Vorig seizoen stonden ze 14 punten losquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dit seizoen niet echt een club achter Zwolle die wel constant goed kan gaan spelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu doe je alweer SC'en
Daarbij; niet lief. Ik probeer alleen maar een brug te bouwen tussen jou en Caland...
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
AZ neemt het initiatief iets meer over, maar ze spelen wel bagger zegquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Koen_W1 het volgende:
Hoe is het spelbeeld? AZ aan het jagen op de aansluitingstreffer of domineert Roda?
Je kan zeggen wat je wil, maar de inzet is er wel bij AZ (bij Roda ook)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ speelt veel te slordig om ergens aanspraak op te maken.
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie AZ dit toch niet meer winnen trouwens.
Wat makkelijk gezegd he...
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'enquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitspraak hoor, maar wel lief dat je er gewoon een willekeurige ontopic reactie tussen gooit.
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Ik haat mensen die SC'en. Zo worden clubreeksen ook vaak verziekt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss om te voorkomen dat ze teveel wordt beschuldigd van SC'en
Heb jij de tv wel aan dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe je subtiel hoor. Heeft niemand door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |