SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf weet je toch wel dat het een belangrijke wedstrijd is en je moet knokken voor elke centimeter. Je weet wat de klassieker voor zo'n wedstrijd is.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Is gebrek aan motivatie, inzet, gretigheid e.d. ook niet deels de schuld van de trainer? Ik vind van wel.
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dat heel Ajax een gelaten indruk maakt. Niemand lijkt er echt voor te gaan. De Boer ook niet, Janssen niet, Vertonghen niet... Het lijkt wel alsof iedereen met frisse tegenzin op het veld staat. Opmerkelijk, echt een enorm contrast met vorig seizoen toen Ajax uit bijna kansloze positie alsnog het kampioenschap wist te veroveren. Je kan een hoop klagen over blessures, maar mentaal zit er echt een groot probleem in het huidige Ajax. Het is erg mat allemaal.
los zand.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.
Niet op Teletekst gekeken, wat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee. Wat dacht jij toen je 4-2 op teletekst zag staan?
toen je het eindsignaal van Kuijpers hoorde dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet op Teletekst gekeken, wat dan?
"Verkoop alles maar, zo heeft het geen zin. Die Eriksen, omdat hij scoort was hij zeker weer goed? En Vermeer, weer drie meter voor zijn goal. Drank de Boer heeft weer eens hopeloos gefaald."quote:Op zondag 29 januari 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen je het eindsignaal van Kuijpers hoorde dan.
Zo dachten wij ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Verkoop alles maar, zo heeft het geen zin. Die Eriksen, omdat hij scoort was hij zeker weer goed? En Vermeer, weer drie meter voor zijn goal. Drank de Boer heeft weer eens hopeloos gefaald."
Lodeiro is net zo slecht als Ebecilio. (op linksbuiten).quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Ik denk niet eens dat Ajax zichzelf overschat, dat geloof ik gewoon echt niet.
Het is gewoon een nijpend kwaliteitstekort.
Hoe triest het ook is het was de mannen (Feyenoord!) tegen de jongetjes. Elk duel werd verloren of afgefloten door de scheids.
Janssen zit er niet lekker in en straalt helemaal niets van zelfvertrouwen uit. Blind, Ebecilio en Enoh moeten gewoon lekker naar Almere City. Ik vind het onbegrijpelijk dat NIEMAND Frank verteld dat dit echt niet kan en dat deze gasten zo ontzettend Ajax onwaardig zijn.
Anita is gewoon geen back en heeft helemaal niets in de verdediging te zoeken.
De chaos bovenin heeft wel degelijk invloed op het veld, niemand grijpt namelijk in.
Dan is er ook nog de soap met de inspanningsfysioloog of eigenlijk de gehele medische staf. 27 spierblessures en resp. 7,6 en 5 bij Twente, AZ en PSV...om te janken.
Ik snap echt niet hoe dat kan. Vorig jaar met vrijwel dezelfde selectie stond er wel een echt team vond ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Janssen is er met zijn hoofd niet bij. Wiel en Vertonghen zitten met hun gedachten al ergens anders. Eriksen zie je om zich heen kijken en denken: is dit het team waar ik nog twee of drie jaar in wil spelen? Die zou best eens kunnen vertrekken omdat hij het gewoon niet leuk vindt bij Ajax.
Dat was 1 van de weinige keren dat het trainersschokeffect wel werkte. Mede omdat Jol het spoor in zijn koppigheid kwijt was. Daarbij moet je niet vergeten dat na de schorsing van Vertonghen Ajax zowel de gehele verdedigende als aanvallende linie kwijt isquote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe dat kan. Vorig jaar met vrijwel dezelfde selectie stond er wel een echt team vond ik.
Er is weinig weerbaarheid. De eerste fase was het andersom, toen liet Feyenoord zich aftroeven. Daarna kwam er een fase met de onterechte penalty en een aantal momenten dat er erg gemakkelijk tegen Ajax werd gefloten. Daar kan Ajax zich altijd moeilijk overheen zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Hoe triest het ook is het was de mannen (Feyenoord!) tegen de jongetjes. Elk duel werd verloren of afgefloten door de scheids.
Als je als spelersgroep kwaliteit tekort komt, terwijl er een man voor de groep staat die constant roept dat het beter kan en moet en dat alles van de bovenste plank moet zijn, dan is overschatting soms de enige optie.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:00 schreef The_Groove het volgende:
Maar individueel zijn ze toch beter dan Feyenoord en vele andere teams?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je als spelersgroep kwaliteit tekort komt, terwijl er een man voor de groep staat die constant roept dat het beter kan en moet en dat alles van de bovenste plank moet zijn, dan is overschatting soms de enige optie.
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar individueel zijn ze toch beter dan Feyenoord en vele andere teams?
Altijd kwaliteit te kort roepen.. maar een trainer kan je spelers/groep ook beter maken, kijk naar AZ, kijk naar Feyenoord..
Fans van topclubs roepen ook maar snel dat de spelers slecht zijn en we moeten kopen en die kan het niveau niet aan etc..
Bij lange na niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De spelers die vandaag op het veld stonden niet echt hoor.
stel je voor. Geen Manolev, Marcelo, Pieters, Mertens, Matavs en Labydad. Terwijl je Toivonen en Strootman ook al een tijd kwijt bent geweestquote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd kwaliteit te kort roepen.. maar een trainer kan je spelers/groep ook beter maken, kijk naar AZ, kijk naar Feyenoord..
Fans van topclubs roepen ook maar snel dat de spelers slecht zijn en we moeten kopen en die kan het niveau niet aan etc..
Stond vd Wiel op het veld dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.
Vorig jaar en daarvoor waren deze spelers nog goed..
Kom op zeg.. Van der Wiel heeft meteen een basisplaats bij een andere club, Vertonghen ook, De Jong ook, Eriksen ga zo door.
V/d Wiel speelde niet, en De Jong is net terug van een lange blessure.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Heb het niet alleen over Feyenoord he.. ook over andere teams uit de top10.
Vorig jaar en daarvoor waren deze spelers nog goed..
Kom op zeg.. Van der Wiel heeft meteen een basisplaats bij een andere club, Vertonghen ook, De Jong ook, Eriksen ga zo door.
Het maakt elkaar vrij weinig. En dat zeg ik niet om vervelend te doen. De bovenste vijf, zes ploegen zitten kwaliteitsgewijs gewoon dicht bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stel je voor. Geen Manolev, Marcelo, Pieters, Mertens, Matavs en Labydad. Terwijl je Toivonen en Strootman ook al een tijd kwijt bent geweest, succes. Overigens mist Ajax volgende week tegen Utrecht dus ook Vertonghen al.
Sulejmani, Eriksen, Janssen, Vertonghen, Vermeer.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.
Probeer het ook niet goed te praten hoor want dit was een wanprestatie, naja een beetje misschien. Maar Ajax heeft weinig dragende spelers meer, Janssen durft zelfs geen vrijetrappen op te eisen bij Ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Ajax gewoon veel pech heeft.. maar het feit dat de spelers die er nu staan zo bagger spelen heeft een hele andere reden hoor.. en er staan er genoeg in het veld die normaal ook in de basis staan.
Maar ik praat ook niet over alleen deze wedstrijd wat sommige van jullie misschien denken..quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het ook niet goed te praten hoor want dit was een wanprestatie, naja een beetje misschien. Maar Ajax heeft weinig dragende spelers meer, Janssen durft zelfs geen vrijetrappen op te eisen bij Ajax.
In dat geval, Ajax had vandaag meer basisspelers terug dan voor de winterstop.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar ik praat ook niet over alleen deze wedstrijd wat sommige van jullie misschien denken..
Vind je?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel die bups + Vertonghen is dus afwezig komend weekend?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sulejmani, Eriksen, Janssen, Vertonghen, Vermeer.
Vandaag.
Ebecilio <> Derk
De Jong <> Siggy
Enoh <> Anita
Anita <> Greg
Blind <> Boilesen
Is toch wel iets anders.
Boerrigter, Sigthorsson, Boilesen, van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Sulejmani en Ooijer zijn allemaal afwezig volgende week.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Heel die bups + Vertonghen is dus afwezig komend weekend?
Blind beter dan Nelom? Janssen beter dan Bakkal?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je?
Mulder - Vermeer: om het even
Leerdam - Anita: maakt niet zoveel uit
Vlaar - Vertonghen: ook weinig verschil
Nelom - Blind: Blind..
Clasie - Enoh: Clasie
Mokotjo - Eriksen: Eriksen
Janssen - Bakkal: Janssen, maar Janssen doet alleen niet mee lijkt het wel
Guidetti - De Jong: Guidetti, maar De Jong is ook geen echte spits
Ebecilio - Fernandez/Cabral: allemaal slecht
Schaken - Sulejmani: Sulejmani in theorie, maar bakt er weinig van
Er zijn dus een paar spelers die het verschil moeten maken, maar die geven niet thuis (Janssen, Sulejmani), en de rest ontloopt elkaar weinig. Conclusie: Ajax heeft een middelmatige selectie met een stuk of 3/4 spelers die er bovenuit steken, en als die niet thuisgeven kan Ajax van iedereen verliezen.
Vlaar beter dan Vertonghen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Blind beter dan Nelom? Janssen beter dan Bakkal?
Beter lezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vlaar beter dan Vertonghen? Is allemaal persoonlijk, maar het moraal van het verhaal blijft spijtig genoeg het zelfde.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nelom beter bedoel ik, er staat niet voor niks een "quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Taiwo!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Blind, Ebecillio, Enoh, verkoop ze alsjeblieft. En investeer Godverdomme eindelijk eens in een fatsoenlijke linksback.
Ik vind ze ongeveer hetzelfde qua niveau. Allebei aanvoerder, allebei erg goede periodes gekend, laten zich allebei soms nog kinderlijk eenvoudig de les lezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlaar beter dan Vertonghen? Is allemaal persoonlijk, maar het moraal van het verhaal blijft spijtig genoeg het zelfde.
Ik zei fatsoenlijkquote:
Taiwo is goed man, maar die heeft zich door Milan aan QPR laten verhuren. Dus die is alweer onhaalbaar met die eigenaar vandaar de 'quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei fatsoenlijk. Maar het is toch treurig dat we al 15(!!!!) jaar geen normale linksback meer hebben
? (Maxwell was een baas maar geen echte linksback)
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Boerrigter, Sigthorsson, Boilesen, van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Sulejmani en Ooijer zijn allemaal afwezig volgende week.
Verkopenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Blind, Ebecillio, Enoh, verkoop ze alsjeblieft. En investeer Godverdomme eindelijk eens in een fatsoenlijke linksback.
Alle drie bij elkaar voor 3 miljoen weg doen en voor 5 miljoen krijg je el ham erbijquote:Op zondag 29 januari 2012 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Gehele verdedigende en aanvallende linie ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.
Als je met dat zelfde anti voetbal als tegen PSV aan komt heb je kans op een puntje.. schijtclub.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:54 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dat geeft me als Utrecht-supporter weer een sprankje hoop.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen... Daar hou ik me maar aan vast, verder moet we inderdaad enorm afbraakvoetbal spelen om iets uit het vuur te slepen. Ach, we kunnen altijd Alje Schut in de spits zetten. Dat is een beproefd recept na afgelopen weekend.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je met dat zelfde anti voetbal als tegen PSV aan komt heb je kans op een puntje.. schijtclub.
Maar doe maar gelijkspel ja
Als Sno een club kan vinden kunnen die 3 het ook. Minimale eisen stellen aan het transferbod en desnoods maak je een paar toffe Youtube filmpjes van ze.quote:
Huh?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:02 schreef MCH het volgende:
Wat een vernedering om vanmiddag in het stadion aanwezig te zijn.
Oke, met Youtube filmpjes moeten ze wel 100.000 opbrengen p/s.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als Sno een club kan vinden kunnen die 3 het ook. Minimale eisen stellen aan het transferbod en desnoods maak je een paar toffe Youtube filmpjes van ze.
Ik ben een Eredivise Liveteletekstsupporter van Ajax en een vriend van mij heeft een 010 clubcard.quote:
Okquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben een teletekstsupporter van Ajax en een vriend van mij heeft een 010 clubcard.
Ik geef ze geen ongelijk, zeker omdat ze voor het eerst in 6 (?) jaar gewonnen hebben van Ajax. Ik als Utrecht-supporter zie de wedstrijden tegen Ajax thuis als zekerheidjes in tegenstelling tot een Feyenoorder.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik zag net op EL , dat ze die Feyenoorders zo aan het feesten waren in de Kuip , alsof ze de wereldbeker hadden gewonnen.
Had zat/zit echt diep bij ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |