Het is niet denigrerend bedoelt. Ik neem je tips ook wel serieus, maar het is niet wat ik vraag. Je lijkt het zelfs niet te erkennen, en ja dat zoek ik dus in het sexe verschil, omdat vrouwen relatief vaker de afwachtende partij zijn. En omdat heel toepasselijk een man wel met tips komt...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begin die hele negatieve houding richting vrouwen wel echt irritant te vinden
vraag me dan gewoon niks als je mijn antwoord toch niet aan gaat nemen puur omdat ik vrouw ben!
ik post hier omdat ik oprecht denk dat ik mensen kan helpen
ik was relatief vaardig in flirten en versieren en ik dacht daar hebben de mensen hier wat aan
maar als je wat zegt krijg je alleen maar van die vreselijk denigrerende opmerkingen over vrouwen naar je hoofd
ik zal hier nog eens op zondag ochtend mijn tijd in stoppen op deze manier zeg
Klopt en ik kan mijzelf prima de grond in booren heb ik anderen niet eens voor nodig best kunstigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Dat is ook het gezeik met zo'n laag zelfbeeld. Zelfs de kleinste mogelijkheid dat het WEL negatief is, is genoeg om jezelf weer in de put te praten. En aangezien je nooit iets voor honderd procent kan weten maakt die denkfout niet eens zo onbegrijpelijk.
waarom pak je die professionele hulp dan niet weer op? gewoon voor wat laatste puntjes op de i.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt is het ook haha maar ik kan niet zeggen '' vanaf vandaag ga ik even aan mijn onzekerheid werken'' zo werkt iets wat jaren lang opgebouwt is niet. Dat breek je niet af in een middag.. Sterker nog ik heb eerder proffesionele hulp gehad maar uiteindelijk kwam het toch weer boven drijven.. Ik kom op anderen overigens niet onzeker over. Mensen vinden mij altijd zelfverzekerd overkomen
Ik zeg ook niet dat je dit "even" moet doenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt is het ook haha maar ik kan niet zeggen '' vanaf vandaag ga ik even aan mijn onzekerheid werken'' zo werkt iets wat jaren lang opgebouwt is niet. Dat breek je niet af in een middag.. Sterker nog ik heb eerder proffesionele hulp gehad maar uiteindelijk kwam het toch weer boven drijven.. Ik kom op anderen overigens niet onzeker over. Mensen vinden mij altijd zelfverzekerd overkomen
We zouden een goed stel zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt en ik kan mijzelf prima de grond in booren heb ik anderen niet eens voor nodig best kunstig
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt je begrijpt iig hoe mijn brein werktHet is denk ik ook wel een oude ''gewoonte'' geworden. Ik heb mijn eerste lesjaar een training gehad daarna is het wel iets beter geworden. Misschien idd maar weer eens dat lijstje afgaan als iemand iets zegt
Je goed kleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Jij vroeg HOE. En iedereen heeft iets anders dat helpt. Zo luister ik graag naar country als ik wat meer tempo wil, en naar blues/soul om me goed te voelen. Heb je daar iets aan?
omdat je dus gewoon echt heel erg onduidelijk postquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is niet denigrerend bedoelt. Ik neem je tips ook wel serieus, maar het is niet wat ik vraag. Je lijkt het zelfs niet te erkennen, en ja dat zoek ik dus in het sexe verschil, omdat vrouwen relatief vaker de afwachtende partij zijn. En omdat heel toepasselijk een man wel met tips komt...
Stap daar dan uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat klopt iddDat is precies het gevoel dat ik heb
Destijds heb ik een behandeling gehad voor het ''traumatische'' deel. Mijn onzekerheid komt zoals ik al eerder zei niet over op mensen als onzeker maar juist als heel zelfverzekerd. Het vervelende daar aan is dat ik ook nog niet heel makkelijk over gevoelens praat en over de reden waarom ik zo ben gaan denken. Iemand moet dat echt uit mij sleuren en dat kan soms een halve dag duren voor het zo hoog zit dat het er uit moet.. Een psycholoog heeft geen halve middag de tijd om die info uit mij te trekkenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom pak je die professionele hulp dan niet weer op? gewoon voor wat laatste puntjes op de i.
Als een soort van onderhoudt of zo
Ik vind mijzelf saai, te braaf en niet aantrekkelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 13:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou mis met jezelf? Waarom zouden anderen jou niet leuk kunnen vinden?
Ik denk dat het geen kwaad kan om nog wat terug te gaan naar die hulpquote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Destijds heb ik een behandeling gehad voor het ''traumatische'' deel. Mijn onzekerheid komt zoals ik al eerder zei niet over op mensen als onzeker maar juist als heel zelfverzekerd. Het vervelende daar aan is dat ik ook nog niet heel makkelijk over gevoelens praat en over de reden waarom ik zo ben gaan denken. Iemand moet dat echt uit mij sleuren en dat kan soms een halve dag duren voor het zo hoog zit dat het er uit moet.. Een psycholoog heeft geen halve middag de tijd om die info uit mij te trekken
Dat mag hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mag ik een optie op je zetten als ik 30 ben enzo?:P
Dat erken ik allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik 9 van de 10 keer gewoon echt niet begrijp waar je heen wilt! je post super onduidelijk voor mijn gevoel
dan doe ik maar een gok en geef ik advies afgaande op wat ik denk dat je bedoeld
verder ben ik het ook gewoon vaak niet met je eensdat kan toch gewoon
ik denk eerlijk gezegd dat dat gewoon erg logisch is omdat jij een versier-angst hebt en ik een versier-liefde zeg maar
dan komt het gewoon vaak niet over een hoe je er over denkt
natuurlijk zijn er wel dingen die je kunt doen: een muziekje opzetten voor je uit gaat, iets aan doen waar je je fijn in voelt inderdaad
maar dat weet je al lang volgens mij want je kwam er zelf mee
als je echt goed in je vel zit zullen die dingen ook geen echt verschil maken
als ik uit ga zonder eerst een muziekje te hebben gedraaid voel ik me niet zo veel minder dat het versieren niet meer lukt
dat bedoel ik met: het is maar een laagje en niet de kern van het verhaal
en ik heb het gevoel dat je beter eerst nog aan de slag kunt met de kern
Jij kleed je prima en je ziet er leuk uit dus daar ligt het bij jou iig niet aanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je goed kleden.
Leuke muziek luisteren.
Ja daar heb ik iets aan...
Waarom vind je jezelf niet aantrekkelijk dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf saai, te braaf en niet aantrekkelijk
Is dat ook echt zo? of zijn dat van die gedachtes die je tegen jezelf herhaalt?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt maar zoals ik al zei ik ben geen makkelijke prater op dat gebiedquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen kwaad kan om nog wat terug te gaan naar die hulp
het traumatische deel heb je misschien verwerkt maar als je echt nog zo negatief over jezelf bent dan ben je er natuurlijk nog niet
misschien kom je er gewoon zelf ook wel uit hoor! maar het zijn natuurlijk altijd handige extra'tjes zo iemand wiens baan het gewoon is om jou te helpen
Je zult je zelf ook wel open moeten stellen ja, maar daar zijn zij in opgeleid he om je daar toe over te halen zeg maar
Uitgaan met een doel werkt volgens mij ook averechtsquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik allemaal.
Ja ik kom zelf ook met dingetjes, maar ik wil graag meer voorbeeldjes horen...
En ik denk wel dat het verschil maakt als je gemotiveerd uitgaat ipv gewoon een beetje aanslenteren. Dan ga je wel met plezier uit, maar niet met een bepaalde missie.. Niet met een doel.
Hij moet uit die comfortzone stappen, ik nam vroeger ook geen risico's.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij kleed je prima en je ziet er leuk uit dus daar ligt het bij jou iig niet aan
Een professional is daar voor opgeleid dus dat is in het begin misschien lastig maar dat gaat er vanzelf afquote:Op zondag 29 januari 2012 13:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Klopt maar zoals ik al zei ik ben geen makkelijke prater op dat gebiedOm die reden op een gegeven moment ook gestopt. De vrouw die de training het eerste jaar gaf was wel tof en die heeft mij toen wel onder hande genomen. Maar zij is destijds door school aangesteld omdat ik geen presentaties kon geven
Zij kon de hele dag met mij aan de gang als ze dat wilde
Geen idee maar ik zie overal altijd in iedere vrouw dat die persoon mooier isquote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom vind je jezelf niet aantrekkelijk dan?
Ik denk inderdaad dat het meer een gedachte is die ik herhaal.. Pfoe dat relativeren opzich is al wel goed voor mij..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is dat ook echt zo? of zijn dat van die gedachtes die je tegen jezelf herhaalt?
anders kun je er altijd wat aan doen
doe eens wat 'stouts' of zozoek een spannende hobbie of zo
krijg je volgende x een hoop algemene tips waar je misschien wel misschien niet iets aan hebtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je goed kleden.
Leuke muziek luisteren.
Ja daar heb ik iets aan...
Het gaat jou makkelijk af. Mij niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uitgaan met een doel werkt volgens mij ook averechts
als je gaat om te versieren dan ga je je daar na gedragen en daar word het meestal niet aantrekkelijker op
ga je gewoon uit en als er iemand leuks in je blikveld komt spreek haar aan
dan ben je al halverwege
Hoe kan je nu te dik zijn voor je kledingsmaak?! No offence maar tenzij jouw kledingsmaak minirokjes en naveltruitjes is kan mij dat probleem haast niet voorstellen..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
krijg je volgende x een hoop algemene tips waar je misschien wel misschien niet iets aan hebt
maar neem capstan bijv. Die zou niet vlotter gaan kleden omdat hij zich dan ongemakkelijk voelt. Ik kleed me ooj niet hip omdat ik t idee heb dat ik te dik ben voor mijn kleding smaakergo..iedereen is anders
Hmm helemaal mijn typequote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om braaf te zijn. Ik ben ook vrij braaf, maar het hoeft niet meteen te betekenen dat je saai bent als persoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
Ok ben wel echt braafIk vind mijzelf al badass als ik 15 km te hard rijd op de snelweg zeg maar
Maar ik ben ook gewoon niet het meisje dat foute dingen zal doen. Heb keihard voor bijvoorbeeld mijn rijbewijs en studie moeten werken en wil beide dan ook niet op het spel zetten.. Ik ben wel iemand die ff goed nadenkt voor ze iets doet daar heb ik altijd het gevoel dat ik saai ben
dat kan makkelijk, als alles je t gevoel geeft als een hobbezak te zitten terwijl t bij je vriendin met een mooie cup en taille wel staatquote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te dik zijn voor je kledingsmaak?! No offence maar tenzij jouw kledingsmaak minirokjes en naveltruitjes is kan mij dat probleem haast niet voorstellen..
Verstandig. Spelletjes kun je beter spelen met zaken die geen kwaad kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
Ok ben wel echt braafIk vind mijzelf al badass als ik 15 km te hard rijd op de snelweg zeg maar
Maar ik ben ook gewoon niet het meisje dat foute dingen zal doen. Heb keihard voor bijvoorbeeld mijn rijbewijs en studie moeten werken en wil beide dan ook niet op het spel zetten.. Ik ben wel iemand die ff goed nadenkt voor ze iets doet daar heb ik altijd het gevoel dat ik saai ben
In dat op zicht ben ik dan ook kei braafquote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie overal altijd in iedere vrouw dat die persoon mooier is
[..]
Ik denk inderdaad dat het meer een gedachte is die ik herhaal.. Pfoe dat relativeren opzich is al wel goed voor mij..
Ik ga niet veel uit maar dat komt omdat ik mij heftig tegen mijn omgeving verzetquote:Op zondag 29 januari 2012 13:59 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Ben je ook echt saai? Onderneem je niets, bijvoorbeeld?
kwestie van oefenenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het gaat jou makkelijk af. Mij niet.
Ik praat dat met iemand in mijn blikveld, maar dan nog zou ik nooit aan versieren denken. Daar zit het grote verschil... Ik ga me niet gedragen naar iemand moeten versieren, ik hou alleen de optie open voor als er iemand op mijn pad komt die ik wel zou willen versieren, in plaats van er in totaliteit niet aan te denken... Daarnaast werkt een gemotiveerde en doelmatige mindset daar aan mee.
Ik ben van mening dat op elk lichaam mits heel extreem overgewicht wel degelijk goede kleding die tevens leuk gevonden kan worden te vinden isquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat kan makkelijk, als alles je t gevoel geeft als een hobbezak te zitten terwijl t bij je vriendin met een mooie cup en taille wel staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |