Ja idd, volgens mij was het meer het plan en ding van die andere en nu neemt zij de boel een beetje over, en dat wringt...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef CasB het volgende:
Volgens mij is het vrouwtje iets te zelfstandig geworden.
Zo rollen ze in Zweden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Lekker professioneel die was zo in de voortuin
Zie nu het antwoordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef Snuf. het volgende:
Hoe zit het met de supermarkt?
Edit: Oh ik zie het
Op het moment dat ik op "invoeren" klikte zag ik hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zie nu het antwoord
Goede timing,bro
Dat staat ook alleen bekend om de beflapjesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Als je daar voor naar Lapland moet.
Daar zijn ze nou voor verhuisdquote:
Die hebben echt geen seks met elkaar. Zij zijn zo aseksueelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef CasB het volgende:
Ik wil niet weten dat ze 'elkaars plek' vinden...
Die ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Met "champignon" soep? als ik me niet vergis
Ik vond m echt wel beter dan andere afleveringen van dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Mocht je net niet gekeken hebben, bespaar je de moeite! Het was behoorlijk saai.
Thanks! Ga ff kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ja.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
De top 3.
Ik heb die aflevering die op nr 3 staat nooit gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
IK ben nu ook effe aan het kijkenBegint goed. Werkloos en daar iets beginnen.
Maak wel een fout. Dat is niet die André en Henka, maar wel leukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering die op nr 3 staat nooit gezien.
Dacht dat ik alle ik vertrek afleveringen al wel kon dromen, ivm alle herhalingen enzo
En Gordon Bleu.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
Met "champignon" soep? als ik me niet vergis
Oh die met die 2 dochters?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En Gordon Bleu.Op nummer 2 staat toch wel die kast-homo met z'n vrouw en kind. Hadden het uiteindelijk wel goed voor elkaar maar gewoon, hij, hij was geweldig.
Ze hebben nu twee kinderen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dit olijke duo.
[ afbeelding ]
Ja, briljante aflevering. Maar...dat heb je als vrouw zijnde toch ook wel door, dat hij echt over de top gay is?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ze hadden er twee volgens mij. Martien, ik zie nu dat ie op 2 staat in de top 3.
God hebbe hun ziel.quote:
Dat lijkt me wel meer iets voor ze ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
http://vandermeerdiensten.nl/
Is hun nieuwe bedrijfje
Die op Kreta, dat was een topafleveringquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef StephanL het volgende:
WTF die André en HenkaLijkt wel een stel autisten
Ja, die zit ik dus nu te kijken. Heb ergens nog de hoop dat het acteurs zijn, zo erg is hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die op Kreta, dat was een topaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |