Denk het niet qua veldspel is Az vandaag te zwak, en Elm is er niet bij voor de standaardsituaties.quote:
Roda JC is gewoon baassss.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
Tikki takkie driehoekjes alles bij Roda.
Heeft AZ geblesseerden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet qua veldspel is Az vandaag te zwak, en Elm is er niet bij voor de standaardsituaties.
Kan me niet voorstellen dat Jojoortje goed in Nederlands is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Roda punten gaan pakken.
Hoop het niet. Word toch zo moe van Van Veldhoven puppyoogjes en altijd zelfmedelijden. Wat heeft hij het toch zwaar als geneutraliseerde Belg in het harde Nederland.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Roda punten gaan pakken.
5de gele kaart.quote:
Vormer is gewoon een goede voetballer die hetzelfde is als Clasie. Altijd naar voren spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk draait dat hele team op Vormer.
n=tquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Jojoortje goed in Nederlands is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
WIJ ZIJN PSV WIJ ZIJN DE BESTE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je naam is Koos?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben werkloos. Tot zover het socializen.
Harry Jekkers is Haags dus het begrip Koos Werkloos hoor je te hatenquote:
Zo ruim ik kots ook op. Gewoon laten liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens stootte ik zojuist een beker melk om. Gelukkig stond die beker er al 2 weken, kon ik het zo oppakken en weggooien.
Mijn naam is Koos en ik ben werkeloos. Mensen zeggen ga toch werk'n koosquote:
"Laat mij voorlopig lekker..."quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn naam is Koos en ik ben werkeloos. Mensen zeggen ga toch werk'n koos
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
Overigens stootte ik zojuist een beker melk om. Gelukkig stond die beker er al 2 weken, kon ik het zo oppakken en weggooien.
Onzin, dat is een veelte positieve instelling.quote:
Domme mod ben je tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme, GGMM gaat slowchatten en ik doe vrolijk mee
Nu on topic.
Geen commentaar op het gezichtshaar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lang haar: Check
tieten: check
Klinkt aannemelijk.
Niks mis mee. Je moet je standaarden niet te hoog leggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen commentaar op het gezichtshaar?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je moet je standaarden niet te hoog leggen.
psst, ti's een vrouwquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeef meNiet hatelijk bedoeld man
Markoooquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap dat scheidsrechters fouten kunnen maken maar die belg van vanavond in Almelo was DRAMATISCH
A, vandaar... Trainer wil misschien weg ivm teruglopende budgetten etc. Volgens commentator iig. Hij schijnt nogal goed te liggen bij het team en de fansquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben K1 en dit tegelijk aan het kijken
Snap niet dat je zo lang kan kijken naar je UI.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben K1 en dit tegelijk aan het kijken
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap dat scheidsrechters fouten kunnen maken maar die belg van vanavond in Almelo was DRAMATISCH
Hihihihiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap niet dat je zo lang kan kijken naar je UI.
Waren de 2 gele kaarten terecht van Duarte ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte wel weer bezig hoor.
Wel mooi dat plet scoorde
Da's geen zwaargewicht. Hooguit middenklassequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap niet dat je zo lang kan kijken naar je UI.
Kon ik niet weten. 2e helft zag ik niet vanwege ROD - AZ.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waren de 2 gele kaarten terecht van Duarte ?
iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Stond net ook langs de lijn voetbal te kijken, damn wat koud.
Waarom doe je dat in vredesnaam? Dit vind ik overeenkomen met een valse tussenstand posten... aangegeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon ik niet weten. 2e helft zag ik niet vanwege ROD - AZ.
Gewoon een wild gokje
Ehm, oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me wel op aan een speelronde
Vorig jaar:
12:30 Excelsior - Ajax
14:30 PSV - Feuenoord
Dit jaar zelfde tijden
Ajax toen ook al in Rotterdam verloren?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me wel op aan een speelronde
Vorig jaar:
12:30 Excelsior - Ajax
14:30 PSV - Feuenoord
Dit jaar zelfde tijden
nee, werd toen 2-2 toen martin dikke drol nog trainer was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax toen ook al in Rotterdam verloren?
Volgens mij is zijn post een geheimschrift waarin hij Amerika beschuldigd van een inside job op 11 september 2001quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax toen ook al in Rotterdam verloren?
Ze spelen nu niet veel beter hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, werd toen 2-2 toen martin dikke drol nog trainer was.
True, maar ik wil vannacht wel een beetje slapen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kan je genoeg bier drinken
Jij kunt tenminste al zelf bier kopen in een supermarkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach troost je, ik heb helemaal geen bier meer
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen augustus was een verademing + 15 mei.
Hoelaat zet jij je wekker dan voor morgenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
True, maar ik wil vannacht wel een beetje slapen.
Al zo'n 14 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kunt tenminste al zelf bier kopen in een supermarkt.
Half 8.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelaat zet jij je wekker dan voor morgen
Jij 6:30 toch om je postcount te bekijken?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelaat zet jij je wekker dan voor morgen
Ben ik niet gewend van de mensen in dit topic... Zijn bijna allemaal thuis-supportersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
W
[..]
Wat denk je? Hij gaat naar de Kuip wat dacht jij dan
Nee, Zit iedere ochtend in het weekend lekker discovery te kijken. Maar morgen ochtend lekker Djokovic - Nadal kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij 6:30 toch om je postcount te bekijken?
Ik zou naar hem luisteren Caland voor je het weet is het te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou dan nog snel bier drinken als ik jou was gozer.
Sowieso, smerig gewoon al die mensen op 1 hoopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik niet gewend van de mensen in dit topic... Zijn bijna allemaal thuis-supporters
Schijnt gezellig te zijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou naar hem luisteren Caland voor je het weet is het te laat
[..]
Sowieso, smerig gewoon al die mensen op 1 hoop![]()
Zwollequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt gezellig te zijn...
A well, als Zwolle promoveert, zal ik volgend seizoen ook de Kuip bezoeken. Vriend van mij heeft een seizoenskaart aldaar. Zit ik wel in het verkeerde vak, maar goed.
Dan moet je eigenlijk seks hebben..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik sta echt strak van de spanning man, gewoon niet leuk.
Is heel lang geleden.
Effe kinky.nl checken dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk seks hebben..
Is dat een aanbieding?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk seks hebben..
Moeten ze wel promoveren en het niet weer verprutsenquote:
Ja dat heb je goed gelezen ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding?
[..]
Moeten ze wel promoveren en het niet weer verprutsen
Crewpounding, aangegeven... zo ik ga stoppen op mijn dieptepunt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding?
[..]
Gaat dit seizoen niet gebeuren, rest is te matig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
quote:
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeienquote:
We hebben een soort van haat-liefde verhouding. Dit weekend is het haat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeien
Oh dat was niet om mij, ik PM'de een foto van jou naar hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeien
Onderschat het vermogen van Zwolle om hun eigen glazen in te gooien nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dit seizoen niet gebeuren, rest is te matig.
Nu doe je alweer SC'enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat was niet om mij, ik PM'de een foto van jou naar hem.
Ja, maar er zit dit seizoen niet echt een club achter Zwolle die wel constant goed kan gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onderschat het vermogen van Zwolle om hun eigen glazen in te gooien niet
Vorig seizoen stonden ze 14 punten losquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dit seizoen niet echt een club achter Zwolle die wel constant goed kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu doe je alweer SC'en
Daarbij; niet lief. Ik probeer alleen maar een brug te bouwen tussen jou en Caland...
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
AZ neemt het initiatief iets meer over, maar ze spelen wel bagger zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
Je kan zeggen wat je wil, maar de inzet is er wel bij AZ (bij Roda ook)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie AZ dit toch niet meer winnen trouwens.
Wat makkelijk gezegd he...
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Ik haat mensen die SC'en. Zo worden clubreeksen ook vaak verziekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Heb jij de tv wel aan dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe je subtiel hoor. Heeft niemand door
Tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, heb sedert vanmiddag een internet EL abo. Kijk nu op m'n
iMac
Zekers, scheelt hoofdpijn... Kan ik lekker voetbal kijken en heeft mijn vrouw er geen last van. Daarbij loopt de EL stream (schat ik) maar een paar seconden achter, dus geen spoilersquote:
Toch wel op tijd om met ons Feyenoord - Ajax te kijken hé?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet om 10.45... Competitie weer.
Gaat vies tegenvallen weet ik nu al, maar spanning vergoed alles.quote:
Lichaamsbewegingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet om 10.45... Competitie weer.
Ik ben iets later.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel op tijd om met ons Feyenoord - Ajax te kijken hé?
Spanningsvoetbal is het mooistequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat vies tegenvallen weet ik nu al, maar spanning vergoed alles.
[..]
Lichaamsbeweging
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanningsvoetbal is het mooiste
is niets aan de hand manquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach joh, zolang ze niet overtijd is, is er toch niets aan de hand?
Dudequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeurenquote:
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig. Roda - Az is bijna afgelopen trouwens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeuren... En maar volhouden dat ze geen kinderen wil... Ik nie snap nie
Ligt er een beetje aan wie de oorzaak is, gok ik zoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig.
Iets met een biologische klok?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeuren... En maar volhouden dat ze geen kinderen wil... Ik nie snap nie
Ben al bezet. Ik heb met een Twentesupporterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig. Roda - Az is bijna afgelopen trouwens.
Maar jij bent dan oo kde voetbalkameleonquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een biologische klok?
[..]
Ben al bezet. Ik heb met een Twentesupporter
Kan, ze is wel 30quote:
quote:[..]
Ik gun hem een tijdelijk pleziertje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, ze is wel 30
[..], hoe voelt dat nou? Onder je partner te staan?
Ok Geoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan oo kde voetbalkameleon
Must... not... react....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik gun hem een tijdelijk pleziertje.
Maakt niet uit. Ik stelde ook dat ik zou vertrekken op mijn dieptepunt, en ondertussen ben ik hier nog steeds en bleek het dieptepunt nog dieper te kunnen. In andere woorden... Ik ben nog niet toe aan kinderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een biologische klok?
[..]
hmm... ben benieuwd wat dat impliceert over mijn niveauquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik stelde ook dat ik zou vertrekken op mijn dieptepunt, en ondertussen ben ik hier nog steeds en bleek het dieptepunt nog dieper te kunnen. In andere woorden... Ik ben nog niet toe aan kinderen.
Jij bent diep genoeg gezonken om aan kinderen te beginnen, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... ben benieuwd wat dat impliceert over mijn niveau
Ik kan tenminste op niveau met ze communiceren, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent diep genoeg gezonken om aan kinderen te beginnen, gefeliciteerd
Eigenlijk bedoelde ik dat wel ja... zucht... Kinderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op niveau met ze communiceren, bedoel je?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik dat wel ja... zucht... Kinderen.
Is volgens mij een Finquote:
quote:Niklas Moisander (Turku, 29 september 1985) is een Finse voetballer die speelt voor AZ. Moisander speelt als verdediger.
Iets met context ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jojoortje kom op zeg.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv gaat blind getikt worden door het snelle combinatie voetbal uitgedacht voor het kunstgrasveld bij Heracles.
quote:Op zondag 29 januari 2012 08:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hahaik ben er dan zelf niet bij
Helaasquote:
Let maar op, want ze vind dat nogal kinderachtigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jojoortje kom op zeg.
Heb ik in de fok-manager.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is er mooi aan dat burnet niet speelt?
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Let maar op, want ze vind dat nogal kinderachtig
quote:
Dus? Dan heb je opeens miljoenen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Twente niet de enige ploeg in de eredivisie die winst draaide?
geen idee, ik weet bijzonder weinig van de financiële situatie in Enschede.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Er is al 9.6M geboden door Liverpool, wil je nou beweren dat Twente meer betaald?
was het ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dachten we daarnet ook bij de 3-1...
Blij dat we dat blinde paard kwijt zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bestond Ajax maar niet. Dan hadden we Bruno Silva nog als RB..
Kruiswijk in z'n oude dagen... ipv Hiarjiejquote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bestond Ajax maar niet. Dan hadden we Bruno Silva nog als RB..
Heb je alleen weinig aan als de rest van de verdediging weigert te verdedigen. Dan staat hij op het middenveld, terwijl de tegenstander scoort.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vond het een lekkere opkomende back
We shall seequote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet volgende week weer waar ze scheel worden getikt door Almelo
True, dit jaar MOETEN we kampioen worden, al ben ik er nog niet gerust op.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
minimale wat je kunt verwachten van psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |