quote:Op maandag 30 januari 2012 10:11 schreef Ssserpente het volgende:
Welke maat hebben die laarsjes, DQ?
Okido hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 15:17 schreef sproet-je het volgende:
TJ, mag ik in ieder geval het streepjesjumpsuitje (de donkerblauw/wit)! Ik krijg je album nu niet geopend maar er komt misschien nog wat bij.
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
had je mijn PM van een paar dagen geleden nog gezien?
Jammer want ik ben echt fan van Kidscasequote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef Poppedein het volgende:
Hij is inmiddels al even gereserveerd voor de eerste die erom vroeg en dat was via PM
Is het al morgen?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef ymme het volgende:
Ik zal morgen tijd proberen te maken de rest van de eerste 3 dozen erop te zetten.
Dus hou het morgen in de gaten!
Je hebt er weinig aan maar ik vind het echt een heel mooi kamertjequote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef mikoxx het volgende:
Is er hier nog interesse in een complete babykamer? Zo ja, dan post ik ff mijn link van mp.
Jij hebt heus al genoegquote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah nee joh, ik wilde alleen Vlindur bangmaken met mijn F5 skills
62 is hier te klein, maar sommige helften van setjes kan ik nog wel gebruiken (snappie?) broekies 62 die groot vallen enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jij hebt heus al genoeg![]()
Wanneer komt er weer wat ExLex online? Maat 62 en 68 aub![]()
Jammer poppedein! Maar ik hou je in de gaten!![]()
Ik zal woensdag eens kijken! Ik heb in ieder geval 2 spijkerbroeken nog. Jas van vorig jaar moet er ook nog ergens zijn, net als pyjama's.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Iemand toevallig nog een nette buitenspeeljas mt 92 voor mijn jommetje? Moonboots mt24 zijn ook welkom.
Winterbroeken mt 86/92 en pyama's mt 92 kan ik ook nog gebruiken.
Dank.... vind ik ook natuurlijk. Maar goed, zegt t voort!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan maar ik vind het echt een heel mooi kamertje
Oh klinkt goed! Ik wacht af!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal woensdag eens kijken! Ik heb in ieder geval 2 spijkerbroeken nog. Jas van vorig jaar moet er ook nog ergens zijn, net als pyjama's.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef happy78 het volgende:
dolphinqueen:
ja hoor ik verkoop ook los. Of als je er een paar gezien hebt die je wilt, maar niet alles.
Ben met de shirtjes van mt 98/104 met iemand bezig, maar als dat niet door gaat laat ik het je weten. De andere shirtjes mt 92/98 zijn er allemaal nog.
http://verkopers.marktplaats.nl/167704
nog een keer mijn link voor alle andere!!
Ja, dat herken ik wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
62 is hier te klein, maar sommige helften van setjes kan ik nog wel gebruiken (snappie?) broekies 62 die groot vallen enzo.
Ik koop ook geen 68 meer, bang dat hij het niet vaak meer aan kan.
Ja 62/68!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb een aantal pyjama's in de aanbiedingMaat 62 en 62/68.
Bij interesse kan ik even foto's maken.
Alvast bedankt! Ik hou het topic in de gaten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Happy, als ik er aan denk zal ik vanavond even kijken voor jassen.
Oscar zit nu in 98, dus 92 moet nog ergens rondzwerven.
zoek je alleen spijker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
iemand nog leuke meiden spijkerbroekjes maat 104 in de aanbieding?
je link werkt nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb eea op markplaats gezet. Als er belangstelling is, graag via pm.
http://verkopen.marktplaats.nl/useradmin/my.php?fromAuth=1
Edit: ik zie t al...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Vreemd... als ik m zelf aanklik doet hij het wel. Wat krijg jij te zien?
Die is hier ook erg favoriet!! Met name de voetpedalen om daar zo hard als ie kan tegenaan te trappen :-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef mrien het volgende:
In de aanbieding:
Leuke babygym die op meerdere manieren te gebruiken is
Chicco Baby Gym Duo
Deze Duo Gym is een activity centre die de coördinatie en motorische vaardigheden helpt te bevorderen; met lichtjes, vrolijk geluiden en kleuren. Kan op 2 manieren gebruikt worden, liggend op de buik of op de rug. Tevens kan het activiteitenpaneel ook aan de box gehanden worden.
Het is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(overgenomen van xxxkarinxxx)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |