Tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, heb sedert vanmiddag een internet EL abo. Kijk nu op m'n
iMac
Zekers, scheelt hoofdpijn... Kan ik lekker voetbal kijken en heeft mijn vrouw er geen last van. Daarbij loopt de EL stream (schat ik) maar een paar seconden achter, dus geen spoilersquote:
Toch wel op tijd om met ons Feyenoord - Ajax te kijken hé?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet om 10.45... Competitie weer.
Gaat vies tegenvallen weet ik nu al, maar spanning vergoed alles.quote:
Lichaamsbewegingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik moet om 10.45... Competitie weer.
Ik ben iets later.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel op tijd om met ons Feyenoord - Ajax te kijken hé?
Spanningsvoetbal is het mooistequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat vies tegenvallen weet ik nu al, maar spanning vergoed alles.
[..]
Lichaamsbeweging
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spanningsvoetbal is het mooiste
is niets aan de hand manquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach joh, zolang ze niet overtijd is, is er toch niets aan de hand?
Dudequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeurenquote:
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig. Roda - Az is bijna afgelopen trouwens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeuren... En maar volhouden dat ze geen kinderen wil... Ik nie snap nie
Ligt er een beetje aan wie de oorzaak is, gok ik zoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig.
Iets met een biologische klok?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, m'n vrouw loopt de laatste week wat over zwangerschap te zeuren... En maar volhouden dat ze geen kinderen wil... Ik nie snap nie
Ben al bezet. Ik heb met een Twentesupporterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou het koppelen van Jojoortje aan een andere user niet makkelijker maken iig. Roda - Az is bijna afgelopen trouwens.
Maar jij bent dan oo kde voetbalkameleonquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een biologische klok?
[..]
Ben al bezet. Ik heb met een Twentesupporter
Kan, ze is wel 30quote:
quote:[..]
Ik gun hem een tijdelijk pleziertje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, ze is wel 30
[..], hoe voelt dat nou? Onder je partner te staan?
Ok Geoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan oo kde voetbalkameleon
Must... not... react....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik gun hem een tijdelijk pleziertje.
Maakt niet uit. Ik stelde ook dat ik zou vertrekken op mijn dieptepunt, en ondertussen ben ik hier nog steeds en bleek het dieptepunt nog dieper te kunnen. In andere woorden... Ik ben nog niet toe aan kinderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een biologische klok?
[..]
hmm... ben benieuwd wat dat impliceert over mijn niveauquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik stelde ook dat ik zou vertrekken op mijn dieptepunt, en ondertussen ben ik hier nog steeds en bleek het dieptepunt nog dieper te kunnen. In andere woorden... Ik ben nog niet toe aan kinderen.
Jij bent diep genoeg gezonken om aan kinderen te beginnen, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm... ben benieuwd wat dat impliceert over mijn niveau
Ik kan tenminste op niveau met ze communiceren, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent diep genoeg gezonken om aan kinderen te beginnen, gefeliciteerd
Eigenlijk bedoelde ik dat wel ja... zucht... Kinderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan tenminste op niveau met ze communiceren, bedoel je?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik dat wel ja... zucht... Kinderen.
Is volgens mij een Finquote:
quote:Niklas Moisander (Turku, 29 september 1985) is een Finse voetballer die speelt voor AZ. Moisander speelt als verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |