SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf weet je toch wel dat het een belangrijke wedstrijd is en je moet knokken voor elke centimeter. Je weet wat de klassieker voor zo'n wedstrijd is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Is gebrek aan motivatie, inzet, gretigheid e.d. ook niet deels de schuld van de trainer? Ik vind van wel.
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat heel Ajax een gelaten indruk maakt. Niemand lijkt er echt voor te gaan. De Boer ook niet, Janssen niet, Vertonghen niet... Het lijkt wel alsof iedereen met frisse tegenzin op het veld staat. Opmerkelijk, echt een enorm contrast met vorig seizoen toen Ajax uit bijna kansloze positie alsnog het kampioenschap wist te veroveren. Je kan een hoop klagen over blessures, maar mentaal zit er echt een groot probleem in het huidige Ajax. Het is erg mat allemaal.
los zand.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.
Niet op Teletekst gekeken, wat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee. Wat dacht jij toen je 4-2 op teletekst zag staan?
toen je het eindsignaal van Kuijpers hoorde dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet op Teletekst gekeken, wat dan?
"Verkoop alles maar, zo heeft het geen zin. Die Eriksen, omdat hij scoort was hij zeker weer goed? En Vermeer, weer drie meter voor zijn goal. Drank de Boer heeft weer eens hopeloos gefaald."quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen je het eindsignaal van Kuijpers hoorde dan.
Zo dachten wij ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Verkoop alles maar, zo heeft het geen zin. Die Eriksen, omdat hij scoort was hij zeker weer goed? En Vermeer, weer drie meter voor zijn goal. Drank de Boer heeft weer eens hopeloos gefaald."
Lodeiro is net zo slecht als Ebecilio. (op linksbuiten).quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Ik denk niet eens dat Ajax zichzelf overschat, dat geloof ik gewoon echt niet.
Het is gewoon een nijpend kwaliteitstekort.
Hoe triest het ook is het was de mannen (Feyenoord!) tegen de jongetjes. Elk duel werd verloren of afgefloten door de scheids.
Janssen zit er niet lekker in en straalt helemaal niets van zelfvertrouwen uit. Blind, Ebecilio en Enoh moeten gewoon lekker naar Almere City. Ik vind het onbegrijpelijk dat NIEMAND Frank verteld dat dit echt niet kan en dat deze gasten zo ontzettend Ajax onwaardig zijn.
Anita is gewoon geen back en heeft helemaal niets in de verdediging te zoeken.
De chaos bovenin heeft wel degelijk invloed op het veld, niemand grijpt namelijk in.
Dan is er ook nog de soap met de inspanningsfysioloog of eigenlijk de gehele medische staf. 27 spierblessures en resp. 7,6 en 5 bij Twente, AZ en PSV...om te janken.
Ik snap echt niet hoe dat kan. Vorig jaar met vrijwel dezelfde selectie stond er wel een echt team vond ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.
Dat was 1 van de weinige keren dat het trainersschokeffect wel werkte. Mede omdat Jol het spoor in zijn koppigheid kwijt was. Daarbij moet je niet vergeten dat na de schorsing van Vertonghen Ajax zowel de gehele verdedigende als aanvallende linie kwijt isquote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat kan. Vorig jaar met vrijwel dezelfde selectie stond er wel een echt team vond ik.
Er is weinig weerbaarheid. De eerste fase was het andersom, toen liet Feyenoord zich aftroeven. Daarna kwam er een fase met de onterechte penalty en een aantal momenten dat er erg gemakkelijk tegen Ajax werd gefloten. Daar kan Ajax zich altijd moeilijk overheen zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Hoe triest het ook is het was de mannen (Feyenoord!) tegen de jongetjes. Elk duel werd verloren of afgefloten door de scheids.
Als je als spelersgroep kwaliteit tekort komt, terwijl er een man voor de groep staat die constant roept dat het beter kan en moet en dat alles van de bovenste plank moet zijn, dan is overschatting soms de enige optie.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Maar individueel zijn ze toch beter dan Feyenoord en vele andere teams?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je als spelersgroep kwaliteit tekort komt, terwijl er een man voor de groep staat die constant roept dat het beter kan en moet en dat alles van de bovenste plank moet zijn, dan is overschatting soms de enige optie.
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar individueel zijn ze toch beter dan Feyenoord en vele andere teams?
Altijd kwaliteit te kort roepen.. maar een trainer kan je spelers/groep ook beter maken, kijk naar AZ, kijk naar Feyenoord..
Fans van topclubs roepen ook maar snel dat de spelers slecht zijn en we moeten kopen en die kan het niveau niet aan etc..
Bij lange na niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.
stel je voor. Geen Manolev, Marcelo, Pieters, Mertens, Matavs en Labydad. Terwijl je Toivonen en Strootman ook al een tijd kwijt bent geweestquote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd kwaliteit te kort roepen.. maar een trainer kan je spelers/groep ook beter maken, kijk naar AZ, kijk naar Feyenoord..
Fans van topclubs roepen ook maar snel dat de spelers slecht zijn en we moeten kopen en die kan het niveau niet aan etc..
Stond vd Wiel op het veld dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.
Vorig jaar en daarvoor waren deze spelers nog goed..
Kom op zeg.. Van der Wiel heeft meteen een basisplaats bij een andere club, Vertonghen ook, De Jong ook, Eriksen ga zo door.
V/d Wiel speelde niet, en De Jong is net terug van een lange blessure.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.
Vorig jaar en daarvoor waren deze spelers nog goed..
Kom op zeg.. Van der Wiel heeft meteen een basisplaats bij een andere club, Vertonghen ook, De Jong ook, Eriksen ga zo door.
Het maakt elkaar vrij weinig. En dat zeg ik niet om vervelend te doen. De bovenste vijf, zes ploegen zitten kwaliteitsgewijs gewoon dicht bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stel je voor. Geen Manolev, Marcelo, Pieters, Mertens, Matavs en Labydad. Terwijl je Toivonen en Strootman ook al een tijd kwijt bent geweest, succes. Overigens mist Ajax volgende week tegen Utrecht dus ook Vertonghen al.
Sulejmani, Eriksen, Janssen, Vertonghen, Vermeer.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.
Probeer het ook niet goed te praten hoor want dit was een wanprestatie, naja een beetje misschien. Maar Ajax heeft weinig dragende spelers meer, Janssen durft zelfs geen vrijetrappen op te eisen bij Ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.
Maar ik praat ook niet over alleen deze wedstrijd wat sommige van jullie misschien denken..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het ook niet goed te praten hoor want dit was een wanprestatie, naja een beetje misschien. Maar Ajax heeft weinig dragende spelers meer, Janssen durft zelfs geen vrijetrappen op te eisen bij Ajax.
In dat geval, Ajax had vandaag meer basisspelers terug dan voor de winterstop.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ik praat ook niet over alleen deze wedstrijd wat sommige van jullie misschien denken..
Vind je?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel die bups + Vertonghen is dus afwezig komend weekend?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sulejmani, Eriksen, Janssen, Vertonghen, Vermeer.
Vandaag.
Ebecilio <> Derk
De Jong <> Siggy
Enoh <> Anita
Anita <> Greg
Blind <> Boilesen
Is toch wel iets anders.
Boerrigter, Sigthorsson, Boilesen, van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Sulejmani en Ooijer zijn allemaal afwezig volgende week.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Heel die bups + Vertonghen is dus afwezig komend weekend?
Blind beter dan Nelom? Janssen beter dan Bakkal?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je?
Mulder - Vermeer: om het even
Leerdam - Anita: maakt niet zoveel uit
Vlaar - Vertonghen: ook weinig verschil
Nelom - Blind: Blind..
Clasie - Enoh: Clasie
Mokotjo - Eriksen: Eriksen
Janssen - Bakkal: Janssen, maar Janssen doet alleen niet mee lijkt het wel
Guidetti - De Jong: Guidetti, maar De Jong is ook geen echte spits
Ebecilio - Fernandez/Cabral: allemaal slecht
Schaken - Sulejmani: Sulejmani in theorie, maar bakt er weinig van
Er zijn dus een paar spelers die het verschil moeten maken, maar die geven niet thuis (Janssen, Sulejmani), en de rest ontloopt elkaar weinig. Conclusie: Ajax heeft een middelmatige selectie met een stuk of 3/4 spelers die er bovenuit steken, en als die niet thuisgeven kan Ajax van iedereen verliezen.
Vlaar beter dan Vertonghen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Blind beter dan Nelom? Janssen beter dan Bakkal?
Beter lezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vlaar beter dan Vertonghen? Is allemaal persoonlijk, maar het moraal van het verhaal blijft spijtig genoeg het zelfde.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nelom beter bedoel ik, er staat niet voor niks een "quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Taiwo!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Blind, Ebecillio, Enoh, verkoop ze alsjeblieft. En investeer Godverdomme eindelijk eens in een fatsoenlijke linksback.
Ik vind ze ongeveer hetzelfde qua niveau. Allebei aanvoerder, allebei erg goede periodes gekend, laten zich allebei soms nog kinderlijk eenvoudig de les lezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlaar beter dan Vertonghen? Is allemaal persoonlijk, maar het moraal van het verhaal blijft spijtig genoeg het zelfde.
Ik zei fatsoenlijkquote:
Taiwo is goed man, maar die heeft zich door Milan aan QPR laten verhuren. Dus die is alweer onhaalbaar met die eigenaar vandaar de 'quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei fatsoenlijk. Maar het is toch treurig dat we al 15(!!!!) jaar geen normale linksback meer hebben
? (Maxwell was een baas maar geen echte linksback)
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Boerrigter, Sigthorsson, Boilesen, van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Sulejmani en Ooijer zijn allemaal afwezig volgende week.
Verkopenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Blind, Ebecillio, Enoh, verkoop ze alsjeblieft. En investeer Godverdomme eindelijk eens in een fatsoenlijke linksback.
Alle drie bij elkaar voor 3 miljoen weg doen en voor 5 miljoen krijg je el ham erbijquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Gehele verdedigende en aanvallende linie ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.
Als je met dat zelfde anti voetbal als tegen PSV aan komt heb je kans op een puntje.. schijtclub.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... Daar hou ik me maar aan vast, verder moet we inderdaad enorm afbraakvoetbal spelen om iets uit het vuur te slepen. Ach, we kunnen altijd Alje Schut in de spits zetten. Dat is een beproefd recept na afgelopen weekend.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met dat zelfde anti voetbal als tegen PSV aan komt heb je kans op een puntje.. schijtclub.
Maar doe maar gelijkspel ja
Als Sno een club kan vinden kunnen die 3 het ook. Minimale eisen stellen aan het transferbod en desnoods maak je een paar toffe Youtube filmpjes van ze.quote:
Huh?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef MCH het volgende:
Wat een vernedering om vanmiddag in het stadion aanwezig te zijn.
Oke, met Youtube filmpjes moeten ze wel 100.000 opbrengen p/s.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als Sno een club kan vinden kunnen die 3 het ook. Minimale eisen stellen aan het transferbod en desnoods maak je een paar toffe Youtube filmpjes van ze.
Ik ben een Eredivise Liveteletekstsupporter van Ajax en een vriend van mij heeft een 010 clubcard.quote:
Okquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben een teletekstsupporter van Ajax en een vriend van mij heeft een 010 clubcard.
Ik geef ze geen ongelijk, zeker omdat ze voor het eerst in 6 (?) jaar gewonnen hebben van Ajax. Ik als Utrecht-supporter zie de wedstrijden tegen Ajax thuis als zekerheidjes in tegenstelling tot een Feyenoorder.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag net op EL , dat ze die Feyenoorders zo aan het feesten waren in de Kuip , alsof ze de wereldbeker hadden gewonnen.
Had zat/zit echt diep bij ze
Laat ze maar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag net op EL , dat ze die Feyenoorders zo aan het feesten waren in de Kuip , alsof ze de wereldbeker hadden gewonnen.
Had zat/zit echt diep bij ze
Volgens mij wilde Cruijff als eerste weg?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:13 schreef muzas het volgende:
Ik ben zo bang dat dit slechts een voorbode was. Dalijk wint die ten Have nog dat proces, Cruijff weg, Jeugdopleiding weer ondersteboven
Hele club naar de tering
Nee dat zijn milde complot theorien. Net als dat Ajax bewust naar jeugd scout met een hartfalen of een criminele insteek.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Cruijff als eerste weg?
Cruijff had ook bondscoach van Nederland, maar kiest voor een gedoogconstructie met een schandknaap (Marco van Basten, red.) als eindverantwoordelijke...
Que? Je snapt de ajax-soap dus niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Cruijff als eerste weg?
Cruijff had ook bondscoach van Nederland, maar kiest voor een gedoogconstructie met een schandknaap (Marco van Basten, red.) als eindverantwoordelijke...
Ik vrees dat dus ook. Wat einde Cruijff betekend, wat einde Jonk, Bergkamp, de Boer (r), etc betekend. Wat einde Jeugdopleiding betekend.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ten Have moet toch wel iets achter de hand hebben nog wat troeven .. anders blijft hij toch niet zitten en zijn aanhangers en hun imago zo deuken op laten lopen.![]()
Ik vrees dat de evil genius nog wat achter de hand heeft. Lex Luthor.
Sowieso snap ik de hele Cruijff adoratie niet hoor.. maargoed, jullie zien daar de redder in.. prima, maar die Ten Have blijft daar niet zomaar zitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vrees dat dus ook. Wat einde Cruijff betekend, wat einde Jonk, Bergkamp, de Boer (r), etc betekend. Wat einde Jeugdopleiding betekend.
Ik vrees met grote vrezen.
Redder wie weet, maar dat die leugenachtige klootzak van een Ten Have op moet rotten dat is 1 ding wat zeker is. Hij niet alleen overigens.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de hele Cruijff adoratie niet hoor.. maargoed, jullie zien daar de redder in.. prima, maar die Ten Have blijft daar niet zomaar zitten.
Niet zozeer enkel Cruijff. Met name de mensen die nu op de toekomst werken, die zelf de (nog goede) opleiding doorlopen hebben, een band met de club, en goed konden voetballen. Die zou ik daar graag houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso snap ik de hele Cruijff adoratie niet hoor.. maargoed, jullie zien daar de redder in.. prima, maar die Ten Have blijft daar niet zomaar zitten.
Hij lag eergister al naakt bij Fiorentina zijn medische keuring te ondergaan. Dus het zou zomaar kunnen.quote:
Daar had ik het niet over, ik had het alleen over Cruijff die geen cojones toont als het erop aankomt.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zijn milde complot theorien. Net als dat Ajax bewust naar jeugd scout met een hartfalen of een criminele insteek.
Die marionetten van Cruijff? Achja ik ga hier niet verder op in in de hele Cruijff zooi, dat was mijn originele punt ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet zozeer enkel Cruijff. Met name de mensen die nu op de toekomst werken, die zelf de (nog goede) opleiding doorlopen hebben, een band met de club, en goed konden voetballen. Die zou ik daar graag houden.
Ik schaam me voor Koeman die er een rel van wil maken terwijl Martins Indi een sjaal draagt 'Joden rennen altijd weg'. Niet dat mij dat nou zo boeit, maar wees dan consequent.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schaam me wel voor Frank en Gregory:
Waarom gaat Ajax winnen? Omdat wij beter zijn
#020isdebaasin010![]()
Het zijn maar kutkakkerlakken mocht niet he.. dit wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam me voor Koeman die er een rel van wil maken terwijl Martins Indi een sjaal draagt 'Joden rennen altijd weg'. Niet dat mij dat nou zo boeit, maar wees dan consequent.
Het gaat om Joden als Ajacieden en niet om Joden in het algemeen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schaam me voor Koeman die er een rel van wil maken terwijl Martins Indi een sjaal draagt 'Joden rennen altijd weg'. Niet dat mij dat nou zo boeit, maar wees dan consequent.
twitter:Gvanderwiel twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:06:38Pfff moet het weer op zo een manier reageer retweet
twitter:Gvanderwiel twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:18:09RT @Chellies_: Geen penalty, goal.. Geen vrije trap, goal.. Jammer dit reageer retweet
Ten Have kan nooit winnen man. Sturkenboom is ook al bedreigd bij zijn huisquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef msnk het volgende:
twitter:Gvanderwiel twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:06:38Pfff moet het weer op zo een manier reageer retweet
twitter:Gvanderwiel twitterde op zondag 29-01-2012 om 13:18:09RT @Chellies_: Geen penalty, goal.. Geen vrije trap, goal.. Jammer dit reageer retweet
Dat is dus ook debiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sturkenboom is ook al bedreigd bij zijn huis.
Wat een mannetje is het toch ookquote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef msnk het volgende:
Maar dat zegt genoeg over voor als het straks wél mis gaat. Dan breekt de pleuris uit.quote:
Hij zou eens zelf geconfronteerd moeten worden met kanker. Kijken hoe snel hij dan bijdraait.quote:
Ja.. dat is altijd triest.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ten Have kan nooit winnen man. Sturkenboom is ook al bedreigd bij zijn huis.
Uhuh vandaar die afwezigheid van 3 dagen in een celletjequote:
Dat verhaal wat Derksen in VI vertelde blijkt echt pijnlijk dicht bij de waarheid te liggen. Het valt inderdaad niet goed te praten, maar wat een malloot is dat.quote:
Zijn acties zijn niet te begrijpen inderdaad, maar iemand bedreigen is nooit een juiste oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij zou eens zelf geconfronteerd moeten worden met kanker. Kijken hoe snel hij dan bijdraait.
Meer dan prima. Toch nog iets positiefs om de dag mee af te sluiten. Is het al ergens bevestigd dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
El Hamdaoui, 2 miljoen.
Ik vind het prima
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan niet zien of jij bloost.. dus je ondervragen heeft weinig nut.
doet au.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:40 schreef Merkie het volgende:
Hoe zou het met Vertonghen z'n voet zijn?
flikte die randdebiel dat niet ook al bij Ajax?quote:Het kamp El Hamdaoui kwam op het laatste moment met aanvullende voorwaarden, wat leidde tot oponthoud.
Jawel, iets met zijn winkel enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
flikte die randdebiel dat niet ook al bij Ajax?
De duurste Mercedes etc. ?
Enkele wekenquote:Er blijft Ajax weinig bespaard op het blessurefront. Diverse basisspelers zaten al in de lappenmand en daar krijgen zij gezelschap van Miralem Sulejmani, die zondag geblesseerd uitviel met een knieblessure. Ajax vreest voor schade aan de meniscus en dat zou wel eens een wekenlange revalidatie kunnen betekenen. Sulejmani laat maandag een MRI-scan maken.
Eriksen kan je het nog wel vergeven met zijn 19 jaar. Theo Janssen daarentegen niet. Die speelt gewoon week in week uit kut.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:16 schreef Saekerhett het volgende:
En waar is de grote Eriksen dan, die volgens alles en iedereen zo goed is, dat hij op hoort te staan tijdens deze wedstrijden als het niet loopt? Of blijft hij de komende 10 jaar nog steeds een talent en gaat hij daarna met pensioen?
I hate to say I told you soquote:Op maandag 30 januari 2012 08:16 schreef Saekerhett het volgende:
En waar is de grote Eriksen dan, die volgens alles en iedereen zo goed is, dat hij op hoort te staan tijdens deze wedstrijden als het niet loopt? Of blijft hij de komende 10 jaar nog steeds een talent en gaat hij daarna met pensioen?
10 assists 5 goals, wat wil je nog meer? Je weet dat Eriksen het moet hebben van het combinatie voetbal he? Je weet ook dat dat nogal lastig is als je een blind paard Enoh achter je hebt staan en een dikke Theo naast je. Dan kun je de bal nog kwijt bij trage dikke Sulejmani die hem toch wel kwijt raakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:16 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax mist goede voetballers. Anita, Janssen, Enoh, Bulykin, De Jong, Ebecillio etc zijn gewoon niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janssen valt mij tegen omdat juist hij een van de spelers zou moeten zijn die de beuk erin kan gooien. Dat is wat ajax mist. Agressie... Het is te mooi... Heb het vorige week na AZ ook al geroepen, maar we zijn te netjes... We missen agressie. Veel teams tegen ons kunnen dat alleen brengen en je ziet dat we het daar gewoon moeilijk mee hebben. We kunnen niet bikkelen.
Overigens: als die martins indi met zo n sjaaltje loopt is dat net zo verdervelijk als zingen in een supportershome bij ADO of tijdens de bekerhuldiging bij Ajax zingen over kakkerlakken.
Dit is wel heel erg. Je speelt volgende week echt met een c elftal. vertonghen ook nog geschorst.quote:Op maandag 30 januari 2012 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enkele weken![]()
C-Elftal volgende week tegen Utrecht.
Janssen is zeker goed genoeg. Echter de rol welke Guidetti nu bij Fey heeft en Janssen vorig jaar bij Twente (het motiveren en opjutten van je team) mis ik bij hem... voorop gaan in de strijd... dat kan hij echt wel, maar hij word ergens door geremd...quote:Op maandag 30 januari 2012 10:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ajax mist goede voetballers. Anita, Janssen, Enoh, Bulykin, De Jong, Ebecillio etc zijn gewoon niet goed genoeg voor Ajax.
Alles beter dan Grolsch, en dat zeg ik zelfs als Twentenaar. Grolsch is een van mijn minst favoriete bieren.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik hoop dat jullie Jupiler lusten...
dan heb je amstel nog nooit opquote:Op maandag 30 januari 2012 11:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alles beter dan Grolsch, en dat zeg ik zelfs als Twentenaar. Grolsch is een van mijn minst favoriete bieren.
Of Bavariaquote:Op maandag 30 januari 2012 11:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dan heb je amstel nog nooit op
Doe mij maar gewoon lekker een Duits biertje, da's altijd prima spul.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dan heb je amstel nog nooit op
Helden hoor.quote:Ajax-directeur Sturkenboom bedreigd
Martin Sturkenboom heeft van een groep Ajax-supporters een 'laatste waarschuwing' gekregen. De algemeen directeur ad-interim van Ajax kreeg, naar nu bekend is geworden, in de nacht van woensdag op donderdag bezoek van een tiental fans die hem bij zijn eigen huis intimideerden. ,,Wij komen jou waarschuwen. Je moet oprotten uit de Arena. Jij weet niet welke maatregelen wij kunnen nemen tegen jou en jouw gezin'', luidde de boodschap.
Sturkenboom heeft dezelfde nacht een verklaring afgelegd bij de politie en deed vrijdag formeel aangifte. ,,Ik ben erg geschrokken. Dit was pure intimidatie'', liet de directeur weten. ,,Nadat de groep was vertrokken, kreeg ik een aantal intimiderende en bedreigende sms'jes. Het is triest dat zakelijke onenigheid nu ook een wissel trekt op mijn privéleven. Op deze manier wordt het werken mij bijna onmogelijk gemaakt.''
Vooralsnog gooit Sturkenboom de handdoek niet in de ring, maar hij erkent wel dat de werkomstandigheden bij Ajax op dit moment allerminst plezierig zijn. De oud-voorzitter van FC Utrecht is door de raad van commissarissen onder leiding van Steven ten Have naar voren geschoven als algemeen directeur ad-interim. Het is de bedoeling dat Louis van Gaal hem rond de zomer opvolgt.
Zou nog een probleem worden wanneer je geen CL gaat afdwingen. Ook met het oog op ervaren internationale versterkingen voor Ajax, die spelen liever voor een team wat in de CL speelt. Niet andersom. Er mogen wel een aantal zuid amerikanen in. Ik mis gedrevenheid, het is allemaal zo laks.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dit seizoen is voorbij, je kunt er onmogelijk nog vertrouwen in hebben
Dat krijg je ervan als je de club kapot maaktquote:
Je doelt op die laffe kneusjes die menen iemands gezin te moeten bedreigen?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de club kapot maakt
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doelt op die laffe kneusjes die menen iemands gezin te moeten bedreigen?
Nee. Wel geschorst volgende week.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:
Is Vertonghen nou geblesseerd doordat Guidetti op zijn voet ging staan? Hij had er toch nog pijn aan?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef dekilo het volgende:
Daley Blind dat is toch ook geen Ajax voetballer.
Die straalt nu werkelijks niks uit.
Ik heb kaarten voor Ajax-Manu,
Hopen dat Ajax zich kan herpakken.
Domquote:Op maandag 30 januari 2012 12:01 schreef J2T het volgende:
Bouy dus in gesprek met Juve :-(
Volgens de Italiaanse media is het al rond en heeft Ajax een kleine vergoeding gekregen.
Dus dat. Waarschijnlijk ook geen Alderweireld en Sulejmani tegen United. Wat een rampseizoen. Lang geleden dat ik zo'n ellendig Ajax seizoen heb meegemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:02 schreef muzas het volgende:
Blind staat er alleen in omdat z'n pappie bij Ajax werkt. Kan me echt geen andere reden verzinnen.
Tegen ManU wordt hopen op een niet te harde afstraffing... Die Mancunians lulden allemaal wel van "Ah mooi ajax! mooie club! mooie naam!" etc. Maar jah, dat maakt het huidige zooitje nou niet echt waar. (en de 4 zooitjes hiervoor ook niet).
Ik hoop gewoon dat we niet té erg vernederd worden.
Inderdaad. het is huilen met de pet op. Mja, doe je niks aan. Ik moet ook zeggen dat ik na de match van gister ook helemaal niet echt teleurgesteld was oid. Ik ben dit seizoen gewoon minder geinteresseerd in de club. Komt denk ik door al dat gezeik intern en dat gedoe met die blessure'squote:Op maandag 30 januari 2012 12:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Dus dat. Waarschijnlijk ook geen Alderweireld en Sulejmani tegen United. Wat een rampseizoen. Lang geleden dat ik zo'n ellendig Ajax seizoen heb meegemaakt.
De Ajacied in een notendop. Chapeau voor het verwoorden.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. het is huilen met de pet op. Mja, doe je niks aan. Ik moet ook zeggen dat ik na de match van gister ook helemaal niet echt teleurgesteld was oid. Ik ben dit seizoen gewoon minder geinteresseerd in de club. Komt denk ik door al dat gezeik intern en dat gedoe met die blessure's
Ja tuurlijk. Jij denkt dat het aan de resultaten ligt. Maar dat is het niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De Ajacied in een notendop. Chapeau voor het verwoorden.
Zegt iemand die stelselmatig in Ajax-topics te vinden is om commentaar te geven op alles en iedereen dat met Ajax te maken heeft, in plaats van je lekker bezig te houden met je eigen club.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De Ajacied in een notendop. Chapeau voor het verwoorden.
Ajax - Man Utd heeft wel weer alles om een helpmefok all-in verhaal te worden. Hopen op weer een notering boven de 2quote:Blind staat er alleen in omdat z'n pappie bij Ajax werkt. Kan me echt geen andere reden verzinnen.
Tegen ManU wordt hopen op een niet te harde afstraffing... Die Mancunians lulden allemaal wel van "Ah mooi ajax! mooie club! mooie naam!" etc. Maar jah, dat maakt het huidige zooitje nou niet echt waar. (en de 4 zooitjes hiervoor ook niet).
Ik hoop gewoon dat we niet té erg vernederd worden.
Vergelijk het budget eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:09 schreef Pedroso het volgende:
Toch is het wel grappig. Ajax heeft een ontzettend slecht seizoen, verliezen punten bij de vleet en toch staan ze nog steeds boven Feijenoord (weliswaar op doelsaldo, maar toch).
Dus zo geweldig zal Feijenoord dus ook wel niet zijn.
Zal van Geel nog niet bezig zijn met volgend seizoen?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:14 schreef J2T het volgende:
Iedereen kijkt alleen maar naar Ajax. Feyenoord viert de overwinning op Ajax alsof zij de titel hebben gepakt en eren een huurling van City. Ze krijgen geen geld voor hem en volgend seizoen zitten ze met het probleem dat ze geen waardige opvolger hebben voor de beste man.
Volgens Nostradamus hierboven zal er geen waardige opvolger voor Guidetti komenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal van Geel nog niet bezig zijn met volgend seizoen?
Shit zeg, en nu?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens Nostradamus hierboven zal er geen waardige opvolger voor Guidetti komen
Ja volgens mij kunnen jullie alleen spelers huren of transfervrije spelers binnenhalen. Dan denk ik idd dat de kans niet groot is dat jullie uit dat vijvertje een tweede Guidetti binnenhalen.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens Nostradamus hierboven zal er geen waardige opvolger voor Guidetti komen
Betaal jij?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:34 schreef Burrito het volgende:
FRANK JE TEAM IS KUT WAAROM KOOP JE NIEMAND
Loopt er niks in dat geweldige jeugdopleiding?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:34 schreef Burrito het volgende:
FRANK JE TEAM IS KUT WAAROM KOOP JE NIEMAND
Goede zin.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loopt er niks in dat geweldige jeugdopleiding?
Ik vond dat over de bal maaien bij de 2-1 wel weer een hoogtepuntje.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
Wat ik me nou steeds afvraag, en al helemaal na gisteren. Loopt er inderdaad echt niks beters dan Enoh rond in de jeugdopleiding?
Als ik 1 ding gehoord heb van de ratten in de RvC is dat er bij Ajax geld genoeg is, het gaat zo enorm goed beweren ze (financieel gezien).quote:
True, maar een Suarez deed het prima, dus misschien moeten we het (weerquote:Op maandag 30 januari 2012 13:56 schreef Omega het volgende:
Kopen kopen kopen? Dat hebben we de afgelopen jaren toch wel gezien dat op een paar uitzonderingen na, de meeste goede spelers in de "provincie" het niet waarmaken bij Ajax.
En spelers met meer kwaliteiten willen gewoon niet naar Nederland komen. Dus niet alleen naar Ajax.
Virgil van Dijk? Das echt een domme kracht.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef J2T het volgende:
Sowieso Narsingh. Hopen op de ''oude'' Sulejmani kan echt niet meer. Accepteren dat het een miskoop is en verder gaan. Voor de rest zie ik in Virgil wel een goede vervanger van Jantje. Lodeiro wordt dan de vervanger van Janssen en Ligeon voor VD Wiel.
leuk dat mensen spelers gaan ophemelen terwijl ze nog geen 1 wedstrijd hebben gespeeld in het betaalde voetbalquote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Virgil van Dijk? Das echt een domme kracht.
Denswil
L'Ami zelf heeft nooit op een hoog niveau gekeeptquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
En kan er nou echt niemand Vermeer eens leren dat als je 1.23 bent dat je niet de hele tijd 3 meter voor je goal moet gaan staan?
Echt van de ubersimpele basiszaken die zijn bij Ajax niet door lijken te hebben, en dan zit er me een zooi voetbalervaring op de bank waar je U tegen zou moeten zeggen.
Ik begrijp er echt helemaal niets van hoor.
El ham kan 1 ding krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:46 schreef Ebbao het volgende:
El hamdaoui wil vergoeding voor imagoschade
Aks ik el ham was zou ik een huldiging in het stadion en een benefiet wedstrijd eisenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:46 schreef Ebbao het volgende:
Een speler van het kaliber Guidetti gaat moeilijk worden denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zal van Geel nog niet bezig zijn met volgend seizoen?
Die gozer is mentaal niet helemaal in orde.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:46 schreef Ebbao het volgende:
Juist niet, al meer dan een jaar jankt hij en zeikt hij als een wijf, in plaats van gewoon zijn mond te houden en te voetballen.quote:
Meen je dit nu serieus? Met al die blessures is dat toch een onmogelijke opgave?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komende 7 wedstrijden zijn 21 punten reeel.
nou nee, maar aan de andere kant is heerenveen uit de lastigste wedstrijd. Dus als we nog kans willen maken op het kampioenschap of CLvoetbal dan moet het vanaf zondag in deze reeks gebeuren.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:17 schreef eight het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus? Met al die blessures is dat toch een onmogelijke opgave?
NAC uit met al deze blessures is niet 1/2/3 gewonnen hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nou nee, maar aan de andere kant is heerenveen uit de lastigste wedstrijd. Dus als we nog kans willen maken op het kampioenschap of CLvoetbal dan moet het vanaf zondag in deze reeks gebeuren.
Zelfs Utrecht thuis niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC uit met al deze blessures is niet 1/2/3 gewonnen hoor.
zeker makkelijk bij jou thuis? al die open deurenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC uit met al deze blessures is niet 1/2/3 gewonnen hoor.
Neuh alles beter dan Lindenbergh.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Dr.Horrible het volgende:
Ik dacht me nog een blessuregolf te herinneren waardoor Ajax met een fantasieverdediging onderuit ging in Bremen, maar als ik de opstelling van toen bekijk dan zou ik wensen dat we die tegen Utrecht het veld in zouden kunnen sturen
Stekelenburg, Stam, Maduro, Roger, Gabri, Heitinga, Sneijder, Lindenbergh, Donald (Perez/72), De Mul (Anita/27), Babel (Leonardo/72)
Kopen kopen kopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Er moet een verdedigende middenvelder en een buitenspeler bij. Liefst Narsingh inderdaad.
Urzaiz?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh alles beter dan Lindenbergh.
quote:In de rust had Ajax volgens Vertonghen nog goede hoop op minimaal een gelijkspel. "Wij hadden echt iets van: kom op, dit Feyenoord pakken we echt wel.
Anders hadden we gewoon Nicosia uit de Cl geknikkerd en dan 1/8 finalesquote:Op maandag 30 januari 2012 16:23 schreef Sala-adin het volgende:
Het zit dit seizoen ook echt niet mee. Hele jaar al gekanker in het bestuur, knotsgekke CL wedstrijden in de poule en blessures.
Het is maar te hopen op CL volgend jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders hadden we gewoon Nicosia uit de Cl geknikkerd en dan 1/8 finales
Theo kan de druk niet aan? Theo is iemand die nooit last heeft van druk; het interesseert hem gewoon niet. Centjes in de zak, hij vindt het wel best. Ergens heb ik ook het idee dat Theo en Frank elkaar totaal niet liggen.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Janssen is de zoveelste provinciaal die niet van "presteren is mooi meegenomen" naar "je moet presteren" kan gaan. Die kan gewoon de druk niet aan.
Beetje raar als je van twente (toch ook geen klein clubje) naar Ajax gaat, dik meer gaat verdienen. Die rare Amsterdammers verwachten dan prestaties!! nou jaaaaaaaa!!
Kan me ook niet voorstellen dat het hem ook maar ene ruk uitmaakt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Theo kan de druk niet aan? Theo is iemand die nooit last heeft van druk; het interesseert hem gewoon niet. Centjes in de zak, hij vindt het wel best. Ergens heb ik ook het idee dat Theo en Frank elkaar totaal niet liggen.
Maar Theo die 'm choked... Nee.
Nou, die jongen zou best een een erg goede verdediger kunnen worden. Qua body en kracht is het nu al twee keer Denswil of van Rijn. Goede verdedigers opleiden/scouten/kopen, dáár zou Ajax eens mee moeten beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Virgil van Dijk? Das echt een domme kracht.
Denswil
Als het hem niets uitmaakt zou hij ook niet elke keer beledigd zijn als ie wordt gewisseld lijkt me. Dan haal je je schouders op, gaan onder de douche en neem je een biertje.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het hem ook maar ene ruk uitmaakt.
Dat is ook precies wat hij lijkt te doen: schouders ophalen, douchen, biertje drinken.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het hem niets uitmaakt zou hij ook niet elke keer beledigd zijn als ie wordt gewisseld lijkt me. Dan haal je je schouders op, gaan onder de douche en neem je een biertje.
Voor!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Aks ik el ham was zou ik een huldiging in het stadion en een benefiet wedstrijd eisen
Zo moeilijk is het niet om verdedigers op te leiden, een minimum eis is 1m80. Begin daar eens mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nou, die jongen zou best een een erg goede verdediger kunnen worden. Qua body en kracht is het nu al twee keer Denswil of van Rijn. Goede verdedigers opleiden/scouten/kopen, dáár zou Ajax eens mee moeten beginnen.
Dat Ajax hem niet bijzonder aan het hart gaat wil niet zeggen dat Theo geen ego heeft...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het hem niets uitmaakt zou hij ook niet elke keer beledigd zijn als ie wordt gewisseld lijkt me. Dan haal je je schouders op, gaan onder de douche en neem je een biertje.
Zou toch geweldig zijn als hij nadat hij weg is nog zegt dat Ajax zijn club is en hij altijd Ajacied zal blijven.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor!![]()
Onder boergeroep zes keer scoren tegen Almere City, en dan klappen naar de mensen, je logo kussen en lekker gaan douchen met de mensen.
Grappig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat hij lijkt te doen: schouders ophalen, douchen, biertje drinken.
En roepen dat hij vooral aan het eind van de rit terug wil keren om de boel netjes af te sluiten.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als hij nadat hij weg is nog zegt dat Ajax zijn club is en hij altijd Ajacied zal blijven.
El Ham na zijn carrière in de RvC van Ajax, maar dan wel enkel omdat hij Marokkaan is.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En roepen dat hij vooral aan het eind van de rit terug wil keren om de boel netjes af te sluiten.
Misschien, maar als meneer na een wissel in zijn eer is aangetast en weigert te voetballen houdt het op he?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef Sala-adin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als hij al die tijd had meegedaan stonden wij nu gewoon hoger.
Is het ooit zo ver gekomen dan? Ik dacht dat hij er alleen mee gedreigd had: Als je me wisselt dan kan ik een heel vervelend mannetje zijn, of iets dergelijks.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar als meneer na een wissel in zijn eer is aangetast en weigert te voetballen houdt het op he?
Hij zal zeker niet de gemakkelijkste zijn maar als je kijkt hoe men intern bij Ajax met elkaar omgaat zou het me niets verbazen als hij nog in zijn gelijk staat ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, maar als meneer na een wissel in zijn eer is aangetast en weigert te voetballen houdt het op he?
Denk niet dat Ajax willens en wetens miljoenen afschrijft om iemand te treiteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef eight het volgende:
[..]
Hij zal zeker niet de gemakkelijkste zijn maar als je kijkt hoe men intern bij Ajax met elkaar omgaat zou het me niets verbazen als hij nog in zijn gelijk staat ook.
Ik geef geen ene neuk vwb die kerel. De club, de passie, de strijd.. alles ligt aan de hartbewaking.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je eindelijk hoe El Hamdaoui zich voelt. Wat wordt hem een onrecht aangedaan zeg!
Begin op een punt te komen dat zelfs van Gaal van mij mag komen, zolang iemand maar een einde maakt aan de puinhoop waarin we nu zitten en structuur begint aan te brengen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zit ik het AD te lezen, krijg je dit te zien:
"Ajax hunkert naar kwaliteiten van van Gaal".
Ja hoor, jij wel. Die krant neem ik dus ook nooit meer, wat een mongolen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar voor een krant om zo subjectief te zijn is gewoon debielquote:Op maandag 30 januari 2012 18:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Begin op een punt te komen dat zelfs van Gaal van mij mag komen, zolang iemand maar een einde maakt aan de puinhoop waarin we nu zitten en structuur begint aan te brengen.
En ja ik zit enorm in 'kamp Cruyff' en vind de manier hoe Schurkenboom omgaat met Jonk en Bergkamp schandalig maar ik begin ook te hunkeren naar duidelijkheid.
Achja, Televaag heeft daar ook een handje van.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar voor een krant om zo subjectief te zijn is gewoon debiel
Bij ja joh, waarom niet. Hebben we bij vd Wiel, Boerrigter, Boilissen, Ziggy ook gedaan en die voetballen inmiddels weer de pannen van het dak.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat het eerst 2 weken aankijken met de meniscus van Miralem
Dat gebeurd heel vaak met blessures. Mensen zijn gaan machines waar je een onderdeel in kunt vervangen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij ja joh, waarom niet. Hebben we bij vd Wiel, Boerrigter, Boilissen, Ziggy ook gedaan en die voetballen inmiddels weer de pannen van het dak.
Gewoon blijven afwachten of de blessures vanzelf weer verdwijnen.
Ik heb inmiddels meer vertrouwen in Yomanda dan in de medische staf van Ajax.
Hij bedoeld ingrijpen door spelers te kopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak met blessures. Mensen zijn gaan machines waar je een onderdeel in kunt vervangen.
Klopt, maar wel een beetje lullig als ze na een enkele weken / maanden ontdekken dat er meer aan de hand is (sowieso bij Ziggi en Boerrigter).quote:Op maandag 30 januari 2012 19:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat gebeurd heel vaak met blessures. Mensen zijn gaan machines waar je een onderdeel in kunt vervangen.
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij bedoeld ingrijpen door spelers te kopen.
Mensen denken hier dat ze bij Ajax vrolijk zo hard mogelijk trainen en zo veel mogelijk blessures willen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Toch ongelofelijk dat er niet eens kritisch naar de medische staf wordt gekeken![]()
![]()
Blessures kunnen altijd gebeuren maar ik heb echt het idee dat het gebrek aan goede medische begeleiding en een goed fysiek trainingsprogramma de grote boosdoeners zijn...
als ze nou is beginnen met een prof. inspanningsfysioloog aan te nemenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen denken hier dat ze bij Ajax vrolijk zo hard mogelijk trainen en zo veel mogelijk blessures willen.
Alsof het zo simpel is om dat goed te balanceren man. De amateur-'inspanningsfysiologen' weten het allemaal beter hoor.
Ik zeg niet het allemaal zo makkelijk is.... maar het is een feit dat de technische staf lang niet zo professioneel is ingevuld als bij een club als AZ bijvoorbeeld...quote:Op maandag 30 januari 2012 20:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mensen denken hier dat ze bij Ajax vrolijk zo hard mogelijk trainen en zo veel mogelijk blessures willen.
Alsof het zo simpel is om dat goed te balanceren man. De amateur-'inspanningsfysiologen' weten het allemaal beter hoor.
Ja, ik zag het ookquote:Op maandag 30 januari 2012 17:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zit ik het AD te lezen, krijg je dit te zien:
"Ajax hunkert naar kwaliteiten van van Gaal".
Ja hoor, jij wel. Die krant neem ik dus ook nooit meer, wat een mongolen.
Bouy moet gewoon zelf z'n handtekening zetten hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die tyfus Raiola gaat Bouy nu naar Juventus
dit .quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Bouy moet gewoon zelf z'n handtekening zetten hoor.
Sowieso een ontzettend slechte ontwikkeling waarin Ajax en Feyenoord/de KNVB keihard tegen in moeten grijpen, dat wegjatten van kinderen uit de jeugdopleidingen. Topspelers 10 jaar behouden dat lukt niet, maar het was mooi zoals het eerst ging: jonge talenten die mooi in de eredivisie kunnen rijpen en dan na een jaar of 3 a 4 in het eerste een mooie transfer maken. Maar zoals het nu loopt, gaat het echt te ver.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft goed naar Elia gekeken, die jongen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouhouquote:Sulejmani ontkomt vooralsnog aan meniscusoperatie
30/01/2012 19:08
Ajax kan twee weken geen beroep doen op Miralem Sulejmani. De aanvaller heeft zondag tijdens het uitduel met Feyenoord (4-2 verlies) een beschadiging aan de linkermeniscus opgelopen.
Dat wees een mri-scan maandag uit. In de komende twee weken moet blijken hoe de meniscus zich herstelt. Aan de hand daarvan zal blijken of een operatie aan de linkerknie noodzakelijk is.
Sulejmani is niet de eerste speler in de ziekenboeg van Ajax. Ook Toby Alderweireld (hamstring), Derk Boerrigter (rug), Nicolai Boilesen (hamstring), Kolbeinn Sigthórsson (enkel), André Ooijer (kuit), Bruno Silva (schouder) en Gregory van der Wiel (lies) zijn geblesseerd.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat het eerst 2 weken aankijken met de meniscus van Miralem
De frustratie spat er vanaf; een prachtige, oprecht sarcastische reactie! Als we posts mochten raten kreeg je een tien.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij ja joh, waarom niet. Hebben we bij vd Wiel, Boerrigter, Boilissen, Ziggy ook gedaan en die voetballen inmiddels weer de pannen van het dak.
Gewoon blijven afwachten of de blessures vanzelf weer verdwijnen.
Ik heb inmiddels meer vertrouwen in Yomanda dan in de medische staf van Ajax.
quote:Ajax gaat vandaag een poging ondernemen om Luciano Narsingh los te weken bij sc Heerenveen. "Of we hem per direct willen hebben? Dat kan zo maar zo zijn. We kijken op dit moment wat de mogelijkheden zijn", zegt Ajax-trainer Frank de Boer.
Ook zaakwaarnemer Mino Raiola bevestigt de interesse. "De club heeft contract met me opgenomen", zegt hij tegen De Telegraaf. In Amsterdam is een versterking zeer welkom. Afgelopen zondag raakte Miralem Sulejmani in de lappenmand. Dat terwijl Derk Boerrigter en Kolbein Sigthorsson ook geblesseerd zijn. "Hij is een van de beste rechtsbuitens van Nederland. En je ziet dat we op dit moment problemen hebben aan de buitenkant. Bovendien weten we niet hoelang Miralem Sulejmani aan de kant zal staan", aldus De Boer.
zegt hij tegen De Telegraaf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bron?
Heerenveen zal wel 10 miljoen vragen..
Dit.En als hij komt dan niet in deze transferperiode.Ajax mag wel opassen dat ze niet weer teveel geld gaan uitgeven voor een speler.kampioen word je toch al niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bron?
Heerenveen zal wel 10 miljoen vragen..
quote:Ajax hoopt dinsdag de komst van Luciano Narsingh van sc Heerenveen af te ronden, maar had ook een oogje op Eljero Elia. Dat schrijft De Telegraaf. Het bleek evenwel niet mogelijk hem een half jaar te huren van Juventus, omdat hij dit seizoen ook al in actie kwam voor Hamburger SV. De reglementen staan niet toe tussen 1 juli en 30 juni voor drie clubs uit te komen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is onvoorzien dan er spelers fitblijven dit seizoen
Sulejmani kan ook op links , Boerigter zie ik voorlopig niet terug komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:39 schreef Guidetti het volgende:
Ajax toch... Narsingh. Welk beleid zit hier achter? Dan zit je dadelijk met Sulejmani en Narsingh.
Wel conform beleid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:00 schreef Bonkers. het volgende:
Rond de 7/8 miljoen betaal je dan voor een speler die je nog je jeugdopleiding had uitgekickt.
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ok man haal maar!
Doe mij Messi maar
Messi is haalbaarder dan Elia op dit moment.
Mickey volgend jaar op het bankje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan komend seizoen:
Boerrigter - Siggy - Narsingh
Veelsteveelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op an staat dat Heerenveen volgens Raiola 6 miljoen wil.
Hij weet het niet zeker
Misschien kunnen jullie Sulejmani als ruilobject aanbieden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk dat is nog hoger ligt
We hebben het over Heerenveen heh, 10 miljoen.
Je mag niet in een half seizoen voor 3 clubs uitkomen dus die vlieger gaat niet op.quote:
Welnee, hij mag bij Ajax komen voetballen. Mooiste club van de wereld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:04 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Is het juist niet voor Narsingh beter om het seizoen af te maken met Heereveen? Als hij zo doorgaat met Dost staan de clubs helemaal in de rij voor hem na dit seizoen!
Omdat Siem gewoon beter is dan Buly. Het is al erg genoeg dat Ebe, Blind en Vermeer elke week in de basis staan. Bulykin erbij zou teveel van het goede zijn vindt je niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso snap ik niet dat Bulyukin geen kans in de spits krijgt, daarnaast mag er echt wel wat geld gegeven worden voor Narsingh, met Ebecilio en Ozbiliz win je de oorlog niet en het is goede concurrentie voir Sulejmani en Boerrigter
Boerrigter moet het ook van zijn snelheid hebben. Werkt prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Ebbao het volgende:
Ik moet het nog maar zien of Narsingh een aanwinst is voor ajax, hij rendeert enorm goed bij Heerenveen doordat ze daar meer op de counter spelen, waardoor hij veel ruimte heeft om gebruik te maken van zijn snelheid. Bij ajax sta je toch sneller in de kleine ruimte te vrotten, waarbij snelheid minder belangrijk is.
Narsingh kan dat wel,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:19 schreef Ebbao het volgende:
Ik moet het nog maar zien of Narsingh een aanwinst is voor ajax, hij rendeert enorm goed bij Heerenveen doordat ze daar meer op de counter spelen, waardoor hij veel ruimte heeft om gebruik te maken van zijn snelheid. Bij ajax sta je toch sneller in de kleine ruimte te vrotten, waarbij snelheid minder belangrijk is.
Geweldig, maar Boerrigter en Sigthorsson kunnen niet meer dan 3 wedstrijden achter elkaar spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef BobW het volgende:
Boerrigter - Sigthorsson - Narsingh is wel geil
Waarom denk je nou dat de Boer van de week al meetrainde?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, ook al komt Narsingh, gaat die in de verdediging staan van het weekend?.
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:51:46#Ajax lijkt (nog) geen haast te hebben. Zaakwaarnemer #Raiola van #Narsingh hoorde vandaag nog niets van #Blind #transferdeadline reageer retweet
Gaat ook niet gebeuren. Heerenveen wil dan meteen weer teveel centjes zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:51:46#Ajax lijkt (nog) geen haast te hebben. Zaakwaarnemer #Raiola van #Narsingh hoorde vandaag nog niets van #Blind #transferdeadline reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |