quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kom van tussen de rivieren. Het is friet verdammt mal!
Ik ook. Maar ik heb dan ook weinig op. En gisteren geen toastjes bij the voice:Nquote:
HA DIE HEB JE VAN MIJ HA!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd 1 x meer Pattat0n dan Friet0n
Ik bestel altijd bij de turk, dan krijg je extra veel friet. Een gezinszak is dan ook echt voor acht man ipv vierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd 1 x meer Pattat0n dan Friet0n
wij hebben een frietkot, een middeltje is daar zo groot dat we dat met 2 personen vaak niet eens op krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij de turk, dan krijg je extra veel friet. Een gezinszak is dan ook echt voor acht man ipv vier
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje besteldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
altijd patat en als ze me niet verstaan; friet
Ik vind "frietjes" eigenlijk heel gewoon om daar te gebruiken, kindertaaltjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje bestelddie gezichten dan
Ik zit nu 0900-patat te draaienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef gomi het volgende:
hmmm ik ben blijkbaar nog niet verleerd hoe een topic te killen?
Tuurlijk wel Sjeffrietjequote:
quote:
maar echt he, bij mij in de buurt, hebben ze er schijt aan hoe je t noemt, als ze maar geld verdienenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje bestelddie gezichten dan
Werk jij bij de patatboer dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
* roos85 mist users die ook beneden de rivieren wonen
Kon zo snel niets meer verzinnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Patat met room
De gedachte er aan doet me al kokhalzen
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierloquote:
Snap ik, was een grappig bedoelde opmerking..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon zo snel niets meer verzinnen.
Roomkleur = mayo
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierlo
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierlo
West-Brabant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef roos85 het volgende:
en West - Brabant is beter dan Oost - Brabant![]()
Jij komt van boven de rivieren en hebt je dan ook maar aan te passen.quote:
Het is hier ook 80% friet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt van boven de rivieren en hebt je dan ook maar aan te passen.
Tenzij onder de Rijn vandaan
quote:
quote:
Ik kan er mee leven als jij nog wat Bossche Bollen kunt regelenquote:
Good to know, lekkere patatquote:Op zondag 29 januari 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
raspatat oorlog is het allerbazigste patat wat er bestaaat
Hmmmm, water en aardappelpoederquote:Op zondag 29 januari 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
raspatat oorlog is het allerbazigste patat wat er bestaaat
Ik ben een beetje ziekjes maar ik kan niet wachten tot ik me weer beter voel en weer friet kan etenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:24 schreef Laysa het volgende:
ik heb net verplicht 2 dagen patatfriet op...vl hoef ik niet meer
Delenquote:
Zaanse mayoquote:Op zondag 29 januari 2012 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ziekjes maar ik kan niet wachten tot ik me weer beter voel en weer friet kan eten
BTW Vlaamse frieten met mayo (lekker van die zure) FTW
quote:
Die versieringquote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ze wel eens minder lekker gezien
We gaan ze zo beoordelenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan nog. Heb ze absoluut viezer gezien
Citroentjesquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moest een rollade bakken..
even doen!
quote:
DIBS.quote:
Sorry Goomster in deze ben ik het zeer oneens met jequote:
hehe, ik ben niet geheel verrastquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Goomster in deze ben ik het zeer oneens met je
quote:
maar t seizoen is toch al naar de klote, dus jullie mogen ook wel een keer winnen. Als wij volgend jaar maar weer winnen hequote:
Uhuhquote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t seizoen is toch al naar de klote, dus jullie mogen ook wel een keer winnen. Als wij volgend jaar maar weer winnen he
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar serieus ik verdiep me er nu pas echt in, wat een slecht elftal heeft Ajax
Waarmee ik zeg dat ik beter gewend benquote:
t is echt bagger. 80% is gewoon niet ajax waardig. Ze zouden meer hebben aan mij dan die gevallen als de jongquote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar serieus ik verdiep me er nu pas echt in, wat een slecht elftal heeft Ajax
Helft is geblesseerdquote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarmee ik zeg dat ik beter gewend ben
Dat is echt een Ajax uitvluchtquote:
Ze proberen niet eens meer nuquote:Op zondag 29 januari 2012 13:59 schreef gomi het volgende:
[..]
t is echt bagger. 80% is gewoon niet ajax waardig. Ze zouden meer hebben aan mij dan die gevallen als de jong
Snap ik. 3-1 is verloren zaakquote:
Njah er is nog zoiets als eerquote:
Hahahaquote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ze doen net al ik; hopen op volgend seizoen
Whut?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef roos85 het volgende:
wil ik een webshop bezoeken,is deze op zondag gesloten![]()
Zeker van de SGPquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef roos85 het volgende:
je wilde iets bij dde sgp bestellen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef roos85 het volgende:
quote:
Whahahahaquote:
Nogal jaquote:
Geef me webshopquote:
Is het ookquote:
Dank je dank je, ik had er alleen weinig mee van doenquote:
hehe, ik maar denken dat t lag aan je supportert zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je dank je, ik had er alleen weinig mee van doen
Hoezo, stond je niet op het veld?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je dank je, ik had er alleen weinig mee van doen
Nope ik zat in de kleedkamerquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Zeroku het volgende:
aantal posts: 100000 (gemiddeld 94 per dag)
[ afbeelding ]
ik heb liever feyenoord, twente of az tbh.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Bos81 het volgende:
Mooi en als PSV goed door het zware schema heen komt wat er aan zit te komen. (Groningen ui, Fey, Thuis, Twente Thuis. NAC uit Ajax UIt Heerenveen thuis.) Dan kan het stadhuisplein weer volstromen. Maar voorlopig is dat nog niet aan de orde.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een spelletje spelen met de jongens
have funquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Kally het volgende:
Ik ga even een spelletje spelen met de jongens
Been there, done that.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet morgen van 8.45 tot 16.25 voor vier lesjesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
In de eerste week direct 5 tussenuren.. en je raadt het al.. de ene les is van 08.30-09.30 en de andere14.30-15.30
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
In de eerste week direct 5 tussenuren.. en je raadt het al.. de ene les is van 08.30-09.30 en de andere14.30-15.30
Ik heb morgen alleen maar n tentamen!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 8.45 tot 16.25 voor vier lesjes.
Voorlopig roosterrrrrquote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm... maar 3 dagen vrij in mijn rooster komend blok waarschijnlijk, en heel veel dagen dat ik maar voor 1 of 2 uurtjes heen moet
Beam me up scotty.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat staat er dan? Inderdaad, er staat WAARSCHIJNLIJK!
Wat is een DM teller.quote:
Met als reactie:quote:smerig hoe sommige ''vriendinnen'' zo makkelijk de mes in je rug kunnen steken...
quote:Echt eh .. Tegenwoordig zijn dr heel weinig waar je daadwerkelijk altijd van op aan kunt! Zo zie je ma weer hoe ze zich goed late kenne .. Probeer dr zo ver mogelijk boven te staan schat & focus je op de mensen die het wél waard zijn! xx ♥
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:05 schreef roos85 het volgende:
Ik heb stiekem the winner opgezet omdat ik Lois Lane wil zien
The Winnerquote:
Gewoon voetbal om 19.00 uurquote:Op zondag 29 januari 2012 18:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is wel tenenkrommend slecht inderdaad
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt een blanke Australier.De ironie.
Hmhm.quote:
Houd opquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
Hier nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef PatriQue89 het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
Het mag lekker daar blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het mag lekker daar blijvenGraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goan we een keertj0n doen!quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
Sneeuw is alleen verantwoord als ik in de Oostenrijkse bergen zit, met een glas gluhwein in mijn hand en een openhaard links van me.
Ik moet nog denken hoe laat ik op sta. Denk toch vrij vroeg, Rond 8..30 Twijfel hoe ik mijn dag ga indelen. Wil misschien gaan hardlopen, maar heb ook andere dingen op het programma staan zoals cursus en boodschappen doen en het geld daarvoor ophalen bij de begeleiding...quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Even denken hoe laat ik morgen eens naar school ga
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. En dat was nummertje 4! Morgen laatste tentamen.. Nog ff stampen straks, en als dat morgen goed gaat, heb ik misschien wel een beetje hoop dat ik alles gehaald heb!
quote:
Oefquote:
Maar nu niet meerquote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef Kally het volgende:
Zoooooooooooo zat ineens heel Schiedam zonder stroom
Bestuursrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Straf, bestuurs en staats-recht STAMP0N!
mjah.. dit is inleiding, "gelukkig". Komend blok gaat vooral over bestuursrecht, gezien dat mijn enige tentamen isquote:
Nee maar huis is ijskoudquote:
Vorig jaar snapte ik er echt helemaal geen fuck vanquote:Op maandag 30 januari 2012 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mjah.. dit is inleiding, "gelukkig". Komend blok gaat vooral over bestuursrecht, gezien dat mijn enige tentamen is
Dikke warme knuffelquote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga koken, me warmen bij het gasfornuis
Hoe lekker vroegerquote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga koken, me warmen bij het gasfornuis
quote:Angela Groothuizen naar SBS
van onze redactie
AMSTERDAM - Angela Groothuizen wordt jurylid bij SBS 6.
De 'coach of Holland' gaat samen met Ad Visser en Gerard Ekdom in een deskundigenpanel zitten in het nieuwe programma De vrienden van Amstel zingen kroonjuwelen.
Angela is vanaf donderdag 2 februari te zien in de show, die wordt gepresenteerd door Xander de Buisonjé. Bekende zangers zingen daarin hun meest geliefde nummer uit de Nederlandse muziek. Daar komt een 'ultiem kroonjuweel' uit.
Angela is op vrijdagavond te zien als coach in The Voice Kids.
Het lijkt me wel een tof programmaquote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef roos85 het volgende:
Angela gaat toch iets bij SBS doen
[..]
Dat wel, alleen op de verkeerde zenderquote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef iBenny het volgende:
Hey Pat!
[..]
Het lijkt me wel een tof programma
quote:Geachte klant,
Er vinden momenteel technische werkzaamheden plaats bij de afdeling
Internet Bankieren van de RABO BANK. Het betreft hier de installatie
van de nieuwe beveiligings software voor 2012. Met deze vernieuwing
willen wij voor u het internet bankieren nog beter en veiliger maken,
zodat u in de toekomst nog beter en vooral zorgenloos gebruik kunt
maken van al onze diensten. Om deze installatie succesvol te laten
verlopen dient u via onderstaande link uw gegevens te bevestigen.
U kunt hier inloggen
met gebruikersnaam en wachtwoord. Na de bevestiging van uw gegevens zal
er een automatische update plaatsvinden in ons systeem en zult u zo
spoedig mogelijk telefonisch worden benaderd door een van onze
medewerkers om de update succesvol af te ronden. Wij danken u
vriendelijk voor uw tijd en uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
RABO BANK, afdeling Internet Bankieren
Mij ook trouwensquote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef iBenny het volgende:
Nick tegen Simon lijkt me trouwens ook wel leuk
Nja, ik denk wel dat er een tijd aan zit te komen dat SBS heel anders zal worden, dan het campingimago die ze nu hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat wel, alleen op de verkeerde zender
Je zou zeggen van wel, nu ome John zich er mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik denk wel dat er een tijd aan zit te komen dat SBS heel anders zal worden, dan het campingimago die ze nu hebben
Het probleem is alleen dat het geen kans krijgt van de kijkerquote:Op maandag 30 januari 2012 18:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel, nu ome John zich er mee gaat bemoeien.
Het programma lijkt me echt leuk!
Ik welquote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rabobank rekening
de Rabobank kent geen gebruikersnaamquote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rabobank rekening
Hey Sjefrie. Alles correct?quote:
Juistem. En met Els?quote:
Even aan mijn man vragen.quote:
What Els.quote:
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 30 januari 2012 18:47 schreef roos85 het volgende:
een domme doos bij RTL Boulevard, heeft haar broek laten zakken in een tempel in Nepal
quote:
Sowieso een stom wijf dat..quote:Op maandag 30 januari 2012 18:47 schreef roos85 het volgende:
een domme doos bij RTL Boulevard, heeft haar broek laten zakken in een tempel in Nepal
Ik ken sommige personen eigenlijk alleen via meisjes in de jungle. Daarvoor kende ik ze nietquote:Op maandag 30 januari 2012 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zit straks in echte meisjes in de jungle![]()
waar moeten we haar van kennen eigenlijk?
Komt dat weer op tv dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken sommige personen eigenlijk alleen via meisjes in de jungle. Daarvoor kende ik ze niet
Ik wist dat ook niet hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter geloof ik
Neeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen van Echte meisjes in de jungle
Oh helpquote:Op maandag 30 januari 2012 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
http://nl.wikipedia.org/w(...)p_Zoek_Naar_Zichzelf
quote:
Die van Black Sabbath is niks mis meequote:
quote:
Ohw jullie hadden ook geen stroomquote:Op maandag 30 januari 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
Ennn ik ben weer op temperatuur
Jezus 2 uur zonder stroom en meteen ijskoud in huis
Nope, de hele stad nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw jullie hadden ook geen stroom?
Gratis IJsquote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, de hele stad niet
De supermarkt is best gek in het donker
Mehhh dat kreeg ik nietquote:
jeetje met dit weerquote:Op maandag 30 januari 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
Ennn ik ben weer op temperatuur
Jezus 2 uur zonder stroom en meteen ijskoud in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |