Ikke welquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef MeNicole2 het volgende:
Ymme heb je misschien ook pyjama's in maat 68 of 74?
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Vlindur het volgende:
MET SPOED GEZOCHT:
[ afbeelding ]
Onze doet het ineens niet meerRienk is er nogal gehecht aan, dus we zoeken een nieuwe!
Lang leve marktplaats![]()
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel. Moet ik voor je kijken?
Happy, Okay! Je hebt geen belangstelling voor de broekjes?
Yeps. Zal zo na het eten even kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja mag wel. Is iets makkelijker want scheeld verzendkosten!
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Te laat dus.. Ik had hem ook gehad. Lennon heeft hem niet meer staan.
Het is een projector. Schijnt op het plafond en kan ook met verschillende geluidjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Het ziet er zo leuk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler... irritant met openen. Sorry!
[ Bericht 4% gewijzigd door Diaan73 op 03-02-2012 09:58:43 ]Make love, not war ☮
Hmm ¤ 7,50 excl. verzendkosten??quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Asyniur het volgende:
Hij is wel leuk Diaan. Hoeveel vraag je ervoor?
Ow en ymme, de spullen zijn binnen hoor! Dank je wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |