Ook niet alle vrouwen hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Kan jij niet versieren? Als vrouw zijnde hoef je ook niet te kunnen versieren, je wordt wel versierd!
Als man moet je wel dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Kan jij niet versieren? Als vrouw zijnde hoef je ook niet te kunnen versieren, je wordt wel versierd!
Nu wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vroeger niet.
Maar vind je het gek met een puistenkop van hier tot tokio en overgewicht.
Moet je ook maar net willen dat zo'n figuur op je kruipt natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu wel?
Als een vrouw van 140 kg naar de kroeg gaat en wil neuken, dan kruipt er altijd wel iemand op.
Moet je ook maar net willen.. Vrouwen die op ondergelopen jongetjes vallen die niet zelf initiatief tonen / versieren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Althans dat beweerde Nouvelles, die werd versierd door dames.
Er zijn altijd wel mannen die desnoods daar voor gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je ook maar net willen dat zo'n figuur op je kruipt natuurlijk.
Ja, ik heb eerst wat aan mijn gewicht daan en daarna pas een wondermiddel voor mijn gezicht, en ik krijg een stuk meer aandacht nu. Maar ik ga niet vaak uit en als ik uit ga met een flinke groep, dus ik vermaak me vooral met die mensen.
Klopt, dat sowieso.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Halcon het volgende:
Belangrijkste is ook om een leuke avond te hebben, niet zo zeer om te versieren of versierd te worden.
Het lijkt me niet bepaald een straf.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je ook maar net willen.. Vrouwen die op ondergelopen jongetjes vallen die niet zelf initiatief tonen / versieren.
Niks mis met als lustobject dienen inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me niet bepaald een straf.
Kortom je vindt jezelf een ondergelopen jongetje die geen iniatief durft te tonen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je ook maar net willen.. Vrouwen die op ondergelopen jongetjes vallen die niet zelf initiatief tonen / versieren.
Nee, mijn gevoel is een achtbaan, soms ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Kortom je vindt jezelf een ondergelopen jongetje die geen iniatief durft te tonen?
Innerlijk kunnen ze altijd later nog leren kennen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met als lustobject dienen inderdaad.
Jij wordt wel eens versierd door vrouwen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, mijn gevoel is een achtbaan, soms ja.
Neequote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Jij wordt wel is versierd door vrouwen?
Je kan jezelf dan net zo goed lelijk maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
Volgens usedtoknow is het wel een straf om als lustobject te dienen
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reagerenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan jezelf dan net zo goed lelijk maken.
En als een man je dan zelfs nog leuk vind maak je je als beloning weer mooi.
Daar zijn ze te onzeker voor denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reageren
Isotretinoïne wist niet de voorgaande jaren uit je geheugen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerst wat aan mijn gewicht daan en daarna pas een wondermiddel voor mijn gezicht, en ik krijg een stuk meer aandacht nu.
Tijdens een festival heb ik dat eens gedaan. Ongewassen haar, haar in een staart, lage baggy jeans (lekker mannelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om je als vrouw een keer slecht op te maken en dan kijken hoe mensen die je niet kent er op reageren
Ik vind usedtoknow in veel opzichten lijken op Nouvelles/Soit/Mpj.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
Volgens usedtoknow is het wel een straf om als lustobject te dienen
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Isotretinoïne wist niet de voorgaande jaren uit je geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |