Ja idd, volgens mij was het meer het plan en ding van die andere en nu neemt zij de boel een beetje over, en dat wringt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef CasB het volgende:
Volgens mij is het vrouwtje iets te zelfstandig geworden.
Zo rollen ze in Zweden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Lekker professioneel die was zo in de voortuin
Zie nu het antwoordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef Snuf. het volgende:
Hoe zit het met de supermarkt?
Edit: Oh ik zie het
Op het moment dat ik op "invoeren" klikte zag ik hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zie nu het antwoord
Goede timing,bro
Dat staat ook alleen bekend om de beflapjesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Als je daar voor naar Lapland moet.
Daar zijn ze nou voor verhuisdquote:
Die hebben echt geen seks met elkaar. Zij zijn zo aseksueelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef CasB het volgende:
Ik wil niet weten dat ze 'elkaars plek' vinden...
Die ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Met "champignon" soep? als ik me niet vergis
Ik vond m echt wel beter dan andere afleveringen van dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht je net niet gekeken hebben, bespaar je de moeite! Het was behoorlijk saai.
Thanks! Ga ff kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ja.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
De top 3.
Ik heb die aflevering die op nr 3 staat nooit gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
IK ben nu ook effe aan het kijkenBegint goed. Werkloos en daar iets beginnen.
Maak wel een fout. Dat is niet die André en Henka, maar wel leukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering die op nr 3 staat nooit gezien.
Dacht dat ik alle ik vertrek afleveringen al wel kon dromen, ivm alle herhalingen enzo
En Gordon Bleu.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Met "champignon" soep? als ik me niet vergis
Oh die met die 2 dochters?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En Gordon Bleu.Op nummer 2 staat toch wel die kast-homo met z'n vrouw en kind. Hadden het uiteindelijk wel goed voor elkaar maar gewoon, hij, hij was geweldig.
Ze hebben nu twee kinderen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dit olijke duo.
[ afbeelding ]
Ja, briljante aflevering. Maar...dat heb je als vrouw zijnde toch ook wel door, dat hij echt over de top gay is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ze hadden er twee volgens mij. Martien, ik zie nu dat ie op 2 staat in de top 3.
God hebbe hun ziel.quote:
Dat lijkt me wel meer iets voor ze ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
http://vandermeerdiensten.nl/
Is hun nieuwe bedrijfje
Die op Kreta, dat was een topafleveringquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef StephanL het volgende:
WTF die André en HenkaLijkt wel een stel autisten
Ja, die zit ik dus nu te kijken. Heb ergens nog de hoop dat het acteurs zijn, zo erg is hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die op Kreta, dat was een topaflevering
Mijn god ja, die lui met hun granietzaak in portugal. Die hadden echt het idee dat het geld in Portugal vanzelf naar binnen komt lopen. Toch een van de tenenkrommendste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ja.
De top 3.
Net even flink zitten googlen maar heb helemaal niks meer over deze mensen kunnen vinden, behalve dan wat reacties van direct na de uitzending. De Rei do Granito en z'n gezin lijken wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Tinus_Tralala het volgende:
[..]
Mijn god ja, die lui met hun granietzaak in portugal. Die hadden echt het idee dat het geld in Portugal vanzelf naar binnen komt lopen. Toch een van de tenenkrommendste afleveringen.
Ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Anno2012 het volgende:
Nu de top1 aan het bekijken, met die 2 tieners in griekenland
Eh ja, want dat kennen ze daar niet, lesbo's.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begreep niet helemaal dat ze zo uitgebreid aan het kleffen waren buiten. Laat die Zweden even wennen zou ik zeggen, aan een lesbo-stel.
Ongeloofelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Anno2012 het volgende:
Nu de top1 aan het bekijken, met die 2 tieners in griekenland
Ja, de dramatische potwending bleef uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef alors het volgende:
nou... ik verwachtte nog een dramatische plotwending...
Dik trio in het bos gehouden tijdens de wandelingquote:Op zondag 29 januari 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
Geven ze die zweefteef-cursussen ook alleen maar aan andere potten
Welke is dat?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:20 schreef Naamah het volgende:
Haha, vergeet ook die op een tropisch eiland niet waarvan de vrouw het aanlegde met een van de bouwvakkers!
de gemiddelde Zweed lijkt een stuk toleranter dan de Fok-ers in dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:40 schreef k_man het volgende:
Eh ja, want dat kennen ze daar niet, lesbo's.
Nu ik erover nadenk, was misschien ook niet bij Ik Vertrek, maar bij de Engelse versie. Zal eens kijken of ik 'm nog kan vinden, was wel echt een epische aflevering!quote:
Daar ben ik dan ook wel schieuwnierig naarquote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, was misschien ook niet bij Ik Vertrek, maar bij de Engelse versie. Zal eens kijken of ik 'm nog kan vinden, was wel echt een epische aflevering!
Idd briljant.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
die aflevering met andre en henka is echt geniaal![]()
Horeca-ervaring? Niet nodig. “Want al die sauzen enzo, dat komt zo uit een pakje, ook in de echte restaurants”![]()
![]()
tja ik heb geen vergunning, maar ze zeiden: 'ach dat duurt 2 jaar maar dan sta je voor de rechter' dus dat kan wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef themole het volgende:
[..]
Idd briljant.
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901
Vooral die begroting en het menu waren gewoon briljant.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zondag 29 januari 2012 14:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
zijn er nog meer van dit soort geniale uitzendingen?
die had ik al gevonden, maar toch bedanktquote:Op zondag 29 januari 2012 14:02 schreef themole het volgende:
[..]
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef themole het volgende:
Die begroting van Andre en Henka is echt briljant, gewoon 1 post-it groot.
"Hier zie je alleen maar ellende op TV en daar heb je er geen last van je verstaat het niet"quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'
en de paniek breekt uit met 2 tafels vol
anderhalf uur voor een patatje schnitzel, ik had er nooit zo lang op gewachtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
echt vol geniale quotes, 'ik zie het maar zo elke klant is fooi'
en de paniek breekt uit met 2 tafels vol
toch zegt de voice over aan het einde dat ze het wel gered hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
Het kan toch ook haast geen goede indruk maken, op de openingsdag van je restaurant zelf over straat lopen en mensen lokken.
Ze zijn allang weer in Nldquote:Op zondag 29 januari 2012 15:48 schreef DrDentz het volgende:
Zouden Henka en Ingrid de crisis daar goed doorstaan nu ze opeens belasting moeten betalen?
Ja, vrij vlot daarna kwamen ze terug naar Nld en gingen ze uit elkaar. Henka kreeg een ander en kreeg kinderen.quote:
De ouders waren dan ook echte tokkies, net zoals henka en andre natuurlijk. Normale ouders hadden die kinderen wel duidelijk gemaakt dat dit echt niet kon.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:37 schreef Tinus_Tralala het volgende:
[..]
Ja, vrij vlot daarna kwamen ze terug naar Nld en gingen ze uit elkaar. Henka kreeg een ander en kreeg kinderen.
Nee natuurlijk kon het ook niet. Aan de andere kant, deze jonge mensen zijn weer een ervaring rijker, ze hadden toch niks te verliezen ?!:)quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
De ouders waren dan ook echte tokkies, net zoals henka en andre natuurlijk. Normale ouders hadden die kinderen wel duidelijk gemaakt dat dit echt niet kon.
Simpel staat niet gelijk aan tokkie.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
De ouders waren dan ook echte tokkies, net zoals henka en andre natuurlijk. Normale ouders hadden die kinderen wel duidelijk gemaakt dat dit echt niet kon.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef eskil het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kon het ook niet. Aan de andere kant, deze jonge mensen zijn weer een ervaring rijker, ze hadden toch niks te verliezen ?!:).....Oh fotje ik bedoel natuurlijk Andre en Henka![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef eskil het volgende:
Is er ook een website van Lapland? Het is er wel heel mooi!
Dit is wel aardig dramatischquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Operc het volgende:
Weet iemand linkjes naar afleveringen die dramatisch eindigden?
Die van Henka en Andre was wel wazig, maar tijdens de aflevering ging het nog niet eens bizar slecht. (Qua ruzies oid.)
Dat die vrouw kanker krijgt is gewoon heel naarquote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dit is wel aardig dramatisch
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1123584
Indd,ook gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toch wel één van de meest dramatische.
http://www.mediacourant.nl/?p=106917
http://tinyurl.com/7oeag23
Hier kun je ze terug zien, eerst de uitzending van 19 mei zien, dan die van 26 mei.
Die gaat inderdaad niet helemaal volgens plan, al lijkt het aan het einde wel goed te komen. Dat nieuwsbericht boort dat dan weer even de grond in.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toch wel één van de meest dramatische.
http://www.mediacourant.nl/?p=106917
http://tinyurl.com/7oeag23
Hier kun je ze terug zien, eerst de uitzending van 19 mei zien, dan die van 26 mei.
Het filmpje doet het niet bij mij helaas. Dus ik kan niet zien of het een drama wordt. Achterstallig onderhoud klinkt in ieder geval goedquote:Ed van der Neut (48) is verkoper in een tapijtwinkel. Zijn vrouw Heleen (49) werkt als ergotherapeut in een zorgcentrum voor senioren. Samen dromen ze van een zonnig leven tussen de Italiaanse olijfbomen. Ze vinden een buitenverblijf in Umbrië en na een moeizame onderhandeling met de eigenaresse komen ze tot een akkoord over de huur van het countryhouse, waar nog behoorlijk wat achterstallig onderhoud is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
B&B in Italië beginnen...hopelijk weer naïeve mensen, die geen Italiaans spreken en denken lekker ontspannen, in het mooie weer, geld te kunnen verdienen
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:37 schreef marcodej het volgende:
Ik erger me nu al aan het kapsel van mevrouw.
Hopelijk van onderen niet.quote:
Ik zet het ook net pas aan. Kennelijk ook vergist in de tijd.quote:
Ik zou er wel raad mee weten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef StephanL het volgende:
WTF moet je met zoveel grond en bomen?
Knuffelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef StephanL het volgende:
WTF moet je met zoveel grond en bomen?
Ja, ineens de helft betalen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
Te mooi om waar te zijn, dan moet er een belletje gaan rinkelen.
De zus van die man zei dat ze moest visualiseren.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie haar er ook wel voor aan zo'n wensprikbord er op na te houden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef vuvuzela het volgende:
Ik visualiseer elke avond een lekker wijf. Altijd weer een teleurstelling in bed.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef vuvuzela het volgende:
Ik visualiseer elke avond een lekker wijf. Altijd weer een teleurstelling in bed.
Ze heeft ook een tingeltangel denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie haar er ook wel voor aan zo'n wensprikbord er op na te houden.
Ik zat echt zo dit is toch zeelandquote:
GODVER, alorsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
Nu weet ik waar zij me aan doet denken... Carles Puyol!
[ afbeelding ]
Treffend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Onmogelijk. Nou oké, vooruit dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Brabanders die in Zeeland wonen kan ook nog
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die zoon heeft zo'n grote mond, als zijn vriendin hem wil zoenen verdwijnt haar hele hoofd erin.
Zeeland en Houdoedoeland liggen tegen elkaar aan. Heel veel dorpen hebben hun eigen dialect.quote:
kan toch gewoon import zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook. maar zij zei toch echt houdoe..
Zeeuwen zeggen geen houdoe.
Veel Zeeuwen werken in Bergen op Zoom en zeggen gewoon houdoe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lijkt me ook. maar zij zei toch echt houdoe..
Zeeuwen zeggen geen houdoe.
Omdat ze in Bergen en omgeving bijna alleen maar houdoe zeggen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Veel Zeeuwen werken in Bergen op Zoom en zeggen gewoon houdoe.
Hoezo? zo'n rotkop heeft ze niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef StephanL het volgende:
Die mensen zullen nu wel denken. Wat een rotkop
Het ligt tegen elkaar aan, ze werken zelfs gemengd. De een werkt in Zeeland, de ander in Brabant en weer een ander in Anvers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zei net al. Brabanders die in Zeeland wonen![]()
Ze zullen zich alleen afvragen of haar föhn ontploft is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef StephanL het volgende:
Die mensen zullen nu wel denken. Wat een rotkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |