Ikke welquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Vlindur het volgende:
MET SPOED GEZOCHT:
[ afbeelding ]
Onze doet het ineens niet meerRienk is er nogal gehecht aan, dus we zoeken een nieuwe!
Lang leve marktplaats![]()
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?
Happy, Okay! Je hebt geen belangstelling voor de broekjes?
Yeps. Zal zo na het eten even kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.
Het is een projector. Schijnt op het plafond en kan ook met verschillende geluidjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler... irritant met openen. Sorry!
[ Bericht 4% gewijzigd door Diaan73 op 03-02-2012 09:58:43 ]Make love, not war ☮
Hmm ¤ 7,50 excl. verzendkosten??quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Hij is wel leuk Diaan. Hoeveel vraag je ervoor?
Ow en ymme, de spullen zijn binnen hoor! Dank je wel!
mocht ie weer stuk gaan..ik heb m ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Vlindur het volgende:
En in de winkels niet meer verkrijgbaar.
Inmiddels heb ik een 'nieuwe' voor mijn neusKunnen we hem strakjes weer bij Rienk zetten
![]()
Ik zal eens kijken. Ik moet ook nog een gevoerd zwart broekje hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef happyme28 het volgende:
Ymme, het pakketje is ontvangen hoor. Dank je!
Diaan, ik was eigenlijk meer op zoek naar van die gevoerde broekjes. Maar zijn deze mt. 92 of 86? In 86 heb ik echt genoeg maar mt 92 kan ik misschien nog wel gebruiken. Indien mt92, wat wil je er dan voor hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cyntiaa op 03-02-2012 08:47:01 ]
aarde aan menicole! Als je het niet wil hebben, laat het dan alsnog ff weten?! Anders zit ik hier pakketjes voor niets te maken terwijl anderen ook belangstelling toonden voor het bretelbroekje!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
menicole..ik heb hier nog een pakje voor je liggen.. of moet ik m zelf maar houden?
Sorry was het alweer vergeten. Ik ga meteen als Matthias fles leeg heeft geld over maken..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aarde aan menicole! Als je het niet wil hebben, laat het dan alsnog ff weten?! Anders zit ik hier pakketjes voor niets te maken terwijl anderen ook belangstelling toonden voor het bretelbroekje!
Ah toch nog!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Karin kijk wat er in mijn brievenbus lag gisteren!!
[ afbeelding ]
Prima. Ik hoor het dan nog wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ok ik gooi het later vandaag even in de overleg!!
Zeg dat vond ik van die van jou en ben daarom overgestaptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
ymme, wat voor wasmiddel/wasverzachter gebruik je eigenlijk want de spullen ruiken zo lekker!
nouja nevermind, ik ga nu toch niets op de post doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Sorry was het alweer vergeten. Ik ga meteen als Matthias fles leeg heeft geld over maken..
Had ik ook dat vestje erbij? Want ben bang dat die niet meer gaat passen. Maar als je hem al ingepakt hebt dan doe er maar bij!! Schuif ik die weer door!!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg dat vond ik van die van jou en ben daarom overgestapt
Whehehe. Ariel met wasverzachter er al in. Lavendel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan hou ik die van mij maar aan
welke had ik toen?![]()
Ojaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Whehehe. Ariel met wasverzachter er al in. Lavendel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |