Kleren maken de man. Zorg ervoor dat je er tof uitziet, dat helpt al voor de helft qua zelfvertrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag om meerdere praktijkvoorbeeldjes om toe te passen voor als ik mezelf wil oppeppen.
En daar moet je aan werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef Lot88 het volgende:
Ik maak anderen idd ''groot'' omdat ik n onwijs minderwaaridigheidscomplex heb
Dat moet niet zomaar aannemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat sowieso.. En ik plaats anderen snel op een voetstuk maar heb jaren lang aangehoord dat ik ''niks'' was dus imo is iedereen beter dan ik ben...
Thxquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Kleren maken de man. Zorg ervoor dat je er tof uitziet, dat helpt al voor de helft qua zelfvertrouwen.
Dat klopt iddquote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat moet niet zomaar aannemen.
De fout zit in het idee dat we allemaal lid zijn van de keuringsdienst van waren.
gesprekken kun je relatief makkelijk sturenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik voor een ander al invul dat die persoon mij niet op die manier leuk vind.. En daardoor heb ik zoiets van '' ag die zegt dat alleen maar omdat hij aardig gevonden wil worden''
Ik ben niet dusdanig direct dat ik in een gesprek laat vallen dat ik single ben, Mede doordat ik nooit een gesprek voer dat zo een gelegenheid geeft..
Ik maak anderen idd ''groot'' omdat ik n onwijs minderwaaridigheidscomplex heb
Klinkt makkelijker dan het is hequote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En daar moet je aan werken.
Je moet leren anders naar jezelf te kijken.
omdat tegenslagen er bij horenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
.. Waarom zou je op een avond een tegenslag krijgen als je lekker gemotiveerd bent? Dat wordt vaak alleen maar beloont.
Ik vind het juist hartstikke zinnig.. Maar misschien snap jij dat niet omdat de vrouw meestal de afwachtende partij is.
hey zeg vraag t anders maar niet meer. Die tip helpt niet voor iedereen en van mij kreeg je ook al een tipquote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx
En het is een man die gelijk met goede tips komt... En de vrouwen die het nut ervan niet inzien... Ik had het al voorspelt eigenlijk.
En dat is ook van toepassing op korte termijn!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gesprekken kun je relatief makkelijk sturen![]()
als je jezelf minderwaardig voelt moet je daar eerst aan werken (vind ik)
versieren is een stuk makkelijker als je ook echt denkt dat je een catch bent
ik denk dat je daar aan kunt werken door voor jezelf 'bewijzen' te zoeken dat je wel tof bent
soms letterlijk gewoon om een lijst aan te leggen op papier
en probeer negatieve gedachten in de werkelijkheid te plaatsen
bijvoorbeeld: iedereen kijkt naar me en dan denken ze vast iets negatiefs
is dat echt zo? mensen zijn vooral met zich zelf bezig en niet zo zeer met jou.
ze oordelen ook heus niet meteen over je. Doe jij dat zelf over random mensen bij de bushalte?
etc
er zijn vast ook andere manieren hoor, maar in mijn ervaring werkt dit altijd wel
Maar het is wel de kern van het probleem. Alles er omheen doet er eigenlijk niet toe.quote:
Is ook een aardige dooddoener...wel waar daar niet van. Probleem is dat iedereen dat op een andere manier moet gaan aanpakken.quote:
Ja maar ik ben zo iemand die iets wat iemand goed bedoeld toch dusdanig door haar hoofd laat malen dat het uiteindelijk negatief op gevat kan worden.. Ik ben niet verbitterd verder hoor haha. Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die makkelijk hapt op reacties van mannen en vervolgens kan ik mij daar serieus rot over voelen terwijl die persoon het waarscheinlijk niet eens zo bedoelde ..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gesprekken kun je relatief makkelijk sturen![]()
als je jezelf minderwaardig voelt moet je daar eerst aan werken (vind ik)
versieren is een stuk makkelijker als je ook echt denkt dat je een catch bent
ik denk dat je daar aan kunt werken door voor jezelf 'bewijzen' te zoeken dat je wel tof bent
soms letterlijk gewoon om een lijst aan te leggen op papier
en probeer negatieve gedachten in de werkelijkheid te plaatsen
bijvoorbeeld: iedereen kijkt naar me en dan denken ze vast iets negatiefs
is dat echt zo? mensen zijn vooral met zich zelf bezig en niet zo zeer met jou.
ze oordelen ook heus niet meteen over je. Doe jij dat zelf over random mensen bij de bushalte?
etc
er zijn vast ook andere manieren hoor, maar in mijn ervaring werkt dit altijd wel
Ik begin die hele negatieve houding richting vrouwen wel echt irritant te vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thx
En het is een man die gelijk met goede tips komt... En de vrouwen die het nut ervan niet inzien... Ik had het al voorspelt eigenlijk.
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat tegenslagen er bij horen
niet iedereen wil met je tongen bijvoorbeeld en afwijzingen horen er bij
statistisch gezien ga je vaker afgewezen worden dan je scoort
maar als je met dat soort drogredenen komt (je bent een vrouw) dan hou ik er al helemaal mee op
sorry hoor
ik heb echt geen zin om weeeer uit te leggen dat vrouwen heus niet altijd afwachtend zijn etc
Ja, daar ben ik wel dankbaar voor...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey zeg vraag t anders maar niet meer. Die tip helpt niet voor iedereen en van mij kreeg je ook al een tip
daarom moet je het in de realiteit plaatsenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo iemand die iets wat iemand goed bedoeld toch dusdanig door haar hoofd laat malen dat het uiteindelijk negatief op gevat kan worden.. Ik ben niet verbitterd verder hoor haha. Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die makkelijk hapt op reacties van mannen en vervolgens kan ik mij daar serieus rot over voelen terwijl die persoon het waarscheinlijk niet eens zo bedoelde ..
Klopt is het ook haha maar ik kan niet zeggen '' vanaf vandaag ga ik even aan mijn onzekerheid werken'' zo werkt iets wat jaren lang opgebouwt is niet. Dat breek je niet af in een middag.. Sterker nog ik heb eerder proffesionele hulp gehad maar uiteindelijk kwam het toch weer boven drijven.. Ik kom op anderen overigens niet onzeker over. Mensen vinden mij altijd zelfverzekerd overkomenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Is ook een aardige dooddoener...wel waar daar niet van. Probleem is dat iedereen dat op een andere manier moet gaan aanpakken.
Dat is ook het gezeik met zo'n laag zelfbeeld. Zelfs de kleinste mogelijkheid dat het WEL negatief is, is genoeg om jezelf weer in de put te praten. En aangezien je nooit iets voor honderd procent kan weten maakt die denkfout niet eens zo onbegrijpelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo iemand die iets wat iemand goed bedoeld toch dusdanig door haar hoofd laat malen dat het uiteindelijk negatief op gevat kan worden.. Ik ben niet verbitterd verder hoor haha. Maar ik ben bijvoorbeeld iemand die makkelijk hapt op reacties van mannen en vervolgens kan ik mij daar serieus rot over voelen terwijl die persoon het waarscheinlijk niet eens zo bedoelde ..
dat zeg ik niet. Jij vroeg HOE. En iedereen heeft iets anders dat helpt. Zo luister ik graag naar country als ik wat meer tempo wil, en naar blues/soul om me goed te voelen. Heb je daar iets aan?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel dankbaar voor...
Ik vind het gewoon vervelend dat er niet erkent wordt dat je gevoel oppeppen een positieve bijdrage levert aan versieren.
Klopt je begrijpt iig hoe mijn brein werktquote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom moet je het in de realiteit plaatsen
jezelf letterlijk een halt toe roepen en tegen jezelf zeggen: hoe realistisch is dit? Hoe was dit waarschijnlijk bedoeld?
ik denk dat je 9 uit 10 keer toe moet geven dat je met je gedachten aan de haal bent gegaan
dan vallen je 'bewijzen' over hoe suf je bent (zeg maar) dus vanzelf weg
want als mensen het positief bedoelen raak je op een gegeven moment echt door je tegenbewijzen heen
omdat ik 9 van de 10 keer gewoon echt niet begrijp waar je heen wilt! je post super onduidelijk voor mijn gevoelquote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens...
Ik ben nog nooit afgewezen. Dat krijg je als je geen risico neemt.
Ik krijg gewoon de indruk dat je niet erkent wat ik zeg. Dat is erg vervelend. Vrouwen zijn inderdaad niet altijd de afwachtende partij.
Het is niet denigrerend bedoelt. Ik neem je tips ook wel serieus, maar het is niet wat ik vraag. Je lijkt het zelfs niet te erkennen, en ja dat zoek ik dus in het sexe verschil, omdat vrouwen relatief vaker de afwachtende partij zijn. En omdat heel toepasselijk een man wel met tips komt...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begin die hele negatieve houding richting vrouwen wel echt irritant te vinden
vraag me dan gewoon niks als je mijn antwoord toch niet aan gaat nemen puur omdat ik vrouw ben!
ik post hier omdat ik oprecht denk dat ik mensen kan helpen
ik was relatief vaardig in flirten en versieren en ik dacht daar hebben de mensen hier wat aan
maar als je wat zegt krijg je alleen maar van die vreselijk denigrerende opmerkingen over vrouwen naar je hoofd
ik zal hier nog eens op zondag ochtend mijn tijd in stoppen op deze manier zeg
Klopt en ik kan mijzelf prima de grond in booren heb ik anderen niet eens voor nodig best kunstigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Dat is ook het gezeik met zo'n laag zelfbeeld. Zelfs de kleinste mogelijkheid dat het WEL negatief is, is genoeg om jezelf weer in de put te praten. En aangezien je nooit iets voor honderd procent kan weten maakt die denkfout niet eens zo onbegrijpelijk.
waarom pak je die professionele hulp dan niet weer op? gewoon voor wat laatste puntjes op de i.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt is het ook haha maar ik kan niet zeggen '' vanaf vandaag ga ik even aan mijn onzekerheid werken'' zo werkt iets wat jaren lang opgebouwt is niet. Dat breek je niet af in een middag.. Sterker nog ik heb eerder proffesionele hulp gehad maar uiteindelijk kwam het toch weer boven drijven.. Ik kom op anderen overigens niet onzeker over. Mensen vinden mij altijd zelfverzekerd overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |