quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kom van tussen de rivieren. Het is friet verdammt mal!
Ik ook. Maar ik heb dan ook weinig op. En gisteren geen toastjes bij the voice:Nquote:
HA DIE HEB JE VAN MIJ HA!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd 1 x meer Pattat0n dan Friet0n
Ik bestel altijd bij de turk, dan krijg je extra veel friet. Een gezinszak is dan ook echt voor acht man ipv vierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Altijd 1 x meer Pattat0n dan Friet0n
wij hebben een frietkot, een middeltje is daar zo groot dat we dat met 2 personen vaak niet eens op krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij de turk, dan krijg je extra veel friet. Een gezinszak is dan ook echt voor acht man ipv vier
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje besteldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
altijd patat en als ze me niet verstaan; friet
Ik vind "frietjes" eigenlijk heel gewoon om daar te gebruiken, kindertaaltjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje bestelddie gezichten dan
Ik zit nu 0900-patat te draaienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef gomi het volgende:
hmmm ik ben blijkbaar nog niet verleerd hoe een topic te killen?
Tuurlijk wel Sjeffrietjequote:
quote:
maar echt he, bij mij in de buurt, hebben ze er schijt aan hoe je t noemt, als ze maar geld verdienenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is altijd zo grappig als je boven de rivieren een frietje bestelddie gezichten dan
Werk jij bij de patatboer dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef roos85 het volgende:
* roos85 mist users die ook beneden de rivieren wonen
Kon zo snel niets meer verzinnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Patat met room
De gedachte er aan doet me al kokhalzen
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierloquote:
Snap ik, was een grappig bedoelde opmerking..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon zo snel niets meer verzinnen.
Roomkleur = mayo
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierlo
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook een brabo en Geldrop is veul beter dan Mierlo
West-Brabant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef roos85 het volgende:
en West - Brabant is beter dan Oost - Brabant![]()
Jij komt van boven de rivieren en hebt je dan ook maar aan te passen.quote:
Het is hier ook 80% friet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt van boven de rivieren en hebt je dan ook maar aan te passen.
Tenzij onder de Rijn vandaan
quote:
quote:
Ik kan er mee leven als jij nog wat Bossche Bollen kunt regelenquote:
Good to know, lekkere patatquote:Op zondag 29 januari 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
raspatat oorlog is het allerbazigste patat wat er bestaaat
Hmmmm, water en aardappelpoederquote:Op zondag 29 januari 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
raspatat oorlog is het allerbazigste patat wat er bestaaat
Ik ben een beetje ziekjes maar ik kan niet wachten tot ik me weer beter voel en weer friet kan etenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:24 schreef Laysa het volgende:
ik heb net verplicht 2 dagen patatfriet op...vl hoef ik niet meer
Delenquote:
Zaanse mayoquote:Op zondag 29 januari 2012 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje ziekjes maar ik kan niet wachten tot ik me weer beter voel en weer friet kan eten
BTW Vlaamse frieten met mayo (lekker van die zure) FTW
quote:
Die versieringquote:Op zondag 29 januari 2012 11:38 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ze wel eens minder lekker gezien
We gaan ze zo beoordelenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan nog. Heb ze absoluut viezer gezien
Citroentjesquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moest een rollade bakken..
even doen!
quote:
DIBS.quote:
Sorry Goomster in deze ben ik het zeer oneens met jequote:
hehe, ik ben niet geheel verrastquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Goomster in deze ben ik het zeer oneens met je
quote:
maar t seizoen is toch al naar de klote, dus jullie mogen ook wel een keer winnen. Als wij volgend jaar maar weer winnen hequote:
Uhuhquote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t seizoen is toch al naar de klote, dus jullie mogen ook wel een keer winnen. Als wij volgend jaar maar weer winnen he
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar serieus ik verdiep me er nu pas echt in, wat een slecht elftal heeft Ajax
Waarmee ik zeg dat ik beter gewend benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |