Je kan jezelf dan net zo goed lelijk maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
Volgens usedtoknow is het wel een straf om als lustobject te dienen
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reagerenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan jezelf dan net zo goed lelijk maken.
En als een man je dan zelfs nog leuk vind maak je je als beloning weer mooi.
Daar zijn ze te onzeker voor denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reageren
Isotretinoïne wist niet de voorgaande jaren uit je geheugen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerst wat aan mijn gewicht daan en daarna pas een wondermiddel voor mijn gezicht, en ik krijg een stuk meer aandacht nu.
Tijdens een festival heb ik dat eens gedaan. Ongewassen haar, haar in een staart, lage baggy jeans (lekker mannelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reageren
Ik vind usedtoknow in veel opzichten lijken op Nouvelles/Soit/Mpj.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Isotretinoïne wist niet de voorgaande jaren uit je geheugen.
Mensen vinden altijd wel een reden om ongelukkig te zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
Je ziet er dan ook niet uit met dat geplamuurde gezicht van je maar bent in natuurlijke staat gewoon een lekkere stoot.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Tijdens een festival heb ik dat eens gedaan. Ongewassen haar, haar in een staart, lage baggy jeans (lekker mannelijk) en geen make-up op. Ik zag er niet uit maar ik ben wel echt ontzettend vaak aangesproken en door goed uitziende mannen ook nog!
Jij verbeterd jezelf door dat spul..quote:
Bij een festival hoort dat ook wel een beetje hequote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Tijdens een festival heb ik dat eens gedaan. Ongewassen haar, haar in een staart, lage baggy jeans (lekker mannelijk) en geen make-up op. Ik zag er niet uit maar ik ben wel echt ontzettend vaak aangesproken en door goed uitziende mannen ook nog!
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar zijn ze te onzeker voor denk ik.
Sorry hoor.. Ik ga al weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen
kei veel moeite en je weet al precies wat er gaat gebeuren
Omdat het blijkbaar vervelend is om een lustobject te zijn, daarom.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen
kei veel moeite en je weet al precies wat er gaat gebeuren
Ik verbeter mijn huid door het spul, niet mezelf.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij verbeterd jezelf door dat spul..
Hij kan dat niet want het wist zijn voorgaande jaren niet.
Zijn voorgaande jaren zijn dus kut.
Dat is best wel waar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mensen vinden altijd wel een reden om ongelukkig te zijn.
Dat bedoelde ik, maar je huid is wel onderdeel van jou.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar vervelend is om een lustobject te zijn, daarom.
[..]
Ik verbeter mijn huid door het spul, niet mezelf.
Mensen zijn alleen gevoelig voor verandering. Verbetering maakt gelukkig en verslechtering ongelukkig. Als alles top is, heb je het dus heel moeilijk, want er valt niets te verbeteren. Het mooiste is om veel gemakkelijk verbeterbare punten te hebben. Een stijgende lijn.quote:
quote:
Dat ik het knap zou vinden dat je mbv. iso van 'vroeger niet' naar versierder gegaan bent.quote:
Ik versier niet, dus nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het knap zou vinden dat je mbv. iso van 'vroeger niet' naar versierder gegaan bent.
Nu wel. Mijn punt was alleen dat het als vrouw naar mijn mening helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je versierd wordt. Tuurlijk, er zal vast bijna altijd wel iemand voor te porren zijn om jou voor een nacht te neuken, maar dat lijkt me niet hetzelfde. In dat opzicht denk ik dat een man ook altijd wel iemand kan krijgen, als de lat maar laag genoeg ligt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je al gestudeerd vandaag?
Studeer ze. We zien je over 1 á 2 uur weer terug.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Jawel, maar niet veel. Ik ga daar maar weer eens mee aan de slag.
Even voor de goede orde he? Je bent misschien geen prototype fotomodel, maar wie nou wel dan? Goed, wat dat betreft dus no problemo. Dat je verschillende diploma's in verschillende richtingen hebt geeft aan dat je bovenkamer wel in orde is, en je bovendien een brede interesse hebt. Twee grote pluspunten wat mij betreft. Verder vind ik je (voor zover dat in een chatbox te beoordelen valt) regelmatig grappig uit de hoek komen en je lijkt mij in z'n algemeenheid een gezellig persoon om een middag of avond mee door te brengen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dit is mijn 4de studieHeb in totaal straks 4 diplomas waarvan 3 totaal verschillende dingen
![]()
Nee ik heb nooit een (serieuze) relatie gehad.. Ik vind de jongens in mijn directe omgeving gewoon niet tof. Echt typische boeren. Daarbij is het grootste deel van de bevolking hier extreem kortzichtig imo.
En je bent nu moeiteloos in staat om daar mee om te gaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wel. Mijn punt was alleen dat het als vrouw naar mijn mening helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je versierd wordt.
Ik ben al 24quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Winterswijk!! Daar heb ik een vakantie vriendje wonen, hij is best knap en twee van zijn vrienden ook (en ik ben heel kieskeurig heur) maar daar zijn wel een paar leuke jongens!
Kan jij niet versieren? Als vrouw zijnde hoef je ook niet te kunnen versieren, je wordt wel versierd!
Het woordje 'vroeger' klinkt hier heel mooi.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger niet.
Maar vind je het gek met een puistenkop van hier tot tokio en overgewicht.
Ik val niet op mijn leeftijdscatagoriequote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben al 24jouw leeftijdscatagorie is iets anders dan de mijne gok ik zo
Ik ga op zaterdag ochtend nog wel eens in mijn joggingbroek met tshirt haar niet gekamt in een staart en makeup van de dag ervoor naar de supermarkt of met de honden wandelen.. dat boeit mij dan weer niksquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon wat sturen aan die chick....quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef richard_prf het volgende:
Als een vrouw je oneliner op paiq accepteert betekent het dan dat ze je uiterlijk goed genoeg vindt?
Ik had gisteren 10 oneliners naar 10 fotobewonderaars gestuurd om te kijken wat er zou gebeuren. Tot nu toe heb ik 1 antwoord ontvangen.
Juist, je weet het toch niet van te voren. 9 van de 10 word mijn onliner geaccepteerd maar vervolgens zijn ze nooit online, tikken nooit wat terug of je word vervolgens na een paar dagen weer verwijderd.quote:
Bij dit soort sites is het toch vaak een kwestie van schieten op alles wat los en vast zit en als je dan reactie krijgt, kijken of het wat is....quote:Op zondag 29 januari 2012 16:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Juist, je weet het toch niet van te voren. 9 van de 10 word mijn onliner geaccepteerd maar vervolgens zijn ze nooit online, tikken nooit wat terug of je word vervolgens na een paar dagen weer verwijderd.
Gewoon proberen dus, wie weet is zij wel heel leuk.
dit heb je hier al gepost en niemand heeft gereageerd met een redenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:29 schreef richard_prf het volgende:
Ok... ik stuur wel wat.
BTW Halcon denk je dat G eromheen draait? Ik denk dat ze bang voor me is?
Gisteren sprak ik meisje G nog op msn.
Voor de kenners hier? Denk je dat ze me nog een kans geeft dan wel vriendschappelijk? Of draait ze er om heen?
welk smsje?
heb net nog gekeken en ik had niets..
nope sorry echt niets
"hoi G zin om wat leuks te doen volgende week? Gewoon relaxt? Ik hoor het wel!"
Deze week gaat alleen niet lukken denk ik want ik moet met groepjes verslagen gaan maken van ong 6 pagina's maar miss de week erna?
Nou ik vind t leuk om iets te doen.. maar wel gewoon rustig als vrienden ofzo.. want je hebt me wel een beetje laten schrikken ja
ja en die 26 smsjes.. en je rare opmerkingen.. en dat je reed met drank.. en halcon.. Wat niet?:P
Ik wil gewoon dat je me een keer meemaakt als ik nuchter ben
ja en wat als je dan net zo raar bent?
Dan zeg je dat gewoon
en zeg je gewoon dat het niet zo klikt
haha deal:P haha mooi advies
Maar ik ga daar niet van uit
dat spreken we nog allemaal wel af;)
duurt nog zooooo lang
Er is een goede kans.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:29 schreef richard_prf het volgende:
Voor de kenners hier? Denk je dat ze me nog een kans geeft dan wel vriendschappelijk? Of draait ze er om heen?
Op deze vraag moet je even antwoorden en een concrete afspraak maken.quote:Deze week gaat alleen niet lukken denk ik want ik moet met groepjes verslagen gaan maken van ong 6 pagina's maar miss de week erna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |