Jij 6:30 toch om je postcount te bekijken?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelaat zet jij je wekker dan voor morgen
Ben ik niet gewend van de mensen in dit topic... Zijn bijna allemaal thuis-supportersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
W
[..]
Wat denk je? Hij gaat naar de Kuip wat dacht jij dan
Nee, Zit iedere ochtend in het weekend lekker discovery te kijken. Maar morgen ochtend lekker Djokovic - Nadal kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij 6:30 toch om je postcount te bekijken?
Ik zou naar hem luisteren Caland voor je het weet is het te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou dan nog snel bier drinken als ik jou was gozer.
Sowieso, smerig gewoon al die mensen op 1 hoopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik niet gewend van de mensen in dit topic... Zijn bijna allemaal thuis-supporters
Schijnt gezellig te zijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou naar hem luisteren Caland voor je het weet is het te laat
[..]
Sowieso, smerig gewoon al die mensen op 1 hoop![]()
Zwollequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt gezellig te zijn...
A well, als Zwolle promoveert, zal ik volgend seizoen ook de Kuip bezoeken. Vriend van mij heeft een seizoenskaart aldaar. Zit ik wel in het verkeerde vak, maar goed.
Dan moet je eigenlijk seks hebben..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
Maar ik sta echt strak van de spanning man, gewoon niet leuk.
Is heel lang geleden.
Effe kinky.nl checken dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk seks hebben..
Is dat een aanbieding?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk seks hebben..
Moeten ze wel promoveren en het niet weer verprutsenquote:
Ja dat heb je goed gelezen ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding?
[..]
Moeten ze wel promoveren en het niet weer verprutsen
Crewpounding, aangegeven... zo ik ga stoppen op mijn dieptepunt zoals het hoort.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding?
[..]
Gaat dit seizoen niet gebeuren, rest is te matig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
quote:
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeienquote:
We hebben een soort van haat-liefde verhouding. Dit weekend is het haat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeien
Oh dat was niet om mij, ik PM'de een foto van jou naar hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[..]
En ik maar hopen een heuze VBL liefde te zien opbloeien
Onderschat het vermogen van Zwolle om hun eigen glazen in te gooien nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat dit seizoen niet gebeuren, rest is te matig.
Nu doe je alweer SC'enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat was niet om mij, ik PM'de een foto van jou naar hem.
Ja, maar er zit dit seizoen niet echt een club achter Zwolle die wel constant goed kan gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onderschat het vermogen van Zwolle om hun eigen glazen in te gooien niet
Vorig seizoen stonden ze 14 punten losquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dit seizoen niet echt een club achter Zwolle die wel constant goed kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu doe je alweer SC'en
Daarbij; niet lief. Ik probeer alleen maar een brug te bouwen tussen jou en Caland...
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
AZ neemt het initiatief iets meer over, maar ze spelen wel bagger zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
Je kan zeggen wat je wil, maar de inzet is er wel bij AZ (bij Roda ook)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie AZ dit toch niet meer winnen trouwens.
Wat makkelijk gezegd he...
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Ik haat mensen die SC'en. Zo worden clubreeksen ook vaak verziekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Heb jij de tv wel aan dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe je subtiel hoor. Heeft niemand door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |