Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
kleur van die aapies is éggshell Mrien
Nouja dat is de kleur van je boots, beste omschrijving. Ei erbij pakken et voilaquote:
Is volgens mij inderdaad maat M, ook als ik in de maattabel op hun site kijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:47 schreef Juud79 het volgende:
Mrien, zijn die slofjes maat M, zo ja, dan wil ik ze wel.
Geen pm over die h&m vestjes. miss_sly: de maillots moeten sowieso met de pakketpost denk ik. Het zijn anders zeker 4 enveloppen. Of we moeten binnenkort weer eens naar de sauna.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, had ik niet gezien, had het topic alleen snel gescand.
Ik denk dat Senna het nu ongeveer aan kan, maar misschien is het nog te groot. Ik vond ze ook zo leuk dat ik het risico wel willde nemen
Laten we even afwachten of er niet iemand via pm nog eerder is geweest, inderdaad. En anders kan ik ze eventueel nu overnemen en dan met het paarse vestje naar jou sturen later?
Jij heb eerste keus voor de vesten, maar wie weet kunnen jullie een dealtje sluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Reilain het volgende:
Miss Ik vroeg om de vesten.... wanneer zou Senna ze passen? Oona pas komende winter...Maar ik kon me niet inhouden omdat ik ze erg leuk vind... Evt jij voor als YPPY niet al via PB iemand eerder had??
Enne YPPY... van de streepjesshirtjes die bovensteWat zou je daar los voor willen? Ook al zo leuk!
De hartjesbroek is wel, de maillots zijn er nog wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Yppy ik heb wel interesse in de hm hartjes broek en 1 rode maillot en de roze gestreepte van de hema...als dat er nog is
Dat laatste vind ik een prima idee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Geen pm over die h&m vestjes. miss_sly: de maillots moeten sowieso met de pakketpost denk ik. Het zijn anders zeker 4 enveloppen. Of we moeten binnenkort weer eens naar de sauna.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij heb eerste keus voor de vesten, maar wie weet kunnen jullie een dealtje sluiten.
Voor 2 euro krijg je ze alle drie! Hoppekee, wie maakt me los!![]()
Ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
is er interesse in babykleding voor een jongen van 62 tot 86 ofzo?
ik heb het gisteravond allemaal door de wasmachine en de droger gehaald. ik moet zo naar mijn werk, maar als ik terug kom zal ik het voor je fotograferen.quote:
tuuurlijk Danic! Ik had hem voor Cas omdat zijn kdv groep de Giraffen zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, mag ik dat eerste pyjamaatje? Die met giraffenprint mt 74?
Als je naar mijn avatar kijkt, snap je wel waarom![]()
Me looooove giraffen! En Eva zou hem goed passen nu!
maat 74-80, truien en broekjes vooral!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
is er interesse in babykleding voor een jongen van 62 tot 86 ofzo?
Nee..maar toch bedankt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef TimeJumper het volgende:
Kaarr wat jammer dat de mijne niet meer in 56 past en dat ik eigenlijk al genoeg in 62 heb, wat een leuke kleertjes![]()
Maar ja daar heb je niets aan
Ariel vloeibaar meestal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Asyniur het volgende:
ymme, wat voor wasmiddel/wasverzachter gebruik je eigenlijk want de spullen ruiken zo lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |