dat kan makkelijk, als alles je t gevoel geeft als een hobbezak te zitten terwijl t bij je vriendin met een mooie cup en taille wel staatquote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te dik zijn voor je kledingsmaak?! No offence maar tenzij jouw kledingsmaak minirokjes en naveltruitjes is kan mij dat probleem haast niet voorstellen..
Verstandig. Spelletjes kun je beter spelen met zaken die geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
Ok ben wel echt braafIk vind mijzelf al badass als ik 15 km te hard rijd op de snelweg zeg maar
Maar ik ben ook gewoon niet het meisje dat foute dingen zal doen. Heb keihard voor bijvoorbeeld mijn rijbewijs en studie moeten werken en wil beide dan ook niet op het spel zetten.. Ik ben wel iemand die ff goed nadenkt voor ze iets doet daar heb ik altijd het gevoel dat ik saai ben
In dat op zicht ben ik dan ook kei braafquote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie overal altijd in iedere vrouw dat die persoon mooier is
[..]
Ik denk inderdaad dat het meer een gedachte is die ik herhaal.. Pfoe dat relativeren opzich is al wel goed voor mij..
Ok ben wel echt braafIk vind mijzelf al badass als ik 15 km te hard rijd op de snelweg zeg maar
Maar ik ben ook gewoon niet het meisje dat foute dingen zal doen. Heb keihard voor bijvoorbeeld mijn rijbewijs en studie moeten werken en wil beide dan ook niet op het spel zetten.. Ik ben wel iemand die ff goed nadenkt voor ze iets doet daar heb ik altijd het gevoel dat ik saai ben
Ik ga niet veel uit maar dat komt omdat ik mij heftig tegen mijn omgeving verzetquote:Op zondag 29 januari 2012 13:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ben je ook echt saai? Onderneem je niets, bijvoorbeeld?
kwestie van oefenenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat jou makkelijk af. Mij niet.
Ik praat dat met iemand in mijn blikveld, maar dan nog zou ik nooit aan versieren denken. Daar zit het grote verschil... Ik ga me niet gedragen naar iemand moeten versieren, ik hou alleen de optie open voor als er iemand op mijn pad komt die ik wel zou willen versieren, in plaats van er in totaliteit niet aan te denken... Daarnaast werkt een gemotiveerde en doelmatige mindset daar aan mee.
Ik ben van mening dat op elk lichaam mits heel extreem overgewicht wel degelijk goede kleding die tevens leuk gevonden kan worden te vinden isquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan makkelijk, als alles je t gevoel geeft als een hobbezak te zitten terwijl t bij je vriendin met een mooie cup en taille wel staat
Als op deze manier leven jou gelukkig maakt is dat toch prima.. Ik vind het al een prestatie dat je überhaupt een studie voltooid! Iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ga niet veel uit maar dat komt omdat ik mij heftig tegen mijn omgeving verzetIk wil eind dit jaar verhuizen uit dit ontwikkelingsgebied
Ik heb wel een groepje vriendinnen maar zij wonen alweer een goed uur tot 1,5 uur uit mijn woonomgeving. Dus buiten dat ik met hun op trek onderneem ik geen ''spannende'' dingen. Ik heb 2 paarden waar ik erg druk mee ben en ik zit in mijn afstudeer fase van mijn opleiding. ik loop nog 10 weken stage en dan ben ik klaar
Sociaal contact heb ik dus wel en ook met verschillende mensen.
tja dat zijn dan gewoon de omstandighedenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ga niet veel uit maar dat komt omdat ik mij heftig tegen mijn omgeving verzetIk wil eind dit jaar verhuizen uit dit ontwikkelingsgebied
Ik heb wel een groepje vriendinnen maar zij wonen alweer een goed uur tot 1,5 uur uit mijn woonomgeving. Dus buiten dat ik met hun op trek onderneem ik geen ''spannende'' dingen. Ik heb 2 paarden waar ik erg druk mee ben en ik zit in mijn afstudeer fase van mijn opleiding. ik loop nog 10 weken stage en dan ben ik klaar
Sociaal contact heb ik dus wel en ook met verschillende mensen.
Het doel is om er positieve waarde aan te ontlenen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij kleed je prima en je ziet er leuk uit dus daar ligt het bij jou iig niet aan
Dit is mijn 4de studiequote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Als op deze manier leven jou gelukkig maakt is dat toch prima.. Ik vind het al een prestatie dat je überhaupt een studie voltooid! Iets om trots op te zijn.![]()
Heb je wel eens een vriend/serieuze relatie gehad?
Zo is het. Ik zou willen dat ik zo zou zijn, echt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dat zijn dan gewoon de omstandigheden
afstuderen en dergelijke gaat natuurlijk altijd voor
dat maakt je niet saai maar weer gewoon iemand die haar verantwoordelijkheden neemt
dat brengt je denk ik alleen maar verder in het leven hoor
Nou dat is het meestal ook weer niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ik denk dat het alleen maar gunstig is dat je zo netjes/braaf bent eigenlijk!
het heet niet voor niks de 'gulden' middenwegquote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat is het meestal ook weer niet.![]()
Een beetje de middenweg is beter.
O! Maar je hebt tenminste diploma's!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dit is mijn 4de studieHeb in totaal straks 4 diplomas waarvan 3 totaal verschillende dingen
![]()
Nee ik heb nooit een (serieuze) relatie gehad.. Ik vind de jongens in mijn directe omgeving gewoon niet tof. Echt typische boeren. Daarbij is het grootste deel van de bevolking hier extreem kortzichtig imo.
Ik woon in een uithoek dicht bij Winterswijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
O! Maar je hebt tenminste diploma's!![]()
Dat is wel minder! Je wil wel een relatie? Waar woon jij? Ik woon in Groningen en hier zijn zoooooooooveeeeeeeeel leuke knappe jongens. Jaaaa al die studenten!![]()
Winterswijk!! Daar heb ik een vakantie vriendje wonen, hij is best knap en twee van zijn vrienden ook (en ik ben heel kieskeurig heur) maar daar zijn wel een paar leuke jongens!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik woon in een uithoek dicht bij Winterswijk
Tuurlijk wil ik ooit wel een relatie al heeft het geen hoofprioriteitMaar sowieso zijn versierskills niet weg
Oei, met die laatste opmerking trek je hier wel een blik ellende open...;Pquote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Winterswijk!! Daar heb ik een vakantie vriendje wonen, hij is best knap en twee van zijn vrienden ook (en ik ben heel kieskeurig heur) maar daar zijn wel een paar leuke jongens!
Kan jij niet versieren? Als vrouw zijnde hoef je ook niet te kunnen versieren, je wordt wel versierd!
Allemaal mensen die nu gaan klagen dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben en dat het niet eerlijk is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Oei, met die laatste opmerking trek je hier wel een blik ellende open...;P
Ach boeiend ook. Al is het zo, niet alles hoeft gelijk te zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Allemaal mensen die nu gaan klagen dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben en dat het niet eerlijk is.
Hoe gaat het trouwens en dat in relatie tot de voornemens van vorig jaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 05:55 schreef minnemin het volgende:
Ik ga er zelden op in, ik heb genoeg aan chatten met mijn gewone matches.
Dus dat moet bewust in mijn kop gestampt worden want dat zou ik nooit doen. Dus ik moet met een missie uitgaan - Al is het dan geen dwingende missie.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van oefenen
maar dat zei ik eerder ook al
ik denk dat je er juist wat aan hebt als je wel dat meisje in je blikveld gaat proberen te versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |