nog is
Dat laatste vind ik een prima idee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Geen pm over die h&m vestjes. miss_sly: de maillots moeten sowieso met de pakketpost denk ik. Het zijn anders zeker 4 enveloppen. Of we moeten binnenkort weer eens naar de sauna.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij heb eerste keus voor de vesten, maar wie weet kunnen jullie een dealtje sluiten.
Voor 2 euro krijg je ze alle drie! Hoppekee, wie maakt me los!![]()
Ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
is er interesse in babykleding voor een jongen van 62 tot 86 ofzo?
ik heb het gisteravond allemaal door de wasmachine en de droger gehaald. ik moet zo naar mijn werk, maar als ik terug kom zal ik het voor je fotograferen.quote:
tuuurlijk Danic! Ik had hem voor Cas omdat zijn kdv groep de Giraffen zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, mag ik dat eerste pyjamaatje? Die met giraffenprint mt 74?
Als je naar mijn avatar kijkt, snap je wel waarom![]()
Me looooove giraffen! En Eva zou hem goed passen nu!
maat 74-80, truien en broekjes vooral!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
is er interesse in babykleding voor een jongen van 62 tot 86 ofzo?
Nee..maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef TimeJumper het volgende:
Kaarr wat jammer dat de mijne niet meer in 56 past en dat ik eigenlijk al genoeg in 62 heb, wat een leuke kleertjes![]()
Maar ja daar heb je niets aan
Ariel vloeibaar meestal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
ymme, wat voor wasmiddel/wasverzachter gebruik je eigenlijk want de spullen ruiken zo lekker!
OK, doe ik!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef danic het volgende:
Sorry, het zegt me echt even helemaal nietsweet je zeker dat ik dat was? Hoe ziet het eruit? Dan weet ik het zeker.
Miss, sorry, ik ga toch overslaan. Prop maar zoveel mogelijk bij de andere 2, die maak je er iig heel blij mee. Bedankt nog voor het vragen
Ik was net van plan om mij wallaboo luiertas op de foto te zetten haha...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wallaboo voetenzak newborn. Heerlijk voor in de maxi cosi met dit koude weer. ¤25,- incl. verzenden.
[ afbeelding ]
Hoeveel vraag je er voor? Ik heb namelijk een vriendin die de mijne wel wilt maar ik wil hem nog niet kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was net van plan om mij wallaboo luiertas op de foto te zetten haha...
zelfde kleur als jouw voetenzak!
Sorry ik zie al dat ik verkeerd zit haha.. Gaat om maat 62!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef danic het volgende:
Sorry, het zegt me echt even helemaal nietsweet je zeker dat ik dat was? Hoe ziet het eruit? Dan weet ik het zeker.
?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:16 schreef Nirak het volgende:
Ik heb nog een (nieuw) voedingskussen liggen.. Paar keer geprobeerd, maar ik heb te grote borsten voor zo'n ding
op zich wil ik hem wel, maar jij maakt er wrs langer gebruik van dan ikquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef innepin het volgende:
Ohhh die retro <3 Voor in m'n ouderwetsche retrobox! <3
Maar djmo is me voor. Als zij 'm niet wil, claim ik m!
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
dan mag jij mijne wel overnemen hoorik gebruik m toch niet.
Nee daar past ze niet meer inquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef mikoxx het volgende:
Mrien, ik heb nog wel een maxicosi voetenzak liggen, maar dat zoek je niet denk ik he?
Gezellig!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Nee daar past ze niet meer in
Ik heb Jelle in een voetenzak zitten en Lotte onder een fleecedekentje in de fietskar, maar dat is dikke ruzie als Jelle aan haar deken begint te trekken. Vandaar
Ik heb wel interesse in de volgende dingen, maat 98:quote:Op maandag 6 februari 2012 10:22 schreef ymme het volgende:
Alles 1 euro!
Anders gaat het in de zak voor de arme kindjes. (hoewel ik soms betwijfel of het dan ook daar terrecht komt).
Zodra deze kleding uit de weg ligt, kan ik verder met speelgoed en al het andere wat op de zolder ligt. (babyspeelgoed, boxkleden etc).
Maat 68:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2068/
Maat 74:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2074/
Maat 80:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2080/
Maat 86:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2086/
Maat 92:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2092/
Maat 98:
http://smg.photobucket.co(...)Kleding%20maat%2098/
Schoenen(schoentjes), laarzen
Schoenen 5 euro per paar(schoentjes 3,50) laarzen 3 euro).
http://smg.photobucket.co(...)enen%20en%20laarzen/
Voor pakketpost (meerdere kledingstukken, valt er een mooie prijs van te maken, hoe meer hoe goedkoper zeg maar. Voor vragen/voorstellen pm staat open!
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Draakjuh het volgende:
mikoxx,
heeft jouw kussen net zo'n boog als die van Nirak?
Sommige dames halen een rol bij de ikea, daar zit geen boog in, die is recht, maar dat is geen voedingskussen maar gewoon een rond langwerpig kussenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef mikoxx het volgende:
Jup, dat heeft volgens mij ieder voedingskussen. In de link staat een foto.
lidl heeft die ook vaak in de aanbieding.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
Sommige dames halen een rol bij de ikea, daar zit geen boog in, die is recht, maar dat is geen voedingskussen maar gewoon een rond langwerpig kussen
Gestreepte trui heb ik zojuist verwijderd, deze is al verkocht.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:32 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de volgende dingen, maat 98:
gestreept shirt met hond
blauw shirt met lange mouwen, foto 16
gestreepte trui, foto 18
Past het in de brievenbus, met de trui?
Graagquote:Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef ymme het volgende:
[..]
Gestreepte trui heb ik zojuist verwijderd, deze is al verkocht.
De rest past dus zeker in de brievenbus.
Inpakken voor je?
Mag ik van 86 de lange spijkerbroeken (niet de tuinbroek), de geblokte trui en de roodgestreepte trui?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:22 schreef ymme het volgende:
Alles 1 euro!
Anders gaat het in de zak voor de arme kindjes. (hoewel ik soms betwijfel of het dan ook daar terrecht komt).
Zodra deze kleding uit de weg ligt, kan ik verder met speelgoed en al het andere wat op de zolder ligt. (babyspeelgoed, boxkleden etc).
Maat 68:
Maat 74:
Maat 80:
Maat 86:
Maat 92:
Maat 98:
Voor pakketpost (meerdere kledingstukken, valt er een mooie prijs van te maken, hoe meer hoe goedkoper zeg maar. Voor vragen/voorstellen pm staat open!
Vuilniszak? Als je dat durft tenminste. Anders toch alleen ophalen doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef ymme het volgende:
De loopauto verzenden zal erg moeilijk zijn denk ik.
Hij aardig aan het formaat, om daarvoor een doos te moeten vinden is erg lastig.
Heb ook nog nooit zoiets groots verzonden.
Tips?
Hij kán uit elkaar. . . Wij hebben ook een Marquant loopauto en die kwam in losse onderdelen (nieuw) in een vrij 'kleine' doos. Een vuilniszak heb ik wel eens gebruikt voor een mozeswiegje, maar dat zou ik met een in elkaar gezette Marquant loopauto niet doen, te kwetsbaar. Tenzij je er wat karton omheen vouwt misschien.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:34 schreef ymme het volgende:
De loopauto verzenden zal erg moeilijk zijn denk ik.
Hij aardig aan het formaat, om daarvoor een doos te moeten vinden is erg lastig.
Heb ook nog nooit zoiets groots verzonden.
Tips?
Ik stuur je zo ff pm, zag wel wat leuke dingen in mt 92 enzo, maar op mobiel kijken en reageren lukt niet zo goed tegelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 10:22 schreef ymme het volgende:
Alles 1 euro!
Maat 68:
Maat 74:
Maat 80:
Maat 86:
Maat 92:
Maat 98:
Hoe groot is het?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef amaranta het volgende:
Speelkleed van tinylove met speelbogen en muziekding en spiegeltje
Bogen kunnen eraf.
[ afbeelding ]
Kan niet door de brievenbus.
vraagprijs 15 euro, maar een bod doen mag ook
zo groot als n standaard box? Zal hem morgen opmeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoe groot is het?
waar kan ie opgehaald worden?
kan ie in de was?
Dat is een hele mooie prijs (ik weet ongeveer wat eenzelfde speelkleed bij babypark kost...)quote:Op maandag 6 februari 2012 14:13 schreef amaranta het volgende:
Speelkleed van tinylove met speelbogen en muziekding en spiegeltje
Bogen kunnen eraf.
[ afbeelding ]
Kan niet door de brievenbus.
vraagprijs 15 euro, maar een bod doen mag ook
Heb je een fotootje van die van maat 25?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef chacama het volgende:
In het kader van winter....
Ik heb nog snowboots maatje 25 liggen en maat 30. Allebei roze....
Dit is een anderequote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie prijs (ik weet ongeveer wat eenzelfde speelkleed bij babypark kost...)
Leuk speelkleed ook!
2 euro excl verzendkostenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:25 schreef robazizo het volgende:
Lady-wrb, mag ik dan weten wat je voor het spijkerjasje (mt 92) wil hebben?
Ik weet het, mijn hormonen hebben de volle mep betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dit is een andereMaar ze zijn wel prijzig idd.
Die is niet warm warm zeg maar. Matthias had daar gewoon een romper met lang mouw onder en dat kon best.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, hoe warm is die H&M trui in 62? Valt dat een beetje mee?
Mijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:37 schreef ymme het volgende:
Aan wie had ik deze nou verkocht?
[ afbeelding ]
Ik weet het gewoon echt niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |